NOVIAS 2010 CON VESTIDO

bodes 10!

Vestits Núvies 2010

Pronovias
68
35%
Pepe Botella
5
3%
Casajuana
6
3%
Sant Patrick
18
9%
Rosa Clarà
30
15%
Aire
37
19%
La Sposa
8
4%
Demetrios
1
1%
Ramón Bundó
5
3%
Jordi Dalmau
19
10%

Vots totals : 197

Re: NOVIAS 2010 CON VESTIDO

EntradaAutor: TRIOFY » dc. març 24, 2010 4:26 pm

Ah!!! vale, era per això, pensava que sería per un altra motiu, no hi havia caigut!! :-)ok:
TRIOFY
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:27 am

leti ha escrit:Sempre hi ha espies!!!!
El meu es de raimon bundo col.lecció tocar el cielo!!!! .....penjare la foto 11.10.10... quan hagi passat el gran dia :-):-):-):

jejejejeje, aquell dia no estaràs ni per penjar fotos ni pel foro... jajajjajajajajajajajaja! ::love:: ::love:: *.O.-O*
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilu » dj. març 25, 2010 6:21 pm

Hola noies!

JA TINC VESTIT!! ÉS EL MICAELA DEL PRONOVIAS

M'ha costat molt trobar-lo però aquest em queda genial i a més és molt sexy!!! El meu novio caurà de cul!! ::love:: ::love:: ::love::

No sé penjar fotos, com es fa???

Merci!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Ilu » dj. març 25, 2010 6:31 pm

Aveure si es veu...
vestit.doc
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: CAN CIRILI » dj. març 25, 2010 6:46 pm

Molt maco Ilu.
:-)ok:
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta

Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

EntradaAutor: Silvia T » dc. març 31, 2010 10:29 am

Ishtarx ha escrit:uis que se me habia olvidado ponerlo aqui, al final ya me decidí, mi vestido será un Jordi Dalmau del 2011, de momento el nombre será Carbon, pero no está confirmado, hasta la pasarela Gaudi no se sabra nada

Hola, jo també portaré el mateix que tu!!! quin bon gust que tenim, ...jeje
Silvia T

Entrades: 2
Membre des de: dj. març 25, 2010 12:41 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dc. març 31, 2010 10:40 am

el mateix que jo???? quina ilu, a que es genial, per cert tens idea de quin tipus de sabates i ram li combinen? ho veig complicadíssim... dubtabes amb algun altre vestit? explica, explica!
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Silvia T » dc. març 31, 2010 3:44 pm

Ishtarx ha escrit:el mateix que jo???? quina ilu, a que es genial, per cert tens idea de quin tipus de sabates i ram li combinen? ho veig complicadíssim... dubtabes amb algun altre vestit? explica, explica!

Si, si..m'agradaven molts, el susan i el quimera, el morgana...però es que el nostre és simplement Espectacular!!..jo vaig anar dissabte passat i aquesta setmana ja donava la paga i senyal...m'hi vaig enamorar..a més el tracte és excel.lent...les sabates encara no m'ho he plantejat però vull que siguin còmodes, a més normalment no porto taló aixi que necessito trobar alguna cosa còmode..el ram..no crec que sigui massa complicat..penso que ha de ser amb flors blanques i algun toc gris o plata o fins i tot alguna cosa de tul negre...per fer de contrast..ja saps a que em refereixo, jejeje...i al cabell tu ja has pensat que et faràs??
Silvia T

Entrades: 2
Membre des de: dj. març 25, 2010 12:41 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. abr. 02, 2010 2:29 pm

Super Foreres, per fi puc penjar fotos del vestit :)

Hi ha una altra futura nuvia que porta el mateix vestit que jo, nomes li puc dir que el vestit es comodissim i que la cua SEMPRE esta ben ficada, es una passada, fes el que fes tornava al seu lloc ella sola. El ball que vam fer portava moltes voltes i pensava que no sortiria be per la cua i no vam tenir cap problema, tothom em va dir que lluia un munt. Es un vestit que no s'arruga gens, pots fer el que vulguis amb ell!!!!!

Us penjo algunes fotos, jo vaig fer moooooooooooooolt la cabra!!!! Vaig anar pel terra, la gent tirada per sobre meu, el vestit esta una mica estripat... el vaig disfrutar al 100%!!!!

Primer les fotos a casa :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. abr. 02, 2010 2:32 pm

Mes fotos!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. abr. 02, 2010 2:40 pm

El que deia, la cua sempre, sempre, sempre estava ben ficada :) De totes maneres vaig portar un cancan per si de cas. Per la part del davant no tenia gaire vol pero per la part de darrere feia una mica de cua, potser también va ajudar :) Ara us penjo alguna altra foto de la gent per sobre del vestit xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: laura80 » dv. abr. 02, 2010 5:31 pm

Holaaa chicas!!
Tengo una dudilla, me gustaría hacerme un blanqueamiento dental para el gran día!!! Alguien me recomienda alguna clínica de confianza en Barcelona??? y sobre el bronceado, tengo un pequeño problemilla, me pongo en seguida muy morena y claro con vestido blanco no se lo que parezco....jajajaj me aconsejáis UVA o sol natural?? graciassss
laura80

Entrades: 7
Membre des de: dl. des. 14, 2009 10:20 pm

EntradaAutor: Inmacullen » ds. abr. 03, 2010 11:58 am

laura80 ha escrit:Holaaa chicas!!
Tengo una dudilla, me gustaría hacerme un blanqueamiento dental para el gran día!!! Alguien me recomienda alguna clínica de confianza en Barcelona??? y sobre el bronceado, tengo un pequeño problemilla, me pongo en seguida muy morena y claro con vestido blanco no se lo que parezco....jajajaj me aconsejáis UVA o sol natural?? graciassss

Hola,

yo tambien estube mirando lo del blanqueamiento dental, pregunté en las clinicas vitaldent y me pedian 611€ ¡, claro que lo puedes financiar....

Pero entonces me explicaron que hay una especie de mutua, se llama RED, Red serveis dentals de Catalunya. (93 410 79 02) donde pagas 20€ ANUALES y tienes una serie de clinicas distribuidas por toda Catalunya con unos precios super reducidos, además te entra una limpieza bucal gratis al año, a parte de otros servicios que no te cobrarian, como radiorafias, etc... aqui el blanqueamiento cuesta 400€ aunque no se si hay que pagarlo a toca teja porque yo tengo hora el dia 8 para que me hagan un presupuesto ya que tengo que hacerme varias cositas...

Tambien tengo una amiga que trabaja en una clinica dental en Sabadell y creo que me dijo que el precio estaba en los 300 y pico pero que podian ajustarse un poco, aunque no se como se llama la clinica, si quieres pregunto y te lo digo....

Por otro lado a mi me pasa un poco como a ti, que me pongo morena en seguida, yo ya estoy haciendo uva ya que tengo una boda en mayo, lo que haré será que cuando haga calor tomaré sol natural y luego haré alguna sesion de uva para ir manteniendo el color.... y para quitar las marcas del bikini etc... piensa que el sol es adictivo y te puede pasar que no te veas muy morena, asi que te recomiendo que te vayas haciendo fotos con ropa clarita para que veas realmente como estás de morena y puedas dejar de tomar sol o continuar...

Un saludo!!
Inmacullen

Entrades: 94
Membre des de: dj. juny 04, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: laura80 » dg. abr. 04, 2010 6:36 pm

gracias me han comentado tmb la clínica dental peyri!!!!! *.-o-o.*
laura80

Entrades: 7
Membre des de: dl. des. 14, 2009 10:20 pm

EntradaAutor: CAN CIRILI » dt. abr. 06, 2010 10:01 am

Nuvia2010, tienes el post de la cronica abierta para que nos cuentes tu boda.
Te esperamos ::love::
Imatge
CAN CIRILI

Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

EntradaAutor: Oscar_Montse » dc. abr. 07, 2010 12:17 am

hola chicas?
me ha recomendado una prima mia que el dia de la recogida del vestido, me lo ponga de nuevo en la tienda antes de ir a casa.
no os parece un poco feo por mi parte si lo hago?
Oscar_Montse

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: nathali33 » dc. abr. 07, 2010 7:47 am

Oscar_Montse ha escrit:hola chicas?
me ha recomendado una prima mia que el dia de la recogida del vestido, me lo ponga de nuevo en la tienda antes de ir a casa.

LA verdad es q no había pensado en eso, todo depende de cuanto tiempo haga desde la última prueba antes de la boda y si te lo han tenido que retocar o no... pero vamos no ceo que te pongan pegas si te lo quieres poner antes de llevartelo... para eso están, no???
Imatge
nathali33

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 02, 2009 12:04 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dc. abr. 07, 2010 10:17 am

yo te recomiendo que lo hagas, de hecho te lo tendrian que decir los mismos de la tienda, sobretodo si han hecho algún arreglillo... una amiga mia en la que se suponia que era la última prueba se le caia el vestido y se le veia todo el sujetador
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 07, 2010 12:14 pm

Oscar_Montse ha escrit:hola chicas?

Yo ayer estuve en Pronovias para recoger el catálogo y me explicó la mujer que me atendió (muy bien, por cierto) que hay de 2 a 3 pruebas, y que el día que lo recoges te lo vuelves a poner por si hay algo que se ha pasado por alto.

Yo pienso que te lo deberían decir las de la tienda, y si no lo hacen, es tu vestido y tienes derecho a salir de la tienda con la total convicción de que todo va bien y que ha quedado perfecto, así que...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: sandruki00 » dc. abr. 07, 2010 12:29 pm

Buff laschicas de la tienda donde yo voy no me poneen fechas me dicen ke vaya cuando kiera, ke el vestido es para difrutarlo asi ke ya ido unas 4 veces el viernes que viene voy otra vez!!!jajaajajaj!!
Imatge
sandruki00

Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants