Quan donar els regals?

Ja ha arribat el dia!!

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Sílvia85 » dt. oct. 21, 2014 8:25 pm

Sincerament Eva, crec que el ram l'has de donar a una persona que sigui important per a tu. Vaig estar a un casament i van donar el ram a una amiga de la núvia que s'acabava de separar del seu marit i li va fer molta il·lusió!!!

Respecte als nuvis, a les bodes que hem anat els nuvis han donat les figures a les parelles que més il·lusió els feia que es casessin i jo optaré per aquesta opció. Intentarem donar dues parelles de nuvis, una per alguna parella amiga del meu xicot i l'altra per una parella d'amistats meves! Crec que cadascú ha de fer el que cregui. A mi, el tema de la lliga no m'agrada i no el faré!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 10:21 am

Ara em diu el meu xicot que com que li donarem 1 figureta de nuvis a 1 parella, si son 10 :star:: Que clar que queda molt malament donar-los només a una parella, que la resta es pot sentir ofesa... hola???? : sgra :

Ja li he dit que jo passo de donar 20 regals com va donar la meva companya, que se li va atrassar tot i els van fotre fora del restaurant sense poder fer el ball... a més que a la gent se li fa pessadísim, m'ho va dir també el DJ de la masia, que quan son 5-6 regals vale, pero quan son un darrera de l'altre es fa molt pesadet...

El ram continuu sense saber què fer, la lliga tampoc,... :-/ Quin lio!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dc. oct. 22, 2014 10:47 am

Yo tengo clarísísiiiimo que lo de la liga NO voy a hacerlo....No me gusta nada...

Lo de la pareja de novios, daremos una....y va que chuta....Total, nadie que sepamos tiene pensado casarse....

Los ramos...a mí me encantaría hacer dos ramos...para mi madre y mi futura suegra....que fuesen réplicas de sus ramos de novia, pero...que no se marchitasen....Vamos, de goma eva o algún material similar.... (si es de goma eva llamaría a Arquievarts, que ya me hizo una cosa y es estupenda)..

Y mi ramo....¿tirarlo?¿darlo? qué coñe....me lo quiero quedar yo! ainsss, así que de tradiciones....las justas
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Iolins » dc. oct. 22, 2014 11:49 am

Jo també passaré molt de les tradicions. I això de la lliga si no em cal ni me la compraré per mi. Això dels nuvis potser sí que en donarem 1 o 2 parelles i m'agradaria tenir algun detall amb la meva germana, no sé si serà el ram o no. He sentit molt això de les rèpliques del ram per les respectives mares i també és una cosa que sol agradar molt, em sembla bona idea! :hmm::

Però vaja, que penso que no cal donar moltes coses allà al davant. Sempre s'allarga tot molt i es fa pesat, a part que potser tampoc cal donar-ho davant de tothom, que té el mateix valor si ho dones just abans o després del casament directament a la persona. Tens més temps de parlar-hi, d'agrair-li el que sigui. Però és clar, aquestes coses de ser el centre d'atenció les porto una mica malament jo :.0.-0.: i no m'agrada el típic bodorrio, així que no sóc objectiva, jeje.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Sílvia85 » dc. oct. 22, 2014 12:36 pm

Nàyade, el meu xicot em dir el mateix! Que les altres parelles se sentirien ofeses, però jo també passo d'anar donant voltes! Crec que amb dos nuvis, el ram i els regals dels pares ja n'hi ha suficients de regals!

El que hem pensat també és donar llaminadures als nens petits!
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 1:39 pm

Doncs sí, Silvia, hem de convèncer els nostres xicots!!! *.-o-o.*

Jo als nens els donaré xuxes pero no fa falta que sigui amb música especial ni res, passarem amb una caixa i els hi repartirem.

El ram jo me'l vull quedar :-))

La lliga em sembla divertit pel fet que el noi te la treu i tu la dones a una amiga, jo no faré lo típic de trossejar-la i vendre-la (em sembla fatal aquesta tradició), sino una cançó sexy, el meu marit seguint-me i treient-la i jo donar-li a una bona amiga. Es una xorrada, pero em sembla diferent i bonic!

Les parelles de nuvis, donaré 2 segurament, i llestos, a parelles que siguin casaderes.

Els pares i mares, obviament, també.

El meu germà vull fer-li algo també, pero no se m'acut res... i es una jugarreta perquè els meus cunyats tenen mala relació amb el meu xicot, i es una merda que jo li faci al meu germà i ell no... encara que li he dit que el dia de la seva boda ha de fer "de tripas corazón" i no deixen de ser els seus germans, que els doni un detall i ja està!!! Potser això serveix com reconciliació i tot. Unes fotos de quan eren petits junts, jugant, etc... em sembla bonic!!!

I prou!! Ah! També volia fer un petit regalet als fotògrafs, vídeo i DJ, perquè faràn possible el nostre gran dia! :-)(-: Pero suposo que els deixaré a la taula, com la resta de regalets! Que penseu??
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: alai13 » dc. oct. 22, 2014 1:53 pm

No crec q es tingui que ofendre ningu!
Si comences a repartir parelletes de nuvis a tort i dret ja no es res especial. Si tothom te regal ja no es algo unic!
Jo penso triar la parella q ens faci mes ilu q es casin aviat i au!
Amb el ram si que nose q fer!
Tambe magradaria quedarmel jeje
amigues solteres no en tinc
i amb parella... a quina trio??? Que dificil!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Quan donar els regals?

EntradaAutor: Náyade » dc. oct. 22, 2014 2:32 pm

Si es super difícil!! Jo tampoc tinc amigues solteres! Son tot parelles, una es casa dos mesos més tard que jo, i la resta de moment no es casen... pero clar, a qui escollir??? :t:t:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants