DONDE COMPRAR LOS ZAPATOS?

bodes 10!

Re: DONDE COMPRAR LOS ZAPATOS?

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 11, 2010 11:25 pm

en Granollers, creo que la calle se llama St. Josep (bueno es la que va desde Roger de Flor hacia la plaza de la Iglesia) hay una tienda de zapatos de tallas especiales, tanto para num pequeños como para grandes
yo he estado dando una ojeada, más por curiosidad que nada, y los zapatos se ven buenos
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: abril23 » dt. gen. 12, 2010 12:31 am

hola!
jo soc de tarragona i també estava desesperada perque aqui no trobava res de la pura lopez, así que vaig anar a Barcelona. Primer vaig anar al tocador de la novia, em vaig emprovar uns quants models però no el que jo buscava, després al corte inglés, no hi aneu, no tenen res, són de l'any de la quica i estàn brutissims. I finalment a Lindsey a Pedralbes, encara que també està al boulevard rosa. allí vaig trobar les sabates que havia vist per internet i que em tenien enamorada. A més a més, em van dir que si no em quedaven bé amb el vestit les podia canviar. ah! les heu de demanar, no les tenen a l'aparador per a que no s'embrutin.

i si no teniu ganes d'anar a barcelona sempre les podeu demanar per luxfoot, si no et queden bé et tornen els diners i l'enviament és gratis a partir de 100 euros.
Imatge
abril23
:: núvia rookie

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 11:03 pm

yo me los compre en el tocador de la novia, son unos lodi, marcaban 85 € pero de rebajas 60
becqueriana

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: sareta_1 » dv. gen. 15, 2010 9:07 pm

eiii ya tengo zapatos!! he ido a pedir día y hora para la primera prueba del vestido y allí mismo me han gustado unos!!

zapatos: listo! ... una cosa menos :) jajaja
Imatge
sareta_1
:: núvia experimentada

Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: azue » ds. gen. 30, 2010 1:16 pm

Yo tambien ya tengo los zapatos, los he comprado en merkalcalzados en tarrega, en la sección ke tienen asi de fiesta he visto unos asi claritos y he dicho esos!! me los he probado y son comodos aunke tienen un taconazo y lo mejor el precio 27€, mencantan!! os pongo una foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
azue

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: Zaida » ds. gen. 30, 2010 1:23 pm

Chicas,
para las que les interese: yo me los he comprado en Sabadell, en la calle Sant Quirze. la tienda se llama CHIC SABADELL y tienen zapatos de fiesta y ceremonia. OS LA RECOMIENDO!!!
Imatge
Zaida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1271
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 11:50 am

EntradaAutor: Zaida » ds. gen. 30, 2010 1:36 pm

os cuelgo la tarjeta de la tienda (decirle que venís de parte del foro y que os vais a casar, os hace un 10% de descuento)
y aquí os pongo una foto de mis zapatos (no os asustéis, es que mi vestido es dorado). Tienen de todos los colores y marcas (precios entre 75 a 400 euros, eso es a elección vuestra). Los mios con el 10% de descuentO. 65!!!! oleeeeeeeee
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Zaida

Entrades: 1271
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 11:50 am

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants