Detalls per als convidats

Ja ha arribat el dia!!

Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 18, 2014 10:38 am

Hola!!

Porto uns dies mirant detalls per als convidats a un parell de webs... Novodistribuciones i Detallesdebodaarmonia. Les coneixeu? Trobo que hi ha moltes cosetes però la gran majoria son inútils... :--( I això que tinc 200 tipus de regals jajaja.

Jo vull regalar alguna coseta que de veritat puguin fer servir o que sigui bonica i especial, i no el típic abanico (que respecto a qui ho regali)...

He vist posavasos, cortapizzes, espelmes... un munt de coses, però no sé què fer!! He pensat agafar un regal d'home i un de dona i també una capseta que val cèntims, i ficar-hi caramels o bombons, per ambdós... Com ho veieu?

Què vau regalar vosaltres?? :-()-)

Gràcies!! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Sílvia85 » dg. set. 28, 2014 11:39 am

Hola wapa! *.-o-o.*

Nosaltres també vam tenir aquest dilema! Finalment, com que contractem un "fotomatón", d'allà et surt com un punt de llibre (enganxina) amb 3 fotos que s'han fet els convidats i al final un segell amb els noms dels nuvis i la data de casament; hem decidit que això serà el regal dels convidats. Perquè no se'n vagin sense el detall, a la taula tothom tindrà una targeta que ho explicarà. A més sempre surten 2 còpies, la primera serà el detall i la segona la foto que podran enganxar a l'àlbum de signatures.

Al principi, havia pensat fer jo mateixa els regals, però després vaig veure que era una feinada i me'n vaig desdir!!!! Crec que la teva idea és bona: un regal per l'home i un altra per la dona. Jo vaig anar a un casament on només van donar detall per la dona i no em va acabar de convèncer... Crec que és millor un regal per a cadascun o un conjunt.

En un casament que vaig anar, el regal dels nois eren 2 peces metàl·liques unides i les havies de desunir (no sé com se'n diu d'aquest tipus de joc) i et puc dir que ens va entretenir moltíssim!!!!!!!!!!!!!!! L'espera del primer plat va passar volant!!!!! :-)0(-:
Avatar de l’usuari
Sílvia85
 
Entrades: 39
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 12:32 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: alai13 » dg. set. 28, 2014 11:36 pm

Jo creia tenir clar una cosa pero ara dubto.
Fer manualitats mencanta pero ja en tinc prou amb la feina que tinc q no es poca... i mes amb una criatura que tot just acaba de cumplir un any reclamant la meva atenció constantment.... no no no em puc pas liar a fer tots els detalls jo! Fare algun DIY pero els detalls no que son molts a fer!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: alai13 » dg. set. 28, 2014 11:38 pm

Aai quina gracia lo de les peces metaliques! Son suuuper entretingudes aquestes coses!! Es una idea original la veritat! Jo havia descartat fer regal de home i de dona perq el de dona hi han mil pero de home coooosta trobar algo original i xulo...
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Anna87 » dt. set. 30, 2014 7:54 pm

Aqui una ja casada, jo pel meu casament vaig fer a les dones unes galetes en forma de vestit (semblava el meu) i els homes una botella de vi que la vaig disfressar com de traje. Les galetes les vaig fer jo i la botella vaig agafar la idea d'alguna pagina. Va ser diferent a lo tipic.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:32 am

Anna87 ha escrit:Aqui una ja casada, jo pel meu casament vaig fer a les dones unes galetes en forma de vestit (semblava el meu) i els homes una botella de vi que la vaig disfressar com de traje. Les galetes les vaig fer jo i la botella vaig agafar la idea d'alguna pagina. Va ser diferent a lo tipic.



M'encanta Anna87! Moltes gràcies per les idees!

Jo també tenia pensat una mini ampolla de vi. D'on el vas comprar?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dg. nov. 02, 2014 1:34 pm

Hola què tal!?

Volia compartir amb vosaltres una idea que em van dir ahir!!

En comptes de regalar els ninos de nuvis es veu que hi han unes tasses del mrwonderful que diuen algo de "para que seais los próximos" o similiar i m'ha semblat diferent que els tipics nuvis. Què us sembla?? neu:-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Iolins » dg. nov. 02, 2014 11:17 pm

Náyade ha escrit:Hola què tal!?

Volia compartir amb vosaltres una idea que em van dir ahir!!

En comptes de regalar els ninos de nuvis es veu que hi han unes tasses del mrwonderful que diuen algo de "para que seais los próximos" o similiar i m'ha semblat diferent que els tipics nuvis. Què us sembla?? neu:-D


Hola, Náyade! Deus voler dir aquestes tasses, oi? http://www.mrwonderfulshop.es/es/taza-con-superpoderes-para-ser-los-proximos.html

La veritat és que són molt xules totes les tassetes Mr Wonderful i se surt de les típiques figueretes que no faran servir per res. Alguns detallets per convidats també estan bé, però és cert que són bastant cars. Jo em plantejo més agafar alguna cosa per fer la decoració més personalitzada. Mira quins detalls més macos:

http://www.mrwonderfulshop.es/es/eventos.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 03, 2014 10:59 am

Siiii es aquesta, "taza con superpoderes para ser los próximos" neu:-D El problema es que una de les parelles ja li han regalat aquesta tassa :star::

Em sembla bona idea, veurem què fem al final! I el que dius de Mr Wonderful també està prou be, ahir vaig estar mirant també la web i té moltes cosetes guays!! Per exemple les xapes aquestes!! =0-0-)

També he vist que hi ha l'abecedari per fer scrapbook, i només val 18€, crec que ho agafaré per posar-ho al sobre de les invitacions, el nom de cadascú!! Serà una feinada pero crec que quedará prou bé!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Iolins » dl. nov. 03, 2014 4:56 pm

Ostres, ja t'han pres la idea, doncs :-( Ja se t'acudirà alguna cosa igual de maca!!

Això de les xapes està molt de moda últimament i és prou graciós com a record i per fer la conyeta. Però és cert que com a convidada no me les he posat mai, perquè de vegades sap greu foradar el vestit. Segurament és podria trobar una idea similar però sense que sigui una xapa.

L'scrapbook és molt xulo, si tens traça pot quedar ben maco, Náyade! :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dl. nov. 10, 2014 4:57 pm

Siii jo tinc molts dubtes de que regalar :star:: m' agradaría que fos algo original, lo de las galetes de fondant sera una d elles pero nuse crec que es poc i nose es dificil *:-)**
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dc. nov. 19, 2014 8:35 pm

Hola noies! Algú ha pensat en fer bàlsams "caseros" com a detallet (no sé si únic o extra) per les convidades? Al foro d'anys anteriors he vist algunes noies que ho han fet i m'encanta la idea!

No se'm dóna gaire bé aquest tema però em fa gràcia intentar-ho i a veure què surt.... Si algú s'anima podem compartir l'experiència!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 20, 2014 8:52 am

Maggie2014 ha escrit:Hola noies! Algú ha pensat en fer bàlsams "caseros" com a detallet (no sé si únic o extra) per les convidades? Al foro d'anys anteriors he vist algunes noies que ho han fet i m'encanta la idea!

No se'm dóna gaire bé aquest tema però em fa gràcia intentar-ho i a veure què surt.... Si algú s'anima podem compartir l'experiència!




Sii! l'any passat ho van fer, conec a una nuvia de 2014 es una idea original i a mi m'agradaria tambe fer-los.
Jo conec a una companya meva que estudia el tema de terapies naturals i els fa amb coses terapeutiques com flors de bach... etc i son molt naturals, m'ha dit que ella pot explicar-me com es fan, tot es posar-se i quedar un grup si ens interesa!!!
>.-<:
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 20, 2014 9:09 am

Anna87 ha escrit:Aqui una ja casada, jo pel meu casament vaig fer a les dones unes galetes en forma de vestit (semblava el meu) i els homes una botella de vi que la vaig disfressar com de traje. Les galetes les vaig fer jo i la botella vaig agafar la idea d'alguna pagina. Va ser diferent a lo tipic.




M'agrada molt aquesta idea!!! :mu::
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 20, 2014 9:48 pm

ivanni7 ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Hola noies! Algú ha pensat en fer bàlsams "caseros" com a detallet (no sé si únic o extra) per les convidades? Al foro d'anys anteriors he vist algunes noies que ho han fet i m'encanta la idea!

No se'm dóna gaire bé aquest tema però em fa gràcia intentar-ho i a veure què surt.... Si algú s'anima podem compartir l'experiència!




Sii! l'any passat ho van fer, conec a una nuvia de 2014 es una idea original i a mi m'agradaria tambe fer-los.
Jo conec a una companya meva que estudia el tema de terapies naturals i els fa amb coses terapeutiques com flors de bach... etc i son molt naturals, m'ha dit que ella pot explicar-me com es fan, tot es posar-se i quedar un grup si ens interesa!!!
>.-<:


Què guay Ivanni7!!!! A veure si alguna més s'anima! Podria ser molt xulo! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dt. nov. 25, 2014 9:24 pm

Hola!! Què tal???

Vinc per dir-vos que he pensat fer-li al meu germà un fotollibre amb fotos nostres des que érem petits! >.-<:

El meu germà es més petit que jo, ara al desembre farà 20 anyets, i es molt sentimental. Així que aquest fotollibre espero que li encanti!!!! xx:-D

Els detallets dels convidats, també els tenim escollits. Pels nois els donarem una petita ampolleta de vi, amb un baúl on hi ha un obridor i un tap de vi. Tot ve dintre d'una bossa que esta prou bé. A les noies estic dubtant entre un pot de mermelada de diferents sabors o una pastilla de sabó natural i de colorins o amb cosetes a dins. Em surt molt més barat la mermelada... però estic dubtosa! xx;-.)

Als nens els hi donarem bosses de xuxes, tinguin 2 anys o 14... m'és ben igual que esperin un altre cosa. Havia pensar de donar-los un nino als més peques pero passo de gastar-me diners en algo que acabarà al terra... o que es barallin entre ells :-).|.(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Iolins » dc. nov. 26, 2014 12:43 pm

Náyade ha escrit:Hola!! Què tal???

Vinc per dir-vos que he pensat fer-li al meu germà un fotollibre amb fotos nostres des que érem petits! >.-<:

El meu germà es més petit que jo, ara al desembre farà 20 anyets, i es molt sentimental. Així que aquest fotollibre espero que li encanti!!!! xx:-D

Els detallets dels convidats, també els tenim escollits. Pels nois els donarem una petita ampolleta de vi, amb un baúl on hi ha un obridor i un tap de vi. Tot ve dintre d'una bossa que esta prou bé. A les noies estic dubtant entre un pot de mermelada de diferents sabors o una pastilla de sabó natural i de colorins o amb cosetes a dins. Em surt molt més barat la mermelada... però estic dubtosa! xx;-.)

Als nens els hi donarem bosses de xuxes, tinguin 2 anys o 14... m'és ben igual que esperin un altre cosa. Havia pensar de donar-los un nino als més peques pero passo de gastar-me diners en algo que acabarà al terra... o que es barallin entre ells :-).|.(-:


Doncs tot el que has comentat em sembla molt bona idea! Jo havia pensat fer l'ampolla de vi tant per homes com per dones però ja veurem, segons el preu... Potser vi blanc per elles i negre per ells. Si al final em caso a Oller del Mas demanaré pressupost perquè sé que hi ha l'opció de regalar el seu vi.

Això altre dels bàlsams, he vist algun tutorial i no m'ha semblat excessivament complicat, potser ho acabaré intentant quan falti menys com a detallet extra per les noies.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 26, 2014 9:04 pm

Gràcies Iolins!

Doncs lo de fer jo el balsam labial també ho havia sentit pero tal i com sóc, em possaria super nerviosa. Ahir vaig veure que queden 5 mesos justos per la boda, i amb l'estrés que porto a sobre amb la boda, no penso liar-me encara més. Ho compraré tot i llestos. Es un pastissal més? Doncs potser sí, pero jo em quedo ben tranquila demanant-ho tot... sóc així, en aquest tema...

També he vist l'opció de comprar el balsam labial via internet i he trobat una web en que no surt massa car. Potser m'ho plantejo una mica, però fins ara les dues opcions son o mermelada o sabó natural. Ja veurem.

Veig en altres webs (o en aquesta mateixa) que la gent s'ho curra un munt. Jo he de dir que he desistit de moltes coses que volia fer, per un parell de motius: un, que la cosa va pujant i els calers que hi ha son els que hi ha... i dos, que no tinc temps. Veig gent que als nens els hi fan una bossa especial amb un ninot, amb xuxes, amb coses personalitzades per cadascún... jo no em veig ni amb cor ni amb pressupost per fer-ho. Així com detallets més currats, o mil·lers d'idees super xules de decoració... la veritat ho envejo tot, però jo estic en modo còmode i amb el temps que em queda, millor estar així més o menys tranquil·la que histèrica i dels nervis perquè no vaig a temps. A sobre, un pastizal de diners que això no m'ho agrairà ningú. Sé que el que compta es la intenció, però no puc evitar pensar que ningú ho apreciarà.

En fi... perdó pel totxo :-/ Avui estic super reflexiva després de Ioga -|-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: ivanni7 » dj. nov. 27, 2014 4:09 am

Pues yo si todo va bien me gustaria hacer para las chicas unas galletas de fondant chulas que me las hara mi hermana y un balsamo de labios y para los chicos unos abridores de cerveza muy chulos que e visto y su galleta.
A parte para todos hacer un kit de resaca post- boda :t:t: y una mesa con tabaco para quien quiera coger pueda coger.
Ademas alguna postal de agradecimiento.

Nose son ideas, quizas luego veo que es mucha faena y cambio de parecer...
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Detalls per als convidats

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:30 pm

Iolins ha escrit:
Náyade ha escrit:Hola!! Què tal???

Vinc per dir-vos que he pensat fer-li al meu germà un fotollibre amb fotos nostres des que érem petits! >.-<:

El meu germà es més petit que jo, ara al desembre farà 20 anyets, i es molt sentimental. Així que aquest fotollibre espero que li encanti!!!! xx:-D

Els detallets dels convidats, també els tenim escollits. Pels nois els donarem una petita ampolleta de vi, amb un baúl on hi ha un obridor i un tap de vi. Tot ve dintre d'una bossa que esta prou bé. A les noies estic dubtant entre un pot de mermelada de diferents sabors o una pastilla de sabó natural i de colorins o amb cosetes a dins. Em surt molt més barat la mermelada... però estic dubtosa! xx;-.)

Als nens els hi donarem bosses de xuxes, tinguin 2 anys o 14... m'és ben igual que esperin un altre cosa. Havia pensar de donar-los un nino als més peques pero passo de gastar-me diners en algo que acabarà al terra... o que es barallin entre ells :-).|.(-:


Doncs tot el que has comentat em sembla molt bona idea! Jo havia pensat fer l'ampolla de vi tant per homes com per dones però ja veurem, segons el preu... Potser vi blanc per elles i negre per ells. Si al final em caso a Oller del Mas demanaré pressupost perquè sé que hi ha l'opció de regalar el seu vi.

Això altre dels bàlsams, he vist algun tutorial i no m'ha semblat excessivament complicat, potser ho acabaré intentant quan falti menys com a detallet extra per les noies.



>.-<: >.-<: >.-<: una altra per als bàlsams!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Següent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron