NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS TARRAGONA 2010

EntradaAutor: miriam1986 » dj. gen. 28, 2010 3:33 pm

L`ermita es aquesta
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. gen. 28, 2010 7:05 pm

miriam1986 ha escrit:Si nupubo!! ens casem un cap de setmana abans, nosaltres ho fem a l'ermita de Montserrat a Montferri, es que la meva familia es de per allí apropet, i a més al meu xicot i a mi ens encanta l'ermita, la primera vegada q la vam veure vam dir que si algun dia ens casavem sería allí, i dit i fet,jeje, i després anirem a dinar a l'encanteri a vilallonga. I vosaltres on ho feu??

Molt maca míriam. Ja n'he sentit parlar... I de l'encanteri también. Molt macos els dos llocs! Nosaltres en casem pel civil a l'hotel ametlla mar al poble que porta el mateix nom que l'hotel. Ho fem a una cala que té l'hotel. A la platja mateix loq ue és la cerimònia.

Petonets!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: jennytgn » dj. gen. 28, 2010 9:41 pm

Miriam muy bonita la iglesia de montferri!! yo vivo cerquita!
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: dolors2010 » dv. gen. 29, 2010 9:15 pm

Hola noies!

quina alegria em fa saber que som moltes les que ens casem en el 2010.
Jo em caso el 24 de setembre del 2010 i, fins que no he començat a llegir el foro, no m'he adonat de tot el que em falta per preparar.
Només tinc l'esglèsia i el restaurant i veig que m'he de començar a posar les piles en els preparatius.
He vist que comentàveu que teniu pensat fer UVA.
Jo també hauré de fer perquè sóc blanca com la llet i, tot i que em casi passat l'estiu, estaré blanqueta.
Ja m'explicareu que tal va el uva i quantes sessions necessiteu per posar-vos amb una miqueta de coloret.
dolors2010

Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 8:21 pm

EntradaAutor: miriam1986 » ds. gen. 30, 2010 6:26 pm

Que romantic Nupubuo!! l'ametlla de mar es preciosa segur que tot quedará preciòs!! Elxa tu també ho fas a Montferri i a l'encanteri?? es un combo genial!!jejeje. I a les que entreu noves tranquiles, sembla molta feina, pero amb tants mesos per davant dona temps de tot, a mi inclús em sembla que el temps passa molt lent, i que m'agradaría tenir més cosetes que preparar per entretindrem fins que arribi el dia, perque estic super nervi, tinc tantes ganes de que arribi el día, perque estic segura que será tant bonic i emotiu per a totes.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: nupubo » ds. gen. 30, 2010 7:40 pm

23Bella32 ha escrit:Juer pues si que llego tarde yo a esto...hace mucho que no entraba. Yo de la provincia de Tarragona y me caso este año en octubre. Ya me iré leyendo cositas por aquí :P.

Benvinguda per aquí al post de les tarragonines!! Ja anirem parlant... Que tal ho portes tot?

dolors2010 ha escrit:Hola noies!

quina alegria em fa saber que som moltes les que ens casem en el 2010.
Jo em caso el 24 de setembre del 2010 i, fins que no he començat a llegir el foro, no m'he adonat de tot el que em falta per preparar.
Només tinc l'esglèsia i el restaurant i veig que m'he de començar a posar les piles en els preparatius.
He vist que comentàveu que teniu pensat fer UVA.
Jo també hauré de fer perquè sóc blanca com la llet i, tot i que em casi passat l'estiu, estaré blanqueta.
Ja m'explicareu que tal va el uva i quantes sessions necessiteu per posar-vos amb una miqueta de coloret.

Hola dolors!! Benvinguda!!! Sí que en som moltes, sí! Aquest 2010 és molt intens!!

Tu tranquila que tens temps de preparar-ho tot. Anar fent a poc a poc i ja veuràs com en un no res t'adonaràs que ho tens quasi tot o tot... El que si que aniria bé que ja tinguessiu és el fotògraf. Si es que en voleu contractar... Ho dic pq esglèsia, restaurant i fotògraf és el prinicipal i el primer que heu de tenir. Lo demés és anar fent... D'on sou vosaltres? Si es pot saber, eh?

Tema UVA aviat començaré. Ja t'explicaré... Jejejeje...

MUAA!!!!

miriam1986 ha escrit:Que romantic Nupubuo!! l'ametlla de mar es preciosa segur que tot quedará preciòs!! Elxa tu també ho fas a Montferri i a l'encanteri?? es un combo genial!!jejeje. I a les que entreu noves tranquiles, sembla molta feina, pero amb tants mesos per davant dona temps de tot, a mi inclús em sembla que el temps passa molt lent, i que m'agradaría tenir més cosetes que preparar per entretindrem fins que arribi el dia, perque estic super nervi, tinc tantes ganes de que arribi el día, perque estic segura que será tant bonic i emotiu per a totes.

Hola miriam!! Doncs sí! Molt romàntic... L'únic que si plou perdrà part de l'encant pq la cerimònia no es podrà fer a la platja sinó a l'interior.... :-( Resem per que no plogui...

Jo también estic mooooooolt nerviosa. Sobretot m'hi vaig començar a sentir a partir de faltar-me menys de 4 mesos. I el temps vola! Els mesos em passen que ni me n'entero. A més, entretinguda hi estic eh? Bufff... Ja ho tinc quasi tot pero encara falten detallets i a vegades detallets que són els que més mal de cap donen.... Que ho tens tot tu?

I tant que serà bonic i emotiu aquell dia. NI que plogui ho serà, pq em casaré amb la persona que més estimo d'aquest món!!!
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dg. gen. 31, 2010 9:56 am

Hola noies!! Que va Nupubuo, no ho tinc tot, bé tinc tot l'important,menys les aliances que ens les regalen, però hi aniré aviat, perque ja sabem quines volem. Em passa com a tu, em falten els detallets, per les mames ho tenim clar, però els pares es un altre cosa..tinc una mica d'embolic, i una altre cosa es que donem molts detallets, a les mames, a la meva avia, al meu avi que es el meu padrí perque jo ja no tinc pare, a la padrina del meu xicot tmb li volem fer un detall i de rebot a la meva perque es molt geloseta, i els nuvis que en donem 3, així que a la meva germaneta que te 12 anys em faría ilu de fer-li alguna coseta, però em sembla que ja sería una mica cansino,jeje, així que el que em porta de cap son els detallets!! La resta quasi tot controlat, esglesia, flors, restaurant, vestits, sabates,detallets dels convidats,musica, viatge...
Mentre estaba escribint pensava...la que es monta per un dia!!jejeje
A tu quins detallets et falten??
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: nupubo » dg. gen. 31, 2010 7:43 pm

miriam1986 ha escrit:Hola noies!! Que va Nupubuo, no ho tinc tot, bé tinc tot l'important,menys les aliances que ens les regalen, però hi aniré aviat, perque ja sabem quines volem. Em passa com a tu, em falten els detallets, per les mames ho tenim clar, però els pares es un altre cosa..tinc una mica d'embolic, i una altre cosa es que donem molts detallets, a les mames, a la meva avia, al meu avi que es el meu padrí perque jo ja no tinc pare, a la padrina del meu xicot tmb li volem fer un detall i de rebot a la meva perque es molt geloseta, i els nuvis que en donem 3, així que a la meva germaneta que te 12 anys em faría ilu de fer-li alguna coseta, però em sembla que ja sería una mica cansino,jeje, així que el que em porta de cap son els detallets!! La resta quasi tot controlat, esglesia, flors, restaurant, vestits, sabates,detallets dels convidats,musica, viatge...
Mentre estaba escribint pensava...la que es monta per un dia!!jejeje
A tu quins detallets et falten??

Hola miriam,

Sento lo de ton pare... Doncs mira de detallets también en fem uns quants, eh? Vull dir que estic igual que tu. El que passa que segons quins els traurem de cop en lloc de fer molts viatges pq es el que dius, que cansa... I això es el que em falta bàsicament... Tenim clar mares, pares i avis, también per les meves millors amigues i per les que acaben de tenir bebes o que estan a punt, que son 3. I llavors els nuvis, la toya i la lliga.... Vull dir que... Deu ni do!! A les mares i àvies rams de flors, als pares i avis un marc de fotos amb una foto feta el mateix dia pel fotògraf, per les amigues unes anuskes (que son unes nines agulla personalitzades) acompanyades de un petit ramet, a les que han tingut bebé un nino de peluix i ja està. Em falten les anuskes, els peluixos, els marcs de foto i la lliga. Tot lo demés ja vindrà amb la deco floral. Les aliances estan ja encomanades i el falta només la lliga que donaré i ja et dic acabar d'aconseguir totes les entregues. Crec que no em deixo res... Jejjejee... Si noia, sí!! quin munt de coses que s'han d'organitzar per un dia, eh?
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dl. feb. 01, 2010 4:32 pm

Hola!! gracies Nupubuo, lo del pare esta superadíssim perque tinc un avi genial que li fa molta ilu portar-me a l'altar. I anim amb lo dels detallets, jo encara estic trencant-me el cap :star:: però alguna coseta farem!!
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: nupubo » dt. feb. 02, 2010 12:40 am

miriam1986 ha escrit:Hola!! gracies Nupubuo, lo del pare esta superadíssim perque tinc un avi genial que li fa molta ilu portar-me a l'altar. I anim amb lo dels detallets, jo encara estic trencant-me el cap :star:: però alguna coseta farem!!

De res guapa! Doncs que bé amb l'avi, eh?? Que emocionat que estarà aquell dia... Ja veuràs! I lo dels detallets tela, tela, tela, no? Buffff!!!!! Però bé... espero que en breu estigui ja tot... Pq es un bon maldecap eh? Jejejeje....

Petonets!!!
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. feb. 02, 2010 11:10 am

noies algu te el telf del registre civil de l´amedlla de mar?? es que truco a l´ajuntament i no em responen diuen que els operadors estan ocupats, ja fa molta estona que truco...

ajudddaaaa....

No se cap telf on el puc aconseguir pk soc de bcn,...i a internet no em surt ,,,,, :-/ :-/ :-/ :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
irenebarcelona
:: núvia experimentada

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. feb. 02, 2010 1:40 pm

irene, ja t'he contestat per privat! No desesperis que tot té solució!

MUAAAA!!!!
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. feb. 02, 2010 2:10 pm

jajajaja es que volia aprofitar avui que no tenia classe....per això tan de nervi jajajajajjaja
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: dolors2010 » dg. feb. 07, 2010 7:27 pm

Hola noies,
que tal va tot? jo nerviosa perquè demà vaig amb ma mare a mirar vestidets, vull anar a un parell de botigues que tinc vistes per Tarragona i la setmana que ve aniré a Reus.

Miriam, jo també estic com tú, el meu pare va morir fa 4 anys. Sé que serà un dia molt dur per mi perquè estaria com boig si em portés ell a l'esglèsia però bé... tinc a ma mare i he decidit que sigui ella la que em porti. L'he convençuda però em diu que es posarà a plorar com una magdalena i jo, si la veig plorar també.. ja veus quin panorama, no?
Nupubo, ja veig que a tú també et queda ben poquet, oi? a mi encara em queda tota la feina per fer.
El dimarts he quedat amb el meu xicot per mirar un parell de fotògrafs que tinc vistos, a veure que tal.
Nosaltres ens casem a Montferri perquè ens va agradar molt el lloc i el convit el fem a Vilafortuny. És una mica lluny però l'Orangerie ens va agradar força i com que és el nostre dia, nosaltres triem...ja ja
Bé noies, ja us diré que tal els vestits. Si teniu algun lloc per recomanar-me o desaconsellar-me ja m'ho fareu saber!
dolors2010

Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 8:21 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dl. feb. 08, 2010 3:40 pm

Hola Dolors, no podem plorar com a magdalenes que després el maquillatge que?? surtirem a les fotos amb els ulls inflats i amb el rimel tot corregut per la cara!jeje Ah! per cert et cases a la mateixa esglesia que jo, quan et cases?? sembla mentida lo amagada que esta la ermita i quants casaments es celebren allí!! es que es preciosa, bé que t'he de dir a tu..jeje. De moment que tinguis molta sort amb el preparatius,i un consell, no t'agobiis
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: siu__84 » dg. feb. 14, 2010 1:21 pm

miriam1986 ha escrit:Que romantic Nupubuo!! l'ametlla de mar es preciosa segur que tot quedará preciòs!! Elxa tu també ho fas a Montferri i a l'encanteri?? es un combo genial!!jejeje. I a les que entreu noves tranquiles, sembla molta feina, pero amb tants mesos per davant dona temps de tot, a mi inclús em sembla que el temps passa molt lent, i que m'agradaría tenir més cosetes que preparar per entretindrem fins que arribi el dia, perque estic super nervi, tinc tantes ganes de que arribi el día, perque estic segura que será tant bonic i emotiu per a totes.

Hola a totes!!Sóc nova per el foro i la veritat esq vaig mooooooolt perduda!!jeje

Despres d' un temps decidint quan voliem fer la boda,al final sera al 2011, i us volia preguntar a les futures novies de la zona de Tarragona una cosa.Nosaltres som d'un poble pero el meu novio no es vol casar alli i estem pensant de fer la cerimonia o be a l'esglèsia del Serrallo, la del Loreto o l'ermita de montferri(veig q x aki sou unes quantes q ho celbreu alla!es tan bonica!!;) ) La questió es que nose com ho hem de fer, vull dir, ens acostem un dia alli ,preguntem pel cura i au?jejeje

petonassos a totes !
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: nimfeta » dl. feb. 15, 2010 2:15 pm

Hola noies! us vinc a demanar ajuda vosaltres que sou de Tarragona......

Us explico, la meva millor amiga es casa al mes de maig a l'orangerie i no tenen on passar la nit de noces, així que ja he decidit que será el meu regal, sabeu de llocs bonics on la puguin passar? es que a mi només se m'acut una suite al termes de montbrió! a veure si entre totes m'ajudeu!

Moltes gràcies!
nimfeta

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: abril23 » dl. feb. 15, 2010 5:07 pm

nimfeta ha escrit:Hola noies! us vinc a demanar ajuda vosaltres que sou de Tarragona......

Us explico, la meva millor amiga es casa al mes de maig a l'orangerie i no tenen on passar la nit de noces, així que ja he decidit que será el meu regal, sabeu de llocs bonics on la puguin passar? es que a mi només se m'acut una suite al termes de montbrió! a veure si entre totes m'ajudeu!

Moltes gràcies!

Hola !!

Un de molt chulo és el Mas Passamaner a la Selva del Camp, lo malo és que pica una miqueta. Si t'interessa tinc els preus per què jo vaig estar a punt de casar-me allí, però al final em caso a l'Orangerie com la teva amiga. Mira't la web de Mas Passamaner ja veuras que és molt guay y molt reservat.
Imatge
abril23

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dl. feb. 15, 2010 5:10 pm

hola nimfeta

Tambe pots mirar el dorado playa jo vaig el banquet alla i esta molt i molt be et paso la web i mires ok

www.eldoradoplaya.com
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nimfeta » dl. feb. 15, 2010 10:19 pm

Moltes gràcies guapes!
Jo també vaig estar a punt de casar-me al mas passamaner però al final em vaig casar al termes....el qeu passa es que qeuda una mica lluny de l'orangerie...voldria algo mes aprop...per això el termes te tots els números, jo quan em vaig casar ens van donar una suite impressionant! així que de regal li voldria fer una nit amb esmorzar inclos i dos entrades per l'acuatonic...

Ara vaig a mirar l'hotel del dorado....moltes gràcies!
nimfeta

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants