Juny 2013

un gran any!

Re: Juny 2013

EntradaAutor: belimat » dv. nov. 23, 2012 5:27 pm

Marga_2 ha escrit:Vais súper adelantadas!!!
A ver... yo tengo: ayuntamiento, restaurante, fotógrafo, vestido, sorpresita para el novio y nada más!! Las invitaciones están a medias, pensamos acabarlas durante el puente de la Constitución.
Ah! El 15 de diciembre nos faltarán 6 meses y, como cae en sábado, saldremos a celebrarlo con una cenita romántica :··;..: :··;..:


Nosaltres igual, anem el 8 de desembre a celebrar amb un sopar romantic que ens queden només 6 mesos per el casament!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
belimat
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dv. nov. 23, 2012 11:56 pm

Quina enveja!!! a mi me quedan 10 meses...i se me haran muyyy largos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: libella » dg. nov. 25, 2012 3:04 pm

Meri_txell ha escrit:Yo estoy igual así que no te sientas la última de laa clase jeje además aún tenemos tiempo. Nosotros tenemos restaurante con ceremonia civil (Ca n‘Alzina), fotógrafo, mi vestido, figuritas de novios, las invitaciones las hemos empezado a hacer ahora, mañana Belimat nos hace el pre-boda. Ya tenemos el menú, hemos empezado a mirar lss canciones. Los detallitos estan en proyecto, tengo que buscar zapatos y velo y el viaje lo miraremos después de la boda dependiendo de lo que nos quede.


¿Cómo te fue el pre-boda?

Los precios de los fotógrafos me están matando...

¿Las figuritas os las han hecho o las habéis comprado en algún sitio especial? yo creo que eso lo miraré más adelante pero el otro día estuve buscando por etsy y vaya pastón!! estoy por iniciarme en la cerámica yo misma! :-)0(-:
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Meri_txell » dg. nov. 25, 2012 10:49 pm

El pre-boda fue genial!! Belimat es toda una artista. Cuando las tenga ya las colgaré en mi CA. La verdad es que nosotros también tuvimos lo nuestro con el tema fotógrafos, muy caro todo... Las figuritas de novios las puedes ver en mi CA también.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Marga_2 » dl. nov. 26, 2012 12:12 pm

libella ha escrit:Chicas... ¡me dais miedo!

Yo soy del 7 y apenas tengo nada! estamos mirando para hacer las invitaciones, pero no tenemos fotógrafo (¡nos parecen super caros!!!), además queríamos tipo fotoperiodismo... no sé... ¿ideas?. Tenemos el saló de cent, pero nos lo confirmaron por telf, nada más!, tenemos el hotel en Barcelona, yo tengo mi vestido y... ¡nada más! He estado mirando zapatos pero como mi vestido no es blanco y no lo he visto aún "montado", ahora mismo no me hago una idea del color exacto y hasta enero, que me lo pruebe, creo que no me cogeré los zapatos, no sea que luego no me queden bien con el vestido!
El maquillaje estoy pensando hacérmelo yo misma, pero la peluquería me veo incapaz, ¿me recomendáis algo en Barcelona?

Los regalos para los invitados creo que los dejamos para cuando tengamos todo lo que nos falta (después de navidad) y el viaje... no sé si vamos a poder hacerlo después de la boda, así que tampoco lo hemos mirado mucho...

Me siento la última de la clase! :-)(:-)



jajaja tranquila, guapa. Yo la verdad es q creo q todo se hace de manera precipitada. Para mí, x ejemplo, encargar el fotógrafo con casi un año de antelación es una barbaridad, aunque este mundillo de las bodas parece q funciona así. Este tema me importaba muchísimo y como ya sabía q fotógrafo quería me puse en contacto con el de seguida. Si quieres míratelo, yo soy del 15 así es q quizás el 7 lo tiene libre. Es buenísimo: http://www.joancabes.com/

Respecto al tema de la peluquería, has mirado "Novia Perfecta"? Creo q puedes contratar x separado peluquería y maquillaje, si es q quieres maquillarte tu misma. Y si no, xq no vas a la pelu q vayas siempre? Como mínimo serán de confianza y estarás más tranquila, no? X dnd vives?

muak!
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dt. nov. 27, 2012 7:50 pm

Hola nosaltres també ens casem el 8 de juny i la veritat és que el compte enrere el porto amb molts més nervis del què em pensava! :-/ Sembla que preparar un casament sigui un forat que no acabes d'omplir mai. Quan enllesteixes una cosa, ja n'has de preparar un altra. Ara bé el que em porta més de cul és el vestit.
Puff no ho estic disfrutant gens, em costa tan veure'm vestida de nòvia i trobar allò que vagi amb el meu caràcter. A vosaltres us ha passat?
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Marga_2 » dc. nov. 28, 2012 12:43 am

Mabela ha escrit:Hola nosaltres també ens casem el 8 de juny i la veritat és que el compte enrere el porto amb molts més nervis del què em pensava! :-/ Sembla que preparar un casament sigui un forat que no acabes d'omplir mai. Quan enllesteixes una cosa, ja n'has de preparar un altra. Ara bé el que em porta més de cul és el vestit.
Puff no ho estic disfrutant gens, em costa tan veure'm vestida de nòvia i trobar allò que vagi amb el meu caràcter. A vosaltres us ha passat?


A mi em va passar el mateix, però jo em vaig decidir súper ràpid. Em veia molt rara amb els vestits i no sé, estava massa incòmode amb tant de pes. Així és q vaig optar x aquell amb el q estava més còmode i q em permetrà gaudir del casament. La veritat és q em fa pena no anar vestida de princesa però, com tu dius, no va gens amb mi. Q hi farem! Jo el q vull és estar sexy! jaja Així és q m'he agafat un vestit senzill, ajustat del cos i amb una faldilla vaporosa i amb moviment. És de la col·lecció Fashion de Pronovias. =0-0-)

Així és q, si m'acceptes un consell, tria allò amb el q no et sentis "disfressada". El vestit és una cosa molt personal i t'hi has de sentir a gust.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: belimat » dc. nov. 28, 2012 5:00 pm

Marga_2 ha escrit:
Mabela ha escrit:Hola nosaltres també ens casem el 8 de juny i la veritat és que el compte enrere el porto amb molts més nervis del què em pensava! :-/ Sembla que preparar un casament sigui un forat que no acabes d'omplir mai. Quan enllesteixes una cosa, ja n'has de preparar un altra. Ara bé el que em porta més de cul és el vestit.
Puff no ho estic disfrutant gens, em costa tan veure'm vestida de nòvia i trobar allò que vagi amb el meu caràcter. A vosaltres us ha passat?


A mi em va passar el mateix, però jo em vaig decidir súper ràpid. Em veia molt rara amb els vestits i no sé, estava massa incòmode amb tant de pes. Així és q vaig optar x aquell amb el q estava més còmode i q em permetrà gaudir del casament. La veritat és q em fa pena no anar vestida de princesa però, com tu dius, no va gens amb mi. Q hi farem! Jo el q vull és estar sexy! jaja Així és q m'he agafat un vestit senzill, ajustat del cos i amb una faldilla vaporosa i amb moviment. És de la col·lecció Fashion de Pronovias. =0-0-)

Així és q, si m'acceptes un consell, tria allò amb el q no et sentis "disfressada". El vestit és una cosa molt personal i t'hi has de sentir a gust.


Hola mabela!!! Que bé, una altre noia per el 8 de Juny!!! Jo em caso el mateix dia que tu >.-<:
Marga té tota la raó, has de triar un vestit amb el que et sentis totalment còmoda i gens disfressada, a mi també em va pasar, jo tenia molt clar com volia que fos el meu vestit i els tipus "princesa" no m'agradaven gens, la meva mare i la meva germana van insistir taaaant que al final em vaig emprovar a Pronovias 7 vestits, 6 princesa total i un més del meu estil (URKE) quan me'l vaig veure va ser amb l'únic que vaig sentir alguna coseta i la cara de la meva mare quan em va veure dient "aquest si que m'agrada!" va ser un poema jajajaja però, tot i que em va agradar bastant, vaig decidir buscar el que m'havia enamorat desde un principi, que es de Luna Novias, quan me'l vaig emprovar sabia que era el meu SI o SI, va ser amb l'unic que em vaig sentir una nuvia de veritat. Estigues tranquila i tria el que més t'agradi a tu, busca un estil que t'agradi i que et sentis còmoda i ja veuràs com al final trobes el teu :)
Imatge
Avatar de l’usuari
belimat
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dc. nov. 28, 2012 5:27 pm

Ostres noies moltes gràcies! No sabeu el pes que m'he tret de sobre Marga i Belimat, em pensava que era la única del món que no trobava el vestit amb facilitat. I a més meu llegit el pensament és que el problema bàsicament era que com a priceseta no em veig en absolut és que no em sento jo. I també volia tenir un vestit una mica sexi.Aquesta tarda tinc hora a veure si deixo el vesit enllestit, n'hi ha tres que m'agraden força els tres són de luna nòvies. Espero que quan arribi us pugui dir que ja el tinc! però m'heu ajudat molt!

Per cert quina il·lusió trobar algú més del 8 de juny, no coneixia ningú! On ho celebreu?

Petonets
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dc. nov. 28, 2012 9:59 pm

Estic tan contenta!! noies l'he trobat, un vestit amb que estic còmoda i semblo jo!!! no m'ho puc creure! gràcies pels ànims crec que això a fet que avui em prengués les coses d'una altra manera!

*.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 6:12 pm

Noies del juny del 2013... com va això? com ho porteu?
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Patriss30 » dt. des. 04, 2012 6:20 pm

Mabela!! felicidades por lo del vestido!! como me alegro de q hayas encontrado tu vestido! ya estoy deseando saber cual es! jeje
Nosotros el viernes pasado ya dimos paga y señal para el viaje de novios! estamos muy contentos porque nos ha salido muy bien de precio al final!! yujuuuuu
Por cierto! tambien nos casamos el 8/06!!! jajaja a las 17h!
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 6:43 pm

Patriss30 ha escrit:Mabela!! felicidades por lo del vestido!! como me alegro de q hayas encontrado tu vestido! ya estoy deseando saber cual es! jeje
Nosotros el viernes pasado ya dimos paga y señal para el viaje de novios! estamos muy contentos porque nos ha salido muy bien de precio al final!! yujuuuuu
Por cierto! tambien nos casamos el 8/06!!! jajaja a las 17h!


Ohhh que guai ! fa il·lusió saber de més gent que es casa el mateix dia.nosaltres ens casem a 17:30 casi casi. Ja teniu el viatge¿ ? puff nosaltres ara hem començat a mirar. I on aneu si no es indiscreció?
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: libella » dc. des. 05, 2012 2:55 am

Ei Marga_2! perdona que no t'havia respòs! merci pel fotògraf, al final em trobat una noia que ens encanta però tinc molts dubtes amb el contracte, encara no l'hem signat.. bé, ho acabo d'explicar al post dels fotografs jeje

La veritat és que no he mirat gaire de perruqueria.... com que ho fem un divendres per la tarda penso que no tindré gaire problemes a trobar algú... ni que sigui anar a una perruqueria "pel barri". El que em deies, de la perruqueria de tota la vida... es que no tinc!!! de fet estic farta del tema perruqueria! fa anys que va tancar la meva, desprès vaig anarme'n fora a viure i sempre he aprofitat per provar diferents perruqueries quan he tornat a Barcelona, però no he trobat cap que m'agradi... ara mateix, per que et facis una idea, fa com 1 any i mig des de l'últim cop que em vaig tallar el cabell... i no és perque me'l vulgui deixar llarg, és per la perruqueria!!! em cansa molt el tema...

De totes maneres vull un pentinat d'aquests "peinado pero despeinado", bé, més aviat un recollit d'aquests que sembla que te l'has fet en 2 minuts però no... així modernillo... vols dir que això ho sabran fer a qualsevol puesto?? ja t'ho diré!

Mabela quina alegria que tinguis vestit!! a mi també em va passar això de "no vull lo típic" de fet vaig anar a gairebé tots els pronovias de Barcelona per emprovar-me tots els vestits de festa que tenien, perque jo tenia molt clar que no volia anar de blanc... però fins i tot els de festa s'em feien molt de gala a mi!! al final l'he agafat a Otaduy, unes noies super maques que m'adapten un vestit que tenen amb uns colors que jo he escollit. Ma mare no parava de dir-me que els convidats aniran més elegants si continuava així però... amb aquest em sento bé, gens disfressada, amb els altres no estava cómode.

Ara a veure si podem enllestir les invitacions per donar al nadal que sino enviar això que hem "inventat" ens costarà car! ja us ho ensenyaré! :-)
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Patriss30 » dc. des. 05, 2012 8:20 am

Hola Mabela! Pues hemos cogido un combinado de NY + Riviera Maya! 4 noches en NY y 7 noches en R. Maya!! no llega a 4400€! en agencia de Nautalia y nos regalan juego de maletas!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: elisenda1981 » ds. des. 08, 2012 12:11 am

Uishhhhhh quins nervis!!!
Nosaltres pensavem que anavem adelantats, pero ja veig que no!!!

A nosaltres ens va dir el capella que al gener anesssim tranquilimanet a iniciar el expedient matrimonial, que sino els paper caduquen....

Tema viatge encara hem mirat poc, sabem el que volem, pero ens falta mirar, i com volem una cosa una mica especial, crec q no podrem regatejar gaire....

La resta crec que la portem controlda, be queda tema sabates, complements, autocars, ....Pero poc a poc!!!

Teniu ja les invitacions? Nosaltres ens hi hem de posar.... Alguna botiga on surtin be de preu???
Imatge
Avatar de l’usuari
elisenda1981
 
Entrades: 11
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 10:36 am

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dg. des. 09, 2012 2:17 pm

Patriss30 ha escrit:Hola Mabela! Pues hemos cogido un combinado de NY + Riviera Maya! 4 noches en NY y 7 noches en R. Maya!! no llega a 4400€! en agencia de Nautalia y nos regalan juego de maletas!!


Diuen que és un viatge que està molt bé, jo tinc una amiga que el va fer just l'any passat i van tornar encantats! i mira si et regalen un joc de maletes que més és pot demanar!!! felicitats ja teniu una cosa més. >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Mabela » dg. des. 09, 2012 2:20 pm

elisenda1981 ha escrit:Uishhhhhh quins nervis!!!
Nosaltres pensavem que anavem adelantats, pero ja veig que no!!!

A nosaltres ens va dir el capella que al gener anesssim tranquilimanet a iniciar el expedient matrimonial, que sino els paper caduquen....

Tema viatge encara hem mirat poc, sabem el que volem, pero ens falta mirar, i com volem una cosa una mica especial, crec q no podrem regatejar gaire....

La resta crec que la portem controlda, be queda tema sabates, complements, autocars, ....Pero poc a poc!!!

Teniu ja les invitacions? Nosaltres ens hi hem de posar.... Alguna botiga on surtin be de preu???


Ei veig que totes anem més o menys! nosaltres tampoc tenim les invitacions... però ens les farà el fotograf així que no et sabria dir on les pots fer!però preguntaré a amigues que ja s'han casat a veure si et puc donar un cop de mà. >.-<:
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: sanb » dg. des. 09, 2012 9:16 pm

elisenda1981 ha escrit:Uishhhhhh quins nervis!!!
Nosaltres pensavem que anavem adelantats, pero ja veig que no!!!

A nosaltres ens va dir el capella que al gener anesssim tranquilimanet a iniciar el expedient matrimonial, que sino els paper caduquen....

Tema viatge encara hem mirat poc, sabem el que volem, pero ens falta mirar, i com volem una cosa una mica especial, crec q no podrem regatejar gaire....

La resta crec que la portem controlda, be queda tema sabates, complements, autocars, ....Pero poc a poc!!!

Teniu ja les invitacions? Nosaltres ens hi hem de posar.... Alguna botiga on surtin be de preu???



Holaa!!! en el fotoprix las invitaciones salen muy biennn!!! baratas, te las diseñas tu y nngun problema!! nosotros enviamos primero unas de prueba para acabar de convencernos...y ahora ya pediremos todas!! segun el numero que pidas salen a un precio o otro,,,y los sobres donde hemos encontrado que nos salen mejor es una papeleria de sabadell: figuerola
Imatge
sanb
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 158
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 11:20 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: Dafneta » dg. des. 09, 2012 9:52 pm

Bona tarda noies!!!

Soc una cercadora del socpetit i ja porto un temps, i com ara al Maig ens casem.. doncs m'he passat també a aquest foro!! jeje

Em sembla que no coneixo a cap de vosaltres.. aqui no feu com allà que cada mes ho porta una noia diferent??
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants