NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS TARRAGONA 2010

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 1:28 pm

nataliaferre ha escrit:Jo feia molt de temps que no em podia conectar, pero jo em caso el 12 de juny del 2010, aixi que amunt el post!!!!!!!!!!!

Guai! Hola natalia! Ja va quedant poquet... Com ho portes?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dc. oct. 21, 2009 5:22 pm

Hola nupo que tal? Doncs dintre de tot bastant be, tinc el vestit, el restaurant el fotograf, l'ermita jejeje també tinc els musics i les cançons que vull que em toquin a la ceremonia i ara estic mirant els detalls i la musica pel banquet.
I tu que tal ho portes?
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 6:53 pm

nataliaferre ha escrit:Hola nupo que tal? Doncs dintre de tot bastant be, tinc el vestit, el restaurant el fotograf, l'ermita jejeje també tinc els musics i les cançons que vull que em toquin a la ceremonia i ara estic mirant els detalls i la musica pel banquet.
I tu que tal ho portes?

Doncs mira... força bé. Però encara em falta coses. Com ara... tancar el viatge, els detallets de record i per a pares, figuretes de nuvis, amigues, etc., acabar les invis, mirar-me la decoració floral, les aliances, que ens cridin a signar l'expedient, i algun que altre detallet més. Ara faran la fira de Tot Nuvis de Reus al novembre i suposo que m'ajudarà a donar l'última empenta... ejejjee. A veure que tal... Tot lo demés ho tinc...
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dc. oct. 21, 2009 9:49 pm

bueno hacia mucho que no entraba en este post!!!

como os va???
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 10:05 pm

jennytgn ha escrit:bueno hacia mucho que no entraba en este post!!!

como os va???

Doncs mira ja veus... A veure si l'aixequem una mica... jejeje...

La cosa està paradeta. A veure si l'anem animant...
nupubo

EntradaAutor: irenebarcelona » dc. oct. 21, 2009 10:49 pm

bueno noies jo soc de barcelona pero em vinc a casar a tarragona!
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 11:23 pm

irenebarcelona ha escrit:bueno noies jo soc de barcelona pero em vinc a casar a tarragona!

Visca Tarragona!!! Però también Barcelona, eh? que li tinc molt carinyo... Hi vaig estar 10 anyets... :-)
nupubo

EntradaAutor: nataliaferre » dj. oct. 22, 2009 5:29 am

Hola wapa doncs si em posso a pensar .... mmm encara em falten moltes coses que tu has comentat com ara el viatge sabem el viatge que volem pero estem mirant preus, els detallets ja els tinc pensats ja pel gener els encarregare, sols falta el detallets dels pares que no sabem que regalar pero els de les mares ja el tenim pensat, tambe falten les figuretes de novis, i els novis per la tarta i les amigues no se que regalar tinc dos en especial una em maquilara i l'altra em fara la neteja i el tractament de cara, bufff després també les invitacions ja les tinc encarregades suposo que per el desembre ja les tindrem i a la familia que no veiem gaire ja els i donarem, les flors ho vaig anar a mirar i em van dir que hi anes sobre el març aixi que cosa menys, les aliances tambe anirem sobre el gener em va dir la joieria que com 3 mesos avanç ja ni han prou i aixo que m'el fan a mida tinc uns dits molt petitons ejej, l'expedient son 6 mesos avanç aixi que fins el gener no començare a fer res.
Jo també anire a la Fira tot Nuvis a acabar de mirar quatre cosetes i a parlar amb el del restaurant.

Buff ara que me e possat a pensar em falten la tira de coses aiiixxxxxxxx.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: nataliaferre » dj. oct. 22, 2009 5:31 am

Hola irene que tal com va tot. no et costa organitzar la boda de barcelona a aqui a tarragona. Com ho portes? A on et cases?
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: MJ206 » dj. oct. 22, 2009 12:26 pm

Hola!!!

Jo també soc de Barcelona, però visc a Munich i em caso a Tarragona... quin lio ;-)))

A la prioral de Reus i després anem a La Boella, el dissabte 28 de agost de 2010 per la tarda. El vestit el tinc ja de Rosa Clarà, com tinc poquet temps sempre que baixo a Tarragona aprofito, crec que això em fa optimitzar ;-)) :-///:
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: nataliaferre » dj. oct. 22, 2009 1:35 pm

Buff deu ni do!! El meu cosi es casa al Abril i tambe ho fa a la Boella. I Com t'organitzes per preparar una boda de barcelona a Reus mare meva amb la feinada que hi ha, i moltes de vosaltres organitzant-la de fora jo no podria jeje.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: irenebarcelona » dj. oct. 22, 2009 2:55 pm

normalment a tarragona fa mes bon teps que a bcn!! el mes de maig que tal sol ploure moll???????????
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 7:02 pm

MJ206 ha escrit:Hola!!!

Jo també soc de Barcelona, però visc a Munich i em caso a Tarragona... quin lio ;-)))

A la prioral de Reus i després anem a La Boella, el dissabte 28 de agost de 2010 per la tarda. El vestit el tinc ja de Rosa Clarà, com tinc poquet temps sempre que baixo a Tarragona aprofito, crec que això em fa optimitzar ;-)) :-///:

Hola MJ206!! Deu ni do!! Vivint a Munich i organitzant la boda... Diuen que la prioral de Reus és preciosa. UN professor del meu coe s'hi va casar. I La Boella també és un lloc preciós!!

Tens el vestit també? Molt bé!! Clar... quan baixes has d'aprofitar... i tant!

Doncs ànims!! Quinb temps fa Munich? Deu fred, eh?
nupubo

EntradaAutor: Piruleta » dg. gen. 03, 2010 7:23 pm

Hola tarragoninas!!! que abajo estaba este post!!! como lo llevais?? yo soy del vendrell!!! y me caso en septiembre de este año!!!!

un beso!
Imatge
Piruleta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. gen. 03, 2010 11:32 pm

Hola piruleta!! Doncs sí que està ben avall aquest post.... Molt!!! A veure si l'animem!
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dl. gen. 04, 2010 10:42 am

hola piruleta!!!!!

ei que eres mi vecina!!!!!! soy de la bisbal!!
jennytgn

EntradaAutor: blackmamba » dl. gen. 04, 2010 10:49 am

Hola noies, que tal? com va això? ara feia molt que no em passava pel post de les Tarragonines! que expliqueu?

Piruleta, bienvenida!

Nupubo nena, que en no res baixes dels 3 mesos!!! que fort!! si esq ja no et queda res!!! ja ho téns tot a punt?

Jennytgn! a ti casi 5 mesecillos eh!! si esq todo llega!! parecía q nunca iba a llegar el 2010!!!

un besote!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: jennytgn » dl. gen. 04, 2010 10:57 am

blackmamba ha escrit:Hola noies, que tal? com va això? ara feia molt que no em passava pel post de les Tarragonines! que expliqueu?

Piruleta, bienvenida!

Nupubo nena, que en no res baixes dels 3 mesos!!! que fort!! si esq ja no et queda res!!! ja ho téns tot a punt?

Jennytgn! a ti casi 5 mesecillos eh!! si esq todo llega!! parecía q nunca iba a llegar el 2010!!!

un besote!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::

hola guapa!!!

feliz año 2010!!!!!!!!

ya no queda nada!!!!
jennytgn

EntradaAutor: nupubo » dl. gen. 04, 2010 2:57 pm

Ei Black!!! Doncs si aviat ja em planto als 3 mesos. Si es que això passa que ni te n'enteres...

Doncs home... ho tinc quasi tot. El que queda són ja detallets i coses que s'han d'acabar de polir o de tancar. Com ara acaba de definir la deco floral, les aliances, l'autocar o autocars, algun regals a gent especial i el traje del nuvi que ja li van dir que fins finals de gener o principis de febrer no calia que hi anés.

Tot lo demés ja está o acabat o en marxa. La música està tota decidida. Només cal acabar de parlar-ho amb el dj. Anar a la prova del menú, a la primera prova del vestit, anar fent proves de pentinat i de lo demés... Confirmar la comanda de detallets de record pels convidats. CRec que no em deixo res més...
nupubo

EntradaAutor: blackmamba » dl. gen. 04, 2010 4:12 pm

nupubo ha escrit:Ei Black!!! Doncs si aviat ja em planto als 3 mesos. Si es que això passa que ni te n'enteres...

Doncs home... ho tinc quasi tot. El que queda són ja detallets i coses que s'han d'acabar de polir o de tancar. Com ara acaba de definir la deco floral, les aliances, l'autocar o autocars, algun regals a gent especial i el traje del nuvi que ja li van dir que fins finals de gener o principis de febrer no calia que hi anés.

Tot lo demés ja está o acabat o en marxa. La música està tota decidida. Només cal acabar de parlar-ho amb el dj. Anar a la prova del menú, a la primera prova del vestit, anar fent proves de pentinat i de lo demés... Confirmar la comanda de detallets de record pels convidats. CRec que no em deixo res més...

Nena, quina organització!!! ja veig que ho tens tot ben aclarit!! que guai nena, que això gairebé ja està aquí!!!!! ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants