Quien os lleva los anillos?

un gran any!

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Olguiky » dl. jul. 09, 2012 10:37 am

rakelma20 ha escrit:Hola chicas, yo el sabado ya le dije a una amiga, que tiene una niña con 2 añitos, que quisiera que fuese ella, que para el 18 de mayo ya tendrá 3 años, pero la niña es un trasto, es muy inquieta y solo tiene ideas malvadas, esperemos que en un año se serene, que esta es capaz de tragarse los anillos.... jajajajaja....


:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: quina por amb aquesta criatura :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 09, 2012 10:46 am

A mi me los llevara el hijo de mi prima que tendra casi dos años y medio... también es un trasto! No se yo que pasara con los anillos... jajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Ingris » dl. jul. 09, 2012 12:19 pm

Mo&Sergi ha escrit:
Cookie27 ha escrit:
Mo&Sergi ha escrit:Ei m'encanta!! Nosaltres és bastant probable que la fem junts ja que no tinc pare. El cas és que pensava en el meu avi que és el meu padrí de bateig però cada dia està més delicat de salut... l'altra és el meu tiet a qui li dec moltíssim, a més es diu com el patró del convent on ens casem...també hi ha el meu germà però és 4 anys més jove que jo i ja el faré testimoni (ell no ho sap)
Així que abans de posar algú que pugui quedar massa forçat, entraríem els dos junts... en comptes d'esperar-me a l'altar, que m'esperi a la porta de l'esglèsia i arribaria en cotxe amb el padrí...
aquest probablement és el tema més complicat que se'ns planteja (junt amb el de la taula presidencial...)
Estic oberta a idees, si teniu alguna amiga que s'hi ha trobat o heu anat en alguna boda amb la mateixa situació...


Mo&Sergi vaig anar a una boda que la núvia va entrar amb la seva mare, va ser molt maco també!


Ei si? de fet ja ho havia pensat, tinc el tema una mica aparcat... la cerimònia era civil o religiosa?


Jo no tinc pare tampoc, i a mi a l'esglesia m'entrarà ma mare. No vui cap altre persona, hi ha gent que em diu que quedarà raro... però jo passo. No tinc germans tampoc, tinc dos germanes, i abans que m'entrin els meus cunyats (que em cauen bé, però al cap i a la fi... no li veig el sentit)... entraré amb ma mare, i així que ella tingui també el seu moment!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ingris
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Anna81 » dl. jul. 09, 2012 12:38 pm

Ingris ha escrit:
Jo no tinc pare tampoc, i a mi a l'esglesia m'entrarà ma mare. No vui cap altre persona, hi ha gent que em diu que quedarà raro... però jo passo. No tinc germans tampoc, tinc dos germanes, i abans que m'entrin els meus cunyats (que em cauen bé, però al cap i a la fi... no li veig el sentit)... entraré amb ma mare, i així que ella tingui també el seu moment!


Ben fet Ingris! La gent que digui el que vulgui, és el teu casament no? Doncs ja està >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: elirovi » dl. jul. 09, 2012 2:49 pm

Ei m'encanta!! Nosaltres és bastant probable que la fem junts ja que no tinc pare. El cas és que pensava en el meu avi que és el meu padrí de bateig però cada dia està més delicat de salut... l'altra és el meu tiet a qui li dec moltíssim, a més es diu com el patró del convent on ens casem...també hi ha el meu germà però és 4 anys més jove que jo i ja el faré testimoni (ell no ho sap)
Així que abans de posar algú que pugui quedar massa forçat, entraríem els dos junts... en comptes d'esperar-me a l'altar, que m'esperi a la porta de l'esglèsia i arribaria en cotxe amb el padrí...
aquest probablement és el tema més complicat que se'ns planteja (junt amb el de la taula presidencial...)
Estic oberta a idees, si teniu alguna amiga que s'hi ha trobat o heu anat en alguna boda amb la mateixa situació...[/quote]

Mo&Sergi vaig anar a una boda que la núvia va entrar amb la seva mare, va ser molt maco

Jo no tinc pare tampoc, i a mi a l'esglesia m'entrarà ma mare. No vui cap altre persona, hi ha gent que em diu que quedarà raro... però jo passo. No tinc germans tampoc, tinc dos germanes, i abans que m'entrin els meus cunyats (que em cauen bé, però al cap i a la fi... no li veig el sentit)... entraré amb ma mare, i així que ella tingui també el seu moment![/quote][/quote]

yo tampoco tengo padre.a mi me entrará el marido de mi tia porque para mi mis tios son mis segunfos padres,he estado mucho con ellos y me han cuidado desde pequeña.yo les lleve los anillis en su boda con poco más de un año
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Elisbeva » dl. jul. 09, 2012 4:11 pm

Bona tarda a totes!

A la nostra boda els anells els porta un dels nèbots del nuvi. Tindrà 3 anys. Respecte a les dametes d'honor portarem 3, no cal que vagin vestides igual però si que estaria molt bé que els ramet que portaran sí que fossin iguals. Espero haver-vos ajudat. En cas que al final ens decidissim per les arres les portaria un altre de les petites que vindran a la boda o bé un nèbot (diferent del dels anells) que és una mica més gran.

Una abraçada.
Elisbeva
 
Entrades: 17
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 9:01 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Noma » dl. jul. 09, 2012 7:47 pm

Hola!

doncs nosaltres teníem pensat que ens portés els anells el fill d'un cosí del meu xicot i la filla d'una amiga. Aquesta setmana vam anar a veure els cosins i li vam preguntar al petit si li agradaria (té 6 anys) i sorpresa... ell tot sincer ens va dir que no! al no saber ben bé que era això de portar els anells no li va motivar massa, li vam intentar explicar que hauria de fer, però no es creia que això es feia. Els seus pares li van dir que ja li ensenyarien el video de quan es van casar ells pq ho veiés... espero que d'aquí a l'any que ve hagi canviat d'idea!
Imatge
Avatar de l’usuari
Noma
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: elirovi » dt. jul. 10, 2012 7:00 am

Noma ha escrit:Hola!

doncs nosaltres teníem pensat que ens portés els anells el fill d'un cosí del meu xicot i la filla d'una amiga. Aquesta setmana vam anar a veure els cosins i li vam preguntar al petit si li agradaria (té 6 anys) i sorpresa... ell tot sincer ens va dir que no! al no saber ben bé que era això de portar els anells no li va motivar massa, li vam intentar explicar que hauria de fer, però no es creia que això es feia. Els seus pares li van dir que ja li ensenyarien el video de quan es van casar ells pq ho veiés... espero que d'aquí a l'any que ve hagi canviat d'idea!


los niños son asi de sinceros,jeje.a nosotros fue la sobrina de mi novio que tiene 6años la que nos dijo si nos podia llevar ella los anillos.y eso que nosotros no le habiamos dicho nada a su madre
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: anerol85 » dt. jul. 10, 2012 2:38 pm

A mi me encantaria que me los llevará mi sobrina que le faltará un mes para hacer los dos añitos, haber si puede ser con la ayuda de mi hermana porque aún ella será chiquitita para hacerlo sola jejeje
Avatar de l’usuari
anerol85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 9:46 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: rakelma20 » dt. jul. 10, 2012 4:30 pm

anerol85 ha escrit:A mi me encantaria que me los llevará mi sobrina que le faltará un mes para hacer los dos añitos, haber si puede ser con la ayuda de mi hermana porque aún ella será chiquitita para hacerlo sola jejeje


No te creas que con dos años hacen maravillas. Un par de ensallos y listo, seguro que le gusta, se verá como una princesita.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
Avatar de l’usuari
rakelma20
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Ingris » dl. jul. 30, 2012 9:58 am

Nuestra ahijada, ahora tiene un año y 2 meses y ya empieza a caminar, así que de cara al año que viene podrá llevar los anillos de sobra! Que guay!! :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ingris
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 31, 2012 12:40 am

A nosotros nos los llevará la sobrina de mi.novio, es una princesa. Sólo tenemos a esa peque, hace falta más??
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: rakelma20 » dt. jul. 31, 2012 12:11 pm

Yo creo que solo iré con una niña que lleve los anillos, las arras no sé. tengo que hablar con la madre para comprar el vestido de la niña, que dice mi madre que se lo compre yo, así que otro gasto más.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
Avatar de l’usuari
rakelma20
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: irenevb30 » dt. jul. 31, 2012 1:17 pm

Ingris!!!! A mi també m'entra la meva mare perquè no tinc pare tampoc. I el meu cunyat no em fa molta gràcia, a més a més que ell serà el mestre de la cerimònia. Tothom m'ha dit que els sembla perfecte la decisió de que m'entri ma mare i que quedarà molt maco.
Imatge
Avatar de l’usuari
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: irenevb30 » dt. jul. 31, 2012 1:19 pm

A nosotros los anillos nos los llevaran las dos hijas de mi prima. Son las niñas más pequeñas de la família. Yo fuí testigo en su boda y quería darles un papel importante a las peques. El año que viene tendran 3 y 6 añitos.
Imatge
Avatar de l’usuari
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: rakelma20 » dt. jul. 31, 2012 8:48 pm

Chicas, ya teneis en mente las alianzas que quereis?
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
Avatar de l’usuari
rakelma20
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: krikris » dc. ago. 01, 2012 9:17 pm

wola! a nos ena fa molt gracia q ens els porti les meves filloles!! tot just tindran 1 anyet!! suposo q caminaran!! jejjejeje
krikris
 
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 9:35 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: Mi_Mo » dj. ago. 02, 2012 1:17 pm

Doncs jo no sé que fer, no tinc nebots ni el meu xicot tampoc, com a molt tenim els fills d'uns amics però no ho sé.
I si faig venir als meves gates!! jajaja pobretes! ja me les imagino, a més una es blanqueta i una negreta, jijiji
No es serio, jo crec que els portará el meu cunyat i padrí a la butxaca i ja esta
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: mariajulieta » dj. ago. 02, 2012 2:55 pm

aqui en Colombia los que llevan los anillos son niños o niñas chiquitos, las llevan en una almohadilla, los llamamos los porta anillos, si es una niña uno la viste un un vestido que salga con la decoracion de la fiesta y si es un niño lo vestimos com taxido. Ojala les ayude ::love::
mariajulieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

Re: Quien os lleva los anillos?

EntradaAutor: ana_gio » dj. ago. 02, 2012 8:37 pm

Mi_Mo ha escrit:Doncs jo no sé que fer, no tinc nebots ni el meu xicot tampoc, com a molt tenim els fills d'uns amics però no ho sé.
I si faig venir als meves gates!! jajaja pobretes! ja me les imagino, a més una es blanqueta i una negreta, jijiji
No es serio, jo crec que els portará el meu cunyat i
padrí a la butxaca i ja esta


No t'agobiis! Si no hi ha nens, doncs no n'hi ha!
Boníssim lo de les gatetes!!
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron