NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS TARRAGONA 2010

EntradaAutor: jennytgn » dl. gen. 04, 2010 6:32 pm

nupubo ha escrit:Ei Black!!! Doncs si aviat ja em planto als 3 mesos. Si es que això passa que ni te n'enteres...

Doncs home... ho tinc quasi tot. El que queda són ja detallets i coses que s'han d'acabar de polir o de tancar. Com ara acaba de definir la deco floral, les aliances, l'autocar o autocars, algun regals a gent especial i el traje del nuvi que ja li van dir que fins finals de gener o principis de febrer no calia que hi anés.

Tot lo demés ja está o acabat o en marxa. La música està tota decidida. Només cal acabar de parlar-ho amb el dj. Anar a la prova del menú, a la primera prova del vestit, anar fent proves de pentinat i de lo demés... Confirmar la comanda de detallets de record pels convidats. CRec que no em deixo res més...

uoooo esta todo super controlado!!! me pongo nerviosa hasta yo de lo poco que te queda!!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nupubo » dt. gen. 05, 2010 11:52 am

No us poseu nervioses que ja veureu com en un plis ho teniu tot o quasi tot. Que encara em queden cosetes, eh? jejejeje....
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: jennytgn » ds. gen. 09, 2010 11:15 am

nupubo ha escrit:No us poseu nervioses que ja veureu com en un plis ho teniu tot o quasi tot. Que encara em queden cosetes, eh? jejejeje....

Yo desde que hemos cambiado de año lo quiero organizar todo y tener todo listo!! es que ahora si que si me caso este año!!!!!

Y de aqui dos semanas ya tengo que ir a los cursillos prematrimoniales.
jennytgn

EntradaAutor: Carpi » dg. gen. 10, 2010 7:57 pm

Hola chicas cuanto tiempo, a ver si se anima un poco esto.... jajajaja.
Yo ahora estoy con la busqueda de los zapatos a ver que tal porque no tengo mucha idea de donde los puedo buscar. Un saludooooooooooo
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: Piruleta » dg. gen. 10, 2010 8:01 pm

Carpi, xq no miras en el tocador de la novia? he mirado la pagina web y tienen de muchos tipos y precios! aunq hay que ir a barcelona..
Imatge
Piruleta
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jennytgn » dg. gen. 10, 2010 8:15 pm

yo me los compre en el tocador de la novia! hay un montón!
jennytgn

EntradaAutor: Carpi » dg. gen. 10, 2010 8:46 pm

ok chicas ya miraré por allí a ver que veo
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: alma_77 » dt. gen. 19, 2010 4:15 pm

Chicas, no os aconsejo Blanca miret, al menos sus diseños o como modista...

Me compré mi vestido de novia en esa tienda, y si son muy majas todas, pero mientras que todo va bien... el vestido consiguó arruinar el día de mi boda. Fue un absoluto fracaso. Yo por mi experiencia, no me lo compraría allí, pero eso es decisión vuestra...
alma_77

Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 4:10 pm

EntradaAutor: jennytgn » dc. gen. 20, 2010 11:50 am

hola!!!

tarragoninas que se nos vuelve a ir el post a la segunda pagina!!!!!
jennytgn

EntradaAutor: nupubo » dc. gen. 20, 2010 11:56 pm

Doncs tens tota la raó jenny!!!! Això no pot ser!!! A munt el post de les tarragonines!!!!

Que noies com ho tenim tot? Com van els preparartius?

Petonets!!!
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dv. gen. 22, 2010 3:28 pm

hola chicas, yo lo llevo bastante bien, liadisíiiima, nerviosíiiisiiiisiima, pero bueno..supongo que es normal. Vosotras vais a hacer uva?? yo estoy blanquisíma y debería hacer algo, pero como nunca he hecho sesiones de uva no se donde ir, además no se como va eso de rapido, yo soy muy blanquita y no se con cuanto tiempo de antelación tengo que ir ni donde..
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: jennytgn » ds. gen. 23, 2010 12:01 pm

Hola Miriam!
yo no hare Uva porque me caso en junio y ya tendre algo de color. Me dijo mi peluquera que las novias no queda muy bien que esten muy morenas.
Pasate por algun centro de belleza o alguna esteticien que tenga y le preguntas cuantas sesiones necesitarias.
jennytgn

EntradaAutor: miriam1986 » ds. gen. 23, 2010 5:31 pm

Gracias Jenny, tiene razon tu peluquera, las novias muy morenas no quedan bien, en la ultima boda que fui la novia estaba moreniisima con el pelo negro y los dientes muy blancos, parecia una muñeca. Pero a mi si me hace falta un pelín de color, porque a parte de ser muy blanquita no voy demasiado a la playa en verano. Preguntaré a mi peluquera a ver donde puedo ir.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: abril23 » ds. gen. 23, 2010 7:42 pm

miriam1986 ha escrit:Gracias Jenny, tiene razon tu peluquera, las novias muy morenas no quedan bien, en la ultima boda que fui la novia estaba moreniisima con el pelo negro y los dientes muy blancos, parecia una muñeca. Pero a mi si me hace falta un pelín de color, porque a parte de ser muy blanquita no voy demasiado a la playa en verano. Preguntaré a mi peluquera a ver donde puedo ir.

Hola miriam! justament ahir vaig estar mirant jo per tarragona el tema UVA.
Si preguntes allí totes et diran que hauries de començar 2 messos o 1 mes i mig abans. jo suposo que començaré 1 mes i mig abans, No vull estar negre però tampoc blanca com la llet. jo he mirat el bonos per què sempre surt més econòmic. Vaig mirar al Venus Center, a The Wax i a Happy Sol. Els preus són més o menys similars.

Per cert, jo em caso a l'ajuntament de Tarragona, sabeu si es poden tirar petals dins de la sala?? I fora al carrer que deixen tirar?? No em vaig enrecordar de preguntar-li al cap de protocol el dia que vaig fer la reserva.
Alguna més es casa a l'ajuntament??
Imatge
abril23

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. gen. 27, 2010 12:16 am

Hola miriam i abril!! Jo también començaré aviat amb els UVA. Només vaig preguntar a Venus center i a Tropic sol pq són els que em queden més a prop. Jo tampoc vull agafar massa moreno. Per tant aniré fent a poc a poc i pararé quan m'ho vegi bé i si de cas en faré alguna de manteniment. también m'agafaré un bono pq surt millor.
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dc. gen. 27, 2010 3:05 pm

Ostres! pel que dieu el dema uva ho he de mirar aviat. Com que treballo jornada partida ho hauré d'anar a mirar dissabte, espero que aquests llocs obrin dissabte, perque sino ho tinc una mica cru!
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: nupubo » dc. gen. 27, 2010 9:07 pm

miriam1986 ha escrit:Ostres! pel que dieu el dema uva ho he de mirar aviat. Com que treballo jornada partida ho hauré d'anar a mirar dissabte, espero que aquests llocs obrin dissabte, perque sino ho tinc una mica cru!

Ostras no sé els horaris... pe`ro vols dir que no obren al migdia com les pelus? No sé, eh? Dic jo....

Ondia! Et cases un cap de setmana abans que jo!! On ho feu?
nupubo

EntradaAutor: abril23 » dc. gen. 27, 2010 9:23 pm

Hola !

A mi ma mare m'ha regalat un bono de 160 minuts del Venus Center i aquí obren al migdia, tenen un horari bastant ample.

Per cert, ja veig que moltes ens casem a l'abril, jo el 23 i crec que començaré a mitjans de març a fer UVA.
Imatge
abril23

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. gen. 27, 2010 10:13 pm

abril23 ha escrit:Hola !

A mi ma mare m'ha regalat un bono de 160 minuts del Venus Center i aquí obren al migdia, tenen un horari bastant ample.

Per cert, ja veig que moltes ens casem a l'abril, jo el 23 i crec que començaré a mitjans de març a fer UVA.

Jolines!!! Nena!!! Que bé!!! Quin regalet!!! Et cases un dia abans que jo!! Jejjee... Doncs jo havia pensat de començar en febrer i anar fent a poc a poc... Pq sóc molt blanca i crec que serà el millor, tot i que he d'admetre que al Venus em van dir al març. Jejejjeje....
nupubo

EntradaAutor: miriam1986 » dj. gen. 28, 2010 3:29 pm

Si nupubo!! ens casem un cap de setmana abans, nosaltres ho fem a l'ermita de Montserrat a Montferri, es que la meva familia es de per allí apropet, i a més al meu xicot i a mi ens encanta l'ermita, la primera vegada q la vam veure vam dir que si algun dia ens casavem sería allí, i dit i fet,jeje, i després anirem a dinar a l'encanteri a vilallonga. I vosaltres on ho feu??
Imatge
miriam1986

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants