Lletres gegants pel teu casament!

Ja ha arribat el dia!!

Lletres gegants pel teu casament!

EntradaAutor: minchi » dj. juny 11, 2015 4:19 pm

Hola noies!!

Em caso el 3 d'octubre! Semblava que quedava molt temps però poc a poc es va acostant la data i ja toca posar fil a l'agulla amb temes de decoració dels jardins del restaurant!
He vist que està molt de moda el tema de les lletres de fusta. A mi personalment m'encanta!!
He trobat algunes empreses que ho fan però super car! Altres més bé de preu.... Tinc un pressupost de 70 euros per nom de metre de llarg!!
Què us sembla? Alguna té alguna altra opció??

Gràcies,

Carme
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
minchi
 
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 09, 2015 9:48 am

Re: Lletres gegants pel teu casament!

EntradaAutor: ivanni7 » dv. juny 12, 2015 3:34 am

Hola guapa!
Pues jo em caso el dia 2 de octubre!! jeje :-))
Jo tambe habia mirat les lletres lluminosas, pero aquestas teves no les habia vist.
Les que he mirat son inicials amb llums i surten mes o menys a 300 euros el alquiler e instalación a light and wood, jo encara no les e agafat perque tinc dubtes d'on puc posarles!

pero son molt xulis!!!

i ja no queda tant!! :mu::
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Lletres gegants pel teu casament!

EntradaAutor: minchi » dv. juny 12, 2015 9:11 am

Hola!!!

Ostres poden estar xules també lluminoses!!! Però se'm envà un xic de pressupost!!! :(
A més, m'agrada la idea de poder-me-les quedar de record i penjar-les al menjador de casa!!jejeje

Jo tinc previst possar-les al principi del passadís a la cerimònia i llavors utilitzar-les també al photocall com a decoració. Aquestes que dius tu quedarien guais a la gespa, al jardí del pica-pica, no creus??
minchi
 
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 09, 2015 9:48 am

Re: Lletres gegants pel teu casament!

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 16, 2015 10:56 am

Hola guapes!

Jo ho vaig mirar al seu dia i el més barat que vaig trobar era 100€ les dues lletres més el símbol de "&". Les lluminoses s'alquilen, son precioses però també molt cares :--(

Si busqueu a internet trobareu diversos pàgines però el preu més o menys varia entre 100-300€. Al final nosaltres no ho vàrem comprar, vam valorar que era massa car, i no m'empenedeixo! Tot i això queden precioses i si us ho podeu permetre genial >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants