Autor: Kaoru » dv. maig 01, 2009 9:48 am
irenusky ha escrit:Kaoru ha escrit:Bienvenida otra más!!!!
Jo tinc festa aquest dissabte per exemple...però entre setmana never de never....Proposeu un dia a veure si em puc acoplar!!!
no tens cap dissabte lliure???
si no podriem fer una merendola en diumege... que li toca pagar a la Sandrix... (aquesta vegada no t'escaqueas)![]()
![]()
![]()

Autor: Kaoru » dv. maig 01, 2009 9:49 am

Autor: irenusky » dv. maig 01, 2009 1:49 pm
Kaoru ha escrit:irenusky ha escrit:Kaoru ha escrit:Bienvenida otra más!!!!
Jo tinc festa aquest dissabte per exemple...però entre setmana never de never....Proposeu un dia a veure si em puc acoplar!!!
si no podriem fer una merendola en diumege... que li toca pagar a la Sandrix... (aquesta vegada no t'escaqueas)![]()
![]()
![]()
si si que en tinc però haig de mirar que no tingui rally aquell dia...i si no un diumenge nenes!!!!

Autor: Sandrix » dv. maig 01, 2009 6:51 pm
irenusky ha escrit:Kaoru ha escrit:irenusky ha escrit:Kaoru ha escrit:Bienvenida otra más!!!!
![]()
![]()
si si que en tinc però haig de mirar que no tingui rally aquell dia...i si no un diumenge nenes!!!!
dons vinga va un día s'ha de possar un día ja!!!!
a mi si no diumenge em va bé!
Autor: irenusky » dv. maig 01, 2009 11:47 pm

Autor: helenuski » ds. maig 02, 2009 11:15 am

Autor: irenusky » ds. maig 02, 2009 4:08 pm
helenuski ha escrit:Hola chicas!!!! Yo también me caso en Septiembreeee!! El 12 para ser exactos, en la iglesia mayor de santa coloma de gramenet y la celbración será en la masía Mas Coll en Alella. Creo que he leido por algun sitio que alguien también lo hacía en la masía. Es la primera vez que escribo, no se muy bien como funciona así que me pondré a investigar un poquito...
En realidad, estaba mirando si salían fotos de peinados con flequillo porque la verdad es que estoy super indecisa. Yo también tengo el pelo medio largo, negro, liso y con flequillo recto. Siempre lo he llevado así que me gustaría llevarlo el día más especial de mi vida! A ver qué hago al final, no se...

Autor: EvelynyVictor » ds. maig 02, 2009 10:33 pm

Autor: Kaoru » dg. maig 03, 2009 11:58 am

Autor: *Alba* » dl. maig 04, 2009 7:56 am

Autor: Sandrix » dl. maig 04, 2009 9:27 am

Autor: helenuski » dt. maig 05, 2009 3:01 pm

Autor: helenuski » dt. maig 05, 2009 3:20 pm

Autor: irenusky » dt. maig 05, 2009 5:06 pm

Autor: glory22 » dt. maig 05, 2009 5:46 pm

Autor: irenusky » dt. maig 05, 2009 11:45 pm
glory22 ha escrit:Hola noies jo també hem caso el mes de septembre el dia 11/09/09
NENESSSSSS JA S'ACOSTAAAAAAAAAAAAAA!!!! Com ho porteu????? Que us falta???????????