I després que?

un gran any!

I després que?

EntradaAutor: Anbarcas » dg. nov. 25, 2012 10:57 pm

Doncs això! Després de :-):-):-): heu pensat si tindreu :gati: ??? aviat tard, amb la calma!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Patriss30 » dl. nov. 26, 2012 8:31 am

Nosotros ya en la luna de miel nos vamos a poner jeje y cuando tenga que ser sera!!! jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: gloriaijan » dl. nov. 26, 2012 10:30 am

Jo ja el porto nascut i tot jijjiijji

ja s'ha despertat el teu instint de mare??? doncs endavant, es una sensació preciosa i un moment maravellos i que s'ens dubte et compensa totalment!!


Jo t'animo a que quan tingueu l'instit a flor de pell aneu a per ell, no hi ha res com tenir un fill desitjat!!
Avatar de l’usuari
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: I després que?

EntradaAutor: Marga_2 » dl. nov. 26, 2012 12:05 pm

Nosaltres ens hi posarem de seguida :-) :-)
Sabeu q passa? Q nosaltres ja tenim 31 i 32 anys, i en farà 9 q estem junts. La meva parella té un instint paternal hiper-desenvolupat, molt més q jo jajaja
La veritat és q jo tmb en tinc moltes ganes ara mateix. Estem preparant una reforma al pis, q és molt antic, i ja estem pensant quina habitació ha de ser x la nena (si, si, xq serà una nena! jeje). I ja té nom i tot: Clàudia :-)
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Anna87 » dl. nov. 26, 2012 1:00 pm

Jo segur que m'espero, a part de que tinc 25 i ell 28, un parell d'anys em vull esperar, i sempre que l'economia m'ho permeti, però tampoc encara em crida l'instint, jo és que tampoc soc molt de nens la veritat, però potser de cop em venen unes ganes increibles, pero ja us dic que primer ens haurem de recuperar una micona!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: ruizsa » dl. nov. 26, 2012 3:06 pm

Nosotros despues del postboda vaya a ser que me quede antes de hacerlo y no me entre el vestido!!! Jeeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ruizsa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 26, 2012 11:07 pm

Aisssss a nosotros nos encantaria pero nuestra economia...no se ni como nos metemos en la boda!!!! Pero bueno que nunca se sabe! Por falta de ganas no seria! A los dos nos encantan!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Marga_2 » dt. nov. 27, 2012 3:16 pm

jajaja chicas, tendremos q abrir un grupo de "mamis 2014" >.-<:
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 27, 2012 6:26 pm

Nosaltres tambè en tenim moltes ganes!!! Tambè el que més ens preucupa es la situació economica, i a mi la feina! Ja que treballo carregant molt de pes, i practicament m'hauran de donar la baixa desde el primer dia!

Després del casament ens hi posem!! Jo m'ho he de pendre amb calma perque tinc problemes de dones...jejej
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: belimat » dt. nov. 27, 2012 6:32 pm

Nosaltres també desprès del casament ens posarem de ple!!!! jijiji Marga si, l'any que ve haurem d'obrir un grup per les futures mamis jejeje això o passar totes al forum "Sóc petit" que crec que es el que fan moltes nuvies.. ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
belimat
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Marga_2 » dc. nov. 28, 2012 12:46 am

belimat ha escrit:Nosaltres també desprès del casament ens posarem de ple!!!! jijiji Marga si, l'any que ve haurem d'obrir un grup per les futures mamis jejeje això o passar totes al forum "Sóc petit" que crec que es el que fan moltes nuvies.. ::0ov0o::



T'imagines? Passarem de parlar de vestits a parlar de cotxets.

Per cert, noies... tota la meva vida d'estudiant me l'he passat compaginant la universitat amb la feina de venedora de puericultura. Així és q ja sabeu, us puc aconsellar sobre cotxets, cadiretes de cotxe, bressols, robeta de primera posada... jeje :-)0(-:
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. nov. 28, 2012 9:56 am

Nosotros nos esperaremos un par de años!! Yo preferiría esperarme 3, pero mi novio me ha puesto un últimatum :t:t:

Dejaremos pasar el año de la boda y cuando hagamos 2, PUM! a buscar!!! Yo tendré 27 para 28 y él 32 recién cumplidos... Dice que no quiere ser padre con 34-35 años por primera vez!!! Por sí, si tenemos hijos, tendremos dos!!! :-)0(-:

De todas formas, yo tengo q cambiarme de trabajo y estarme un año al menos donde me quede, así q puede q la cosa se alargue un poco más, pero bueno, el año q viene, después de la boda ya m pongo a buscar curro!! >.-<:
I+R 30/03/2013
Imatge
Avatar de l’usuari
si_ayer_estaba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:00 pm

Uff

Jo tinc pànic només de pensar-ho,....però de fet ens casem per això.

No obstant espero aguantar uns mesos més abans d'anar a buscar... :gati:
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Cris-Raul » dj. nov. 29, 2012 10:21 am

Yo me muero de las ganas, pero miedo me está dando con esta p.. crisis
Imatge
Avatar de l’usuari
Cris-Raul
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 831
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 1:54 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: nela81 » dj. feb. 07, 2013 2:32 pm

Marga_2 ha escrit:Nosaltres ens hi posarem de seguida :-) :-)
Sabeu q passa? Q nosaltres ja tenim 31 i 32 anys, i en farà 9 q estem junts. La meva parella té un instint paternal hiper-desenvolupat, molt més q jo jajaja
La veritat és q jo tmb en tinc moltes ganes ara mateix. Estem preparant una reforma al pis, q és molt antic, i ja estem pensant quina habitació ha de ser x la nena (si, si, xq serà una nena! jeje). I ja té nom i tot: Clàudia :-)


A mi em passa com a tu Marga, ens casarem quan portem més de 9 anys i mig i passats els 32 o sigui que ens posarem immediatament!!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Anbarcas » dj. feb. 07, 2013 7:14 pm

Yo en cuanto me quede me echan, pero sabeis que! me da igual! en casa de mis padres siempre tendre un plato de comida!! Si hago caso a mi jefa...q dice que hasta el 2015 nada, i sino que aborte! así que sino le gusta! Yo quiero peques!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: bauti1988 » dj. feb. 07, 2013 7:19 pm

Anbarcas ha escrit:Yo en cuanto me quede me echan, pero sabeis que! me da igual! en casa de mis padres siempre tendre un plato de comida!! Si hago caso a mi jefa...q dice que hasta el 2015 nada, i sino que aborte! así que sino le gusta! Yo quiero peques!!




A tu jefa como se dice vulgarmente... que le den!! No te pueden echar por eso, se les caería el pelo! Así que tu a lo tuyo, que todo saldrá bien :)


Yo todavía me esperaré un poquito jejeje, me caso con 25 años, y aunque quiero tenerlos antes de los 30, me gustaría disfrutar antes un poco de mi vida de casada :P Así que un par de añitos yo creo que será lo necesario. No está hablado, pero vamos, creo que a mi novio le parecerá bien, sobretodo después de ver que mi hermana con su peque que está recién nacido, no duerme nada de nada jajajaja y con lo dormilón que es él... menudo susto se llevó!!! Pasó de querer 11 (sí, quiere un equipo de fútbol dice..., yo ya le digo que se compre un futbolín) a no querer ninguno.
Imatge
Avatar de l’usuari
bauti1988
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: Anbarcas » dj. feb. 07, 2013 7:30 pm

lo se guapi!! por eso digo q le den q me da igual!! Sobrevivireee!!! jajjaj el mio quiere 3 o 4....q se dice rapido..
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: marami » dv. feb. 08, 2013 9:16 am

Hola!! Nosaltres tmb ens hem plantejat començarlo a buscar despres del casament... Tenim moltes ganes i volem probar.. Si ve deseguida be i si no doncs anar intentant! Tambe penso que despres del casament es com tot una mica rapid.. Pero bueno si tens ganes i il.lusii pots començar a buscarlo.. Perque i si tarda en venir?? Per quan el vostre casament?
marami
 
Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

Re: I després que?

EntradaAutor: NuriaMC » dg. feb. 10, 2013 9:53 pm

Holaa!! Nosotros, bueno,yo, me gustaria buscarlo en cuanto nos casemos pero mipareja le da un poko de "miedo"...jiji a ver que pasa!! Nuestra boda es el 6-9-13
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron