Fotografos!

un gran any!

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Nadiarn » dv. feb. 01, 2013 11:18 am

soniayferran ha escrit:Hola! tengo una amiga que contrato el fotografo en Vision Digital, que esta en cerdanyola y es muy economico y trabajan super bien,ademas te dan un trato super acogedor y tienen muchas ideas, he ido ya a informarme y lo cogeré allí.


Como fue con Vision Digital?? Todo bien? Estamos pensando en contratarlos a ellos pero nos gustaría que alguien nos contara su experiencia.

Muchas gracias!
Avatar de l’usuari
Nadiarn
 
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 11:55 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Deb254 » dg. feb. 03, 2013 4:39 pm

Hola noies!! Hem caso a can ribas l' any q ve, i començo a mirar fotografs. Dels recomanats ens agraden alphelia, algu hem podria passar preus? He llegit algo de video + album fotos gran + albums pares + preboda 2600 euros, es aixi?? El preboda es video o fotos?? Agrairia si algu em pogues facilitar preus lo mes detalladets possible, mil gracies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Artjes » dt. feb. 05, 2013 12:53 pm

Hola chicas!!me caso el 24 de agosto en el Centro Ecuestre y nosotros hemos contratado a Carobianco,de las opciones que teniamos por el restaurante es la que mas nos gusto y la que se nos adaptava mas el precio.Alguna lo conoceis o lo habeis contratado?
Saludos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Artjes
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 56
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 9:13 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: arantxi » dc. feb. 06, 2013 12:02 pm

Chicas!

Me casé en el 2011 y mi fotógrafo fue Joan Cabes..... en serio, un trabajo excelente. El álbum de fotos que me entregó, es precioso... y unas fotos geniales!

Además Joan es un encanto, super gracioso y os aseguro q el día de la boda os hace sentir tan agusto con su bromas que estás de lo más relajada.

Suerte chicas!
Imatge
Avatar de l’usuari
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: montse74 » dv. feb. 08, 2013 4:19 pm

Hola noies, sóc nova per aqui, però veig molt moviment!!

Jo em caso a Manresa aquest any i estava mirant fotògraf, be ja el tinc contractat ... i us volia explicar la experiència de una amiga que a mi m'ha anat molt be..

Jo també pensava que els fotògrafs son cars, però comparat amb tot lo que val un casament i pensant en que la única cosa que et queda com a record per sempre són les fotografies i la experiència de una amiga veig que lo barat al final surt car...

La meva amiga li van fer el reportatge un fotògraf, no diré el nom perquè no vull crear cap problema si algu el te contractat, però es va quedar amb ell per preu, al final el àlbum no era de qualitat fotogràfica, el disseny el mateix per tothom (el fan amb un programa i tots igual)sembla un hofman, només va anar un fotògraf i esclar no surt tot, ja que amb un de sol no pot ser a tot arreu i amés les fotos sense cap gracia, totes de poses i molt estandars... en fi un reportatge soso i sense gracia.. i el fotograf que va parlar no era el que hi va anar.. cosa que per a mi es molt important que puguis parlar amb el que vindrà.. es el que te contractar fotografs que son empreses grans i fan molts casaments, que tenen molta gent treballant i et ve qualsevol..

Només us ho volia explicar perquè no us deixeu enganyar pel preu, oi que quant mireu un vestit valoreu el disseny, la roba i tot? doncs amb les fotografies crec que hauriem de fer igual o més... es lo que queda noies, la meva amiga quant mira el àlbum li cau tot a sobre..

Nosaltres, hem contractat uns que hem conegut a través de un amic de la meva parella, i el tracte, la professionalitat, el disseny exclusiu i moltes altres coses ens han fet decidir per ells, esclar que miro preu també però com en tot, per a mi es igual de important el restaurant i el vestit que el fotògraf... després de parlar amb ells per a mi queda completament justificat el preu. Esclar que el de la meva amiga valia uns 700 euros menys que el meu, però us asseguro que no te res a a veure...

Tingueu en compte tot noies!! i doneu importància a les fotografies que després passa el que passa!

una abraçada a totes!

Per cert si algú em pot recomanar alguna botiga de vestits us ho agraeixo!!
montse74
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:53 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: NuriaMC » dg. feb. 10, 2013 9:27 pm

Hola!! Nosotros doble imatge, de barberá!
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Dafneta » dl. feb. 11, 2013 8:35 am

montse74 ha escrit:Hola noies, sóc nova per aqui, però veig molt moviment!!

Jo em caso a Manresa aquest any i estava mirant fotògraf, be ja el tinc contractat ... i us volia explicar la experiència de una amiga que a mi m'ha anat molt be..

Jo també pensava que els fotògrafs son cars, però comparat amb tot lo que val un casament i pensant en que la única cosa que et queda com a record per sempre són les fotografies i la experiència de una amiga veig que lo barat al final surt car...

La meva amiga li van fer el reportatge un fotògraf, no diré el nom perquè no vull crear cap problema si algu el te contractat, però es va quedar amb ell per preu, al final el àlbum no era de qualitat fotogràfica, el disseny el mateix per tothom (el fan amb un programa i tots igual)sembla un hofman, només va anar un fotògraf i esclar no surt tot, ja que amb un de sol no pot ser a tot arreu i amés les fotos sense cap gracia, totes de poses i molt estandars... en fi un reportatge soso i sense gracia.. i el fotograf que va parlar no era el que hi va anar.. cosa que per a mi es molt important que puguis parlar amb el que vindrà.. es el que te contractar fotografs que son empreses grans i fan molts casaments, que tenen molta gent treballant i et ve qualsevol..

Només us ho volia explicar perquè no us deixeu enganyar pel preu, oi que quant mireu un vestit valoreu el disseny, la roba i tot? doncs amb les fotografies crec que hauriem de fer igual o més... es lo que queda noies, la meva amiga quant mira el àlbum li cau tot a sobre..

Nosaltres, hem contractat uns que hem conegut a través de un amic de la meva parella, i el tracte, la professionalitat, el disseny exclusiu i moltes altres coses ens han fet decidir per ells, esclar que miro preu també però com en tot, per a mi es igual de important el restaurant i el vestit que el fotògraf... després de parlar amb ells per a mi queda completament justificat el preu. Esclar que el de la meva amiga valia uns 700 euros menys que el meu, però us asseguro que no te res a a veure...

Tingueu en compte tot noies!! i doneu importància a les fotografies que després passa el que passa!

una abraçada a totes!

Per cert si algú em pot recomanar alguna botiga de vestits us ho agraeixo!!



Hola!!

A veure, és bona opinió però clar, això depen del presupost que tinguis, perquè si és una boda que te la tens que pagar tota tu o coses similars, o t'estas molts anys estalviant o sinó comences a treure coses..
La meva fotografa em cobra 300 € i m'ha regalat el pre-boda, i fa unes fotos super maques i originals. O sigui, que no sempre lo barat té perquè ser dolent. Jo estic encantada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Miriam CH » dl. feb. 11, 2013 7:04 pm

Hola chicas!! Nosotros contratamos a Carles Figuerola (imatges cf), y que decir.. un trabajo excelente y como persona y profesional un 11, sabe captar al momento lo que quieres, a mi me enamoró a primera vista, más bien la primera foto que vi de el, y despues de ir a verlo...TENIA QUE SER NUESTRO FOTOGRAFO. Esta semana supongo que ya tendremos el a´álbum y seguro que nos nos defraudará!! ::love::
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Avatar de l’usuari
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: JennyGus » dl. feb. 11, 2013 11:56 pm

Hola chicas!!!! Os cuento mi experiencia, aunque me caso en Madrid, algunas sabéis que soy de Barcelona y mi fotógrafo es de Girona, jajaja ¿estoy loca?? jajajaja :-)0(-:

Bueno tiene el estudio en Banyoles se llama FOTO DIGITAL X & M, es una maravilla, le conocí en una boda de una amiga en Albacete, ya veis que se mueve por todos los lados. >.-<:

Es un fotógrafo original, simpático y muy profesional, hace fotos de película y la frase de mi amiga cuando recogió su album fue .. ME HA HECHO UN ÁLBUM DE CUENTO DE HADAS, NI EN SUEÑOS PENSÉ QUE QUEDARA ASI!! :··;..:

Os dejo su página web, por si queréis echar un ojillo.... http://www.foto-digitalxim.com

PRECIOS??? Pues no sé que os dirá si alguna os interesa, pero a mi me sale asi:

-Álbum grande + 2 álbum medianos para padres (es algo más grande que el típico) + foto en el momento para los ivitados+ invitaciones + póster gigante de 1 foto + PRE-BODA +BODA + POST-BODA = 2300 euros

¿como lo veis? os puedo asegurar que es un tio que disfruta haciendo fotos y no son las típicas posadas os dejo un ejemplo del post boda de mi amiga.

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JennyGus
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 789
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 12:39 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dt. feb. 12, 2013 3:49 pm

JennyGus ha escrit:Hola chicas!!!! Os cuento mi experiencia, aunque me caso en Madrid, algunas sabéis que soy de Barcelona y mi fotógrafo es de Girona, jajaja ¿estoy loca?? jajajaja :-)0(-:

Bueno tiene el estudio en Banyoles se llama FOTO DIGITAL X & M, es una maravilla, le conocí en una boda de una amiga en Albacete, ya veis que se mueve por todos los lados. >.-<:

Es un fotógrafo original, simpático y muy profesional, hace fotos de película y la frase de mi amiga cuando recogió su album fue .. ME HA HECHO UN ÁLBUM DE CUENTO DE HADAS, NI EN SUEÑOS PENSÉ QUE QUEDARA ASI!! :··;..:

Os dejo su página web, por si queréis echar un ojillo.... http://www.foto-digitalxim.com

PRECIOS??? Pues no sé que os dirá si alguna os interesa, pero a mi me sale asi:

-Álbum grande + 2 álbum medianos para padres (es algo más grande que el típico) + foto en el momento para los ivitados+ invitaciones + póster gigante de 1 foto + PRE-BODA +BODA + POST-BODA = 2300 euros

¿como lo veis? os puedo asegurar que es un tio que disfruta haciendo fotos y no son las típicas posadas os dejo un ejemplo del post boda de mi amiga.

Imatge

Imatge



Hola!

Jo em dedico també a la fotografia i t'he de dir que la segona em sembla preciosa!!

La primera pel meu gust massa retocada, però això són estils...!

Enhorabona per tenir ja el fotògraf, jo recordo que va ser un maldecap terrible...suposo que al dedicar-me a això filava massa prim!

Una cosa menys!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: xeta21 » dt. feb. 12, 2013 9:15 pm

Holaa a todas!!

Yo ya tengo fotógrafo desde hace unos 6 meses y estoy super contenta!

Tienen un pack muy bueno! os recomiendo que echéis un ojazo! :) tienen un regalo dentro del pack que os puede hacer ahorraros el detallito que se da en las bodas.. ji ji y tener un gran ahorro.. :)

no soy mucho de recomendar! pero es que son taaaaaaaaaaaaaaaan majos!! :) estoy in love de ellos!! :) Los encontré por casualidad visitando a un restaurante y no me arrepiento para nada!

http://www.wolfphotographers.com/_es/fotografos-bodas/
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Ginanuvia » dc. feb. 13, 2013 3:14 pm

Jo encara no tinc fotògraf, em falten moltes cosetes....em recomeneu algun? així per un estil d´emocions que transmeti algo diferent.
Ginanuvia
 
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 3:03 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: annita85 » dc. feb. 13, 2013 5:40 pm

xeta21 ha escrit:Holaa a todas!!

Yo ya tengo fotógrafo desde hace unos 6 meses y estoy super contenta!

Tienen un pack muy bueno! os recomiendo que echéis un ojazo! :) tienen un regalo dentro del pack que os puede hacer ahorraros el detallito que se da en las bodas.. ji ji y tener un gran ahorro.. :)

no soy mucho de recomendar! pero es que son taaaaaaaaaaaaaaaan majos!! :) estoy in love de ellos!! :) Los encontré por casualidad visitando a un restaurante y no me arrepiento para nada!

http://www.wolfphotographers.com/_es/fotografos-bodas/



Hola Montse!! Una cosita, que precio tienen mas o menos, tu has cogido un pack, de preboda, albums, video...? Que precio sale? nosotros estamos empezando a mirar ahora y x las fotos de la web la verdad que parece chulo! Sabes si han hecho alguna boda en Can Pages? Que preguntona soy jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Miriam CH » dc. feb. 13, 2013 8:56 pm

Ginanuvia ha escrit:Jo encara no tinc fotògraf, em falten moltes cosetes....em recomeneu algun? així per un estil d´emocions que transmeti algo diferent.

Hola Ginanuvia, yo te puedo recomendar el nuestro se llama Carles Figuerola, la verdad es que estamos súper contentos con el y supo enseguida captar lo que nos gustaba, si quieres emociones.. el sabe captar grandes instantes. Te dejo el link para que veas una selección que colgó de la boda en un blog, si quieres más información enviame un privado o lo que sea. Creo que en su pagina también pone los precios...
Espero que encuentres a ese fotógrafo que captará esos momentos tan especiales el día de vuestra boda. Yo es algo que lo tenia claro, que prefería gastarme un poco mas en tema fotógrafo que en otras cosas, pq es el recuerdo que te quedará para siempre.
Suerte en vuestra búsqueda!! Estamos aquí las foreras para lo que necesites!!
http://www.imatgescf.com/blog/?p=7374
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Avatar de l’usuari
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: xeta21 » dc. feb. 13, 2013 9:55 pm

annita85 ha escrit:
xeta21 ha escrit:Holaa a todas!!

Yo ya tengo fotógrafo desde hace unos 6 meses y estoy super contenta!

Tienen un pack muy bueno! os recomiendo que echéis un ojazo! :) tienen un regalo dentro del pack que os puede hacer ahorraros el detallito que se da en las bodas.. ji ji y tener un gran ahorro.. :)

no soy mucho de recomendar! pero es que son taaaaaaaaaaaaaaaan majos!! :) estoy in love de ellos!! :) Los encontré por casualidad visitando a un restaurante y no me arrepiento para nada!

http://www.wolfphotographers.com/_es/fotografos-bodas/



Hola Montse!! Una cosita, que precio tienen mas o menos, tu has cogido un pack, de preboda, albums, video...? Que precio sale? nosotros estamos empezando a mirar ahora y x las fotos de la web la verdad que parece chulo! Sabes si han hecho alguna boda en Can Pages? Que preguntona soy jejeje


pues sé que somos dos parejas con wolf de can pagès! pero no se quien es la otra pareja.. yo lo dije en el foro del facebook y sé que preguntaron por ellos y los cogieron!

el pack es Preboda, boda y post boda
Album para ti grande, para los papas ( 2 )
Video para ti y 2 copias
copia de todas las fotos ( hasta de las posadas con gente )
De regalo 2 fotos a cada invitado ( por eso te puedes ahorrar el detalle.. )
Video Maton
fotomaton

y creo recordar que son 2600-2800 :)
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: annita85 » dc. feb. 13, 2013 10:58 pm

Hombre pues esta muy bien!! Le enviaremos para ir a ver el trabajo que hacen! Muchas gracias por la info!!
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: lanumi » dv. feb. 15, 2013 9:49 pm

Doncs és sorprenentment barat!!encara no n'havia vist cap fotògraf amb un preu tant baix!
lanumi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dl. feb. 18, 2013 4:18 pm

lanumi ha escrit:Doncs és sorprenentment barat!!encara no n'havia vist cap fotògraf amb un preu tant baix!



Noies,

Jo em dedico a la fotografia (però no vull publicitar la meva feina per aquí en obert).

Us voldria donar un consell com a núvia del 2012, aneu amb compte amb aquestes preus extremadaments baixos. Mireu que l'estil de la fotografia us encaixi i també els acabats dels materials.

Sé que quan es munta un casament s'ha de mirar molt el pressupost però també conec moltes núvies amb males experiències per a aquest tema (millor fer menys però amb més qualitat!)

Sort en la búsqueda!

I si alguna vol algun tipus d'informació estic a la vostra disposició per privat!.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: lanumi » dl. feb. 18, 2013 5:22 pm

Gràcies floreta!
lanumi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: annita85 » dl. feb. 18, 2013 8:45 pm

Gracies per la recomanació floreta, sempre va be l'opinió de les que ja us heu casat! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron