Llibre de signatures

Ja ha arribat el dia!!

Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 18, 2014 10:55 am

Hola!!

No tinc ni idea de què fer com llibre per signatures... :hmm::

Buscant per la web, he trobat aquest i m'ha semblat molt original!! http://www.mrwonderfulshop.es/es/libro- ... nales.html

El problema es que la gent més "gran" potser passa una mica del patró que té establert aquest llibre, i millor que siguin fulls en blanc.

Tambè em vaig replantejar possar una càmara de fotos instantànea, tipus polaroid... pero val 60 i pico € i els carrets son de 10 fotos nomès, i nosaltres hi serem 90 persones!!! Ho trobo molt car :-/ I en una boda amb tanta gent, potser es un lio que es facin fotos per pegar-les a l'album... no ho veig gens clar, i ho he acabat descartant.

Algun consellet??? :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: yesido » dv. set. 19, 2014 12:38 pm

Nosaltres farem un llibre fer amb scrapbook senzillet on utilitzarem tela que sobri del meu vestit, alguna imatge nostra de la invitació...Ho tenim tot pensat, però cal afinar més.

Utilitzarem la polaroid, ja que ho hem vist en diverses bodes i el resultat si es fa bé, és molt maco. La gent es posa per grups, així que no et preocupis. Nosaltres vam estar a un casament de moltes més persones i van arribar els carrets de sobra.
Per enganxar-les, hem trobat com un cel·lo, tipus "Tipex" de tira, que és molt còmode i fàcil per col·locar les fotos.

A mesura, que pensem més coses, te les aniré comentant.
yesido
 
Entrades: 18
Membre des de: dj. set. 04, 2014 4:34 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 21, 2014 11:16 am

Moltes gràcies per contestar! >.-<:

No sé, es que lo de la Polaroid en casaments amb tanta gent no m'acaba, si ja la gent diu que desapareixen coses... :-/ No vull imaginar si em roben la polaroid!! ::brr::

Lo del scrapbook ho he vist i queda genial!!! Quina sort de ser tan "manites"!! Jo ho compraré fet, no em vull complicar massa...

De totes maneres, gràcies!! Ja m'aniràs explicant què tal va!! :-))
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: alai13 » dj. set. 25, 2014 12:35 am

Nosaltres tambe ens decantem per polaroid el resultat queda espectacular la gent sanjma mooolt febt fotos! No se jo ni mho plantejo q entre els meus convidats ningu es pugui endur la polaroid...
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. oct. 09, 2014 8:48 pm

Hola a totes!

Jo també he descartat el tema polaroid pq m'han dit q surt molt car! Segurament intentaré fer un llibre de firmes tipus scrapbooking. No soc gaire manitas, a veure què em surt! Si alguna sap fer-ho o té algun consell que m'ho digui!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 09, 2014 8:57 pm

Si ho has de comprar tot si que puja uns dinerons lo de la polaroid...
A nosaltres la camara ens la deixen.
El album algo baratet i lo unic son els carrets que ja he trobat algunes ofertes i aprofitare
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: rosa.tejada88 » dj. oct. 09, 2014 9:16 pm

Holaa totes! A veure, jo tinc diferents idees pel llibre de signatures:

- Fer una barreja d'scrapbooking, amb interior de mr wonderfoul... i en comptes de dibuix o foto que posin la petjada (tinta) del dit i el nom, més l'escrit mr wonderfoul.

- Jo faig patchwork i havia pensat que també escribíssin en uns quadradets de tela per després fer la manta, o portar la manta feta i que la signin. (malgrat que em fa cosa, perquè al bateig de la meva filla :gati: van signar pel dibuix en comptes dels quadrats, jajaja)

En referència al tema de la polaroid, també la vaig fer servir en el bateig. Pensa que aquestes fotografies es fan moltes per parelles i que per això no cal comprar 90 imatges. Al bateig de la nena vaig comprar 40 fotos per 44 euros (lo seu és trobar una oferta) i vam ser 76 persones. També estaria bé si no tens la màquina que te la prestin. Malgrat que a la boda no crec que la faci servir, i si la faig servir serà al photocall, per tant no necessitaré gaires carrets.
rosa.tejada88
 
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 4:11 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: rosa.tejada88 » dj. oct. 09, 2014 9:20 pm

maggie, hi ha molts tutorials a internet, personalment els que més m'agraden són de : http://cinderellatmidnight.com/tag/libr ... rmas-boda/
rosa.tejada88
 
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 4:11 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 09, 2014 9:58 pm

Jo encara no ho tinc clar... no vull comprarme la polaroid perque es carona i no l'utilitzaré més ... i els carrets son super cars!! Vale que queda guay... pero bo hi veig clar. I la qualitat de les fotos no es gaire bona :t:t:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: alai13 » dj. oct. 09, 2014 10:43 pm

idees n'hi han infinites
Els tipics de la polaroid
el arbre dels desitjos
el tipic dja tu huella
message in a bottle (i que vagin omplint targetetes i posant-les en una gran botella ben maca i decorada)
o els puzzles en planc i que et firmin cada peça
tambe hi ha gent que fan signar en pedres de riu que despres es posen en un gerro i el tenen de decoracio a casa..

