Cerimònies

Ja ha arribat el dia!!

Cerimònies

EntradaAutor: albabcn85 » dc. feb. 26, 2014 2:18 pm

Bona tarda! El meu noi i jo ens casarem en el Registre Civil aquest any, no obstant, per motius econòmics, no podrem fer una festa per a celebrar-ho fins l'any vinent ja que fa molt poc que he tornat a treballar. Voldria saber si hi ha la possibilitat de fer en el mateix restaurant alguna mena de ceremònia ja sigui amb un mestre de cerimonies o un amic, així rotllo americà.... Si en sabeu de recintes on això sigui possible em farieu un GRAN favor, ja que estic una mica angoixada amb aquest tema..
albabcn85
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 12:54 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: cristina2014 » dc. feb. 26, 2014 8:56 pm

Hola guapa! La majoria de restaurants fan aquest sistema, més aviat en pocs tenen jutge x fr el casamnt oficial alla. Pots llogar un actor que ja treballa pel restaurant o que un amic ho faci mes personal no et costara trobar llocs amb aquest requisit. On vius o per on busques?
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: alai13 » dj. feb. 27, 2014 5:21 pm

Nosaltres farem cerimonia amb un familiar spasionat del teatre com a mestre de cerimonies!
Ens va semblar que podia quedar mes intim aixi pero a la majoria de llocs et monten els espai et decoren i et posen tot lo necesari per fer la cerimonia no tindras cap problema!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: albabcn85 » dl. març 03, 2014 5:23 pm

Moltes gràcies!!! La nostra intenció és fer-ho per Barcelona. Hem conegut un lloc que és diu Planeta Azul i que ens ha agradat força, però encara volem tafanejar més coses.
La idea que ens ho faci un amic la tenim en ment perquè ens assembla molt original. Com que tenim prou temps anirem fent sobre la marxa!
albabcn85
 
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 12:54 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: Bubbling » dc. març 26, 2014 1:57 pm

Nosaltres farem cerimònia civil a la torre del sol de Sant Boi sempre que no plogui es clar.
En un primer moment voliem fer-la al mateix restaurante però quan vam veure que cobraven entre 600-700€ vam canviar d'idea.
Avatar de l’usuari
Bubbling
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 11:24 am

Re: Cerimònies

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 30, 2014 7:14 pm

Hola!!

Doncs a la majoria de llocs de banquet als que hi he anat, es podia fer una boda de paripé. De fet és el que farem nosaltres, ja que es en dissabte i portar el jutge ens van dir que era sossísim i molt car... :hmm::

Jo crec que no hi tindràs problemes en aquest tema... sort! :-)ok:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: SamTR488 » dj. set. 11, 2014 11:15 am

La meva amiga vol oficiar la cerimonia i encara no ho he parlat amb el restaurant.
Em sembla super original y molt personal xo alhora em fa por x si no surt be...
Don't worry, Be Happy
Avatar de l’usuari
SamTR488
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:09 am

Re: Cerimònies

EntradaAutor: alai13 » ds. set. 13, 2014 10:19 pm

Segur que surt be! Sempre sera mes personal i original que no que et llegeixin un text predefinit que no va gens amb els nuvis!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: Cerimònies

EntradaAutor: yesido » dg. set. 14, 2014 2:25 pm

Al nostre restaurant no ens van posar cap problema per fer la cerimònia al nostre gust!
No crec que tinguis cap problema.
yesido
 
Entrades: 18
Membre des de: dj. set. 04, 2014 4:34 pm


Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant