Aqui estem un dia mes, fent pastissets per aquesta nit de cap d'any.
Nosaltres aquest any ho fem diferent, venen tota la colla a sopar al Pupinet aixi que estem tots a la expectativa de com anirà perque mai ho hem cel.lebrat en un restaurant, lo guay es que hem organitzat una especie de AI MALO jajaja i despres tenim la disco oberta i podrem estar de festa fins ben tard sense necesitat de mouren's.
El Nadal, aquest any han estat realment tranquils, tant pel que fa a la feina com pel que fa regals , festes i demés, aixi que, per part meva poc emocionants, suposo que hi ha anys de tot no? No ho se, la veritat es que a mi els nadals no son dates que m'emocionin massa, suposo que el fet de treballar cara a festes m'influeix bastant.
I res mes.............
Espero que aquesta nit ho passeu molt be!
OJO AMB EL RAÏM NO US ENNUEGUEU!!!!!!
I OJO tambe amb el cava que l'endemà us fara mal de cap!!!! jajajaja
Nomes queda dir-vos que us estimo molt encara que no ens veiem, i que aquesta nit m'enrcordare de tots vosaltres
UN PETO BEN FORT!

pero el gine dice que está todo bien, corazón perfecto, estómago, bufeta y hemos podido ver la vena aorta, que pasada!! por ahora esta sentadita, pero me ha dicho que no me preocupe, que aún tiene mucho espacio para cambiar la posición