Autor: miriam1986 » dj. gen. 28, 2010 3:33 pm

Autor: nupubo » dj. gen. 28, 2010 7:05 pm
miriam1986 ha escrit:Si nupubo!! ens casem un cap de setmana abans, nosaltres ho fem a l'ermita de Montserrat a Montferri, es que la meva familia es de per allí apropet, i a més al meu xicot i a mi ens encanta l'ermita, la primera vegada q la vam veure vam dir que si algun dia ens casavem sería allí, i dit i fet,jeje, i després anirem a dinar a l'encanteri a vilallonga. I vosaltres on ho feu??

Autor: jennytgn » dj. gen. 28, 2010 9:41 pm

Autor: dolors2010 » dv. gen. 29, 2010 9:15 pm
Autor: miriam1986 » ds. gen. 30, 2010 6:26 pm

Autor: nupubo » ds. gen. 30, 2010 7:40 pm
23Bella32 ha escrit:Juer pues si que llego tarde yo a esto...hace mucho que no entraba. Yo de la provincia de Tarragona y me caso este año en octubre. Ya me iré leyendo cositas por aquí :P.
dolors2010 ha escrit:Hola noies!
quina alegria em fa saber que som moltes les que ens casem en el 2010.
Jo em caso el 24 de setembre del 2010 i, fins que no he començat a llegir el foro, no m'he adonat de tot el que em falta per preparar.
Només tinc l'esglèsia i el restaurant i veig que m'he de començar a posar les piles en els preparatius.
He vist que comentàveu que teniu pensat fer UVA.
Jo també hauré de fer perquè sóc blanca com la llet i, tot i que em casi passat l'estiu, estaré blanqueta.
Ja m'explicareu que tal va el uva i quantes sessions necessiteu per posar-vos amb una miqueta de coloret.
miriam1986 ha escrit:Que romantic Nupubuo!! l'ametlla de mar es preciosa segur que tot quedará preciòs!! Elxa tu també ho fas a Montferri i a l'encanteri?? es un combo genial!!jejeje. I a les que entreu noves tranquiles, sembla molta feina, pero amb tants mesos per davant dona temps de tot, a mi inclús em sembla que el temps passa molt lent, i que m'agradaría tenir més cosetes que preparar per entretindrem fins que arribi el dia, perque estic super nervi, tinc tantes ganes de que arribi el día, perque estic segura que será tant bonic i emotiu per a totes.
Resem per que no plogui...

Autor: miriam1986 » dg. gen. 31, 2010 9:56 am

Autor: nupubo » dg. gen. 31, 2010 7:43 pm
miriam1986 ha escrit:Hola noies!! Que va Nupubuo, no ho tinc tot, bé tinc tot l'important,menys les aliances que ens les regalen, però hi aniré aviat, perque ja sabem quines volem. Em passa com a tu, em falten els detallets, per les mames ho tenim clar, però els pares es un altre cosa..tinc una mica d'embolic, i una altre cosa es que donem molts detallets, a les mames, a la meva avia, al meu avi que es el meu padrí perque jo ja no tinc pare, a la padrina del meu xicot tmb li volem fer un detall i de rebot a la meva perque es molt geloseta, i els nuvis que en donem 3, així que a la meva germaneta que te 12 anys em faría ilu de fer-li alguna coseta, però em sembla que ja sería una mica cansino,jeje, així que el que em porta de cap son els detallets!! La resta quasi tot controlat, esglesia, flors, restaurant, vestits, sabates,detallets dels convidats,musica, viatge...
Mentre estaba escribint pensava...la que es monta per un dia!!jejeje
A tu quins detallets et falten??

Autor: miriam1986 » dl. feb. 01, 2010 4:32 pm
però alguna coseta farem!!

Autor: nupubo » dt. feb. 02, 2010 12:40 am
miriam1986 ha escrit:Hola!! gracies Nupubuo, lo del pare esta superadíssim perque tinc un avi genial que li fa molta ilu portar-me a l'altar. I anim amb lo dels detallets, jo encara estic trencant-me el capperò alguna coseta farem!!

Autor: irenebarcelona » dt. feb. 02, 2010 11:10 am

Autor: nupubo » dt. feb. 02, 2010 1:40 pm

Autor: irenebarcelona » dt. feb. 02, 2010 2:10 pm

Autor: dolors2010 » dg. feb. 07, 2010 7:27 pm
Autor: miriam1986 » dl. feb. 08, 2010 3:40 pm

Autor: siu__84 » dg. feb. 14, 2010 1:21 pm
miriam1986 ha escrit:Que romantic Nupubuo!! l'ametlla de mar es preciosa segur que tot quedará preciòs!! Elxa tu també ho fas a Montferri i a l'encanteri?? es un combo genial!!jejeje. I a les que entreu noves tranquiles, sembla molta feina, pero amb tants mesos per davant dona temps de tot, a mi inclús em sembla que el temps passa molt lent, i que m'agradaría tenir més cosetes que preparar per entretindrem fins que arribi el dia, perque estic super nervi, tinc tantes ganes de que arribi el día, perque estic segura que será tant bonic i emotiu per a totes.

Autor: nimfeta » dl. feb. 15, 2010 2:15 pm

Autor: abril23 » dl. feb. 15, 2010 5:07 pm
nimfeta ha escrit:Hola noies! us vinc a demanar ajuda vosaltres que sou de Tarragona......
Us explico, la meva millor amiga es casa al mes de maig a l'orangerie i no tenen on passar la nit de noces, així que ja he decidit que será el meu regal, sabeu de llocs bonics on la puguin passar? es que a mi només se m'acut una suite al termes de montbrió! a veure si entre totes m'ajudeu!
Moltes gràcies!

Autor: nataliaferre » dl. feb. 15, 2010 5:10 pm

Autor: nimfeta » dl. feb. 15, 2010 10:19 pm