UÑAS DE GEL O PORCELANA??

El millor any de la nostra vida!

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Lore_nna » dl. feb. 13, 2012 7:09 pm

Pues jo tenia la idea de fer-me la manicura francesa al natural, però durarà una setmaneta no sé si arriscar-me i provar les ungles de gel...queden molt malament al retirar-les? quant de temps es triga en tornar tenir maques les teves? Es que jo per feina les haig de dur curtes, i com a màxim les duria un mes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lore_nna
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: laureta85 » dl. feb. 13, 2012 7:19 pm

Jo es que me les mossego i me les haig de fer segur!!! Pero tampoc les vull mooool llargues, nuse una cosa normaleta! Jo per la feina també les haig de dur curtetes, pero en el meu cas no tinc problema!! Jeje... No crec que durin mes d'un mes no??? Ni idea! Ho haurem de preguntar!!
Imatge
Avatar de l’usuari
laureta85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » dl. feb. 13, 2012 7:46 pm

Nenes... jo he de començar a fer alguna cosa... Mai havia estat tan malament! Amb un cap de setmana se m'han trencat tres ungles! :t:t: Crec que començaré a mirar llocs per la zona on em pugui fer les ungles de gel. Hi ha algu que conegui algun lloc per Girona?

Petons
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dt. feb. 14, 2012 12:35 pm

Olguiky ha escrit:Nenes... jo he de començar a fer alguna cosa... Mai havia estat tan malament! Amb un cap de setmana se m'han trencat tres ungles! :t:t: Crec que començaré a mirar llocs per la zona on em pugui fer les ungles de gel. Hi ha algu que conegui algun lloc per Girona?

Petons


Olguiky conozco un sitio de confianza donde hacen las uñas genial, esta en pineda de mar, no muy lejos de girona, es una amiga mia y te la recomiendo, te dejo su enlace facebook y el de la peluqueria por si te quereis poner en contacto con ella, es genial de verdad, ves mirando porque tienen oferta chulas:

https://www.facebook.com/#!/pages/Patry ... 9355626990

https://www.facebook.com/#!/salonvangoghpineda

Son muy buenas de verdad, y super bien de precio, hacen miles de cosas, peluqueria, cera, uñas, etc... entra y mirar que no tienes nada que perder.
Ademas si te las haces ya te ponen las uñas a precio de relleno, llama enserio, o enviale un privado a patry, que te informe, dile que te lo he dicho yo, Helena ¿ok? enserio no pierdes nada, total te vienes un diita a pasar el dia y te las haces.

Besitos
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Olguiky » dt. feb. 14, 2012 8:05 pm

AyH ha escrit:
Olguiky ha escrit:Nenes... jo he de començar a fer alguna cosa... Mai havia estat tan malament! Amb un cap de setmana se m'han trencat tres ungles! :t:t: Crec que començaré a mirar llocs per la zona on em pugui fer les ungles de gel. Hi ha algu que conegui algun lloc per Girona?

Petons


Olguiky conozco un sitio de confianza donde hacen las uñas genial, esta en pineda de mar, no muy lejos de girona, es una amiga mia y te la recomiendo, te dejo su enlace facebook y el de la peluqueria por si te quereis poner en contacto con ella, es genial de verdad, ves mirando porque tienen oferta chulas:

https://www.facebook.com/#!/pages/Patry ... 9355626990

https://www.facebook.com/#!/salonvangoghpineda

Son muy buenas de verdad, y super bien de precio, hacen miles de cosas, peluqueria, cera, uñas, etc... entra y mirar que no tienes nada que perder.
Ademas si te las haces ya te ponen las uñas a precio de relleno, llama enserio, o enviale un privado a patry, que te informe, dile que te lo he dicho yo, Helena ¿ok? enserio no pierdes nada, total te vienes un diita a pasar el dia y te las haces.

Besitos


Prenc nota! Perquè això ja no s'aguanta per enlloc. De tota manera intentaré trobar algun lloc una mica més aprop, perquè Pineda, m'agafa un pèl lluny!
Però gràcies per la informació!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: vnv » dt. feb. 14, 2012 8:18 pm

Yo he econtrado los siguientes sitios que parecen estar bien, pero todos en Barcelona:

www.thenailconcept.com , www.nailsdeco.es , www.beautynailconcept.es y www.beautynailbarcelona.es

Espero que os sirvan!
Avatar de l’usuari
vnv
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: marjona » dc. feb. 15, 2012 4:38 pm

Yo opto por el Shellac, menos duradero que el gel pero a la hora de quitarlo tus uñas no se estropean.... Eso sí, yo me lo pienso hacer muyyy poquitos días antes de la boda, si puede ser 1 o 2 por si acaso porque se me salta por los lados...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marjona
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 14, 2012 1:12 pm

Jo he dut les ungles de gel durant 2 anys perquè una amiga meva les duia i em van agradar molt. La veritat és que queden genial i no molesten gens, però al nadal me les vaig treure i la veritat és que les ungles m'han quedat destrossades... Com que per a què el gel s'enganxi les han de llimar, perden la protecció natural i cada vegada es debiliten més... Jo pel casament no sé que fer, perquè ara tinc les ungles que comencen a estar bé, però he passat uns messos fatal... No vull tornar al gel i les de porcellana no em convencen... Les portaré ben curtetes fins als últims dies previs per evitar que s'em trenquin i que em facin la manicura normal, amb les meves ungles...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: mariajulieta » dv. set. 14, 2012 8:16 pm

AyH ha escrit:Hola chicas.
El dia de la boda me quiero poner las uñas de gel o de porcelana. No me las puedo dejar largas, porque las tengo muy blandas y se me rompen con nada.
ese dia no las quiero llevar larguisimas, pero si un poquito largas y bonitas.
mi pregunta es ¿¿que uñas son mejores de gel o de porcelana?? si alguna teneis fotos vuestras colgarlas tambien.
muchos besos


Hola amiga, yo he probado las dos classes, la mejor es la de gel porque es muy segura y dura mucho tiempo, lo unico que tienes que hacer despues es rehacer la rais! Perro si recomiendo que hagas algunas veces antes del matrimonio, porque las 2 primeras veces queda um poco adolorido, y no quieres estar adolorida en su matrimonio! :-):-):-):
mariajulieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AyH » dv. set. 14, 2012 9:03 pm

mariajulieta ha escrit:
AyH ha escrit:Hola chicas.
El dia de la boda me quiero poner las uñas de gel o de porcelana. No me las puedo dejar largas, porque las tengo muy blandas y se me rompen con nada.
ese dia no las quiero llevar larguisimas, pero si un poquito largas y bonitas.
mi pregunta es ¿¿que uñas son mejores de gel o de porcelana?? si alguna teneis fotos vuestras colgarlas tambien.
muchos besos


Hola amiga, yo he probado las dos classes, la mejor es la de gel porque es muy segura y dura mucho tiempo, lo unico que tienes que hacer despues es rehacer la rais! Perro si recomiendo que hagas algunas veces antes del matrimonio, porque las 2 primeras veces queda um poco adolorido, y no quieres estar adolorida en su matrimonio! :-):-):-):


hola guapa, gracias por el comentario pero ya me case el 1 de septiembre y me las puse de gel, 2 dias antes y genial.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
AyH
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Crispi » dv. set. 21, 2012 5:44 pm

AyH ha escrit:
mariajulieta ha escrit:
AyH ha escrit:Hola chicas.
El dia de la boda me quiero poner las uñas de gel o de porcelana. No me las puedo dejar largas, porque las tengo muy blandas y se me rompen con nada.
ese dia no las quiero llevar larguisimas, pero si un poquito largas y bonitas.
mi pregunta es ¿¿que uñas son mejores de gel o de porcelana?? si alguna teneis fotos vuestras colgarlas tambien.
muchos besos


Hola amiga, yo he probado las dos classes, la mejor es la de gel porque es muy segura y dura mucho tiempo, lo unico que tienes que hacer despues es rehacer la rais! Perro si recomiendo que hagas algunas veces antes del matrimonio, porque las 2 primeras veces queda um poco adolorido, y no quieres estar adolorida en su matrimonio! :-):-):-):


hola guapa, gracias por el comentario pero ya me case el 1 de septiembre y me las puse de gel, 2 dias antes y genial.



AYH, QUÉ PRECIO TIENE LAS DA TU AMIGA? EL SALON ESTÁ EN BARCELONA VERDAD? MERCI!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Crispi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 10:09 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Crispi » dv. set. 21, 2012 5:46 pm

Nuria7988 ha escrit:Hola chicas!!!

Yo el dia 16 o el 17 de este mes me vuelve a tocar hacermelas.

Esta chica que me las hace es de Mollet, pero se desplaza a Llinars, ya que quedamos una cuantas chicas y asi le sale a cuenta venir.
Cobra 20€ por hacerlas, no es caro.

Si alguna quiere probarlo, o simplemente venir a ver como lo hace para ver si os gusta, que me avise y hablo con ella, imagino que sera por la tarde, sobre las 17h aprox.

Saludos.




HOLA NURIA, YO VIVO EN RIPOLLET, ASÍ QUE NO ESTOY LEJOS DE MOLLET, Y PODRÍA ACERCARME DONDE HAGA LO DE LAS UÑAS TU AMIGA.
ME PODRÍAS DAR SU TELÉFONO ?

GRACIAS Y UN BESIN!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Crispi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 10:09 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. set. 21, 2012 6:35 pm

Crispi ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:Hola chicas!!!

Yo el dia 16 o el 17 de este mes me vuelve a tocar hacermelas.

Esta chica que me las hace es de Mollet, pero se desplaza a Llinars, ya que quedamos una cuantas chicas y asi le sale a cuenta venir.
Cobra 20€ por hacerlas, no es caro.

Si alguna quiere probarlo, o simplemente venir a ver como lo hace para ver si os gusta, que me avise y hablo con ella, imagino que sera por la tarde, sobre las 17h aprox.

Saludos.




HOLA NURIA, YO VIVO EN RIPOLLET, ASÍ QUE NO ESTOY LEJOS DE MOLLET, Y PODRÍA ACERCARME DONDE HAGA LO DE LAS UÑAS TU AMIGA.
ME PODRÍAS DAR SU TELÉFONO ?

GRACIAS Y UN BESIN!!


Ya no las hace.....la chica cerró y le he perdido el rastro.
Lo siento!!
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Carol y Jordi » dl. set. 24, 2012 11:09 am

prefiero las de gel
Imatge
Avatar de l’usuari
Carol y Jordi
 
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 6:36 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: cristina_raul » dt. set. 25, 2012 9:53 am

Yo me he hecho un par de veces la manicura francesa.semipermanente y va genial. Son como uñas de gel pero con tu uña, pintan tu uña con el gel y duran casi 1 mes. Yo me las hago xk me muerdo mucho las uñas y asi lo evito. Queda tmb mas natural
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: monara » dg. set. 30, 2012 6:54 pm

Hola chicas!! Yo las uñas me las estoy manteniendo largas y las llevare con esmalte permanente a la francesa!! Ya lo había ido probando y quedan muy biennnn y además duran el mismo tiempo que las demás!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
monara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: LaDySu » ds. nov. 17, 2012 8:34 pm

Creo q voy un poco tarde...pero bueno yo dejo mi opinión. Para mi gusto, yo m pondré las de porcelana, no se rompen ni son incomodas, ni nada por el estilo, y duran unas 3 semanas, q es lo que tarda la uña en crecer y en que se empiecen a ver feillas (luego seria volver hacer el relleno o retirarlas).
La de gel funcionan con TIP, q es la base que te ponen para luego trabajar la uña, como si fuera de plastico y luego te van poniendo el gel hasta tomar la forma deseada.
Para que se te rompan tienes que pegarle un tute muy fuerte! y eso de que para llevar esas uñas no fregas mucho, ERROR! porque yo he fregado y no se estropean, si te pones guantes para los platos pues mejor, pero vamos, q seguro q yo he fregado mas con las de porcelana q otra sin llevarlas jaja. Lo único que las de gel te las tienen q poner muy bien para que no "entre aire" entre tu uña y el TIP para q no se caigan. Yo me quedo con mi porcelana!
LaDySu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 181
Membre des de: ds. juny 02, 2012 3:51 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: Adela_Noriega » dv. ago. 09, 2013 10:16 pm

Definitivamente prefiero las de gel, en realidad es una tendencia muy fuerte que ha crecido día a día y las chicas las están llevando mucho por su duración y resistencia, además de por supuesto los bonitos diseños que se pueden crear.
Hola!, mucho gusto conocerte, mi nombre es Susan y escribo sobre las uñas de gel, puedes visitar mi web en http://lasunasdegel.com/
Adela_Noriega
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 09, 2013 10:02 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: AnastasiaM.I. » dc. nov. 13, 2013 9:04 pm

Treballo fent ungles de gel de fa un temps i L'UNICA diferencia que hi ha es la duresa i plasticitat.
Totes dues técniques permeten dissenys molt variats i fins i tot en 3D, i no es pas cert que les de gel es fassin només amb tips. Tant l'acrlic(porcelana) com el gel permeten aquesta tècnica.
PROS de l'acrilic:
-és molt dur i resistent.
-es pot aconseguir fer les ungles més primetes
-facilment treballable.
-s'asseca sol així que pot estalviar temps.
-es retira amb acetona especial, pel qual l'ungla queda menys traumatitzada.
CONTRES:
-al ser tan dur (i poc plastic) és més fácil de trencar donat un cop massa fort
-no deixa a l'ungla respirar
-la temperatura ambient influeix en el temps d'assecat
-triga un o dos dies en estar completament sec (no es nota gaire per això)
-es propens a crear al·lèrgies i fa molta olor
-no es brillant pel qual fa falta una capa de gel transparent per sobre per que ho sigui.

PROS del gel:
-es dur, menys que l'acrilic però més que una ungla de plastic
-es mes plastic que l'acrilic pel qual tendeix menys a trencar-se o esquerdar-se
-es brillant de per si
-deixa respirar una mica l'ungla
-en assecar-se a la lampara UV t'assegures de que les ungles estiguin completament fetes en acabar i controles millor les fases
-no depen de la temperatura ambiental per assecar-se
CONTRES:
-es necessita anar ficant les mans a la lampara a cada pas i es gasta temps
-es necessiten gels especials per la creació de dissenys en 3D
-s'ha de llimar per treure les ungles pel que resulta més traumatic (encara que lo seu es deixar una capa de gel prima sobre l'ungla per protegir-la, passa que no tothom ho fa)
-segons el disseny les ungles poden acabar resultant gruixudes

I a part d'això estan les diferencies de procediment que no afecten gaire al resultat: el gel el liquid (monomer i polimer junts) i es cura a la lampara, l'acrilic es fa barrejant un pols i un liquid creant una pasta espessa (monomer i polimer separat) i s'asseca a l'aire.
AnastasiaM.I.
 
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 13, 2013 8:41 pm

Re: UÑAS DE GEL O PORCELANA??

EntradaAutor: laurag9 » dv. ago. 29, 2014 3:42 pm

Yo tengo una pregunta acerca de las uñas de gel, me han comentado que existen lámparas LED para el secado que son bastante más rápidas que las lámparas UV. ¿Habéis probado alguna?
Hola soy Laura, escribo sobre uñas de gel. Encantada de pertenecer al foro.

http://xn--uasdegell-l6a.com
laurag9
 
Entrades: 4
Membre des de: dv. ago. 29, 2014 3:23 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants