novia 2016 perduda

Ens casem el pròxim any!!

novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 10:00 am

Hola !! nuvia perduda!! no se per on començar, ens volem casar el 19/08/16 perque fara 10 anys aquell dia que estem junts, es un divendres, que us sembla un divendres? seriam 26 persones, estrictament familia, volem un casament intim, amb una ceremonia al mateix restaurant, alguna zona verda i maca, i que ens casesin alla mateix, preferiblement real, ( no anar a firma un altre dia) anem perduts amb tot, no tenim idea de com funciona res d'aixo, busquem algú be de preu i monu, algu senzill. Algú em pot possar el dia? sisplau estem per la zona de Girona.
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 10:46 am

>.-<: jiji avera si vaig be:
restaurant (busquem tot inclos 2 hores dj i barra lliure +menu + decoració)
ceremonia civil real al restaurant
aliançes
vestit nuvia tratge nuvi
fotograf + video
regals per invitats
viatge lluna de mel

s'amascapa alguna cosa? vaig molt perduda :S i tinc fer 100 missatges per poder veure les zones pribades :S són molts :star:: podeu dirma aproximadament els gastos de cada cosa ? i si em deixo alguna cosa? mercii =0-0-)
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Toni » dc. nov. 19, 2014 11:02 am

Hola núvia i benvinguda :-))

En aquesta secció del blog ( http://www.guianupcial.com/blog/general/ ) trobaràs articles bàsics com la documentació per la boda, el calendari de preparatius... I si et cases a Girona, apropa't aquest cap de setmana a la Fira Tot Nuvis de Girona, aquí aconseguiràs entrades gratuïtes:
http://www.guianupcial.com/invitacions-tot-nuvis-girona

Ens veiem!!

-|-) -|-) -|-)
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 3:11 pm

Moltes gracies! ok i anire diumenge a mirar, pero es massa aviat per reservar restaurant? gracies!! em possu a estudia els basics jiji : ban :
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 5:40 pm

almanuvia ha escrit:Moltes gracies! ok i anire diumenge a mirar, pero es massa aviat per reservar restaurant? gracies!! em possu a estudia els basics jiji : ban :


Hola!!

Doncs depenent del restaurant que triis serà d'hora o no. Jo estic mirant pel juny 2016 i també em feia gràcia una data en concret (11 de juny) i en un dels llocs que més m'agrada ja està reservada. Potser a l'agost no es casa tantíssima gent però no deixa de ser temporada alta, o sigui que jo de tu aniria buscant info per Internet i anant a veure algun lloc en persona per si de cas... A mi tothom se m'escandalitzava quan vam decidir casar-nos a 2 anys vista però si no vols haver d'adaptar-te, millor reservar amb antel·lació. Sinó, toca renunciar a casament de nit o de dissabte, etc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 5:50 pm

>.-<: si jo prefereixu fer-ho amb temps, jo vull 19 agost 2016 que cau e divendres pero es una data especial, im'agradaria de nit , no crec que tingui problema amb dates al ser un divendres, ho fan mes economic els dievndres? i mai e anat a bod ade tarda- nit, vosaltres la feu migdia? es que aixo no ho tinc del tot clar encara. : besito : vull lleguir croniques :star:: buff no conseguire arribar a 100 algun truc? mercii
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 6:19 pm

Tranquil·la que si et vas connectant cada dia o quasi veuràs que sempre hi ha alguna coseta per comentar o per aportar i aviat tindràs els 100 missatges ::0ov0o::

Normalment els divendres sí que t'ho fan més barat i/o no et demanen mínim de convidats (que això també és molt important perquè en alguns llocs t'exigeixen 100 o 120 convidats :.0.-0.: ). En el meu cas, el més ferm candidat a acabar sent el meu restaurant no demana mínims en cap dia ni època de l'any i tampoc et cobra més o menys pel fet de ser dissabte, divendres o diumenge. És una de les coses que també m'agrada del lloc, perquè em dóna la sensació que no van tan descaradament a fer diners i punt.

Jo d'entrada volia fer com tu, casar-nos el dissabte 11 de juny de 2016 perquè el 12 seria el nostre 6è aniversari de parella i així serien 2 aniversaris en 1, jeje. Però si escollim el lloc que t'he comentat, haurem de fer data alternativa i seria per sant Joan, que el 2016 cau en divendres. En ser festiu no li toca treballar a ningú i a més tindrien dos dies més de finde per recuperar-se. : sol : O sigui que ja ho veus, encara no sé la data del cert però el que sí que farem serà casament de nit. Trobo que sent estiu podrem gaudir de la llum durant la tarda pel tema fotos i després la nit em sembla més romàntica i més adient per fer una bona festeta. :-///: Però això ja va a gustos segons el tipus de casament que vulguis fer.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 8:41 pm

gracies lolins, i tu a quin restaurant t'agradaria? son molts invitats ? jo nomes 26 si venen tots
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 9:45 pm

No és restaurant, és un castellet als afores de Manresa i també té vinyes i els seus propis vins: Oller del Mas. En el meu cas el càlcul incial és d'entre 70 i 80 convidats però amb menys tampoc et posen pegues. A més, és dels pocs llocs que no sigui restaurant on no et cobren el lloguer de l'espai (que pot anar dels 1500 als 6000€ pel que ha dit alguna noia del fòrum :-/ ).

Tens 2 opcions: contractar el càtering Ospi i amb el preu del cobert ja hi ha el lloguer inclòs o bé contractar el càtering que tu vulguis però pagar el lloguer de l'espai a part. Si agafem Oller del Mas serà amb el càtering Ospi i sense recàrrec de lloguer. Una altra cosa que has de tenir en compte és que hi ha alguns llocs que tenen exclusivitat amb els serveis extres com el fotògraf o el DJ i, si no agafes el que ells et recomanen, també et cobren uns 500€ extra si no m'equivoco. Al lloc que jo comento tens llibertat d'escollir. No ho sé, tota una sèrie de coses que algunes ja sabia per amigues però altres ni m'imaginava abans de començar a buscar i que et deixen una mica flipada :star:: ::brr::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dj. nov. 20, 2014 7:59 am

ostres! que fort que et cobrin per no triar el que ells vulguin!! diuemnge ire a fira nuvis de girona, avera que descobreixu. jo el que vull es nomes menu a poder ser tot inclos que alguns llocs e vist, ball 2 hores dj 2 hores, menu+ decoració, el que anira a part suposu sera la cerimonia, *.-o-o.* petons guapa
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: caribu89 » dv. nov. 21, 2014 6:21 am

>.-<:
almanuvia ha escrit:Hola !! nuvia perduda!! no se per on començar, ens volem casar el 19/08/16 perque fara 10 anys aquell dia que estem junts, es un divendres, que us sembla un divendres? seriam 26 persones, estrictament familia, volem un casament intim, amb una ceremonia al mateix restaurant, alguna zona verda i maca, i que ens casesin alla mateix, preferiblement real, ( no anar a firma un altre dia) anem perduts amb tot, no tenim idea de com funciona res d'aixo, busquem algú be de preu i monu, algu senzill. Algú em pot possar el dia? sisplau estem per la zona de Girona.


Enhorabona!!! Una altre núvia pel 2016!!! Deu ni dor de les coses que tens planejades!! Nosaltres no tenim data, no tenim idea de res encara. Suposo que el fet que ara estiguem visquent fora ens fa agafar-nos-ho amb més calma:)
Com ho fas per poder fer un casament íntim nena? A casa meva ni pensar-ho, me mare només de sentir campanes ja pensa en convidar fins i tot als cosins llunyans.. A mi també m'agradaria una cosa més intima, però crec que tocarà ballar pel ball que toqui!

Pel que comentes no us voleu casar per Esglesia, no? Sembla ser que amb els temps que corren és més fàcil trobar llocs en esglésies que en ajuntaments per fer les ceremònies civils....
:-/
Veig que lo primer es trobar la data exacte no? Suposo que planificant amb tanta antel•lació ho tenim més fàcil per tenir el lloc desitjat disponible, no?
Què n'opineu vosaltres? Triar la data i després en funció de la data els possibles llocs o del revés??

Mil gracies nenes!!!:)
caribu89
 
Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 6:13 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 1:23 pm

caribu89 ha escrit:Enhorabona!!! Una altre núvia pel 2016!!! Deu ni dor de les coses que tens planejades!! Nosaltres no tenim data, no tenim idea de res encara. Suposo que el fet que ara estiguem visquent fora ens fa agafar-nos-ho amb més calma:)
Com ho fas per poder fer un casament íntim nena? A casa meva ni pensar-ho, me mare només de sentir campanes ja pensa en convidar fins i tot als cosins llunyans.. A mi també m'agradaria una cosa més intima, però crec que tocarà ballar pel ball que toqui!

Pel que comentes no us voleu casar per Esglesia, no? Sembla ser que amb els temps que corren és més fàcil trobar llocs en esglésies que en ajuntaments per fer les ceremònies civils....
:-/
Veig que lo primer es trobar la data exacte no? Suposo que planificant amb tanta antel•lació ho tenim més fàcil per tenir el lloc desitjat disponible, no?
Què n'opineu vosaltres? Triar la data i després en funció de la data els possibles llocs o del revés??

Mil gracies nenes!!!:)


Moltes felicitats, caribu89! >.-<: És tot tan relatiu, depèn molt del lloc i de la data que triis. Imagino que si ho vols en temporada baixa, podràs escollir data segur. En temporada alta, jo ja m'he trobat amb la data de juny 2016 que volíem ocupada :-( Però bé, si sou flexibles amb data perquè no té un significat important, jo us recomanaria primer mirar llocs i quan el tingueu clar decidir d'entre les dates lliures. Ja diràs com avançes... :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dv. nov. 21, 2014 2:11 pm

Hola!! jo crec que si no t'agrada la data per alguna cosa en especial ( jo faig 10 anys de novios aquell dia) tria una datai si el lloc que t'agrada no la tenen t'adaptes, peró si vols una data concreta si que et limita, perque si t'agrada molt un lloc pero esta reservat, hi ha mes problemes!!
La meva familia i esta d'acord en que sigui intim tambe els i agrada mes així, la del meu novio voldria invitar a totom fins i tot veins i amics, companys de feina... peor si volen aixó que es casin ells, jo u vull fer a la meva manera, i com amb el meu futur marit i estem d'acord, ja esta, tambe la sort que tinc que cosins tiets i pares en total som 24, mes nosaltres 2 , 26. Hia ha families de molts germans i tiets... que nomes familia ja serien molts mes.
que tinc moltes coses planagades? masses crec que tanta antelació em tornara boja, ja estic nerviosa!! imaginat quant s'acosti la data jiji :.0.-0.: de moment el que vull tancar es el tema restaurant i casament civil despres ja em relaxare , i esperare a lligar les altres coses mes endavant. A mi a l'esglesia no m'agrada, preferexu a l'exterior es super macu amb cesped arbres... per gustus COLORS :-()-) :-()-)
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 3:14 pm

Jo el tema cerimònia civil és el que tenia més clar per una qüestió de no creença i també dóna més opcions de lloc de celebració.

El tema convidats serà més complicat! D'entrada jo hagués volgut el més íntim possible i ell i la seva família el més bodorrio possible. Vam tenir una mica de problemes perquè ja havíem decidit ni tiets ni cosins (jo tinc moooolts tiets i mil cosins) però els pares d'ell no hi van fer bona cara. Al meu xicot també li feia ilu que els tiets hi fossin però teníem un acord i es va mantenir ferm. Al final la que va cedir vaig ser jo per evitar problemes. Però després la gent vol seguir opinant sobre tema església, lloc, data, restaurant o càtering... Així que em sap greu però ja he cedit en una cosa important! A partir d'aquí, si m'he de posar borde ho faré perquè és el meu dia, ens ho paguem nosaltres sols... Així que, a qui no li sembli bé que s'aguanti o no vingui!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: caribu89 » dv. nov. 21, 2014 6:29 pm

Iolins ha escrit:Jo el tema cerimònia civil és el que tenia més clar per una qüestió de no creença i també dóna més opcions de lloc de celebració.

El tema convidats serà més complicat! D'entrada jo hagués volgut el més íntim possible i ell i la seva família el més bodorrio possible. Vam tenir una mica de problemes perquè ja havíem decidit ni tiets ni cosins (jo tinc moooolts tiets i mil cosins) però els pares d'ell no hi van fer bona cara. Al meu xicot també li feia ilu que els tiets hi fossin però teníem un acord i es va mantenir ferm. Al final la que va cedir vaig ser jo per evitar problemes. Però després la gent vol seguir opinant sobre tema església, lloc, data, restaurant o càtering... Així que em sap greu però ja he cedit en una cosa important! A partir d'aquí, si m'he de posar borde ho faré perquè és el meu dia, ens ho paguem nosaltres sols... Així que, a qui no li sembli bé que s'aguanti o no vingui!


Jajajajaj!! M'encanten les negociaxions lolins!!! A mi em sembla que el fet de negociar el casament em costara el divorci!!! Jajajajajja
El nostre cas es super curiós... Estem visquent a Texas des de fa casi 3 anys , la meva parella es de Cantabria i jo de Barcelona.
La familia d'ell super religiosa, i la meva ni fu ni fa... I de fet nosaltres ens vam casar pel civil a Texas; pero si no ho validem a Espanya seguim estant solters...
Les nostres famílies ja ho saben, i ells el que esperen ara es un casament per ells i ben fet. ( Cal dir que aquí texas vas un dia a l'ajuntament signes papers, i al cap de 72h una persona que tingui el curs de reverendo et firma el certificat... I boilà!) així que ambdues families esperen sentir el: si quiero...
Aixi que els nostres dilemes van més per saber a on ho farem : cantabria -barcelona i buscar una data que les families es puguin desplaçar... A més nosaltres hem de quadrar dates amb les feines americanes que com sabeu només gaudim de 10 dies a l'any de vacances!! :t:t

Encara no ens hem posat a pensar... Amb tanta cosa que tenir en compte qualsevol decideix no casar-se!!! Jejejeje

Així que em sembla que començaré a enganxar al maromo per banda i decidir on volem i com lo primer.

A grosso modo per quant surt casar-se?
Ja se que depen de la gent, però una aproximació?? :star::

Mil petons nenes!!! Que guai compartir les mil inquietuds del casament amb algú!! :-///:
caribu89
 
Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 6:13 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » dv. nov. 21, 2014 6:45 pm

jo crec que millor paralru molt be amb el novio abans perque quant la familia comença a opina... que si millor per l'esglesia, que si e de fer un canvi de vestit i tenirne dos... es el nostre dia, aixi que a lluitar perque no ho convertexin en lu que ells vuldrian, si no en lu que nosaltres volem. ::brr:: jo aure de lluita amb la sogre per aconseguiru :-eh_:: jajajja
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Iolins » dv. nov. 21, 2014 7:42 pm

Jajaja! Totalment com diu l'almanuvia! Tingueu-ho tot parlat amb la parella abans, que ja és prou difícil posar-se d'acord entre dos com perquè començi a opinar tothom.

El teu cas, caribu89... Deunidoret entre les famílies, el fet de viure a Estats Units i tot! Però igualment, intenta pensar què voleu vosaltres perquè mai es pot fer content a tothom! El tema de les peles suposo que depèn molt del preu del cobert i del nombre de convidats. Pel què he anat veient, la majoria de coberts valen 100€ i escaig i el dels nens normalment la meitat o menys. A partir d'aquí ja no et sé dir gaire perquè encara no he entrat en el tema fotògrafs, DJs, flors ni vestits :.0.-0.: però per si t'ajuda, en aquest fil en parlen:

viewtopic.php?f=57&t=27190&p=2997077&hilit=presupuesto#p2997077
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. nov. 21, 2014 7:48 pm

Ceremonia civil suele rondar de los 600 a los 1000 aprox...

Fotógrafos.... si quieres vídeo + fotos + álbum.... los que yo he mirado no bajan de los 2500

¿qué más, qué más? uhmmm

Cubiertos, como dicen.... a partir de 100....aunque hay hasta 160 (siempre + iva), y niños hasta 50 € he visto yo...

Vestidos.... desde 800 a.....lo que quieras gastarte jajaja el mío me cuesta 1200 no llega....Pero de 1000 a 1500 suelen rondar la mayoría que están bien.... sin contar velo ni complementos....

Dj....el nuestro, que viene obligado con el restaurante, 1000€ , entrando ya la música de la ceremonia, aperitivo, comida y 2 horas de baile


Y hasta ahí hemos llegado nosotros :P estamos aún en las primeras fases jejejeje
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: almanuvia » ds. nov. 22, 2014 5:18 pm

buf que caro todo es oír BODA y triplican el precio!! no es justo!! : sgra :
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: novia 2016 perduda

EntradaAutor: MiA_cb » dc. abr. 22, 2015 12:35 pm

Hola almanuvia!

jo ja estic indignada amb el tema dels casaments petits! és com si fos menys boda!!
Nosaltres vam començar per elaborar un pressupost per partides (després no et serveix per gaire cosa...) per poder descartar així alguns restaurants, cases, etc.
Càtering si cal o no (en la majoria dels casos com que els restaurants no en volen saber gaire de casaments petits te n'has de buscar un)
Després invitacions
Viatge
Vestit
Detalls

Espero haver-te ajudat mínimament. A nosaltres al final ens van haver de rescatar (sessions amb una organitzadora), la veritat és que ens va fer força servei.

Molts ànims!!!

MIA
MiA_cb
 
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 20, 2015 12:37 pm

Següent

Torna a: Bodas 2016

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants