BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 11:33 pm

jejeje... ho pots tenir per segur!

Per cert... us recomano participar a tot tipus de sorteig que es faci (cotxes, viatges...) mai se sap d'on ens podriem acabar estalviant alguna coseta, no? Fins i tot potser ens toca algun d'aquells luxes que per ara pensem que no ens podrem permetre... jijiji... Em penso que ha sortit la catalana que duc a dins...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dt. oct. 27, 2009 10:36 am

Noies el que m'ha passat... :--( mireu he trucat a la Paeria per a veure si es podia reservar per al 2011 i m'han dit que fins al juny del 2010 no obren les llistes, vale be, i llavors a mi se m'ha acudit preguntar hi ha algunes dates en especial que no deixen casar, i diu si la festa major, semana santa, a l'AGOST!!!! i clar ja teniem la data el 27 d'agost, així que ara haurà de ser a la setmana següent el 3 de setembre!!! menos mal que ho he preguntat... però bueno el meu novio ja m'ha animat, que això no es cap problema i tal... ::love:: així que ara em queda una setmana més!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 11:11 am

:.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: Ostres, què fort! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Havíeu pagat el restaurant, ja? Si no us ho pot canviar, sempre podeu fer el paripé de la cerimònia igual al restaurant i quan sigui, doncs casar-vos a la Paeria, no?

De totes maneres crec que no caldrà, ja veuràs com tot anirà bé, ara tens una setmaneta més pels preparatius, no? :-) :-) ::love:: :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. oct. 27, 2009 11:16 am

No buniketa, no haviem pagat res, ja he trucat al restaurant i m'ha dit que cap problema que no tenen res encara per al 3 de setembre, no ens fan pagar fins mes endavant m'assembla. Hem quedat el 15 de novembre que hem d'anar allí a la finca. Menos mal...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 11:20 am

Llavors tranquil·la guapíssima! ton anirà bé!

Ara que el xic té festa aprofitarem que ha de sortir per anar a veure alguna de les esglésies que tenim pensades de mirar. Ja us contaré!

Xitos.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 4:14 pm

uff menos mal que se t'ha ocorregut de preguntar no??? i sort també que al restaurant no posen cap pega!! jo per això vull tenir abans confirmada la data amb l'església i després ja agafarem un restaurant o altre... és que volem que sigui a Santa Maria del Mar, si no és el 7 de maig, el 14 i sinó el 30 d'abril, però volem Sta Maria així que encara hem d'esperar una altra setmana abans de continuar amb els preparatius :-)ok:

Encara no sé si podrem anar a la fira perquè els amics estan programant una escapada a Asturies per aquell finde... però si anem a Lleida ja us diré!! sinó, ja m'explicareu els detalls eeeh??!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 7:01 pm

Ostres! A veure si al final de les del 2011 seré l'única! No, que em penso que hi havia algú més que hi anava, però ja em veig amb la llibreteta amunt i avall prenent idees i agafant apunts per passar-vos-els, com quan anàvem a estudi, jejeje!!!!!

No patiu, sempre he estat bona companya i deixava els apunts a tothom... :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 8:22 pm

jajaja llegint-te buniketa sembla que t'agafi nostàlgia dels teus anys d'estudi eeeh? :-.:·::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. oct. 27, 2009 9:20 pm

Nosaltres també hi anirem buniketa!!però encara no sabem quin dia i també es trobar les entrades, perque sinò quan val l'entrada!?
Buniketa compartirem llibreta!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:27 pm

cadui ha escrit:jajaja llegint-te buniketa sembla que t'agafi nostàlgia dels teus anys d'estudi eeeh? :-.:·::

Je! però si jo encara no els he abandonat del tot! Sóc profe, i és clar, això mai es deixa estar. A més, el carnet de conduir, les oposicions, algun curset... Jo, la qüestió és estar activa! A més, últimament també estudio la manera de casar-me sense gastar massa diners... i no trobo la manera!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:30 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Nosaltres també hi anirem buniketa!!però encara no sabem quin dia i també es trobar les entrades, perque sinò quan val l'entrada!?
Buniketa compartirem llibreta!

Mooooolt rebé!

Jo ja en tinc d'entrades, una invitació x2. Hem passat per l'Artfang i ens n'han donat! No recordo quan val l'entrada, però podem preguntar-li al Toni si per la Fira Denuvis també regalen entrades. Em sembla que a la de Sabadell ho van fer... Primer miraré al post de les fires a veure si hi diu alguna cosa, si no li pregunto amb un privi, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 10:45 pm

buniketa ha escrit:Je! però si jo encara no els he abandonat del tot! Sóc profe, i és clar, això mai es deixa estar. A més, el carnet de conduir, les oposicions, algun curset... Jo, la qüestió és estar activa! A més, últimament també estudio la manera de casar-me sense gastar massa diners... i no trobo la manera!

doncs ja en som dos!! jo sóc infermera, estudio psicologia i com tu, entre opos, cursos i actualitzacions em sembla que no deixaré mai els llibres de banda!!
Pel que fa a l'estudi de la manera de casar-se sense gastar massa diners crec que estem tots i totes igual :-)ok: tot i que per als comerços lligats a la paraula BODA sembla que sigui: "Crisis what crisis?" http://s3.amazonaws.com/lcp/alfiler/myfiles/Supertramp-Crisis_What_Crisis-Frontal.jpg
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 11:43 pm

jejeje! què bona la foto...

Doncs sí noia, tots igual... i em penso que tampoc deixaré d'estudiar... sí que me'n canso, però he de reconéixer que m'encanta i m'apassiona saber i aprendre cosetes, cada día més... no hi puc fer gaire en això:tinc una ment inquieta, per dir-ho finament... :-///: :-.:·:: :..:

El que trobo més a faltar és la feina: ara sóc a l'atur i m'encanta treballar... però ho aprofito per anar preparant cosetes, com que no sé on seré demà o l'any vinent, doncs avanço ara tot el que puc: diuen que feina feta no fa destorb! :-.:·::
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 11:32 am

NENES GUAPEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

En Toni m'ha confirmat que avui penjaran l'accés per aconseguir entrades per la Fira. Mireu al post de Comunitat, el que parla de les fires i concursos i tal...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dc. oct. 28, 2009 12:36 pm

Wpes!!!!

com esteu????
nosaltres el primer any vam anar a la fira pagant lentrada i em smbla que ens va costar 3 o 4 euros, xo lany passat ens van donar invitacions, al restaurant, a la botiga on em vaig comprar el vestit...
jo crec que si neu a algun lloc que estigui exposat a la fira us donaran invitacions....

a mi magradaria tornarme a casar.....tornar a preparar-ho tot, etc...

i vosaltres trankiles passeu dels comentaris i monteu la vostra boda al vostre gust i que la gent s'adapti...es el vostre gran dia i l'heu de viure al vostre gust!!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 12:42 pm

I tant que sí! El que importa realment és que nosaltres en gaudim, perquè si és així, jo penso que els que ens estimen (que potser són els que més ens preocupen) també ho faran, s'ho passaran molt bé i apreciaran les currades i els detallets que els fem!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. oct. 28, 2009 1:04 pm

Arbecub, buniketa i tan que si naltres a la nostra i a montar la bodeta com ens vingui de gust i amb tota la il.lusió del món!!!!!

Quina pena no anar a la fira :--( expliqueumee detalls!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 1:42 pm

En pots estar més que segura! Us ho explicarem tot, tot i toooooooooooooooot!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 28, 2009 4:18 pm

doncs si Arbecup jo tinc molt clar que res ni ningú ens podrà xafar el nostre dia i molt menys la il·lusió amb que ho anem preparant tot!! al cap i a la fi qui és que es casa??? nosaltres o la resta de la gent? :yium:-)

nenes al final no anirem a la fira perquè ens anem el finde amb els amics a Oviedo... però ja us avanço que vull detaaaaalls!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. oct. 28, 2009 9:56 pm

Hola noies!

Sobretot tranquiles que tan la buniketa com jo i algú més explicarem per aquí tot el que veguem a la Fira Denuvis.

Vinga, tot i això, per obrir boca a TOTES aquí os deixo l'adreça d'aquest web: http://www.kanacca.com on hi trobareu vestits de núvia, sha de dir que he trobat l'adreça en un altre post, però crec que està bé per obrir boca, els vestits son per les núvies del 2010 (crec) i no os fixeu massa amb el preu perqué està en Dolars!! Però ja es pot començar a agafar unes idees.

El post per treure l'invitació del Toni està bé, després rebs al correu l'invitació!

Fins aviat!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants