RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: pinxa » dv. ago. 24, 2007 4:44 pm

Nenis, com que no canvia res? Doncs vaja... no se pk em caso!!!!!! (es broma!!!!!)

Be, com anem totes? Meri, amb ganes de començar? Bueno, amb regust de Sicilia es comença millor! Què vau fer ruta amb cotxe? A veure si ens poses alguna foto!!

Nimfeta, 2 setmanes!!! Això es no res!!! Com van els nervis? Vas molt de cul! Segur que te'n surts amb tot!! Casi que la balança es decanta!!! Ja n'hi van més de casades que de solteres!!!

Bandi, que tal pel Japo! Molt diferent d'aqui?

Bé, les extensions i jo ja som una!! Dimecres vaig fer una prova del pentinat més que res per saber com quedaven les extensions (si no, les treiem) i molt be!! pensava que costaria mes!! Aixi que hora i mitja sota el secador amb rulos (no m'he havien posat mai) i perfecte. Mirare a veure si tinc alguna foto.

De Despedida res de res! Les meves amigues (maques elles!!!) em van fer fer la maleta divendres passat i em van tenir 5 hores esperant a casa, jo supernerviosa per veure on em portarien! Cada vegada que es casa una marxem de cap de setmana i aixi fem intensiu d'amigues. Em van recollir a les 21h, em van dir que la maleta es quedava a casa i em van portar a donar un tomb!!! Com que anava desencaixada al final vam anar a sopar. Es el que té preparar despedides!! Que el dia que et toca a tu, no saps el careto que has de posar! O sigui que falsa alarma!!!!

Uf! Quin rollo patatero que tinc!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
pinxa
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. març 20, 2007 9:31 pm

EntradaAutor: pinxa » dv. ago. 24, 2007 4:45 pm

per cert...
dimecres tinc la 1º prova del vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
Imatge
[/url]
pinxa

EntradaAutor: nu327 » dg. ago. 26, 2007 11:33 am

Vaja, com et fan patir les teves amigues, Pinxa!!!
Vulem fotus de la prova del pentinat i del vestit!

I no, no canvia gaire la vida de casada, pinxa... L'únic que ara dius "el meu marit..."
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: mbr » dg. ago. 26, 2007 1:35 pm

ostres pinxa...jejeje, vaya amb les teves amigues!!!!! et devies quedar a quadres!!! ja t'arribarà!! és lo que tenen les despedides..que et poden sorprendre en tot i quan menys t'ho esperes!!! jejeje
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: lluneta » dg. ago. 26, 2007 9:17 pm

Hola guapíssimes, estic molt desconnectada de fa temps...però és que estic histèrica, tinc uns nervis, és una barreja de il.lusió, por, i tot plegat és una sensació molt extranya.....
Dissabte que ve tins la despedida...a vere què em preparen....ja us explicaré.
Aquesta setmana hem tancat lo dels detallets, que fins dimecres encara no ho teniem!!! vam comprar les figuretes de nuvis per regalar, el regal per la germana, falta la cistelleta per l'embarassada....hem d'anar a parlar amb el músic per passar-li la tria de música que vam fer l'altre dia...tot un diumenge i que per fi ja hem decidit, per l'entrada, plats, entregues, ball....etc.
Aquesta setmana també hem d'anar a buscar la docu a l'agència per Tailàndia!!!! yujuuuuu!!!!
De veritat les que ja us heu casat vau tenir aquetsa sensació tant extranya???
L'altre dia somiava que era el dia del casament i que havia sortit tot fatal...i vinga a plorar perquè tant de temps preparant-ho i ja no es podia tornar a repetir perquè ja havia passat....i de veritat que em vaig despertar i tot....
Per cert l'altre dia vam fer el reportatge pre boda...quina vergonya deu meu....sort però ja que va servir per trencar el gel amb el fotògraf i el càmara del vídeo....la primera setmana de setembre ja podem passar a veure les fotos com han quedat....
Imatge
[/url]
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Bandi » dg. ago. 26, 2007 10:08 pm

Hola noies!

Ja veig que qui més qui menys ja ha passat l'estiu... l'Elisabet ara comença les vacances, la Lluneta ja li queda poc, a la Nu li queda poc per marxar de viatge... i jo encara he de fer la crònica i explicar-vos una mica els viatgets... SOC UN DESASTRE!!!

El Japó és un país mooolt diferent! No només en el tema paisatges, sino en la cultura i els costums. Des del moment en què arribes t'has d'integrar en els horaris i costums dels menjars, temples, tradicions... ja que sino no pots disfrutar del país tal i com es mereix: espectacular! =0-0-) Amb el meu "marit" ja hem decidit que segur que hi tornem per acabar d'aprofundir en alguns indrets que ens han quedat a mitges! És inacabable! I ens va agradar tant que no dubtem en tornar-hi quan la feina i els calerons ho permetin... :o-o:

I perquè no us queixeu de mi... aquí us deixo unes quantes fotos del país del sol naixent:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Bandi » dg. ago. 26, 2007 10:15 pm

Ostres!!!

El meu missatge número 1000!!!!!!!!!!!!!!

ImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

EntradaAutor: mbr » dg. ago. 26, 2007 10:47 pm

ostres bandi, deveu haver vist coses precioses!!! m'alegro que hagi anat bé
mbr

EntradaAutor: pinxa » dl. ago. 27, 2007 8:40 am

Bandi, que bonic! Quin munt de contrastos, oi? Quants dies heu estat?

Lluneta, jo només he tingut un somni però em vaig aixecar histèrica! Res sortia bé: el nuvi disfressat, el mossen desaparegut, la meva mare amb sabatilles i els anells de joguina! Ara fa gràcia però quan em vaig despertar....

Meri, que tens ganes de començar????? Va que ens que ens queda una setmaneta!!!
Imatge
[/url]
pinxa

EntradaAutor: nimfeta » dl. ago. 27, 2007 10:53 am

Hola Noies!

Doncs sí, ja em queda poquíssim! em sopren perquè estic molt tranquila, tal i com deia la Lluneta tinc sensación rares, em sembla com si encara faltes molt de temps, no sé, no sóc conscient del que se m'apropa, no em fagi la idea, suposo que el dia abans ja ho començaré a veure tot més real, jajajajaja.

La veritat és que ja ho tenim casi tot llest, només hem de portar el cd de la música al dj i pagar al restaurant que es van equivocar amb la factura.

Diria que no falta res mes, tenim els detalls per la gent, pels nens, les embaraçades, els nuvis, els rams encomanats...diria que està tot.

Dissabte vam anar a parlar amb el cura i a aquestes altures encara ens pregunta què perquè no volem misa, que pesat que és pobre home! i em penso que ens farà una mica la guitza....durarà més del previst.... ens fa llegir una lectura de l'antic o nou testament, ell legirà l'evengeli, després un altre persona ha de llegir el salm i després un altre les típiques pregaries. Vosaltres també vau fer tot això? és que ara ja no sé si ens esta prenent el pèl perquè no fem misa o que? acostuma a durar mitja horeta o una miquet mes oi?
nimfeta

Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: mbr » dl. ago. 27, 2007 11:14 am

pinxa no tinc gens de ganes de començar, no estic preparada per tornar-hi, i tu?
mbr

EntradaAutor: nu327 » dl. ago. 27, 2007 11:27 am

LLuenta, nimfeta, ja casi hi sou, eh?

Nimfeta, nosaltres ho vam fer sense misa i les lectures igual que tu, em sembla que això es impepinable, però és normal, si. Jo tenia por de quan ens preguntés amb missa o sense, per que no ens fotés el rollo, però no, ni ens ho va preguntar, sense missa directament!

Bandi, quines fotos mes xules!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nu327

EntradaAutor: mbr » dl. ago. 27, 2007 12:31 pm

nosaltres ho vam fer sense missa però el mossen ens va dir que havíem de fer lectures. No sabia que es pugues fer sense lectures...però bueno, aixíla gent també va col.laborar
mbr

EntradaAutor: Bandi » dl. ago. 27, 2007 4:51 pm

Pinxa: vam estar-hi 13 dies i vam fer una ruta per varies ciutats i pobles del país: Tokio, Hakone, Takayama, Shirakawa, Kanazawa, Kyoto i Nara. Em sembla que no me'n deixo cap...
Imatge
Bandi

EntradaAutor: mbr » dl. ago. 27, 2007 8:26 pm

que guapo......... =0-0-) =0-0-) peazo viatge
mbr

EntradaAutor: pinxa » dt. ago. 28, 2007 9:20 am

Bandi, i el menjar que tal? Molt de Japo o hi ha cuina internacional?

Nimfeta, a les bodes amb missa hi ha tot el que has dit i ha més la "mecachis consagrada" (he treballat en un cole de menges 9 anys!!!). Jo crec que millor que us ho doni per fer a vosaltres: serà més distret de passar.

A nosaltres el mossèn nomes ens va dir que busquessima 2 per les lectures i jo pensava de dir-li que farem mes coses. Per a què ho faci ell, que ho faci la gent que nosaltres volem. Aquell mossen, molt simpàtic..., però va per feina!!! L'unic que ens va deixar clar era que en mitja hora al carrer i els seus honoraris!!
Imatge
[/url]
pinxa

EntradaAutor: pinxa » dt. ago. 28, 2007 9:23 am

Nenis, tinc una curiositat....

Com es porten els vostres pares amb els sogres?

És que crec que com més s'acosta la data més rivalitat hi ha entre ells. Son molt diferents i es critiquen tot el que fan uns i altres i nosaltres al mig. El Biel passa d'aquestes coses però a mi em sap greu perquè els que més critiquen són els meus als seus.
Imatge
[/url]
pinxa

EntradaAutor: Bandi » dt. ago. 28, 2007 10:11 am

Doncs el menjar estava boníssim!!!
A nosaltres ens encanta el menjar japonés, els diferents tipus de restaurants eren espectaculars: cada un està especialitzat en elgun tipus de menjar, udon, tempura, sushi... mmm! se'm fa la boca aigua altra vegada!
Però si no us va el menjar japonés podeu fer el viatge igual pq podreu trobar des de restaurants italians, espanyols... i clar el mític McDonalds!!!
Imatge
Bandi

EntradaAutor: mbr » dt. ago. 28, 2007 10:14 am

els nostres pares es porten molt bé. Tenen una diferència d'edat considerable però es porten molt bé. Pel tema de la boda no hi va haver cap problema entre ells ni d'ells contra nosaltres. Com que ho vam pagar tot, TOT! nosaltres, ells ni feien ni desfeien. Es van mantindre força al marge, excepte les vegades que els necessitàvem per donar-nos algun consell. Tot va anar genial.
mbr

EntradaAutor: nu327 » dt. ago. 28, 2007 2:19 pm

Bandi, que em poses les dents llargues...

Pinxa, els meus pares i sogres entre ells genial, jo tenia por pels meus pares, que etsna separats i no es parlen, pe`ro aquell dia van fer l'esforç!!

Ja veuràs com el dia de la boda estaran bé!
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants