Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Syrah » dl. juny 11, 2007 7:19 pm

Mar que passa amb el vestit???? Segur que al final queda bé, sino explicans-ho que intentem donar-te idees i solucions!!!
Noies a algunes us queda molt poc, jo ara estic amb el rollo de les confirmacions, trucant a la gent que no m'ha dit res i confirmant que vinguin!!! quin pal, avui ja mes tranquil·la perquè ja no estic d'exàmens, ara feina i boda!

Dofin rosat si vols fotos ja te les faré, però t'aviso que ha quedat molt diferent, està molt bé, però diferent!

Records! Ah i la despedida Miskah?????

Ai que m'oblidava, ja tinc els detalls fets i han quedat increibles, molta feina perquè estan fets a mà però han quedat molt bé, més endevant us penjo les fotos!!
I divendres prova del vestit!!!!!!!!!!!

Ànims MARRRRRRR!!!!!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

joan sarda

EntradaAutor: dofinrosat » dt. juny 12, 2007 12:30 pm

Syrah

si et va bé si que vull fotos!!! :-) :-)ok: >.-<: >.-<:

jo anire fins d'aqui un mes, pero m'agradaria tenir una idea abans.

Quan puguis , vale

gracies!!!!

DR
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dofinrosat

Entrades: 31
Membre des de: dt. març 14, 2006 10:27 am

EntradaAutor: Miskah » dc. juny 13, 2007 11:13 am

Nenes, que nomes em queden 10 dies!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!

Vinga amunt el nostre post, que no es perdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PEtons a totes les Cal Blayeres,
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 14, 2007 1:01 pm

Amunt el nostre post que se'n va a la tercera pàgina!!!!!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dj. juny 14, 2007 6:18 pm

Osti Miskah que fort!!!!!!!! Ja ho tens tot lligat suposo no?? Uy sense tu hauré de buscar el post a la pàgina 15!!!

Quan et casis no ens deixaràs penjades no? suposo que faras crònica fotos.... que he llegit la crònica de la teva despe pq le trobat ja no se ni a on!!
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dj. juny 14, 2007 8:11 pm

hola chicas!!!!!!! jo! no tengo ni tiempo para poder conectarme! que rabia! hecho de menos los ratitos en los que no habia nada que hacer...tiempo para una misma y para lo que le diera la gana hacer...

MISKAH TIAAAAAAAAAAAA MADRE MIA MADRE MIA....SI NO TE QUEDA NADAAAAAAA! BUFFFFFFF, YO TIA ESTOY FATAL... LLORO DIA SI DIA NO, Y TODO POR CULPA DE LOS NERVIOS QUE ME TRASTOCAN; VEO QUE LO LLEVAS MUY BIEN! CLARO QUE SI GUAPA! SEGURO QUE ASÍ TE SALE TODO REDONDO!

GRACIAS POR LOS ANIMOS CHICAS SOBRE LO DEL VESTIDO, LA VERDAD ES QUE ESTABA TAN MAL QUE AUNQUE TENIA LA SIGUIENTE PRUEBA EL DIA 26 DE ESTE MES NO PODIA ESPERAR CON TANTA ANGUSTIA TANTOS DIAS, Y LAS LLAMÉ Y LES DIJE QUE IVA EL SABADO (ESTO FUE EL PASADO SABADO) A PROVARMELO DE NUEVO, ES QUE CUANDO FUI SE SUPONIA QUE TENDRIAN QUE ESTAR LOS ARREGLOS Y CUANDO ME LO PROVÉ NOS SORPRENDIMOS QUE ESTABAN TODAS LAS AGUJAS...TODOS LOS ARREGLOS SIN HACERSE, SE ME QUEDÓ UNA CARA DE GILI... Y POR SUPUESTO A LA DEPENDIENTA TAMBIEN, POR QUE YA ME DIRÁS QUE GRACIA IR HACER UNA PRUEBA PARA NADA; ADEMÁS ME APRETABA DE ATRÁS Y ME MARCABA LAS CHICHAS DE LA PALETILLA (PARA QUE NOS ENTENDAMOS). ASI QUE CUANDO FUI EL SABADO MIRA SI SE HABIAN DADO PRISA QUE YA ME TENIAN CASI TODOS LOS ARREGLOS (EN CUATRO DIAS! ) Y MI CUÑADA LES DIJO QUE ME DIERAN UNOS CENTIMETROS EN LA ESPALDA PARA QUE NO SE ME VIERA ENBUTIDA! ASI QUE AHORA A ESPERAR EL RESULTADO EL DIA 26, PERO ESO SI ALGO MÁS TRANQUILA DESPUES DE VOLVER A IR.

Enhora buena SYRAH cariño por acabar los examenes, vaya peso que te quitaste de encima! ahora a esperar el resultado no? espero que sea positivo! A VER CUANDO NOS CUELGAS LAS FOTITOS DE LOS DETALLITOS. Un besote.

Dofirosat que tal lo llevas? yo el tema de la confirmacion de las personas que vienen va mu mal, jajajja, nada que no hay manera de que se sepa quien bien seguro! asi no hay manera de cuadrar las mesas! ufffff jajaja. supongo que paciencia y humor.

bueno espero que todo bien para todas....un besoteeeee.
Mar TGN
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Miskah » dv. juny 15, 2007 7:57 am

Chicas,

Ya solo estoy a 8 dias............ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!Que ya no queda nada!!!!

Ayer estuve en la pelu de 4 a 8: color, prueba peinados...vamos, yo estaba en mi salsa, con lo presumida que soy...je je je...ya hemos encontrado el peinado perfecto, me encanta!!!!

Esta tarde vamos a Cal Blay a llevar las mesas...que guay, así acabaremos de cerrar algunas duditas que tenemos.

Anim Mar, no dejes que los nervios puedan contigo!!!!Yo también ando con los nervios a flor de piel, y estoy super sensible, por nada me emociono y lloro, pero vamos que supongo que a estas alturas es normal, pero lo llevo muy bien, estoy super feliz, animada, con muchisimas ganas de ultimar todo y que llegue el gran dia...y por supuesto disfrutarlo y pasarlo genial!!!

Por supuesto os prometo cronica con fotitos a la vuelta del viaje!!!

Venga arriba nuestro POST!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

CAL BLAY

EntradaAutor: Auri88 » dv. juny 15, 2007 12:46 pm

Hola,

Soy nueva en esto de casualidad...Encontré el foro buscando información de Cal Blay.
Yo tmb me caso en Torreblanca pero el 14 de junio de 2008. Mi prima se casó con ellos en Joan Sarda y fue un exito.
Este sábado voy a ver la masia pq cuando la reservé era invierno. A las 18h tengo la cita.
Se que llego un poco tarde, pero sentia que después de leer casi 20 pag con vuestros comentarios os tenia que dar las Gracias pq me ha encantado saber mas detalles de donde me voy a casar.

Gracias!! :-)) :-()-) :-))
Auri88

Entrades: 11
Membre des de: dv. juny 15, 2007 9:46 am

EntradaAutor: G14 » dv. juny 15, 2007 12:59 pm

Hola Auri yo también hace poquito que estoy por aquí y también me caso el 14 de junio de 2008 y nos lo hace Cal Blay. Nosotros lo celebraremos en Can Bonastre.
Yo fui a ver la Masía Torreblanca a principios de agosto y es muy bonita. Lo unico que a nosotros nos quedaba un pelín lejos y por eso nos decidimos por Can Bonastre.
Me ha hecho mucha ilusión encontrar una persona que se case el mismo día que yo y con el mismo catering!!!!!!
Nos vremos por aqui pues porque iremos más o menos al mismo ritmo jejejeje.
Ya nos ha empezado la cuenta atrás 1 año - 1 día
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Syrah » dv. juny 15, 2007 2:29 pm

G14/06/08,Auri88 Felicitats a les dues, encara que us queda una mica.. de temps per preparar coses. Mes temps que a nosaltres, jo aquesta tarda vaig a donar la paga i senyal pels autobusos, i també he començat a rebre regals i em fan molta il·lusió, sobretot els dels meus tiets, que semre havíem tingut una relació una mica distant i ara estan molt emocionats, i amb ganes d'ajudar-me en tot, no se em fa molta il·lusió, potser es que jo també estic molt sensible com la mar o la miskah, tamb´hem començat a fer les taules, estem rient moltíssim, perquè són complicades, però les estem de manera que tothom estigui a gust al seu lloc.

Uff cada cop queda menys!!!!!!
Syrah

EntradaAutor: Auri88 » dv. juny 15, 2007 2:34 pm

Que bien!! Can Bonastre?? Es preciosa!! La verdad es que a nosotros nos gustó muchísimo tanto por internet como por fotos de Cal Blay pero se nos escapaba del presupuesto (alquiler de masia)
Yo ya he concretado con el DJ, tu?? Ahora miro fotógrafos...que horror...llamé a uno y ya tiene bodas para junio'08. Que me recomendáis?
Syrah que ilusión no?? Y a la vez que nervios!! Yo tmb miraré autocar, asi es que ya me dirás que tal sale.

Esto de los foros es genial!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Auri88

EntradaAutor: Syrah » dv. juny 15, 2007 2:39 pm

Hola Auri88, doncs si, em surten els dos autocars 1100 euros de 55 places, i disponiblitat des de les 6 tarda fins les 6 del mati aproximadament. Jo em caso a Joan Sardà, i he agafat al Marc de Dj, que es un dels que recomanen a cal blay, però es molt bon noi, i punxa molt bé, no se, comença a trucar ja, que si no després no trobaràs res. Es millor deixar-ho tot resevat.

Jo aquí al foro he trobat un munt de coses i he resolt molts dubtes, per tant les que us aneu casant no us oblideu del sopar que tenim pendent eh!!!! Que haurem de quedar abans que deixeu el foro!!
Syrah

EntradaAutor: Auri88 » dg. juny 17, 2007 5:21 pm

Gracias por la info!!Primero miraré lo fotografos. Eso lo llevo un poco mal, pq busco algo diferénte y claro...se paga. Me recomiendan a Milex, sabéis algo de ellos, están por diagonal?
Shrah: mi prima lo celebró en Joan Sardà, es preciosa!! No sé como haréis vosotros el tema del bals y barral libre, pero ella lo hizo en la piscina y quedó precioso. Admás mientras su baile tiraron fuegos artificiales, PRECIOSO!!

Ayer fui a Torreblaca para ver como queda la boda...genial, nos encantó, han puesto unos sofas nuevos muy chulos q les puede dar un aire muy chill out...muy bien en general, solo nos quedo ver la decoración floral del aperitivo.

:-)) :-)) :-))
Auri88

EntradaAutor: G14 » dl. juny 18, 2007 7:35 am

Auri, yo también he empezado a mirar lo del DJ porque cuando llame a uno recomendado por Cal Blay ya tenía la fecha ocupada y me revolucioné bastante.
El tema de los autocares yo también quiero mirarlo por lo que si me podeis decir con quien lo habeis contratado me iría geniial!!!!
Muchas felicidades a todas la que os casais dentro de poquito y Miskah a ti te quedan más que días horas, disfrutalo mucho!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Miskah » dl. juny 18, 2007 7:49 am

Bon dia Cal Blayeres!!!

Benvigudes Auri88 i G14/6/08...nosaltres ens casem AQUEST DISSABTE...si si dintre de 5 dies, i ho celebrarem a la MAsia Torreblanca...aaaaaahhhhhhh quins nervis, quines ganas de que arribi i disfrutar-ho al màxim!!!!

Divendres vam parlar amb el Santi que és qui ens porta el casament, i vam sortir super contents,, un cop més ens han demostrat que són superprofessionals i que controlen tot!!!! Aquest divendres dia 22 tenim que pujar a Torreblanca a portar els detallets....aaaaayyy mare que això ja està aqui!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Miskah » dl. juny 18, 2007 12:34 pm

UP UP :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Amunt el post!!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: G14 » dl. juny 18, 2007 12:59 pm

Tindràs el Marc de DJ?????
Quin fotograf heu agafat????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Syrah » dl. juny 18, 2007 6:22 pm

MISKAH: Uff que queda poc ja... espero que tot vagi molt bé!!!

Jo si que tinc al Dj Marc, però l'altre dia vaig quedar amb ell i no vaig poder anar, dema.... al vestit, a veure com em queda, tinc una por que no us ho podeu imaginar!!!
Nosaltres estem fent les taules, i la veritat es que estem rient molt... els nostres amics s'ho passaran molt bé, ho estem fent amb veritable carinyu, i pensant en cada un d'ells, encara que es molt difícil!
A mida que arriba el dia me'n adono que estic molt nerviosa, m'altero amb molta facilitat, nervis, ... no se si ho aguantaré!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dt. juny 19, 2007 7:54 am

Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh 4 dies!!!!

Nosaltres de DJ hem agafat al Billy, ens el va recomenar personalment la Mar i el Santi de Cal Blay, ja que ells el van contractar pels seus casaments, i quant vam quedar amb ell ens va convencer de que ho fa bé;) Tot i que el marc también ens va semblar maco, pero mira ens va agradar més el Billy!!!De fet avui ve a casa a acabar de ultimar alguns detallets, ademés li hem fet un CD amb algunes cançons que no volem que faltin al ball!!!!

Nenes, tinc moltissimes ganes de que arribi el dia!!!!Les taules les vam portar a Cal Blay el divendres passat, también ho vam fer amb molt carinyu, esperem que tothom estigui agust i s'ho passi de maravella!!!!!

Aquest divendres hem d'anar a la masia a portar els detallets, que guay!!!!!!!!!!!!oe oe oe oe oe :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Miskah » dt. juny 19, 2007 11:28 am