Idees pel gran dia!

Ja ha arribat el dia!!

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dl. nov. 10, 2014 3:46 pm

Llàstima, Náyade!!! Però segur que se t'acut alguna cosa. Si m'inspiro, ja escriuré. ::0ov0o:: Realment veig que últimament es posen molt seriosos amb tot això, a la majoria de casaments ja ni deixen tirar arròs, a altres tampoc confeti :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: ivanni7 » dl. nov. 10, 2014 5:02 pm

Náyade ha escrit:
Vero_Y_Dani ha escrit:A mí lo de las bengalas me gusta para el primer baile :··;..: Música suave, poquita luz....y la gente con sus bengalitas jejejeje

Pues la verdad es que si!!! Quedaría genial!! Habría que poner un cartelito que pusiera "iluminanos mientras bailamos" o algo semejante (pero mas bonito jaja) y que las enciendan cuando bailemos el baile lento!!




Uoo una idea molt guay!!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: montse83 » dt. nov. 11, 2014 2:05 pm

hola a todas:

por fin ya tenemos claro el lugar donde lo vamos a celebrar y empezamos a pensar en ideas para la boda.

Yo también pensé en lo de las bengalas pero los restaurantes no te dejan llevarlas y cuando leí lo de las burbujas me pareció muy buena idea, pero tenéis razón en que luego puede resbalar.

Aunque a mi chico la idea clásica del arroz le encanta, pero que os parece por ejemplo plumas, creo que es algo diferente. o que caigan plumas a la hora del baile o algo así, en vez del típico confeti.

También teníamos pensado hacer la suelta de globos de helio después de la ceremonia, y colocar un árbol de huellas o similar donde el aperitivo. parecido a http://yentoncesdijosi.blogspot.com.es/ ... ellas.html

También hemos oído que existen libros de firma en que la gente ademas pone fotos espontaneas, imagino que para eso será necesario una cámara polaroid alguna impresora o algo. así que habrá que mirarlo.

Hay vídeos para la entrada al salón divertidos como este









si tenéis proyector en el salón. cuando lo ví por primera vez me pareció muy original y divertido, porque queremos que nuestra boda sea divertida y algo diferente a las que hemos ido. y me preocupaba que él viese el vestido antes de la boda, pero al ver el vídeo por segunda vez, la chica lleva un vestido diferente, así que se lo debieron dejar o lo alquiló. a mi me gustaría hacer algo similar pero no el mismo, o bien un vídeo para sorprender a mi chico, algo sorpresa.

Porque alguna a pensado en hacerle algo sorpresa a su chico??

La verdad que tengo muchas ideas en la cabeza pero nada concreto.

Sería interesante que lo que usemos para decorar o algo, como pizarras o así, las pudiésemos compartir o alquilar o vender si ya no las vais a volver a utilizar.

Un saludo a todas.
montse83
 
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 05, 2014 4:58 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: montse83 » dt. nov. 11, 2014 2:29 pm

Hola;

Para las que aun tiene la idea de poner pomperos http://www.unabodaoriginal.es/es/boda/c ... peros.html

a ver que os parecen
montse83
 
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 05, 2014 4:58 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 11, 2014 5:19 pm

Montse qué buenas ideas!!! >.-<:

Personalmente lo del vídeo no me ha gustado mucho, prefiero entrar en el salón dándolo todo con una buena canción *.-o-o.* No me ha convencido nada el vídeo, pero la idea de hacerlo no está nada mal... pero a mí no me ha gustado mucho.

Lo de la sorpresa al marido (ya será marido! :-)) ) yo sí lo he pensado, pero no tengo ni idea de qué será... porque no encuentro nada que le pueda impresionar demasiado. Él sí me tiene preparada una gorda porque ha hablado hasta con los fotógrafos para decirles la sorpresa y cuando llega tarde a casa me dice "cuando nos casemos, verás porqué llego tarde...". Me huelo un poco lo que es, pero no quiero darle demasiadas vueltas porque así no me hago a la idea y estoy sorprendida el día de la boda!!!

Lo de los pomperos está genial!!! Gracias x pasar el link :-)ok: Quizás lo utilice para la salida de la ceremonia, para tirar confeti o lo que sea y también pompas de jabón. En el baile me parece un rollo porque resbalaremos todos...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: ivanni7 » dt. nov. 11, 2014 10:50 pm

Náyade ha escrit:Montse qué buenas ideas!!! >.-<:

Personalmente lo del vídeo no me ha gustado mucho, prefiero entrar en el salón dándolo todo con una buena canción *.-o-o.* No me ha convencido nada el vídeo, pero la idea de hacerlo no está nada mal... pero a mí no me ha gustado mucho.

Lo de la sorpresa al marido (ya será marido! :-)) ) yo sí lo he pensado, pero no tengo ni idea de qué será... porque no encuentro nada que le pueda impresionar demasiado. Él sí me tiene preparada una gorda porque ha hablado hasta con los fotógrafos para decirles la sorpresa y cuando llega tarde a casa me dice "cuando nos casemos, verás porqué llego tarde...". Me huelo un poco lo que es, pero no quiero darle demasiadas vueltas porque así no me hago a la idea y estoy sorprendida el día de la boda!!!

Lo de los pomperos está genial!!! Gracias x pasar el link :-)ok: Quizás lo utilice para la salida de la ceremonia, para tirar confeti o lo que sea y también pompas de jabón. En el baile me parece un rollo porque resbalaremos todos...




Ohh que bonito y que emoción!!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 12, 2014 12:06 pm

Molt interessant el blog que comenta la Montse, hi ha idees DIY que no em semblen massa difícils ni cares i queden ben xules! Hi aniré fent una ullada! El vídeo ja no el veig tan clar però suposo que tot depèn del caràcter dels nuvis ::0ov0o::

La sorpresa al nuvi em sembla guay però no sé si optaré per preparar un detall més romàntic i íntim i donar-li a soles la nit de noces o el dia següent, enlloc de donar-ho davant de tothom. I tampoc he pensat res en concret encara...
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 12, 2014 12:26 pm

També m'he fixat al blog jejeje hi ha moltes idees bones!!! >.-<:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: sandra15 » dc. nov. 12, 2014 10:29 pm

montse83 ha escrit:hola a todas:

por fin ya tenemos claro el lugar donde lo vamos a celebrar y empezamos a pensar en ideas para la boda.

Yo también pensé en lo de las bengalas pero los restaurantes no te dejan llevarlas y cuando leí lo de las burbujas me pareció muy buena idea, pero tenéis razón en que luego puede resbalar.

Aunque a mi chico la idea clásica del arroz le encanta, pero que os parece por ejemplo plumas, creo que es algo diferente. o que caigan plumas a la hora del baile o algo así, en vez del típico confeti.

También teníamos pensado hacer la suelta de globos de helio después de la ceremonia, y colocar un árbol de huellas o similar donde el aperitivo. parecido a http://yentoncesdijosi.blogspot.com.es/ ... ellas.html

También hemos oído que existen libros de firma en que la gente ademas pone fotos espontaneas, imagino que para eso será necesario una cámara polaroid alguna impresora o algo. así que habrá que mirarlo.

Hay vídeos para la entrada al salón divertidos como este









si tenéis proyector en el salón. cuando lo ví por primera vez me pareció muy original y divertido, porque queremos que nuestra boda sea divertida y algo diferente a las que hemos ido. y me preocupaba que él viese el vestido antes de la boda, pero al ver el vídeo por segunda vez, la chica lleva un vestido diferente, así que se lo debieron dejar o lo alquiló. a mi me gustaría hacer algo similar pero no el mismo, o bien un vídeo para sorprender a mi chico, algo sorpresa.

Porque alguna a pensado en hacerle algo sorpresa a su chico??

La verdad que tengo muchas ideas en la cabeza pero nada concreto.

Sería interesante que lo que usemos para decorar o algo, como pizarras o así, las pudiésemos compartir o alquilar o vender si ya no las vais a volver a utilizar.

Un saludo a todas.





Hola que buena idea lo de la entrada, nosotros aviamos pensado algo parecido, pero en plan entrada triunfal de los novios, poniendo un video de fotos nuestras desde pequeños, grande, con amigos, familiares...pero no en plan bonito sino imagenes rapidas, y con musica de campeones o algo parecido, y luego entrar con la cancion de " Eh xipiron todos los dias sale el sol" .... asi la gente se anima y se pone a bailar con nosotros nada mas entrar, para hacerlo gracioso!

Gracias por el link de las pompollas, habiamos pensado darselo a los peques para cuando nos dieramos el si quiero tirar arroz, petalos... y pompollas >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandra15
 
Entrades: 8
Membre des de: dg. jul. 13, 2014 11:03 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 6:05 pm

Avui he estat a una botiga de decoració, d'aquestes cadenes baratetes, i he vist coses que es podrien adaptar perfectament pel dia del casament. De fet, ja me n'he comprat alguna per tenir al pis però que potser també m'emportaria de decoració de casament.

Una idea és agafar un palet i decorar-lo. Ara està molt de moda i dóna un toc rústic que queda genial. De fet, tinc una amiga que té un palet readaptat a casa seva com a tauleta de menjador. En aquest enllaç teniu idees de diferents usos dels palets: http://loveyunaboda.wordpress.com/2013/10/14/pon-un-palet-en-tu-boda/ A mi potser m'agrada més com a decoració i prou: penjar-hi marcs de fotos amb fotos nostres i altres detallets però bé... Hi ha mil opcions de més i menys complicades de fer.

L'altra idea que he vist i aquesta sí que em sembla fàcil fins i tot a mi :t:t: és la dels porta espelmes fets amb pots de vidre i filferro. En teniu un exemple aquí: http://www.myweddinglab.es/2013/07/diy-lamparas-con-botes-de-cristal-velas.html Però també hi ha molts tipus de decoració i d'espelmes per posar-hi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 19, 2014 7:14 pm

Qunes cosetes més mones!! :-)ok: Gràcies per posar-les!!! :-)0(-:

Jo la veritat que hi confio molt en la meva masia i ells ho posen tot guapíssim! I no possaré gairebé res més de deco, em refio d'ells ::0ov0o::

He comprat, això si, cartells de fusta que posa "mr & mss" o "just married". Es l'únic que he comprat perquè m'agrada per tenir-ho a casa una vegada s'acabi el dia 'b'.

Lo dels palets es interessant, ara es porta molt! Tinc uns amics que tenen varis a casa com recibidor i també a les parets penjats com un quadre.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 8:37 pm

mire_ia ha escrit:Ei això de les bengales queda mooolt xulooo!!! Nosaltres vem fer sopar a l'exterior i quan vem treure els postres (moment pastís) els cambrers les havien repartit i tothom les tenía enceses :··;..: va ser preciós (i amb la cançó de when you say nothing and all d la peli nothing hill) ho recomanooo!!! :-)ok:


>.-<: >.-<: >.-<: Què bé que els cambrers les reparteixin! També m'encanta la idea de fer-ho quan surtin els postres! Si no tenia pensat durant el primer ball que també quedaria molt xulo! Aish noies! Quines ganes! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 8:40 pm

Lolins! Acabo de descobrir ara el link que vas posar al començament d'aquest fil sobre etiquetes descargables per a les bengales. Són xulíssimes! M'he copiat ja el link per quan ho faci!

Ara tinc ja recopilades unes quantes idees i la gran pregunta és... quan em poso a fer-ho? A penes tinc temps d'entrar aquí!!! Jo em caso a principis de setembre però no ho vull deixar per a l'estiu que faltarà molt poquet! Espero trobar temps ara per Nadal! neukiss-) -:.-:.__0.0_
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 19, 2014 9:16 pm

que guai el globus led per donar-ne un a cada invitat i sortir a dexarlus volar. pero perque volin si que te que se elio, si no no volaran. m'ho apuntu!! *.-o-o.*
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 19, 2014 9:49 pm

Maggie2014 ha escrit:Lolins! Acabo de descobrir ara el link que vas posar al començament d'aquest fil sobre etiquetes descargables per a les bengales. Són xulíssimes! M'he copiat ja el link per quan ho faci!

Ara tinc ja recopilades unes quantes idees i la gran pregunta és... quan em poso a fer-ho? A penes tinc temps d'entrar aquí!!! Jo em caso a principis de setembre però no ho vull deixar per a l'estiu que faltarà molt poquet! Espero trobar temps ara per Nadal! neukiss-) -:.-:.__0.0_


La veritat és que és senzill i queda molt maco! Ves aprofitant algun finde i vacances, Maggie! Ja veuràs com tot va sortint. Jo ara miro molt però és pel 2016 i quan arribi l'hora ho faré a l'últim moment com sempre. Sóc així, no ho puc evitar :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Náyade » dj. nov. 20, 2014 9:13 am

Recordeu abans de res preguntar al vostrerestaurant si us deixen, que mireu a mi el que em van dir... :--(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 20, 2014 9:46 pm

Náyade ha escrit:Recordeu abans de res preguntar al vostrerestaurant si us deixen, que mireu a mi el que em van dir... :--(


Doncs a mi em fa moltes ganes! Espero que no hi hagi problemes! Sé que petards i tal no volen però una vengaleta no pot causar cap mal, oi?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dv. nov. 21, 2014 10:36 am

Maggie2014 ha escrit:
Náyade ha escrit:Recordeu abans de res preguntar al vostrerestaurant si us deixen, que mireu a mi el que em van dir... :--(


Doncs a mi em fa moltes ganes! Espero que no hi hagi problemes! Sé que petards i tal no volen però una vengaleta no pot causar cap mal, oi?



Me parece que sí dejan.....Pq Mireia comentó algo sobre el tema....y se casó donde nosotras :) >.-<:
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Maggie2014 » dv. nov. 21, 2014 8:35 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:
Náyade ha escrit:Recordeu abans de res preguntar al vostrerestaurant si us deixen, que mireu a mi el que em van dir... :--(


Doncs a mi em fa moltes ganes! Espero que no hi hagi problemes! Sé que petards i tal no volen però una vengaleta no pot causar cap mal, oi?



Me parece que sí dejan.....Pq Mireia comentó algo sobre el tema....y se casó donde nosotras :) >.-<:


Sí!!! Yo también me guío por Mireia y sé que comentó que lo hizo por eso estoy medio tranquila! Espero que no cambien estas cosas de un año para otro. Tengo muchas ganas de ir ya para definir cosas. Me puede la obsesión por tenerlo todo organizadito! :-)0(-:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Idees pel gran dia!

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. nov. 23, 2014 9:56 pm

Noies! Mirant per internet he trobat els photocalls! M'han agradat molt, però evidentment, llogar-ne un és caríssim! Algú s'ha plantejat crear-lo??? Coneixeu algú que l'hagi creat ella mateixa??? N'he vist de casolans que quedaven força bé.
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant