Autor: sandruki00 » dt. feb. 24, 2009 9:03 am

Autor: oshia » dt. feb. 24, 2009 9:05 am
sandruki00 ha escrit:Bueno ami en realidad no me da corte cantar delante de un monton de personas, eske siempre kise ser cantante, en todas las bodas ke voy canto, no le voy a cantar a mi futuro marido!!!!!jajajajaaj!! estoy por cantarle la del guardaespaldas, "I'll always love you" ke bonita, lo ke pasa ke se la canto a todo el mundo!!!

Autor: sandruki00 » dt. feb. 24, 2009 9:08 am

Autor: oshia » dt. feb. 24, 2009 9:09 am
sandruki00 ha escrit:No se, hombre eske esa tiene un significado para los dos la verdad, porke se la e cantado varias veces a el, pero kiero ke sea romanticona, ya ke la ocasion lo rekiere, tambien pense en la de monica naranjo, "no cambies nunca" ke tambien es mu bonbita

Autor: petitacampaneta » dc. feb. 25, 2009 8:28 am
amydieg ha escrit:petitacampaneta ha escrit:niñas alguna me recomienda una cancion celta para la entrada en la iglesia? habia pensao may it be de enya que sale en el señor de los anillos... pero no se!
Petita, podrías mirarte una de la banda sonora de Kill Bill...The Lonely Shepherd. Me encanta para la entrada de la novia, es muy dulce.

Autor: oshia » dc. feb. 25, 2009 8:45 am

Autor: Pitufitta » dc. feb. 25, 2009 1:10 pm
Autor: oshia » dc. feb. 25, 2009 1:23 pm

Autor: Pitufitta » dc. feb. 25, 2009 5:29 pm
Autor: anit@ » dc. feb. 25, 2009 9:12 pm

Autor: oshia » dj. feb. 26, 2009 8:51 am

Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 4:39 pm
Pitufitta ha escrit:chicas sabeis alguna cancion donde hable del padre.... no de padres en general..
gracias chicas!!
arcadiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tu que tienes muchas ideas jejeje
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 4:42 pm
Pitufitta ha escrit:las he escuchado y son tristes..
jejejjeje que dificil es buscar una cancion!
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 4:54 pm
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 5:02 pm
Pitufitta ha escrit:chicas sabeis alguna cancion donde hable del padre.... no de padres en general..
gracias chicas!!
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 5:32 pm
Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 6:27 pm
anit@ ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert... podriem fer una llista per saber en quins moments s'ha de ficar cançons? És que ahir ho pensavem amb el meu nen i estem una mica confosos!!! Jo començo i així si la completem me l'apunto i ja apartir d'aquí podem començar a pensar en cançons que ens agradi. Jo en vull ficar alguna de ABBA també, me tenen bojeta...
A vere...
A l'esglèsia...
entrada núvia
entrada núvi
i ja no sé res més
Al restaurant...
Entrada nuvis
Primer plat
Segon plat
Avantpostre
Postre (el meu postre va acompanyat de focs i tal)
Regal pares
Nuvis (nosaltres en donarem 3 així que tres cançons diferents no?)
Flors (que seràn per 2 persones especials per nosaltres)
Ram
I qualsevol altre tipus de regal va acompanyat de cançó oi?
Lliga
I si em diueu que m'oblido us ho agrairé moooltíssim i així ens servirà per totes nosaltres!!
Gràcies!!!
Hola lluneta guap!! Jo també tinc una llista feta, així sempre es mes fácil de tenir organtzat!! Jo també i tinc (PER OBRIR EL BALL) ho dic per si ho vols posar!! un petonet i bon cap de setmana)

Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 8:20 pm
gracias chicas!!
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 8:30 pm
Autor: Arcadia » dj. feb. 26, 2009 8:54 pm
http://youtube.com/watch?v=O_xj38lLeeU