Y los zapatos, que?

un gran any!

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Patriss30 » dl. juny 25, 2012 6:18 pm

floreta01 ha escrit:Noies,
Aquesta tarda vaig a Enepe, a veure si tinc més sort que al Tocador de la núvia. L'únic que crec que són força cares. A veure què hi trobo, ja us explicaré!


Hola guapa!! Como ha ido en Enepe?
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: floreta01 » dl. juny 25, 2012 10:02 pm

Buf...noies no massa bé...
La noia no és massa simpatica no?
A vuer si que hi han sabates, però tot em feia mal no era prou alt, o no m'agradava...
però al sortir he trucat a La Manual Alpargatera, una espardenyeria de tota la vida i he trobat les saates més còmodes del món!!
El tema és que no són blanc trencat...i clar no em lliguen.
Em deien que no les podien fer amb el color que necessito però li he dit a la senyora: " I no es podria fer per una núvia desesprerada?" i m'ha mirat i m'ha rigut. Diu que la truqui en dos dies..a.veure si hi ha sort.
Encara que la trobo potser una mica informal...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Alexita012 » dl. juny 25, 2012 10:36 pm

Hola guapis! pasaba para comentaros que en enero de este año yo me compré mis zapatos en el Centro de Oportunidades del Corte Inglés que hay en Castelldefels, enfrente del Anec Blau. Por otro foro me enteré de que ponían a la venta los zapatos de la temporada de 2011 y aunque no tenía muchas esperanzas acabé pasándome y... ¡encontré mis zapatitos! Dió la casualidad que encontré unos que me había probado en el C.I. de Cornellá de Gloria Ortiz y que valian 88 euros y en enero me los traje a casa por 18 euritos *.-o-o.* _Yo tenía claro que los zapatos solo serían para la iglesia y que en cuánto saliera me plantaba unas cuñas blancas bien cómodas así que para el ratito de la iglesia y por el precio... estos zapatos me parecen más que perfectos! :-)ok:

imagesCA46VM0W.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: floreta01 » dt. juny 26, 2012 12:07 pm

Guapes, es que heu comprat les sabates a Enepe heu tingut molta sort pq jo...res de res...tot em feia mal i pq no m'en fes, havia de portar un taló molt baix...
A més la noia us va caure gaire bé?

Bueno sortint d'allà super desanimada vaig anar a La Manual Alpargatera, una espardanyeria de tota la vida que estava a tope de guiris comprant.

I em vaig emprovar unes taaaant còmodes (espardenyes eh?) Ara he d'esperar que em diguin si les poden fer en cru pq eren blanques!

Sino a males potser les puc forrar del color que toca. M'han parlat d'un sabater a Gràcia que ho fa, aquesta tarda que vaig per allà al voltant m'hi passo i informo per si us interessa.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Ingris » dt. jul. 03, 2012 8:58 pm

Buuuf!!yo tema zapatos aun no he empezado... aún estoy dando vueltas a la posibilidad de que no sean blancos... el color de mi boda es el rojo y me estoy planteando q mis zapatos sean también de este color. Es una de las ideas q me rondan por la cabeza... igualmente no necesito los zapatos hasta marzo para la prueba del vestido, asi q me lo voy a tomar con calma para meditarlo.
Avatar de l’usuari
Ingris
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Nazareth2013 » dt. jul. 03, 2012 9:04 pm

Pues yo lo unico que tengo claro es que tienen que ser bastante hippies asi que seguramente me mirare unos con cuña asi tipo esparto
Imatge
Nazareth2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 8:18 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: elirovi » dc. jul. 04, 2012 7:25 am

Alexita012 ha escrit:Hola guapis! pasaba para comentaros que en enero de este año yo me compré mis zapatos en el Centro de Oportunidades del Corte Inglés que hay en Castelldefels, enfrente del Anec Blau. Por otro foro me enteré de que ponían a la venta los zapatos de la temporada de 2011 y aunque no tenía muchas esperanzas acabé pasándome y... ¡encontré mis zapatitos! Dió la casualidad que encontré unos que me había probado en el C.I. de Cornellá de Gloria Ortiz y que valian 88 euros y en enero me los traje a casa por 18 euritos *.-o-o.* _Yo tenía claro que los zapatos solo serían para la iglesia y que en cuánto saliera me plantaba unas cuñas blancas bien cómodas así que para el ratito de la iglesia y por el precio... estos zapatos me parecen más que perfectos! :-)ok:

imagesCA46VM0W.jpg



pues yo me espararé al enero que viene para comparmelos!!! jajajaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Edeleta » dc. jul. 04, 2012 9:42 am

anna12 ha escrit:Jo, com que vaig amb un vestit Vintage, vaig amb unes Castanyer, les de sola d'espart. Comodíssimes. A més, a Banyoles tenen l'outlet i m'han sortit força bé de preu!
De totes formes, nenes, la meva opinió, si no esteu acostumades al taló, és dur una sabata una mica més plana, però que aneu còmodes, que pas estar patint de peus o caminar malament (com un ànec). Antes muerta que senzilla!



Ostres es una idea genial! Jo havia pensat en comprar-me unes de taló (no gaire bèstiaa) per la cerimònia i el sopar i pel ball comprar-me unes cunyes de sola d'espart que és el que millor aguanto perquè al principi havia pensat que unes bambetes victories blanques em salvarien la vida quan estigués cansada dels talons, però clar despres el vestit em quedara llarg i s'embrutarà i... no em fa gracia. anna12 on t'has comprat el vestit? es que el rollo vintage m'encanta... jo encara no tinc vestit m'estic esperant al setembre o l'octubre i m'agraden varios estils!! si es que ara m'agrada tot... :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: floreta01 » dc. jul. 04, 2012 9:46 am

Sembla que ja tinc sabates! me les estan fent a la Manual Alpargatera, quan tingui foto us la penjo.
M'han dit que enlloc de lli seràn de piqué, que és una roba més fina...jo no en tinc ni idea de teles...
Això si, no és una sabata tan fashion com la vostra, la meva és més campestre. És una espardenya de cunya alta.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: elirovi » dc. jul. 04, 2012 12:33 pm

floreta01 ha escrit:Sembla que ja tinc sabates! me les estan fent a la Manual Alpargatera, quan tingui foto us la penjo.
M'han dit que enlloc de lli seràn de piqué, que és una roba més fina...jo no en tinc ni idea de teles...
Això si, no és una sabata tan fashion com la vostra, la meva és més campestre. És una espardenya de cunya alta.

Lo importante es que quede bien con el vestido y te gusten
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Patriss30 » dc. jul. 04, 2012 6:09 pm

Bueno chicas!! mañana voy al centro por la calle Pelayo y empiezo a mirar zapatos!! haber si encuentro algo!!!!! que guay!!! *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Nazareth2013 » dc. jul. 04, 2012 7:58 pm

jo vull aquestes, que us semblen??

http://www.looknovias.com/Zapatos-origi ... n-Cris/464 No se penjar fotos us he possat el link, m'agraden les primeres que sembla que tinguin fulles
Imatge
Nazareth2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 8:18 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Mi_Mo » dc. jul. 04, 2012 9:39 pm

Nazareth2013 ha escrit:jo vull aquestes, que us semblen??

http://www.looknovias.com/Zapatos-origi ... n-Cris/464 No se penjar fotos us he possat el link, m'agraden les primeres que sembla que tinguin fulles


són molt orginals!!! =0-0-) =0-0-) , una mica anys 20, no??? de quin estil és el vestit??
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Cookie27 » dj. jul. 05, 2012 8:24 am

Ingris ha escrit:Buuuf!!yo tema zapatos aun no he empezado... aún estoy dando vueltas a la posibilidad de que no sean blancos... el color de mi boda es el rojo y me estoy planteando q mis zapatos sean también de este color. Es una de las ideas q me rondan por la cabeza... igualmente no necesito los zapatos hasta marzo para la prueba del vestido, asi q me lo voy a tomar con calma para meditarlo.


Mi idea va por ahí también!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!


Imatge
Avatar de l’usuari
Cookie27
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Nazareth2013 » dv. jul. 06, 2012 1:54 pm

mireiamota ha escrit:
Nazareth2013 ha escrit:jo vull aquestes, que us semblen??

http://www.looknovias.com/Zapatos-origi ... n-Cris/464 No se penjar fotos us he possat el link, m'agraden les primeres que sembla que tinguin fulles


són molt orginals!!! =0-0-) =0-0-) , una mica anys 20, no??? de quin estil és el vestit??



Es d'estil bohemi, el model es el memphis de YolanCris
Imatge
Nazareth2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 8:18 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Crispi » dv. jul. 13, 2012 7:10 pm

ENEPE TIENE UNAS PLATAFORMAS QUE NO VEAS, NO HAY ALGUNA OTRA MARCA MÁS BAJITA'
Imatge
Avatar de l’usuari
Crispi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 10:09 am

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Marga_2 » ds. jul. 14, 2012 6:03 pm

Habéis mirado en Fosco? Dsd hace un par de años tienen una colección para novias. Yo siempre me compro allí los zapatos y suelen ser cómodos (5-6 cm sin plataforma). No sé q precio tendrán los de novia pero un zapato de salón normal suele costar 55-60 euros.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 14, 2012 7:43 pm

Yo he empezado a mirar pero no veo ninguno me convenzan sino son muy caros y tampoc quiero gastarme 150 euros, ni hablar... si hay suerte

En fosco hay una chica que se los ha comprado alli, la verdad que es una marca muy comoda, almenos en las sandalias que tengo un 10!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: eScAR » dt. jul. 17, 2012 3:46 pm

a mi los mios me costaron 142€, pero no se yo no lo veo caro :-/
Avatar de l’usuari
eScAR
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

Re: Y los zapatos, que?

EntradaAutor: Patriss30 » dt. jul. 17, 2012 4:20 pm

Hola chicas!!! Ya que abri yo el post, quiero deciros que ya tengo zapatoss!!!! estoy super contenta con la compra que he echo, porque por el precio de uno me he comprado 2!!! Quiero decir, los de novia me han costado 39€ y valian 89€!!!! los he comprado en una zapateria del barrio de mis padres, y para cambiarme luego son de cuña, los he comprado en la Fosco, han costado 30€! En Fosco no vi nada de novias por cierto...fui a la del centro de barcelona!
Y en el centro a parte de la Padevi y la Casas, no hay nada mas de novias!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron