CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: albertinorma » dj. gen. 28, 2010 8:53 pm

Hola maca!
jo quan buscava restaurant també vaig mirar Can Marlet i no em va acabar d'agradar, el vaig trobar massa 'producció en cadena', suposo que a Can Ribas també és una mica així, però et fan sentir diferent, a més el lloc és molt wai i no està tant lluny com Can Marlet. Al Turó del Sol és va casar una coneguda meva i va estar força bé, a més les vistes eren maques!tu no et preocupis que el que escullis serà el perfecte per tu!
Per cert, crec que faig cara de pobre, he anat a demanar pressupostos pel viatge i m'han mirat amb cara de ¿dónde vas piltrafilla? jeje!!!
albertinorma

Entrades: 11
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 28, 2010 10:21 pm

albertinorma ha escrit:Hola maca!
jo quan buscava restaurant també vaig mirar Can Marlet i no em va acabar d'agradar, el vaig trobar massa 'producció en cadena', suposo que a Can Ribas també és una mica així, però et fan sentir diferent, a més el lloc és molt wai i no està tant lluny com Can Marlet. Al Turó del Sol és va casar una coneguda meva i va estar força bé, a més les vistes eren maques!tu no et preocupis que el que escullis serà el perfecte per tu!
Per cert, crec que faig cara de pobre, he anat a demanar pressupostos pel viatge i m'han mirat amb cara de ¿dónde vas piltrafilla? jeje!!!

Guapa perque dius aixo? que t'an dit quan has anat a mirar viatges?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Arcadia » dj. gen. 28, 2010 10:24 pm

Si es que estos agentes de viajes se piensan que lo saben todo
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 28, 2010 10:58 pm

a que te meto en toa la boca jajajajajajaja ahora ya no tayudo mas ale fistra!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arcadia » dj. gen. 28, 2010 11:15 pm

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

me da igual...ya tengo todo el viaje montado!!!!!!!!!!! ale aleeeee chinchate mamonaaa!!!!!!!!!!

Tengo ya hasta los desplazamientos internos.....horarios trayectos, precio total....NENA....YO SIRVO PARA AGENTE DE VIAJES!!!
Arcadia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 28, 2010 11:17 pm

pues mañana te espero a las 8 en mi curro y me ayudas jajajajaja que perra eres jajajajaja PERO Q SEPAIS TODAS Q ESTO DE MONTAROS EL VIAJE POR VUESTRA CUENTA ES UNA LOCURA... TENEIS Q IR A UNA AGENCIA DE VIAJES Q OS AYUDARAN Y ASESORARAN!!!!

tu bicho hazme propaganda que tengo una hipoteca y una boda q pagar!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: selenity » dg. gen. 31, 2010 1:44 pm

Hola noies,

ahir vam tenir la prova de menú i la veritat és que va estar d'allò més bé. El tracte excepcional com sempre i quin tiberi!!!

Ens van donar a tastar les benvingudes que seran les mateixes que el dia del nostre casament que al ser al març ja va bé: crema de carbassa, caldo, cava rosat i xips de verduretes i moniato, tot molt bo! Després vam anar al mejador de fusta on hi havia una altra prova de menú, suposo que només erem dos perquè en el mateix saló hi havia una celebració d'un aniversari, però realment me'n vaig adonar perquè ja m'ho havien comentat i perquè veia als nens jugant al jardí, però molt bé!

Al saló ens van donar a tastar algunes coses que hi haurà a l'aperitiu però no tot perquè sino no arribàvem al postre, dos tapes a taula (com a suggeriment per si fos un menú lleuger i volguéssim posar-ho), els dos primers i segons que vam escollir, tres postres i tots els pastissos!!!! Una bogeria, q bo que està el coulant! Ens van ensenyar els centres de taula i vam quedar amb l'Alex que quedariem un altre dia per tancar-ho tot.

En resum, tot molt bo i l'atenció que ens van donar de 10!!!

Noies, podem estar tranquiles que el lloc és de luxe! Només dir-vos com exemple que quan van veure que no sabiem on posar els bolsos en van portar uns "cuelgabolsos" i ens els van donar de detall...
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: ninou » dg. gen. 31, 2010 4:27 pm

selenity ha escrit:Noies, podem estar tranquiles que el lloc és de luxe! Només dir-vos com exemple que quan van veure que no sabiem on posar els bolsos en van portar uns "cuelgabolsos" i ens els van donar de detall...

Selenity, m'ha fet gràcia llegir això! A nosaltres ens van fer aquest detall el dia del casament, a totes les convidades!!!!! Va ser un detallàs!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 31, 2010 5:44 pm

Selenity guapa siiii yo tinc un penjabolsos del casament de ma cosina, ens el van donar jejejeje lo bonic és q no te'l donen i prou no no... els cambrers van passan i els van penjant ells mateixos, un luxe!!

Així q la proba de menú be??? Vau menjar força? El meu tiet ens va dir q ja cal q mengem a la proba q el dia del casament no tastarem res jejejejeje! Ayyy la meva boda sera tipus cocktail aixi q no se si el tastet sera com el teu!!! pero si vens tan contenta i tan tranqui genial :-)ok: :-)ok: :-)ok: aixo es moooolt positiu!!! No tens fotos???

Un petonas!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: albertinorma » dg. gen. 31, 2010 8:09 pm

Hola maques!!
El tema del viatge ho dic perquè hem van preguntar en tres ocasions si sabia que aquest viatge sortia molt car i que si no preferia una altra cosa més senzilla com anar a un resort a prendre el sol...en fi que la gent...tot i això he de dir que he trobat una agència que m'ha fet una oferta força bona!Pel que fa a organitzar-te'l tu sol...nose jo...Nosaltres hem fet molts viatges i mai havíem anat per agència, sempre en plan moxilero i tal, però per anar a Argentina la cosa no era tan fàcil, per fer qualsevol excursió has d'anar en vaixell (sobretot a Tierra de Fuego, Cruce de Lagos cap a Xile, Perito Moreno), a més hem d'agafar 8 o 9 avions diferents i després de mirar de fer-ho tot sols vaig veure que sortia més o menys pel mateix preu demanar a algú que m'ho gestionés. No anirem en grup ni res, l'únic que les excursions si que les farem amb gent. Tu treballes a una agència? Doncs suposo que ja sabràs quan pot costar 16 dies voltant per Argentina...
Ja esteu fent les proves de menú? Que wai!!!!I quins plats vau demanar si es pot saber? I la carta d'aquest 2010 té alguna cosa nova?
albertinorma

EntradaAutor: Tinita » dg. gen. 31, 2010 11:43 pm

Hola!!!

Que bé ja tenim opinions de les primeres proves de menú!!!

I n´heu tret alguna coseta clara??

Doncs nosaltres també som motxileros, i marxem a Thailandia 24 dies per lliure, ja tenim els vols i ara falta acabar de perfilar l´itinerari , amb la motxila a cuestas i a la aventura, també has de tindre clar a quin pais vas, Thailandia és un dels països de tot el món més ben preparat per gent motxilera, així que avanti!!

Argentina crec que es pot fer per lliure tranquil·lament, però el que si que és cert que quan vas de dalt a baix d´un pais és un maldecap enorme, i més a Argentina que has de fer molta connexió de vols ( era la nostra primera opció de viatge, al final vam escollir Thailandia és una espineta que tenim desde fa anys...). Si et fan un bon pressupost, i et donen confiança , és una manera de treure´t un bon pes de sobre!

Nosaltres som d´anar per lliure, però si trobem ofertones ( com ens va passar a Egipte fa 6 anys ( 500 per cap tot inclòs una setmana a l´agost ) i aquest estiu a Costa Rica ( una setmana tot inclòs per 900 euruuuuus també a l´agost! ) doncs no som tontos i ho comprem jajajaja . La ruta de dues setmanes pel Marroc la vam fer per lliure, només teniem les dues primeres nits agafades, vam anar recorrent el pais al nostre ritme i llogant alguna excursió en les agències locals, totalment recomanable!!! dues setmanes no ens va a arribar a mil euruuuus amb tot inclós!

Bé quines parrafades foto quan estic inspirada...jajaja
Amunt can riberenques!!!! >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tani » dl. feb. 01, 2010 11:09 am

NOIES QUÈ GUAI QUE JA HEU COMENÇAT ELS TASTS!!!!! Jo el tinc la setmana que ve, ja us explicaré també...

Nosaltres també anem per lliure, i anem a Japó! La veritat és que si no ho feiem així era carississississim per nosaltres perquè volem anar-hi 3 setmanes i voltar molt... Però si penso que hi ha països i països per anar per lliure és clar! Fa 3 anys vam estar a NY i voltants organitzat per nosaltres també. Però molt senzill va ser, EUA és més fàcil. Tot per internet i tampoc cal parlar massa anglès perquè tothom parla espanyol. I aquest estiu vam estar a Autràlia. Vam fer un recorregut de 3 setmanes tota la família i vaig organitzar tot el viatge jo!!! I els vols per anar fins allà molt cars però un cop allà vam anar bastant en plan barato/motxilero i ens va sortir molt bé. Això si, l'organització per tantes persones quardant gustos, dates i pressupostos va ser molt i molt estressant! Però sóc la única que parla anglès així que ho havia de fer jo...
Total que aquest any vam dir: aquest tmb el fem nosaltres.. i "estamos en ello".

Si tens temps i ganes, està bé fertho tu perquè és més econòmic. Això si, renunciant potser a resorts i hotelazos de luxe i coses de lluna de mel que només et donen en paquets d'agència... Però jo si tingués peles per anar a japó en plan núvis 3 setmanes, FIJO QUE ANIRIA A UNA AGÈNCIA!!!!!!! però va a ser que no... jeje

Què xulo los dels "penjabolsos" per cert, ho fan sempre? A mi m'encantaria això!!!
Tani
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dl. feb. 01, 2010 12:40 pm

si, seria un detallas per les convidades la veritat i nosaltres quedariem de conya jejeje, en plan, mira aquests nuvis pensen en tot...
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: albertinorma » dl. feb. 01, 2010 5:35 pm

Hola!24 dies!!!quina sort nena!a mi no em donen tants dies ni de conya...anar per lliure es més wai, jo li recomano a tothom, nosaltres també vam fer per lliure Estats Units, Turquia, diversos països d'Europa i jo també Senegal, però sense el meu xicot!!Al final el que fem segurament serà agafar els vols i tres excursions importants i la resta les comprarem allà. No anem a cap resort en plan viaje de novios, perquè també som una mica pobres!!!jejeje!!!en fi ja us explicaré pk aquesta setmana he d'anar a parlar amb l'agència per veure si m'ho deixen fer mig mig, m'han dit que en ppi si...creuem els dits!em feu molta enveja les que ja esteu fent les proves de menú!!!!

Norma
albertinorma

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 01, 2010 8:22 pm

nena que bó "també som una mica pobres" jajajaja aixeco la mà també!!!

nosaltres anem a lo tirao, sense renunciar a una mica d´higiene i un mínim de comoditat la veritat, a més Thailandia és super barato i per molt poc puc anar de rica...que tampoc és el que volem...pero saber-ho també em fa anar més tranquila jejeje

Amb els dies hem tingut sort, les dues setmanes que ens toquen i una de vacances, i quan vam començar a mirar els vols, sorpresa!!! justament el pont del pilar per "enxampar-lo" al vol de tornada, total que hem guanyat dos dies més!

Això si, marxem al dia següent del casament i al dia següent de tornar, a treballar, amb tot el jet lag jajaja però ara som joves i ho podem fer!!!

Norma nena mira al foro de los viajeros, poder et diuen allà agències locals de fiar i recomanables i podeu comparar preus, ho dic perquè normalment aqui es collen amb les excursions indispensables i et claven un pastón, poder no, pero per mirar no perdem res jejeje i a nosaltres encara ens queda temps!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. feb. 02, 2010 10:28 pm

Guapes els penjabolsos que jo sapiga els donen sempre!

Quines ganes de fer el tast... el meu dubte es com sera ja que faig boda tipus cocktail i clar no crec que hagi de triar un menu ni res, sera una mica de barreja suposo... esperarem... pacientment... jajajajaja

Noieees a les agencies tambe fem viatges sense hotels de luxe eh! Tot i que em sembla genial que el munteu vosaltres mateixes, sempre surt millor de preu... i com la Tinita que va de moxilera, per coneixer tot el pais de mes a mà... això es una altra manera de viatjar, t'endinses més en coses que altres no veuen! Però sempre es poden muntar viatges a mida lluny dels llocs mes turistics! No ens poseu tant malament a les agencies! Que treballem molt i amb moltes ganes que el client torni content!

Tinc moltes ganes de tornar a Can Ribas... no volien fer una jornada de portes obertes nomes per a nuvis!?

Ah tenia una rallada, amb el tema de pagar-li el menu als fotografs, al 2009 m'han dit que s'encarrega can ribas, que no patim... aixo es una sort... un 10 per ells... perque pel que he vist per aqui molts fotografs t'obliguen a pagar-lis el cobert!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: carolsp » dc. feb. 03, 2010 10:55 pm

Holas chicas! Yo tambien me caso en can Ribes l 23 de junio de este alo, a mi todavia no me han llamado para hacer la prueba de menus, pero ya tengo unas ganas...solo por volver a ver el restaurante que es tan bonito.......aisss que ganas!! jejeje
carolsp

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 8:51 am

EntradaAutor: Ishtarx » dj. feb. 04, 2010 8:16 am

Algú sap alguna cosa de les jornades especials que volien muntar al febrer per als nuvis confirmats? Dissabte li vaig preguntar a la Isabel (a la fira de Terrassa) quan ns passarien els nous menus i em va comentar que ja els tenien, però que els volien presentar ben macos amb fotos dels plats etc i que ja no trigarien, em va dir que els havia fotografiat la Laura Ruiz i que en quan els tinguin acabats ens els envien, però no vaig caure en preguntar per les jornades...
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: raftas » dt. feb. 09, 2010 9:07 pm

Senyoritas,

Nuevo al foro y como mi novia no habla castellano, me toca a mi representarnos.

Mi novia y yo estamos para casarnos el domingo 26 de Septiembre en Can Ribas, y teniamos una duda. A ella le hace mucha ilusion que hagamos una cena a cosa de las 7 para poder disfrutar de las vistas cuando todavia hace sol... PERO le gustaria que la cena fuese fuera sobre el cesped en lugar de hacerlo en uno de los salones.

:hmm::

Antes de siquiera preguntar si es posible, pense os preguntaria si os parece una idea que vale la pena explorar o si nos buscamos mas problemas (sonido, viento, insectos) de lo que vale. Que os parece?
raftas

Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 5:29 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. feb. 09, 2010 11:15 pm

Hola raftas, creo que lo mejor es que lo hables directamente con ellos, a ver que opinan! un saludo!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any