No pareu ni el dia de festa!!!
Ostres llumeta quina p.... passar el pont malalta!!! Però no s'hi pot fer res!!
A veure si ens truquen avui per confirmar lo del diumenge!Sinó ja trucare jo, ja...
El 2010 ja està aquí!!!
No us espanta??? A mi una mica si, ha passat molt depressa el temps. I encara em queden un munt de coses per fer!! I amb la feina, els entrenos, l'anglès,... no tinc temps!!! m'atabalo només de pensar-ho...jimaguary ha escrit:ei noies,
el tema viatge de noces, ja ho teniu triat??? nos estem mirant mexic, 13 dies de ruta per tot el pais i tres o quatre dies mes de rotllo pulsereta todo inclñuido per agafar forces!
a on aneu vos?
Jimaguary, nosaltres encara no ho tenim clar... Ja us he dit que tenim uns amics que es casen just una setmana després de nosaltres, per tant com que anem al seu casament, els vam proposar anar els 4. La cosa es va refredar i tots vam mirar per el nostre compte. Ara ells ja han fet una paga i senyal. Van a la Ribera Maya. No era el destí que nosaltres teniem pensat, perquè jo sóc més d'aventura que de panxing... però desgraciadament no crec que ens poguem permetre un dels viatges que teniem pensats... així que estem valorant estar amb ells uns dies ( només están 7 dies i nosaltres volem estar-hi algún dia més) i fer alguna escala en algun lloc amb més moviment. Però encara no està clar!
Bueno noies, us deixo!! Que demà tinc l'auditoria i avui serà un dia mooooooolt llarg!!
Un petonet!!

con lo poquísimo que me gusta a mí la navidad.......para mí es de las peores épocas del año....espero que no notéis mi bajón!!!