Quan donar els regals?

Ja ha arribat el dia!!

Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 22, 2014 8:38 pm

Hola!!

Tinc un dubte i es quan donar els regals als familiars i amics? Hi ha persones que els donen entre plats i plats, altres que esperen al postre... vosaltres com ho vau fer? :hmm::

Jo no tinc ni idea... per un costat crec que ho faré entre plat i plat així també es fa més entretingut, i així no els "colapso" tots després del menjar... però per altra banda tampoc vull ser pesada donant els regals a tothora :star::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. set. 23, 2014 11:22 pm

Náyade ha escrit:Hola!!

Tinc un dubte i es quan donar els regals als familiars i amics? Hi ha persones que els donen entre plats i plats, altres que esperen al postre... vosaltres com ho vau fer? :hmm::

Jo no tinc ni idea... per un costat crec que ho faré entre plat i plat així també es fa més entretingut, i així no els "colapso" tots després del menjar... però per altra banda tampoc vull ser pesada donant els regals a tothora :star::


Hola Náyade! Nosaltres entre plat i plat vam aprofitar per saludar als familiars i amics, per preguntar si tot anava bé, etc. Els detallets els vam donar després de la tarta nupcial, mentres q els convidats estaven amb el café/licors.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Anna81 » dc. set. 24, 2014 12:12 pm

Nosaltres també, entre plat i plat vam saludar als convidats a les taules i a l'hora del postre van ser els regalets :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 24, 2014 2:48 pm

Gràcies a totes dues!!! *.-o-o.*

No ho tinc gens clar, perquè a veure, tampoc tenim massa regals per donar, pero estarem una bona estona entre pares, germans, amics, el ram, la lliga, etc... :hmm::

De totes maneres, dimarts hem quedat amb el DJ de la masia on farem el convit, així que ell ens aconsellarà millor què fer i quan, segons el ritme de la cuina i tal. He llegit per alguns fòrums que tampoc es massa "bo" fer-ho entre mig dels plats perquè "desbarajusta" una mica el tema del restaurant...

Ja us comentaré!!! Mil gràcies!!!! :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: alai13 » dj. set. 25, 2014 12:28 am

Jo a les bodes que he anat ultimament ho han dinat un cop acabat el sopar. Entre plats potser es massa lio nose..
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. set. 28, 2014 11:23 am

Hola Náyade! Nosaltres segurament ho donarem al final perquè entre plats anirem per les taules a saludar i a parlar amb tothom.

El problema és que això de donar els regals m'ocasiona dubtes! Per una banda tinc molt clar els regals dels pares, avis, germans... Però, per altra banda, tema donar nuvis als amics serà un problema!!!! A excepció d'uns amics que s'han casat, tots els altres no ho han fet i i no podem pas donar nuvis a tothom, ja que serà una ruïna i molt pesat! Serà molt complicat decidir a qui se li dóna i a qui no. :-/

Quants nuvis penseu donar?????
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 28, 2014 12:07 pm

Bona pregunta!! Jo crec que donaré només unes figuretes de nuvis, el ram i la lliga... a qui no li agradi... mala sort.

Venen 10 parelles d'amics i clar que no podem donar a tothom, a més que no m'agrada això de comprar 5 ninos per donar, tots iguals... escolliré 1 parella pels ninots, una noia pel ram i una altre per la lliga. Fi! De moment no vull fer res més.

Vosaltres com ho fareu?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 28, 2014 12:12 pm

Sobre lo de quan donar-los, segueixo sense saber com fer-ho... dimarts li pregunto al meu dj que ell ho sabrà millor i us explico!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: alai13 » dg. set. 28, 2014 11:22 pm

Nosaltres tambe donarem nomes uns nuvis. Es fa molt pesat massa regals decidirem una parella i prou.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 29, 2014 1:27 pm

alai13 ha escrit:Nosaltres tambe donarem nomes uns nuvis. Es fa molt pesat massa regals decidirem una parella i prou.

Si es fa molt pesadet jo crec quan comencen a dornar mil regals! I tampoc s'aprecia tant quan li dones a tothom, és més bonic quan escolleixes a algú que realment s'ho mereix.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: yesido » dl. set. 29, 2014 3:12 pm

Nosaltres els donarem després del pastís. No repartirem gaire( nuvis, ram, regals pares i àvia), ja que si no es molt pesat i la gent per l'interés i s'avorreix.
yesido
 
Entrades: 18
Membre des de: dj. set. 04, 2014 4:34 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. set. 30, 2014 1:19 am

Nosaltres vam donar una parella de nuvis, dos lligues, rams a les mares, ampolla de whisky als pares i uns detallets a les respectives germanes. La veritat es q no es va fer gens pesat.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: SamTR488 » dl. oct. 06, 2014 3:43 pm

Hola!
Nosaltres entregarem, com moltes de vosaltres, nomes uns nuvis, un ram i la lliga ( a part de regal pels pares).
Ho farem despreés de sopar.

Porque no es faci llarg, ja q som molts convidats, els detallets de cada asistent els deixarem a sobre de la taula de manera q ja els tingui tothom quan estiguin al seu lloc.

también volem contractar fotomatón. Les que ja ho teniu, amb quina empresa ho heu contractat??
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dt. oct. 07, 2014 2:53 pm

Sam, jo també vull fer això de deixar els regalets a la taula i quan arribin ja ho tinguin, és el que ens van recomanar els fotògrafs i demés... pero el meu futur marit diu que no, que millor passem a saludar :t:t: Jo ho trobo una pèrdua de temps, perquè igualment passarem a saludar durant el dia... :star::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Sílvia85 » dj. oct. 09, 2014 4:25 pm

Hola SamTR488! Nosaltres el fotomatón l'hem contractat al Joan Selva de Mataró. Ens han dit que porten tot l'atrezzo i que pots fer-te totes les fotos que vulguis durant 2 o 3 hores i que després donen un cd als nuvis de totes les fotografies que s'han fet. Ens va agrdar molt la idea! Espero que surti bé!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: SamTR488 » dj. oct. 09, 2014 5:33 pm

Gràcies!! Preguntaré doncs! pq el volem tenir :)

Nàyade, jo también vull passar a saludar, xo trobo q deixar els regalets a la taula i després nomès dedicar-nos a preguntar taula x taula q com s'ho estan passant etc pot ser més còmode...

De totes formes, encara no tinc masses coses clares, és un estres pq dubto amb ABSOLUTAMENT TOT!!!!!!!!!!!!! :(
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: _eva_ » dv. oct. 10, 2014 11:15 am

Noies tinc un dubte,

A qui li donareu el ram?? En les bodes que he estat com a invitada he vist 4 coses:

- En una es va fer el típic de la núvia d'esquenes i llençar el ram
- En un parell de bodes la núvia li ha donat a la seva germana
- En una altra boda la núvia li va donar a una de les seves millors amigues que ademés està soltera
- En una altra boda la núvia va donar el ram a la següent novia

Quin significat realment té el ram? Quin significat li donareu vosaltres?? Jo no tinc germana a qui donar-li i tampoc no tinc ningú que es casi posteriorment a mi, i tampoc tinc gaire joc amb els núvis ja que ja tinc moltes parelles d'amics casats...
Avatar de l’usuari
_eva_
 
Entrades: 21
Membre des de: ds. oct. 04, 2014 3:33 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: alai13 » dv. oct. 10, 2014 3:01 pm

Lo que es dona als propers en casar-se son els nuvis no?
El ram es dona a alguna casadera!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 10, 2014 4:13 pm

Lo del ram ho vaig buscar per tot arreu i no s'aclaren... primer diuen que ha de ser una noia amb parella i significa que serà la següent en casar-se. Després que ha de ser una noia soltera... o en el seu defecte, tirar el ram a les solteres! O sigui que en resum cadascú ho fa d'una manera diferent ::0ov0o::

Jo opto per donar-lo a una noia important per a mi i prou! Tant soltera com amb parella com casada!

Passa el mateix amb la lliga o amb els nuvis de figura... uns els donen a gent casada, altres a amics amb parella sense casar-se... pffff trobo que es un lio i que al final no hi ha la tradició original, sino que es fa "sobre la marxa..." :-/
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: alai13 » dl. oct. 13, 2014 3:14 pm

Quin lio!!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant