POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

Ja ha arribat el dia!!

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dj. oct. 23, 2014 9:41 am

Náyade ha escrit:Me siento identificada con lo que decís, nosotros somos unos 90 invitados (niños incluídos) y claro nos ponían pegas en todos los sitios, los sábados. Yo me planteé hacerlo un viernes, el domingo lo descarté por el tema del día siguiente ir a trabajar, pero al final el viernes también lo descarté!! ...

Con todo el tema de la boda descubres los abusos que hay, y como se aprovechan... te hacen pagar por todo y pfff...

Lo primero que hay que mirar es el sitio del convite porque tienen muchas fechas pilladas (para 2016 ya tenían fechas!!!)


Estic exactament així, Náyade! Tinc una idea molt clara de la data i m'agradaria que fos dissabte nit però a la vegada crec que serem uns 80 convidats incloent-hi nens. :hmm:: A tot arreu on hem mirat fins ara ens demanen els mínims, així que anirem buscant alternatives però sense deixar d'anar a mirar llocs que ens agraden per si al final renunciem a la idea i ja no ens afecta el tema dels mínims.

Però fa molta ràbia, la veritat ::brr:: S'aprofiten un munt. I als llocs on no demanen mínims alts, el lloguer de l'espai és desorbitat, entre 2000 i més de 3000€, coberts a part. A tot això, hi sumo el fet que a la fira de Sabadell vaig veure mooooooltes parelles interessades en el juny de 2016, i això que a mi tothom em deia que on anàvem amb tanta antel·lació. Grrrrrr! Total, anar veient llocs i prenent decisions. La veritat és que sí que agobia i ja desitjo treure'm de sobre aquesta part. La resta ja no em preocupa tant.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » ds. oct. 25, 2014 11:14 am

Náyade i Lolins... sobre el tema del mínim de convidats, a nosaltres també ens va passar.
Finalment ens vam decidir per un divendres per estalviar-nos mal de caps i per no haver de pagar penalitzacions per portar menys de 100 persones. A més, ens surt una mica més baratet sent divendres i no dissabte!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 1:09 am

Maggie2014 ha escrit:Náyade i Lolins... sobre el tema del mínim de convidats, a nosaltres també ens va passar.
Finalment ens vam decidir per un divendres per estalviar-nos mal de caps i per no haver de pagar penalitzacions per portar menys de 100 persones. A més, ens surt una mica més baratet sent divendres i no dissabte!


Gràcies, Maggie! Realment, en cas que hagi de renunciar a dissabte nit, optaré o bé per fer-ho en temporada baixa o bé temporada alta i divendres nit. Volem casament de nit perquè trobo que té com més encant, amb la qual cosa el diumenge queda descartat! Però tot i així, tinc algunes amigues que treballen de tardes i fins i tot pels que tenim la tarda de divendres lliure, és cert que no tens el mateix ànim de festa que un dissabte. Però bé, tot té avantatges! Llavors vindria la gent que vol ser-hi sense condicions :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dg. oct. 26, 2014 10:02 am

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Náyade i Lolins... sobre el tema del mínim de convidats, a nosaltres també ens va passar.
Finalment ens vam decidir per un divendres per estalviar-nos mal de caps i per no haver de pagar penalitzacions per portar menys de 100 persones. A més, ens surt una mica més baratet sent divendres i no dissabte!


Gràcies, Maggie! Realment, en cas que hagi de renunciar a dissabte nit, optaré o bé per fer-ho en temporada baixa o bé temporada alta i divendres nit. Volem casament de nit perquè trobo que té com més encant, amb la qual cosa el diumenge queda descartat! Però tot i així, tinc algunes amigues que treballen de tardes i fins i tot pels que tenim la tarda de divendres lliure, és cert que no tens el mateix ànim de festa que un dissabte. Però bé, tot té avantatges! Llavors vindria la gent que vol ser-hi sense condicions :-))


Exacte!!! Sincerament... a mi també em va costar al principi fer-me a la idea. Després quan ho dius la gent reacciona super bé i diu: "ah, però si avui en dia és super normal casar-se un divendres...". Segur que qui vulgui venir realment intentarà canviar-se el torn o demanar-se festa un dia. Això espero!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Náyade » dg. oct. 26, 2014 7:12 pm

Clar que si!!! Qui vol venir, vindrà sigui divendres dissabte o diumenge *.-o-o.*

A mi també em feia gràcia boda de nit però al ser Abril es un rotllo, es fa de nit molt aviat! I així aprofito mes la llum del sol (que esperem que surtiiii i llueixi molt!!! : sol : ).
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dg. oct. 26, 2014 11:29 pm

Moltes gràcies, noies! Al final crec que sí que acabarem sent més flexibles en la data.

Avui hem anat a Oller del Mas i la veritat és que m'ha agradat mooooooolt :··;..: Hi havia mínim unes 50 parelles a les portes obertes. Encara tenim més llocs on mirar però aquí em convenç bastant perquè l'entorn és preciós, la sala del pla B té unes vistes espectaculars de Montserrat i, a sobre, no et cobren el lloguer de l'espai! : ban : Total, com que tenim 2 o 3 llocs més per veure, hem volgut demanar que ens bloquegessin la nostra data durant unes 3 setmanes abans no confirmem però... tatxan! Només tenien 2 dies del 2016 reservats i un era el dia que volíem (11 de juny). :-/ En resum, que m'he il·luminat i he pensat que potser el dia de St Joan de 2016 tampoc seria mal dia i per ara el tenim bloquejat a falta de confirmar. Com ho veieu? Està bé que caigui en divendres, així la gent podrien descansar dissabte i diumenge però també és cert que si els convidats tenen revetlla i el dia següent casament, nu sé, nu sé :t:t: També m'ha dit el meu xicot que pel tema pelu és més complicat en festiu però trobo que seria una data prou maca. Opinions?
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. nov. 03, 2014 2:04 pm

Iolins ha escrit:Moltes gràcies, noies! Al final crec que sí que acabarem sent més flexibles en la data.

Avui hem anat a Oller del Mas i la veritat és que m'ha agradat mooooooolt :··;..: Hi havia mínim unes 50 parelles a les portes obertes. Encara tenim més llocs on mirar però aquí em convenç bastant perquè l'entorn és preciós, la sala del pla B té unes vistes espectaculars de Montserrat i, a sobre, no et cobren el lloguer de l'espai! : ban : Total, com que tenim 2 o 3 llocs més per veure, hem volgut demanar que ens bloquegessin la nostra data durant unes 3 setmanes abans no confirmem però... tatxan! Només tenien 2 dies del 2016 reservats i un era el dia que volíem (11 de juny). :-/ En resum, que m'he il·luminat i he pensat que potser el dia de St Joan de 2016 tampoc seria mal dia i per ara el tenim bloquejat a falta de confirmar. Com ho veieu? Està bé que caigui en divendres, així la gent podrien descansar dissabte i diumenge però també és cert que si els convidats tenen revetlla i el dia següent casament, nu sé, nu sé :t:t: També m'ha dit el meu xicot que pel tema pelu és més complicat en festiu però trobo que seria una data prou maca. Opinions?


Lolins! A mi m'encanta la data i el que comentes del lloc sense cobrar-vos lloguer... encara no ho havia vist enlloc! Per tant... endavant! He vist fotos del lloc per internet i les vistes de Montserrat són espectaculars, no? Em sembla preciós!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dl. nov. 03, 2014 4:26 pm

Maggie2014 ha escrit:Lolins! A mi m'encanta la data i el que comentes del lloc sense cobrar-vos lloguer... encara no ho havia vist enlloc! Per tant... endavant! He vist fotos del lloc per internet i les vistes de Montserrat són espectaculars, no? Em sembla preciós!


Aaaaaaix, moltes gràcies pels ànims, Maggie! :-)) La veritat és que com que tot se surt dels plans inicials que tenia, estic una mica descol·locada però una compi de feina també m'ha dit que li sembla una data ben maca i que no passa res perquè sigui divendres festiu. I el lloc té molts punts que serà aquest perquè si surts del que són restaurants, les masies et demanen lloguers d'entre 3000 i 4000€. :.0.-0.: L'entorn és ben maco, així que... Tot pot ser que en les properes setmanes confirmem! Gràcies per opinar, guapa : besito :
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 06, 2014 8:16 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Lolins! A mi m'encanta la data i el que comentes del lloc sense cobrar-vos lloguer... encara no ho havia vist enlloc! Per tant... endavant! He vist fotos del lloc per internet i les vistes de Montserrat són espectaculars, no? Em sembla preciós!


Aaaaaaix, moltes gràcies pels ànims, Maggie! :-)) La veritat és que com que tot se surt dels plans inicials que tenia, estic una mica descol·locada però una compi de feina també m'ha dit que li sembla una data ben maca i que no passa res perquè sigui divendres festiu. I el lloc té molts punts que serà aquest perquè si surts del que són restaurants, les masies et demanen lloguers d'entre 3000 i 4000€. :.0.-0.: L'entorn és ben maco, així que... Tot pot ser que en les properes setmanes confirmem! Gràcies per opinar, guapa : besito :


Jo havia anat a veure un parell de masies. Només una em van demanar 2000 (pq no era gaire gran) però les altres dues van ser 4000 i una 7000!!!! :t:t: Sí sí, 7000€ per llogar un espai (això sí, espectacular, preciós i tot el que vulguis) només una tarda- nit. ¡Al loro! :.0.-0.:
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 06, 2014 10:40 pm

Maggie2014 ha escrit:Jo havia anat a veure un parell de masies. Només una em van demanar 2000 (pq no era gaire gran) però les altres dues van ser 4000 i una 7000!!!! :t:t: Sí sí, 7000€ per llogar un espai (això sí, espectacular, preciós i tot el que vulguis) només una tarda- nit. ¡Al loro! :.0.-0.:


Què dius?! Realment es passen, en fan un negoci que no vegis. Ja em semblava car 3500€ per unes hores, imagina't 7000 :t:t: És que per molt preciós que sigui és indignant que facin pagar això, és que ni al Ritz ::0ov0o:: Segurament acabem escollint Oller del Mas amb el càtering que ja inclou el lloguer de l'espai. No és el cobert més barat però tampoc el més car, així que encara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dv. nov. 07, 2014 6:27 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Jo havia anat a veure un parell de masies. Només una em van demanar 2000 (pq no era gaire gran) però les altres dues van ser 4000 i una 7000!!!! :t:t: Sí sí, 7000€ per llogar un espai (això sí, espectacular, preciós i tot el que vulguis) només una tarda- nit. ¡Al loro! :.0.-0.:


Què dius?! Realment es passen, en fan un negoci que no vegis. Ja em semblava car 3500€ per unes hores, imagina't 7000 :t:t: És que per molt preciós que sigui és indignant que facin pagar això, és que ni al Ritz ::0ov0o:: Segurament acabem escollint Oller del Mas amb el càtering que ja inclou el lloguer de l'espai. No és el cobert més barat però tampoc el més car, així que encara.


Ben fet! Lo important és haver mirat diversos llocs. A nosaltres ens va costar una barbaritat (de moment el que més, encara no m'he posat amb el vestit...). Quasi tots els llocs tenien alguna cosa especial i tots tenien avantatges i inconvenients... Jo vaig estar més d'un mes amb 2 llocs al cap, fent i refent llistes de punts a favor i en contra, comparant-los etc. Al final no em va servir de res pq molt en el fons ja ho teniem "decidit". Una nit vam parlar amb el meu nòvio i vam veure que ho teniem clar...
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Iolins » dv. nov. 07, 2014 7:41 pm

Maggie2014 ha escrit:Ben fet! Lo important és haver mirat diversos llocs. A nosaltres ens va costar una barbaritat (de moment el que més, encara no m'he posat amb el vestit...). Quasi tots els llocs tenien alguna cosa especial i tots tenien avantatges i inconvenients... Jo vaig estar més d'un mes amb 2 llocs al cap, fent i refent llistes de punts a favor i en contra, comparant-los etc. Al final no em va servir de res pq molt en el fons ja ho teniem "decidit". Una nit vam parlar amb el meu nòvio i vam veure que ho teniem clar...


Doncs sí, jo també tinc aquesta sensació amb Oller del Mas i crec que acabarà sent EL LLOC *.-o-o.* Volem acabar de contrastar però l'entorn ens agrada molt, el pla B, les vinyes... :··;..:

Tu et cases a Can Ribas, oi? Me n'han parlat molt bé, gent que hi ha anat de convidats. Jo ho vaig descartar perquè volem temporada alta, no arribem als mínims de convidats i se'ns dispararia molt. Per això ja no he volgut ni anar a veure'l, jeje. Però bona elecció, Maggie : ban :
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: sandra15 » dc. nov. 12, 2014 11:29 pm

Hola chicas, nose cuantos mensajes llebare, la verdad es que no me entero mucho de esto del foro, pero bueno poco a poco y leyendo me voy enterando,creo *.O.-O* jajajaa.

Por lo que e leido sobre el tema de un viernes, sabado o domingo, la verdad que en todos los dias se pasan, porque es decir la palabra boda... y madre mia se les ilumina los ojos mas que a nosotros jajaja. Pero la verdad esque lo viernes y domingos hacen mas descuentos.

Yo me caso un viernes a la tarde, y lo teniamos claro desde el principio, este año hemos tenido 4 bodas, 2 de noche y viernes y 2 de dia y una al medio dia. La gente dice que de noche pierdes mucha boda, pero bueno segun como se mire. Yo hacerlo un viernes me gusto mucho, nose es lo que decis, realmente vendra la gente que quiere venir, tienes dos dias de fiesta para recuperarte de toda la fiesta, y como no hay descuento. Y el sabado, nose es muy tipico y mas caro.
nosotros hemos tenido la suerte de encontrar una casa de colonias a nuestro mas puro estilo, barata y dirigiendola una persona increible, muy amable y que se preocupa por nosotros, en el sentido de la economia, no piensa en ganar dinero a costa d la boda.

un saludooo *.-o-o.*
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandra15
 
Entrades: 8
Membre des de: dg. jul. 13, 2014 11:03 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dl. nov. 17, 2014 1:40 pm

::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

Quiero abrir mi crónica y poder leer otras, jo.....sniffff.....y de paso que nos digan cómo quedó el sorteo ainsss........
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: ivanni7 » dt. nov. 18, 2014 6:51 am

sandra15 ha escrit:Hola chicas, nose cuantos mensajes llebare, la verdad es que no me entero mucho de esto del foro, pero bueno poco a poco y leyendo me voy enterando,creo *.O.-O* jajajaa.

Por lo que e leido sobre el tema de un viernes, sabado o domingo, la verdad que en todos los dias se pasan, porque es decir la palabra boda... y madre mia se les ilumina los ojos mas que a nosotros jajaja. Pero la verdad esque lo viernes y domingos hacen mas descuentos.

Yo me caso un viernes a la tarde, y lo teniamos claro desde el principio, este año hemos tenido 4 bodas, 2 de noche y viernes y 2 de dia y una al medio dia. La gente dice que de noche pierdes mucha boda, pero bueno segun como se mire. Yo hacerlo un viernes me gusto mucho, nose es lo que decis, realmente vendra la gente que quiere venir, tienes dos dias de fiesta para recuperarte de toda la fiesta, y como no hay descuento. Y el sabado, nose es muy tipico y mas caro.
nosotros hemos tenido la suerte de encontrar una casa de colonias a nuestro mas puro estilo, barata y dirigiendola una persona increible, muy amable y que se preocupa por nosotros, en el sentido de la economia, no piensa en ganar dinero a costa d la boda.

un saludooo *.-o-o.*





Yo tambien me caso un viernes, es muy ventajoso!! *.-o-o.*
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dt. nov. 18, 2014 8:34 pm

Sandra15, Ivanni7, ya somos 3 para el viernes!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Coincido con todo lo que dices Sandra sobre las bodas en viernes, así que seguro que nuestras bodas en viernes serán geniales!!!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dt. nov. 18, 2014 8:36 pm

Vero_Y_Dani ha escrit:::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

Quiero abrir mi crónica y poder leer otras, jo.....sniffff.....y de paso que nos digan cómo quedó el sorteo ainsss........


¿Has abierto ya tu crónica? ¿Qué tal está? Yo supongo que cuando llegue a leerlas me quedaré toda una noche embobada leyendo...
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: almanuvia » dc. nov. 26, 2014 6:46 pm

yo tambien viernes!! oh nunca llegare a 100!! :.0.-0.: quiero leer cronicas : ban :
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: almanuvia » dj. nov. 27, 2014 5:35 pm

:··;..:
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. des. 01, 2014 7:28 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Ben fet! Lo important és haver mirat diversos llocs. A nosaltres ens va costar una barbaritat (de moment el que més, encara no m'he posat amb el vestit...). Quasi tots els llocs tenien alguna cosa especial i tots tenien avantatges i inconvenients... Jo vaig estar més d'un mes amb 2 llocs al cap, fent i refent llistes de punts a favor i en contra, comparant-los etc. Al final no em va servir de res pq molt en el fons ja ho teniem "decidit". Una nit vam parlar amb el meu nòvio i vam veure que ho teniem clar...


Doncs sí, jo també tinc aquesta sensació amb Oller del Mas i crec que acabarà sent EL LLOC *.-o-o.* Volem acabar de contrastar però l'entorn ens agrada molt, el pla B, les vinyes... :··;..:

Tu et cases a Can Ribas, oi? Me n'han parlat molt bé, gent que hi ha anat de convidats. Jo ho vaig descartar perquè volem temporada alta, no arribem als mínims de convidats i se'ns dispararia molt. Per això ja no he volgut ni anar a veure'l, jeje. Però bona elecció, Maggie : ban :


Gràcies guapa! Sí, a Can Ribas! Per això ho faig en divendres en no arribar al mínim de convidats! Realment jo vaig estar mirant molts llocs però no havia sentit a parlar d'Oller del Mas. He estat mirant fotos per internet i es veu preciós! Enhorabona a tu també! Ja és segur segur?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2015

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron