CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: LAN » dj. gen. 14, 2010 2:03 pm

hOLA,

juer, qué presión,jaja, ya contesto aunque no tengo mucha información.

No nos han dicho si habrá gente. Sólo nos han dicho que tenemos que elegir dos o tres platos de primero, otros dos o tres de segundo, esto entre todos los que vamos, también pondrán varias tapas y algo del aperitivo, y los postres,pasteles, café y las bebidas claro.

Nosotros lo hacemos de día porque nos casamos al medio día y así tendremos una idea más clara de como quedará, pero bueno tampoco nos han dado a elegir supongo que si pides que sea de noche pues no habrá ningún problema.

Respecto a pagar, creo que sí que se paga, yo juraría que me dijeron que no se pagaba pero en la carpetita que nos dieron pone que sí se paga, así que ya veremos si podemos negociar.

Nos han dicho que vayamos con todas las dudas que tengamos para poder hablarlo y así nos quedaremos más tranquilos.

Yo también tengo la clave para montar las mesas, y los invitados tengo casi todos confirmados aunque me faltan unos pocos pero la verdad es que ni siquiera he empezado a mirármelo.

Como sabéis están cambiando la carta y aún no la tenemos pero nos han dicho que elijamos los platos del 2009 puesto que no habrá casi cambios, en principio sólo cambiarán las guarniciones.

Y esto es todo lo que sé de momento, si queréis que les pregunte algo el día de la prueba aprovechar y decírmelo, yo me lo apunto y lo pregunto sin problema.

besitos a todas.
Salu2
LAN

Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 01, 2009 10:50 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 14, 2010 9:15 pm

Jo Lan jajajajajaja gracias guapa!!!! Pues los acompañantes pagan no se si 50 o 60 euros... pero todo es negociar.... ayyy q ganitas q nos llamen!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: ninou » ds. gen. 16, 2010 11:11 am

noies!!!! em passo de tant en tant pel post de Can Ribas, com a Canribasenca del 2007! quan vam anar a fer la prova de menú ens van dir que la factura dels acompanyants ja ho inclourien a la factura final del banquet, peròòòò no ho van fer!!! La veritat és que es van portar molt bé en aquest i en molts altres detallets!
Disfruteu molt-sobretot de l'aperitiu- a les proves del menú, i en el casament!!! Jo estic desitjant tornar-hi com a convidada algun dia i posar-me les botes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heu fet molt bona tria! Si teniu preguntes ja ho sabeu!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: selenity » ds. gen. 16, 2010 8:28 pm

La veritat és que jo també estic força nerviosa perquè encara queden coses per lligar, però el més important ja ho tenim, així que, serà qüestió de prendre-s'ho amb calma. Jo per si de cas ja m'he comprat unes infusions per començar a relaxar-me, jejeje!!!

Resulta que la Gemma ja no està i jo feia el contacte amb ella i ara ho porta la Isabel...

Jo tinc la prova el dia 30 al migdia, perquè ens casem al migdia i sembla que no hi ha una hora fixa per fer-la ja que ens han dit que podem escollir entre un tram horari, això sí, que els hi diguem a quina hora anem, però que no anem tots a la mateixa hora... Diria que som vàries parelles perquè quan els hi vam dir que no podiem el 23 i canviar-ho pel 30 semblava que volien que hi anés més gent... El cas és que encara no sabem, el menú tampoc... Ja ens diràs LAN què tal ha anat...

LAN, nosaltres amb la Gemma li vam preguntar lo de la casa de colònies i ens va dir que al ser al migdia no era possible, si et diuen que sí es pot ens ho comentes perquè potser a nosaltres també ens interessaria...
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dg. gen. 17, 2010 3:03 pm

Jo la faig al migdia i no em van posar cap problema quan vam preguntar, de fet em van oferir la possibilitat de preparar-nos un minisopar amb entrepanets etc i un esmorzar al dia següent, així que suposo que no hi ha problemes
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 17, 2010 3:09 pm

Aixxx nenes quines ganes que feu la proba i ens digueu que tal ha anat i que heu fet (a part de menjar jajajajaja)!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: albertinorma » dg. gen. 17, 2010 3:52 pm

Hola a totes i hola Cris!
Com deia la Cristina en un missatge anterior sóc una companya de l'institut i em caso a Can Ribas el 24 de setembre! Efectivament us anava llegint de tant en tant, el que passa que vaig oblidar-me de la contrasenya i he hagut de crear un compte nou. Nena!!ja tens les sabates!que fuerte!Us escric perquè necessito que m'ajudeu, amb el meu xicot estem pensant de fer unes invitacions una mica estranyes, el cas és que per fer-las necessitem una foto de Can Ribas en bona qualitat. Hauria de ser una foto dels exteriors on no sortís ningú, com un paisatge per utilitzar-la de fons...és que estem a la parra i les úniques que vam fer són amb nosaltres al mig...La qüestió és que les d ela pàgina web del restaurant estan en baixa qualitat i no ens serveixen per això m'agradaria saber si algú en té alguna que sigui maca i que puguem aprofitar. Moltes gràcies nenes!!!I sort amb els preparatius!
albertinorma

Entrades: 11
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: LAN » dg. gen. 17, 2010 4:32 pm

Hola,

Respecto a la casa de colonias nosotros lo preguntamos desde el primer día y nos dijeron que no había ningún problema, que si la otra boda también quería habría que compartir la casa pero que no era problema puesto que es muy grande y se puede cerrar la mitad de la casa, para que no nos molestemos unos a otros pero que de momento la otra boda no estaba interesada por lo que en principio la tenemos toda sólo para nosotros, nos la enseñaron y la verdad es que es muy grande y hay hab que se pueden cerrar y alguna habitación individual también hay.
A nosotros también nos dan lo que llaman el "resopó", y nos han dicho que no hay problema para seguir la fiesta en la casa de colonias siempre que no molestemos demasiado así que nos llevaremos música, alcohol, juegos varios, no sé aun estamos pensando en ello.

Lo de la prueba imagino que seremos unos cuantos pq como nos quieren concentrar a todos antes de que empiece la temporada alta en que estarán muy liados pues aprovecharán estos meses para hace las pruebas a saco.

A mi me han dicho que del menú sólo cambian el acompañamiento, pero bueno mañana llamaremos para quedar a una hora para el sábado, qué ganas tengo.

Beno guapas me tengo que ir. Adeu
Salu2
LAN

Entrades: 18
Membre des de: dl. juny 01, 2009 10:50 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 17, 2010 5:00 pm

albertinorma ha escrit:Hola a totes i hola Cris!
Com deia la Cristina en un missatge anterior sóc una companya de l'institut i em caso a Can Ribas el 24 de setembre! Efectivament us anava llegint de tant en tant, el que passa que vaig oblidar-me de la contrasenya i he hagut de crear un compte nou. Nena!!ja tens les sabates!que fuerte!Us escric perquè necessito que m'ajudeu, amb el meu xicot estem pensant de fer unes invitacions una mica estranyes, el cas és que per fer-las necessitem una foto de Can Ribas en bona qualitat. Hauria de ser una foto dels exteriors on no sortís ningú, com un paisatge per utilitzar-la de fons...és que estem a la parra i les úniques que vam fer són amb nosaltres al mig...La qüestió és que les d ela pàgina web del restaurant estan en baixa qualitat i no ens serveixen per això m'agradaria saber si algú en té alguna que sigui maca i que puguem aprofitar. Moltes gràcies nenes!!!I sort amb els preparatius!

Guapaaa pues yo no tengo ninguna bonita bonita pq las jornadas de puertas abiertas siempre han sido en otoño y no se ve muy bonita la casa... pq no les pides una a ellos directamente? Mandales un mail y les cuentas seguro q no te ponen pegas! I ara no se pq t'he escrit en castella! Jejejejejeje

Nenaaa et cases 20 dies despres de mi jejejejeje! Muak

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: albertinorma » ds. gen. 23, 2010 9:18 pm

Ei!
Doncs si!el dia 24, tothom em diu que plourà...espero que no!!!!Al final vaig trucar a la Isabel i li vaig demanar una foto a ella, el que passa que em fa falta una en concret i diu que no sap si la té...espero que si perquè sinó haure d'esperar-me fins el mes d'abril -que és quan estarà florit- per anar jo mateixa a fer la foto!Per cert, aprofitant que vaig trucar vaig demanar-li per la Gemma i efectivament em va dir que ja no hi era. Tot i això em va dir que no em preocupés perquè tenia apuntat tot el que jo i el meu xicot havíem acordat amb ella. En fi que ara estic més tranquil·la!No vaig pensar en demanar-li per les probes de menú però em va dir que el més probable és que aquest any incloguessin alguna amanida de primer plat, que era una de les nostres peticions...alguna de vosaltres té més informació sobre els nous plats? No se si us passa però em sento una mica monotemàtica...compadeixo a la meva família!!!jeje!!!
albertinorma

EntradaAutor: Tinita » dg. gen. 24, 2010 7:49 pm

Hola nenes!! estic viva!!

Norma guapiiiiii ens hauràs d´ensenyar les invis eh jejeje

La Gemma ja no hi és?ostres jo si que sóc a la parra, no ho sabia!! bé ja m´informaré perquè també vam pactar cosetes i m´agradaria que es respectessin, si no se va a vé un foshoooon jajajaja

Doncs jo com a novetat ja tinc els bitllets per Thailandia!! del 18 de setembre al 12 d´octubre ( ens casem el 17 i el 13 a currá jajaja amb tot el jetlag!! ) ara estem fent l´itinerari, anem de motxileros, res de luxes ni hotelazos, volem integrar-nos a la cultura ( com tots els viatges que hem fet ) i bé, no serà com una lluna de mel normal ( si que farem "uso del matrimonio" ehhh a cumplir jajaja ) serà com unes vacances més, de 24 dies jajajaja iujuuu quines ganetes!!!

Del tema can ribas, doncs de moment paradot, però clar sent al Setembre pufff encara queda!!! quan sàpiga alguna coseta ja ho possaré al dia!!

Petonarros canriberenques!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 24, 2010 11:34 pm

Tinitaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: existeee jajajajaja!!!

Gemma ya no esta??? Y ESO???? JOlineeeees era la que mejor me caia... :-( :-( :-(

Chicas las qe teneis que hacer la prueba.... sabeis algo???

muaaa

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: albertinorma » dl. gen. 25, 2010 5:07 pm

Hola!
doncs no, nose perquè però ha marxat. Tot i això suposo que ho deuen tenir tot sota control. Tinita ja tens els bitllets???Joer nena que ràpida!jo encara nose si tindré vacances a la feina...m'ho han de confirmar...així que fins que no m'ho diguin no puc comprar els bitllets. Per cert, algú sap si a Bigues et casen al registre o a l'ajuntament? és que m'ho demanen per omplir els papers. Això ho decideixo jo? ells? o qui? I sabeu quan triguen en tramitar-te l'expedient? és que m'han dit que 6 mesos!i encara no tinc cap paper i em fa por que se'm tiri el temps a sobre? algú sap com va? merci maques!
albertinorma

EntradaAutor: Ishtarx » dl. gen. 25, 2010 5:21 pm

els tramits depenen de l'ajuntament on estiguis empadronada, y abans necessites el certificat literal de naixement, q en certs registres es un caos, si vas neixer a barcelona demana-ho per internet. Jo al jutjat de pau del meu poble m'han dit q en gestionar els papers per casarte triguen uns 4 mesos
Ishtarx

EntradaAutor: Tinita » dt. gen. 26, 2010 8:50 pm

Ostres els papers jajaja que em caso i no he mogut res!!

Jo em casaré a Sant Feliu de Codines ( al costat de Bigues ) que és on vivim , el certificat de naixement per això ho tinc de Barcelona, demà anirà l´Oscar a preguntar al ajuntament a veure que els hi fa falta, i començarem a moure, que ja és hora...

Home jo compto que a la feina em donen els meus 15 dies més una setmana de les meves vacances!! vamos!!! que em caso per un cop a la vida!! jejeje

A les del setembre ens donararàn hora pel tastet després de setmana santa suposo no? és molt d´hora encara no? aish però quines ganes!!! >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. gen. 26, 2010 10:02 pm

Jo siii quines ganes de fer el tastet.... bueno a veure si les que us caseu ja aneu informant jejejejeje!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dc. gen. 27, 2010 10:51 am

si et van inscriure a barcelona fes-ho per internet, si ho van fer a sabadell o terrassa resa i no triguis en anar-hi, al meu ajuntament em van dir que era un desastre, q a barcelona en 15 dies t'ho envien a casa si ho fas per internet, però q a sabadell has d'anar tu a primera hora, pq reparteixen 100 numeros, si et toca ja pots marxar i tinc un amic que no trobaven el llibre on ell estava y va haver de tornar 4 vegades, i van haver de signar una setmana despres del bodorrio...
Ishtarx

EntradaAutor: albertinorma » dc. gen. 27, 2010 5:00 pm

Nenes!ja tinc el certificat de naixement!
Vaig rallar-me perquè vaig trucar a Cerdanyola i em van dir que podien trigar fins a 6 mesos en tramitar l'expedient, així que vaig pensar que millor que tingues els papers el més aviat possible. Aquest matí he arrossegat el meu xicot a Barcelona ( a les 8:30 ja hi érem) i quina cua!!!Si heu d'anar en persona a buscar-lo a Barcelona aneu a primera hora perquè hi ha mooolta gent!Ara he de demanar els dos certificats d'empadronament i ja està!!!crec que en un parell de setmanes ho podré entregar!
Nosaltres de viatge marxem a Argentina, el que passa que com som autònoms no podem agafar massa vacances...miraré que faig perquè tampoc m'agradaria haver de treballar fins el dia de la boda!!!!jeje!!!!!Jo también tinc unes ganes de fer el tastet!
albertinorma

EntradaAutor: Barcelonina » dj. gen. 28, 2010 2:30 pm

soy nueva y voy muy perdida, nos queremos casar en 2011 y nos han hablado muy bien de este restaurante, pronto empezaremos a mirar. Tenemos en cartera centre ecuestre, can ribas, can marlet y el turo del sol, se aceptan opiniones, somos del barrio de sagrada familia en barcelona, eso si no nos estresaremos.
Barcelonina
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 2:06 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. gen. 28, 2010 8:48 pm

albertinorma ha escrit:Nenes!ja tinc el certificat de naixement!
Vaig rallar-me perquè vaig trucar a Cerdanyola i em van dir que podien trigar fins a 6 mesos en tramitar l'expedient, així que vaig pensar que millor que tingues els papers el més aviat possible. Aquest matí he arrossegat el meu xicot a Barcelona ( a les 8:30 ja hi érem) i quina cua!!!Si heu d'anar en persona a buscar-lo a Barcelona aneu a primera hora perquè hi ha mooolta gent!Ara he de demanar els dos certificats d'empadronament i ja està!!!crec que en un parell de setmanes ho podré entregar!
Nosaltres de viatge marxem a Argentina, el que passa que com som autònoms no podem agafar massa vacances...miraré que faig perquè tampoc m'agradaria haver de treballar fins el dia de la boda!!!!jeje!!!!!Jo también tinc unes ganes de fer el tastet!

Guapaaa jo al final crec q el demanare per internet, a veure quant triguen, si triguen massa sempre puc anar-lo a buscar... A Argentina de viatge?? Guau!!!

Barcelonina ha escrit:soy nueva y voy muy perdida, nos queremos casar en 2011 y nos han hablado muy bien de este restaurante, pronto empezaremos a mirar. Tenemos en cartera centre ecuestre, can ribas, can marlet y el turo del sol, se aceptan opiniones, somos del barrio de sagrada familia en barcelona, eso si no nos estresaremos.

Hola guapa, pues q te vamos a decir de nuestro restaurante? Para nosotras es el mejor... una boda unica y diferente... q te gustaria saber??? Aunq ya te digo q can ribas tiene muuucha gente... si te quiers casar en el 2011 ya hay muchas chicas!!! Suerte! :-)ok:

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any