EL COR DE LA CIUTAT

temes off-bodes..

EL COR DE LA CIUTAT

EntradaAutor: loray » dv. set. 15, 2006 7:00 pm

Eiiii amants del cor! la veritat es que ja son moltes les temporades del cor, eh? aquesta ja es la 7a, quina passada :o-o: :o-o:

Que us sembla, que duri tan una telenovela catalana? Jo la veritat no la puc mirar però me la grabo cada dia, je, je >.-<: >.-<:

Avui mirant el club, a sortit el director i la remei, que serà una de les principals protagonistes d'aquesta temporada... a veure que passa.... em sembla que farà les seves trames de xafardera, com sempre.

I en david, vaja cabrón, s'ha venut el pis de l'alicia per comprar-se un pis mes gran, vaja sang freda!!! Ja veurem, que passa...
Avatar de l’usuari
loray
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: magic » ds. set. 16, 2006 1:36 am

no ho puc veure pel tema feina, però del q he pogut veure algun finde les repeticions, m'agradava mes a st.andreu... no se,,, com q jo vivia allà...
Imatge
ADRIANA I JORDI
9/12/06
www.nuvis.org/jordiiadriana/
Avatar de l’usuari
magic
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 967
Membre des de: ds. maig 13, 2006 12:30 am
Ubicació: per aki i per allà...

EntradaAutor: Visitant » dg. set. 17, 2006 9:03 am

JO era una engantxada desde que va començar.. pero al venirme a gran canaria ja no ho puc mirar... i sé que va canviar molt la serie...

Jo ho vaig deixar.. quan el violador... que em vaig quedar ben parada!

Els meus pares la segueixen mirant :-)
Visitant
 

EntradaAutor: NiNNa » dg. set. 17, 2006 2:54 pm

A mi l'altre David m'agradava molt, i em va costar adaptar-me a aquest. Segueixo pensant que és un bon noi, i que lo de la mort de l'Alicia va ser un accident, que ell no pretenia matar-la.
M'agradaria que tornes amb la Marta... feien tan bona parella!
Per la resta, doncs el canvi de barri, de gent, etc., va ser una mica rollo.
Jo no ho puc mirar perquè estic a l'escola, però algun diumenge no dic que no ho miri!
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: loray » dt. set. 19, 2006 9:53 pm

jo es pot dir que he seguit quasi totes les temporades, jo tampoc el puc mirar pq treballo, però me'l gravo quasi cada dia... ara està la cosa una mica malament,

en Peris, està enfadat amb el David, pq sap que el seu fill va matar per poder tenir diners, i no li mira a la cara...
la Marta no se si sortirà, la que si que segur que surt, serà la Remei, que farà de xafardera amb la Trini, ja veurem

La Mercè te una nova amiga que em sembla que la portarà per mal camí, massa pija, més que ella...

Les profes amb novios nous, a veure que passa i en Fidel liat amb una tia que només el vol pel llit
Avatar de l’usuari
loray
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 19, 2006 9:58 pm

AISSS DONCS SI QUE HA CANVIAT EL TEMA SI :hmm::
Visitant
 

EntradaAutor: Crispinita » dt. set. 19, 2006 11:17 pm

Ha canviat molt.. jo no m'acabo d'acostumar encara! :-/ haurem de tindre paciencia...
Tambe penso que en David te molta sang freda i que va se un accident pero, quin morro!!
Imatge

http://www.nuvis.org/sergio_y_montse/
CONTINUAMOS NUESTRO CAMINO JUNTOS...
Avatar de l’usuari
Crispinita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dt. set. 05, 2006 1:18 am
Ubicació: L'Hospitalet de LLobregat

EntradaAutor: NOE ORTIZ » dt. oct. 03, 2006 7:17 pm

JO EM VAIG PLANTAR AMB LA CINQUENA TEMPORADA. LA SISNA JA NO LA VAIG VEURE. JA NO TENIA RES A VEURE: EL DAVID JA NO ERA EL DAVID, UN ALTRE BARRI, ALTRES ACTORS...VAJA, UNA ALTRA SERIE. VAN APROFITAR EL NOM PER TENIR MES TIRADA, PERO JA NO TENIA RES A VEURE
Avatar de l’usuari
NOE ORTIZ
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2126
Membre des de: dg. març 19, 2006 1:19 pm
Ubicació: RIPOLLET

EntradaAutor: loray » dj. oct. 05, 2006 9:03 pm

Doncs jo segueixo mirant-la cada dia, me la gravo,esclar, aquella hora estic a la feina, però em té ben enganxada.

Aquesta temporada surten antics personatges i en algun capitol surten a estonetes.
Igualment ara en David de moment no surt, millor, pq ja no debien saber que fer amb ell, valia mes haver-lo deixat a la presó!
Ara comencen a haver-hi canvis en alguns personatges, però es distreta
Avatar de l’usuari
loray
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró


Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
cron