nose.. segur que trobeu alguna que us convenci! cadascuna ha de trobar la que mes vagi amb ells i amb la boda!
per aixo a nosaltres ens va molt lo de la polaroid encara que altres opcions serien mes barates pero som molt aficionts a la fotografia!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:54 am

rosa.tejada88 ha escrit:maggie, hi ha molts tutorials a internet, personalment els que més m'agraden són de : http://cinderellatmidnight.com/tag/libr ... rmas-boda/


Moltes gràcies Rosa!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 1:01 am

Maggie2014 ha escrit:
rosa.tejada88 ha escrit:maggie, hi ha molts tutorials a internet, personalment els que més m'agraden són de : http://cinderellatmidnight.com/tag/libr ... rmas-boda/


Moltes gràcies Rosa!!! >.-<:


Ostres, sí! Tenen coses molt maques en aquest web i així no em caldria barallar-me amb les manualitats. També tinc una coneguda que fa scrapbook i com a últim recurs podria quedar un àlbum ben maco. Però clar, les altres idees com la del puzzle són més originals...
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 3:20 pm

Jo he estat pensant una cosa, en comptes de posar un llibre per signar, possar lo del mensaje en una botella, i enrotllar els paperets amb un petit cordell dins de l'ampolla. Aixi ho tinc sempre com record i m'encanten aquestes ampolles!!!

I com que posaré arbol de huellas, no vull ser massa pesada amb els missatges escrits,i així fan lo de la botella i després la huella i ale!! Tampoc vull q sigui pesat perque a la gent no li agrada escriure i si han de pensar massa no ho faran...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dg. oct. 26, 2014 4:08 pm

Náyade ha escrit:Jo he estat pensant una cosa, en comptes de posar un llibre per signar, possar lo del mensaje en una botella, i enrotllar els paperets amb un petit cordell dins de l'ampolla. Aixi ho tinc sempre com record i m'encanten aquestes ampolles!!!

I com que posaré arbol de huellas, no vull ser massa pesada amb els missatges escrits,i així fan lo de la botella i després la huella i ale!! Tampoc vull q sigui pesat perque a la gent no li agrada escriure i si han de pensar massa no ho faran...



Fíjate que en esto ni habíamos pensado jajajajaja : sgra : ¡Para darnos! si es que son taaaaaaaaaaaaaantas cosas....

Por cierto...¿árbol de huellas? ¿qué es?
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: alai13 » dg. oct. 26, 2014 5:07 pm

Esta clar Nayade si fas missatge en una botella es aixo el llibre en si no cal posar res mes! Queda molt xulo jo ho he vist en una boda fa poc!

Jo tenia preparat ja lo del arbre de huellas i tot a punt per portar a la imprempta pero al final no en faŕem perque a les ultimes 5 bodes que hem anat o hem conegut a totes l'han posat i hem decidit que no volem repetir.
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 5:30 pm

Yo también he visto muchos árboles de huellas pero mi familia y amigos no lo han visto todavia! Así que será inesperado total!!! El mío será casero pintado por mi padre y en un marco blanco. Espero q quede bien!

Y lo del mensaje en la botella me parece original, porque no es el típico libro, y me da rabia q la gente no quiera escribir en el libro... el otro dia me dijeron "pero si los libros de firmas es para los muertos!!"... me quede muerta yo con ese comentario!! Jajajaja.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: alai13 » dg. oct. 26, 2014 6:20 pm

Quedara genial seguro!!
En mi caso varios de mis invitados pusieron arbol de huellas en sus bodas jejejje por eso lo descartamos!

Vaya tela la gente que comentarios!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 6:55 pm

Me quedé alucinada con el comentario jajaja.

De nuestros amigos somos los primeros en casarnos por suerte, así pilla todo de novedad :-)0(-:

Pues ala, una cosa pensada menos!!!!! Yuhuuu :mu::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:20 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:Por cierto...¿árbol de huellas? ¿qué es?


Qué chulada! Yo tampoco tenía ni idea pero lo he puesto en Google y es una gran idea! :hmm:: Es un póster con el tronco y ramas de un árbol pintadas y los invitados dejan la emprenta dactilar en distintos colores como si fueran hojas. Luego los novios lo ponen en un cuadro en su piso. Pero vaya, supongo que no tiene porqué ser un árbol sinó cualquier diseño que te guste y en el que queden bien las huellas de los dedos. Muy guay, chicas!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Llibre de signatures

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dt. gen. 27, 2015 10:40 am

Iolins ha escrit:
Vero_Y_Dani ha escrit:Por cierto...¿árbol de huellas? ¿qué es?


Qué chulada! Yo tampoco tenía ni idea pero lo he puesto en Google y es una gran idea! :hmm:: Es un póster con el tronco y ramas de un árbol pintadas y los invitados dejan la emprenta dactilar en distintos colores como si fueran hojas. Luego los novios lo ponen en un cuadro en su piso. Pero vaya, supongo que no tiene porqué ser un árbol sinó cualquier diseño que te guste y en el que queden bien las huellas de los dedos. Muy guay, chicas!! :-)ok:



Sí !!!! se lo comenté a mi tío, que se dedica a la madera, es restaurador, hace tallas, arcones, puertas labradas, etc.....para ver si me hacía él el dibujo.....y dice que se encarga !!! jajajaja miedo me da lo que se le ocurrirá..... pero al menos será diferente jajajaja
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants