Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 27, 2009 1:42 pm

Holaaaaaaaa!!

LABANDA ha escrit:que buenoooooooooo!
es la camiseta que llevó el marido de HANSEN en su boda... lo podeis ver en su cronica FIESTA PAGANA.!!!

por cierto, quizá nos veamos también el dia 13 en ca n'alzina!

Labanda! Si home si! Totes cap allà!!

kasia, carol, yo si fuera vosotras lo intentaba! El No ya lo teneis! Ahora he vuelto a hablar con Miriam y me dice que también les añadían las dos horas del dj si cojían dvs. Y de ahí hicieron el cálculo. Pero al final no cojen a dvs y por tanto lo del dj no entra. Pero yo firmo ya por ahorrarme esos 800-1000 eurillos!!!

Carol, tranqui cuando te funcione el escaner ya me lo pasas! gracias! y ni lo dudes! De cabeza a las puertas abiertas! Yo fui a can macià porque nunca lo había visto y lo pase muy bien.

Drix, ya veo que esto de los platos va a ser complicadillo... ufff...
Pues nada a preguntar preguntar y preguntar! Y pedir, pedir, pedir! Que por lo que vale, podemos hacer esto y más.

Y per acabar BARÇA! BARÇA! BARÇA!

Que aprofiti el dinar!
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. nov. 27, 2009 2:07 pm

I tant que ho tornarem a provar!!! ;) no vegis meri, la teva companya de feina deuria sortir ample de Ca N'alzina tantes ofertes!!!! quina enveja! :)
Esterock, es normal que casan-te un dimecres et facin descompte, és un dia que omplen sense comptar-hi, no t'has de sentir malament, al contrari, enhorabona per tu!!!!! ;) el que ens molesta és saber que hi han divendres que si fan descomptes i a nosaltres que també ens casem un divendres no.
Per cert, pel tema de les portes obertes no hi haurà problemes per ser massa gent,oi? vull dir que hi podrem anar totes,no? és que si no es pogués i alguna del 2010 es queda fora li cedeixo el meu lloc que sóc del 2011 i em sabria greu... que jo hi puc anar l'any següent! ;)
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: esterock » dv. nov. 27, 2009 3:04 pm

una cosa...pero por qué no vamos a caber todas??? qué se hace en unas puertas abiertas??? que es lo que se puede llenar y que no entremos todas???

ayyy...nooooooo....tendríamos que ir todas.....
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: kasia25 » dv. nov. 27, 2009 3:12 pm

Es que cuando hable con Yolanda me dijo que nos apuntaba a la lista y que en principio todas las que nos apuntaramos iriamos, pero tampoco me lo aseguró, asi que cómo tampoco sé cómo funciona... Entiendo que todas tengamos ganas, pero sobretodo las del 2010 que estais en cuenta atras!!!!! pero espero que haya sitio para todas!!! que cuándo se trata de no pagar mucho ( creo que son 3€/persona) no sé lo receptivos que seran!!!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dv. nov. 27, 2009 3:13 pm

Ah!!! y nada de chafarderas!! sólo Ca n'alzineras oficiales!!! ;) total, ya no hay ni dats casi para el 2011... poco hay que chafardear!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: tanialolo » dv. nov. 27, 2009 3:42 pm

Holaaaaaaaaaaa chicas llevo muxo sin entrar por aki y pasava para saludar ya veo k estais muy adelantadas madre mia me a costado seguiros y bueno preparando la jornada de puertas abiertas!!!! me an enviado un e meil para la confirmacion pero nose si voi a poder ir..... keria haceros una pregunta vais solas es decir la pareja o llevais a los papis para k vean tambien la comida???? :hmm:: es k como decis k al igual hay gente k se keda en la calle por eso....
Bueno chicas intenate ir entrando de vez en cuando es k estoi super liada con el curro, la boda, y los fines de semana estoy en francia y en la casa de la nieve no teng internet asi k cuand pueda entrar os ire leyendo .... os exo me mens besitosssssssssss
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. nov. 27, 2009 3:47 pm

Lo de que a lo mejor se queda gente fuera ha sido cosa mia, pero la voz de la experiencia ( nuestras ca n'alzineres ) dicen que no, asi que a hacerles caso a ellas!!!! ;) yo iré con mi novio que tiene las mismas ganas que yo! lo de los padres no tengo ni idea de como va....
Imatge
kasia25

EntradaAutor: esterock » dv. nov. 27, 2009 4:08 pm

taniaaa!!!!
dichosos los ojos....que ilusión volverte a ver por aquí....

anda vente a la jornada de puertas abiertas hombre.....que nos conoceremos todas....yo voy con rafa...me costó un huevo pero lo convencí con la comida!! :-))

imagino que entonces estás adelantando cositas no????

pasate por aquí de vez en cuando y nos vas contando vale??

un besitoooo!!
Imatge
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. nov. 27, 2009 6:12 pm

Ara si!!!!!!!!!!!!!!

BON CAP DE SETMANA NOIES!!

me'n vaig!!

Parlem dilluns!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: lamaca » dv. nov. 27, 2009 10:06 pm

Noies costa de seguir-vos. Un parell de dies sense entrar i ja he escrit pàgines més. Som unes cotorres.

I també es nota que s'acosten els tastos i totes aquestes coses. Pel que fa al tema barra lliure i regals a nuvis, jo crec que depen molt del nombre de convidats. Nosaltres abans de fer la paga i senyal voliem parlar amb l'Ariadna per acabar de concretar tema barra lliure, peró al final no hi vàrem poder anar i per telèfon ens va dir que no patíssim que ja en parlariem més endavant.

Així que espero no tenir-hi cap problema. Jo, vull creure que no, però a la que em senti una mica "estafada" em faig enrera. Que fa molts anys que visc amb la meva parella sense casar-me i no estic per tonteries.

I tot això dels menús no ho acabo d'entendre, perquè tan de secretisme amb els preus. Entenc que de bones a primeres no te'ls donin, però jo vaig suposar que un cop s'acostés la data del tast ens passarien els preus. Com volen que decidim si no sabem el preu dels plats?
Imatge
lamaca
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: lamaca » dv. nov. 27, 2009 10:10 pm

Aijjjjjj!!!!!!!!!!! Que m'estic ratllant molt!!!!!!

Sort que quan llegeixo les can alzineres del 2009 veig que tot els va anar bé i m'animo.

AIIIIIII que avui he començat les vacances!!!!!!!!!!!!!!!!! 10 dies de relax, treballar-ne 3 i 10 dies més. Espero tenir temps de avançar amb els preparatius del casament i desestressar-me una mica.

Bé, un petonet i fins aviat!
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: esterock » dv. nov. 27, 2009 10:51 pm

no te ralles lamaca....entre todas sacaremos lo que queremos....lo bueno que tenemos es que sabemos que esto es un punto debil...pero estamos avisadas por las de 2009 así que ya tenemos un punto!!!

no te agobies y disfruta de tu relax :-)ok:
Imatge
esterock

EntradaAutor: kasia25 » ds. nov. 28, 2009 8:31 am

Estic amb tu Lamaca, com comencin amb tonteries ens tirem enrere i comencem a mirar altres llocs! qualsevol diria que perden diners amb nosaltres!! a vegades sembla que se'ls hi oblidi que ells viuen de nosaltres, una miqueta més de tacte coi que no costa res!!!! Ànims! que entre totes ens en sortirem!!! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: joan y susana » dg. nov. 29, 2009 12:21 am

hola chicas!!

como avanza este post, hacia un par de dias que no entraba y hay 4paginas, como le dais a las teclas jajaja.

buen finde (=:-)
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: joan y susana » dg. nov. 29, 2009 12:37 am

le envie un email a ariadna y me dijo que lo de las puertas abiertas lo lleba yolanda y que me llamaria.
a algunas os a llamado??
joan y susana

EntradaAutor: jimaguary » dg. nov. 29, 2009 11:10 am

ei! a mi tampoc no m'ha trucat l'ariadna, però es normal fins dos o tres dies abnas no confirmarà.
jo també hi vaig amb parella,,,,,, de moment,,,
ei la que fa la cata "el tastet" el dia 4 volem veure tot amb eçpels i senyalls, que en tenimunes ganes totes.......
ei visca el BARÇA!!!!!!!!!!!!!!! i salut! per a totes i tots-
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: joan y susana » dg. nov. 29, 2009 8:30 pm

hola!!

mirando el post de ca n´alziana he visto que por la pagina 103 creo que hay fotos de las puertas abiertas del año pasado, por si quereis hechar un vistazo.
joan y susana

EntradaAutor: Drix » dl. nov. 30, 2009 9:11 am

Gupas, bon dia!!! doncs jo no podré anar perque estaré a ROMA, llàtima.

Estic una mica enfadada (en silencio, claro) amb l'Ariana, perque encara no m'ha passat els suplements que dels plats que li vaig dir que volia saber si entraven o no en el menú 3... i encara no li he pogut passar els plats que volem, i el TAST és aquest divendre, bueno, espero que em digui algo aviat.

Una coseta, jo pel dia de la boda, per les mamis que tenen bebé els hi vull deixar a la taula algun detallet pel bebé: un chumet personalitzat, un pitet.. no se, algo així.. algú ha pensat en fer-ho? em podeu recomanar alguna botiga o pàgina web?

PETONS GUAPES
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 30, 2009 9:52 am

Bon dia noies!!!

El finde bé?? Segur que sí!!

A mi de moment tampoc m'ha trucat ningú! Suposo que ho faran a finals de setmana/principi de l'altre.

Lamaca! a disfrutar de les vacances!!! Que en aquestes époques van moolt bé!

Drix ha escrit:Gupas, bon dia!!! doncs jo no podré anar perque estaré a ROMA, llàtima.

Estic una mica enfadada (en silencio, claro) amb l'Ariana, perque encara no m'ha passat els suplements que dels plats que li vaig dir que volia saber si entraven o no en el menú 3... i encara no li he pogut passar els plats que volem, i el TAST és aquest divendre, bueno, espero que em digui algo aviat.

Una coseta, jo pel dia de la boda, per les mamis que tenen bebé els hi vull deixar a la taula algun detallet pel bebé: un chumet personalitzat, un pitet.. no se, algo així.. algú ha pensat en fer-ho? em podeu recomanar alguna botiga o pàgina web?

PETONS GUAPES

Drix, ens tens a totes pendents! Jo tampoc entenc perquè no diuen preus. És que no li vec la raò! Si entra dins el presupost bé i si no fora! Però si no t'ho diuen... què s'ha de fer???

Bueno, ja ens aniràs informant!

Jo tinc una setmaneta complicada! Molta feina exàmen d'anglès...

Però bueno, som-hi amb el dilluns noies !!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: LABANDA » dl. nov. 30, 2009 1:01 pm

Si teniu dubtes!!!!!!!!!!!! TRUQUEU TRUQUEU A CAL BLE!JA!!!!!!

i més si el divendres és el tast... que és la seva feina coi! i em sap greu perquè tot s'ho carrega Ariana i és un sol... pero que hi farem...

Jo estic pendent de confirmar una cosa per poder anar el dia 13 a Ca n'Alzina... em faria molta ilusió!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants