CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dc. feb. 10, 2010 9:40 am

la idea es preciosa y por insectos no creo que tengais problems, pero por la fecha no se yo... 26 de septiembre ya es entrando en el otoñio, puedes tener una noche fantástica o que te mueras de frio... pero lo mejor es que lo hableis con ellos
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: patri2010 » dc. feb. 10, 2010 9:33 pm

Chicas!!! Alguien a empezado las pruebas de menú?? :star:: :star:: Tengo curiosidad...
Imatge
patri2010
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 23, 2009 10:11 am

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 10, 2010 10:18 pm

Patriiii siii ya han empezado!!!!! QUe ganitas q nos empiecen a llamar a los demas!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: patri2010 » dj. feb. 11, 2010 12:05 am

alaaaaa!!! Yo todavía no tengo precios ni día... joooop!!!
Imatge
patri2010

EntradaAutor: Ishtarx » dj. feb. 11, 2010 10:21 am

yo tampoco los tengo... en la fira de terrassa le pregunte a Isabel y me comentó que ya las tenian pero que estaban en imprenta pq habiam hecho un catalogo más chulo, pero que los precios los habian mantenido, yo solo me comeré el iva jeje que le vamos a hacer
Ishtarx

EntradaAutor: albertinorma » dl. feb. 15, 2010 4:44 pm

Hola a totes!
Ja heu rebut la nova carta? Estic molt desil·lusionada, han tret el coulant de xocolata dels pastissos de bodaa!!!Algú sap si tot i que no aparegui el puc demanar? és que jo quan vaig pactar preus amb la Gemma -que ja no hi és- vam escollir el coulant perquè ens feia molta il·lusió...joooo!!!En fi, a vosaltres que us han semblat els nous plats? Que tal ho porteu tot? Un petó!!

Norma
albertinorma

Entrades: 11
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: patri2010 » dl. feb. 15, 2010 8:58 pm

albertinorma ha escrit:Hola a totes!
Ja heu rebut la nova carta? Estic molt desil·lusionada, han tret el coulant de xocolata dels pastissos de bodaa!!!Algú sap si tot i que no aparegui el puc demanar? és que jo quan vaig pactar preus amb la Gemma -que ja no hi és- vam escollir el coulant perquè ens feia molta il·lusió...joooo!!!En fi, a vosaltres que us han semblat els nous plats? Que tal ho porteu tot? Un petó!!

Norma

albertinorma jo crec que si que pots! a mi em van dir que si... que fan lo que vulguis!! Petonets!!
Imatge
patri2010

EntradaAutor: Sermar1610 » dl. feb. 15, 2010 9:17 pm

Ostres jo tambe m'he portat un xaco quan he vist que no hi havia el coulant, era la unica cosa k teniem quasi decidida del menú!
Tot será preguntar a vere si encara el fan.

Una pregunta noies, alguna sap el preu del saxofonista??? sk al meu xicot li encanta el saxo (sempre diu k vol aprendre) i estava pensant en regalar-li, sempre k no se'm dispari molt clar.
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: Ishtarx » dt. feb. 16, 2010 11:03 am

arghhhh jo encara no he rebut res! com us ho han enviat? per mail? jo crec que si vols coulant te'l faran, a mi em faran un menu a mida pq som vegetarians una bona part y farem un primer amb 3 segons a escollir
Ishtarx

EntradaAutor: Tani » dt. feb. 16, 2010 4:54 pm

Noies! Jo ja vaig fer la prova!!!
No us preocupeu perquè us enviin els menús, resulta que els que han enviat ja és perquè erem les primeres de les proves, però a les altres us estan preparant unes cartes més "xules". Teniu raó amb el coulant, és una llàstima, però en canvi han afegit uns pastissos de l'Oriol balaguer que són més cars, però són boníssims, la veritat. Jo però no els agafo, massa "money", jeje.

En general el tast molt bé, tot el que vam provar ens va encantar, i hem canviat d'idea de primer plat però no de segon. I de postres i pastís tampoc! De fet vam provar un parell de plats més del què ens tocava perquè ma mare no menja carn i vam demanar que a ella li fessin una altra cosa, osigui que vam provar també peix. De l'aperitiu vam provar poc, la veritat, crec que es gaudeix més a la jornada de portes obertes, però està clar que no podien fer-ho tot el dia de la prova! Així que el dia de le portes obertes (nosaltres vam anar-hi l'any passat) vam veure bastant més aperitiu i benvinguda, i el dia de la prova, hem vist el menú i la decoració. Però això si, ens van tractar molt bé a tots, l'Àlex va explicar-nos-ho tot, li vam fer preguntes, i em va semblar molt obert a parlar de tot, parlar de propostes, etc. Vaja nosaltres vam sortir encantantats, ens vam divertir molt, vam menjar moltíssim, i això que casi no vam fer aperitiu, i casi ballavem la conga amb el que vam beure... ens ho vam passar genial!!!

Jo crec que es pot parlar tot amb ells, que afegeixin o treguin coses i que confeccionin menús a mida, propostes de bufets a part, etc.
Jo vaig preguntar si podien fer algo de formatges per l'aperitiu i el dia de la prova van montar una taula de "maridatge de formatges francesos contra vins catalans" (ojo al dato..) però no m'han dit el preu, així que no sé si ho farem.
Total, que jo si fos vosaltres no em tallaria a preguntar perquè em penso que estan oberts a fer qualsevol cosa.
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. feb. 16, 2010 5:07 pm

Tani geniaaaaaaaaaal :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: que rebe ho has explicat!!!! No tens fotos??? Jo en voldria fer... espero que em deixin... quan em truquin es clar... Vas anar sola o amb els papis??? Hi havia mes gent? Al mati o a la nit? explica explica!

De moment ja ens han enviat el menu pero cm fem cocktail la Isabel ens ho ha enviat canviat! La veritat q no se pq ha rxat la Gemma pero de la Isabel de moment no puc tenir queixa. Espero q ens aguantin tot el que haviem pactat amb ella...

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dt. feb. 16, 2010 5:19 pm

jo sempre he tractat amb la isabel i es un encant de dona, sempre intenta complauret, per cert els menus els han enviat per mail o per correus? que necessito fer números ja jejeje
Ishtarx

EntradaAutor: Tani » dt. feb. 16, 2010 5:34 pm

Tampoc sé perquè ha marxat la Gemma, però jo tenia la mateixa por i li vaig dir a la Isabel, i em va dir que la Gemma ho havia deixat tot molt ben apuntat i explicat, i que els acords a que havíem arribat es mantenien. Però per exemple a mi m'havia dit que es podien provar tots els pastissos i no va ser així, i com que no estava escrit enlloc, doncs no vaig insistir.

Els menús me'ls van enviar 4 dies abans (...) per mail. Però els preus són iguals. Els canvis que jo recordo més són que les tapes a taula són només 2 ara, i que les pots demanar les dues enlloc de un primer i et costen com un primer de 21€. Han passat algunes de les tapes (garotes gratinades i alguna més) a l'aperitiu. Em penso que en general els primers estan iguals i els segons també, excepte que el filet de l'avi ha desaparegut, només el fan per banquets de menys de 80 pax, i s'ha reconvertit en 2 filets diferents; els 2 tenen salsa d'oporto, i un va amb foie (49€) i l'altre amb dauphinoise i cebetes (47,50€). I el coulant ja no hi és però hi ha com 4-5 pastissos més de l'Oriol Balaguer que valen 11€. Més o mensy va així. (Per cert, dir-vos que el "ravioli de gambes" és enorme, ocupa tot el plat!!!!! vaig flipar amb les racions, en general em van semblar que estaven molt bé!! tenia por que fossin més petites...) Això és el que recordo, com que no tinc elñs menús ara no us puc dir exactament).

A la prova vam anar-hi nosaltres, els meus pares i i la meva sogra i cunyat (no tinc sogre jo) i el meu cunyat va portar una "peazo" càmera i va fer fotos des de que va entrar fins que va sortir (a la benvinguda, aperitiu, plats, jardins i les cabres de la casa de colònies!!) L'Àlex fins i tot ens va dir que si quedaven bé potser que els hi passessim.. tot i que es veu que s'han gastat un dineral en fer fotos de qualitat dels plats pel catàleg aquest que jo ja tinc ganes de veure. També ens van dir que en unes setmanes a l'àrea de clients de la web tindrem les fotos dels plats disponibles i tot! Però encara no estan. Encara no tinc les fotos del meu cunyat però si voleu ja us les passaré.
El que no vaig veure són les estovalles, no les tenien posades i no sé com són!!! En teniu alguna idea???

Vam anar-hi diumenge al migdia, que a més a més, era el meu aniversari! Ens van donar uns fulls per omplir per triar el menú i altres detalls, i quan ho tinguem llest hem de quedar amb ells per donalshi i acabar de definir-ho tot. Aleshores hi haurà una altra trobada pocs dies abans del casament per tancar-ho tot.
Però ens queda parlar amb ells de la barra lliure. Ens sembla que 3€ per la gamma alta de licors és excessiu, però tenim uns amics amb una "obsessió pel Cardú" que ens preocupa, i potser demanem que ens posin unes botelles extres i que ens les cobrin a part perquè la gamma normal no l'inclou!!! Després també volem mirar lo de la xurreria enlloc del ressopó.
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ishtarx » dt. feb. 16, 2010 5:46 pm

uff quantes coses ja m'estic estressant, a mi la isabel ens va dir que les fotos les havia fet la laura ruiz i q estaben fent un cataleg ben maco, pero ja tinc unes ganes de començar a tancar coses... perque a sobre nosaltres volem un menu especial... la isabel em va dir q cap problema però hem de parlar, pq vull treure coses o canviar-les de l'aperitiu, vull un primer comú per tothom i els segons la intenció (q la isabel em va dir q cap problema si ho saben amb temps) es que a la inviatació, quan confirmin, els convidats triaran entre carn, peix o vegetaria, vaig anar a un casament al canada q ho van fer així i hi vaig trobar molt encertat, pq jo soc vegetariana, el jordi també i algun que altre convidat més, però no em sembla be que tothom hagi de menjar verduretes jejeje
Ishtarx

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. feb. 16, 2010 9:52 pm

Pensaba q podies tastar tots els pastissos per triar... mare meva son de l'oriol balague... quan ho sapiguen a la feina fliparan, te el taller al costat nostre i es el ferran adria dels pastisses.... Sempre han volgut comprar-li postres i jo els deia q refereixo un pastis de la meva avia q per gaudir d'unes bones postres no cal pagar tant... Bueno em va entrar el discurset anti capitalista jajajaja... Quan s'enterin q ho fa ell... FLIPARAN!!!

El preu del cocktail q es el q fem nosaltres i l'han pujat... i el meu pare está q trina pq amb temps de crisi no es just és un 10% de pujada una barbaritat si tenim en compte q l'ipc no arriba ni a l'1!!!! Espero q tot el q vam parlar amb la Gemma quedi pq clar nosaltres no tenim la culpa q ja no hi sigui!

Tinc tantes preguntes...i tantes ganes de fer el tastet!!!! Pq he vist alguna diferencia... mare meva.... a vegades m'entra la bogeria i sembla q no arribare a temps de res!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dc. feb. 17, 2010 10:02 am

doncs a mi la isabel em va dir que no habien pujat els preus, del menu esclar, però el cocktail hauria de ser el mateix, es menjar igual, i el menjar està més barat que l'any passat... a sobre que ja ens menjarem la pujada de l'iva...
Ishtarx

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 17, 2010 10:16 am

Doncs clarament de 123 a 135 euros!!!! Pero tinc dubtes... a mes abans entraba bubffet de formatges i ara val 8.50!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dc. feb. 17, 2010 10:26 am

osti això son 12 euros! si la gemma us va dir que us mantenien els preus haurien de fer-ho, no sé, parleu-lo i diria q a la agnda q ens van enviar posaba q podiem tastar tots els pastissos, ho tornaré a mirar però diria q ho posa
Ishtarx

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 17, 2010 12:33 pm

és q es un 10%!!! tot i q no ho tinc clar pq no se si els 135 porta els 12 de la barra lliure inclosa... primer sembla q si pero despres q no... home esq jo el q he pactat he pactat!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dc. feb. 17, 2010 3:04 pm

jolines! es que jo amb la diferencia em pago el fotograf la veritat!
Ishtarx

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants