ja feia uns dies que no hem conectava, vaig liada de feina i veig que d altres (numa ) ja l han acabat, ja heu presentat els papers no???
comnço a llegir que estas desapareguda i ara al final ja hi tornes a ser.
jo ara abans d anar a dormir he volgut conectar-me pq si no em tocaria llegir un munt de pagines si tardava mes dies.
per cert numa has anat aquest cap de setmana a la llacuna??
capdemar i mot crec que ereu voslatres qui em demanava la direccio de la botiga amb un 50 % es c/ st . simplici nº 25 o 20 pico no ho se exacte, pero no hi ha perdua si sabeu on es flor alba es al principi del carrer paral.lel a aquest es diu papers i video, pero espavileu que avui quan hi he passat per al davant a l aparaodr ja hi falten 2 de les parelles de nuvis que hi havia abans de posar 50 %.no se si a dins en tenen mes, a fora encara hi ha almenys 5 parelles de bubinots una de cartro pedra de parella noi noia i una d eparella noi noi mes el llibre de firmes a joc i una caixa de records a joc tambe de la prella.
Mot dissabte passat vaig estar de boda d uns amics i tambe van fer lo dels adhesius i ho van posar a cada tovallo, pero ho van fer amb un sistema de vinil diferent al meu , el meu era paper i el seu vinil de plastic, se que tambe van demanar perosupost a toy papier i van dir que era molt car , com tu tambe vas dir i crec que depres ho van mirar amb un de la coruña pero no ho se segur , si vols ja et passare mes informacio, a mi amb paper em van valdre uns 20 € 200 unitats, ho vaig haver de fer amb paper pq ja anava contratemps i vinil amb menys de 2 dies no ho podien fer em va dir la sandra o sigui que em vaig buscar la vida per aqui a una copisteria d igualada i amb 20 € problema resolt i va quedar be.
i per lo que demanaves de les aliances si les feiem amb ditades tambe les fem amb les empremtes, o com es vulguin ja que es poden personalitzar com es vulguin, ja que es fan cada vegada noves per cada parella, inclus de titani i acer tambe, ahir precismanet es van acabar una parellla d aliances que son d or blanc casi totes menys un filet d or groc i van fer la mateixa pero els colors invertits tot groc i un filet blanc al nº 1 era per la filla de la parella i a dintre hi volen grabar papa i mama i la data ja veurem si hi cap tot amb un nº1, es veu tant maca aixi petitona....
RU puc pujar jo a ca n alzina nomes veure't el dia de la boda???
be us deixo que m en vull anar a dormir pero abans passare a veure els nuvis de la ru que encara no els he vist
fins dema!! si puc.

I la ru era el 17 d'Abril? Tots aquests sóm Taure??? Déu ni do!!

), a donar-li una llista de convidats,... i acabar de parlar cosetes, que m'ha dit!