El primer ball de casats!

Un gran any!!

El primer ball de casats!

EntradaAutor: urismene86 » dc. set. 18, 2013 8:43 pm

Hola noies!
Obro tema nou, així podem comparar i agafar idees de músiques o dubtes que apareguin. La pregunta és: Amb quina cançó obrireu el primer ball amb la vostra parella?
Nosaltres amb "Fly away from here" de Aerosmith. El meu xicot li encanta pel dia del nostre casament!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: AliciayMarc » dj. set. 19, 2013 9:40 am

Hola, jo la veritat esque encara no se cap musica per res,.. Jejej nomes se que hi han 2 cançons que no poden faltar pero no se per quin moment... Havera si la gent opina i em donen idees...
Mi gran dia... 21 de junio del 2.014
AliciayMarc
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 10, 2013 11:41 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Laurafh » dj. set. 19, 2013 10:26 am

vaig molt perduda amb aquest tema!!! tinc cançons x plats, x regals..x tot el que tu vulguis xo x el primer no!!! :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurafh
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: elibeta5 » dj. set. 19, 2013 6:43 pm

Nosaltres ho tenim clarisim: I don´t want to miss a thing de aerosmith, es la meva canço preferida i sempre la utilitzem per tot aixi quew ens porta molts records!
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: urismene86 » dj. set. 19, 2013 8:05 pm

Elibeta, tu i jo ens quedem amb el mateix grup de música!

He preguntat les cançons / músiques del ball, perquè en el nostre cas, la música que soni tan a l'església com al banquet és súper important... és a dir, que forma gran part del nostre dia també; la música que sonarà seran aquelles peces que han format part de las nostra vida i que porten records quan sonen!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Vero198428 » dl. oct. 07, 2013 2:08 pm

Donc jo ho tinc molt clar...Para tu amor de Juanes, te una lletra incleible i crec que desciru molt be els sentiments de parella..

una abraçada.
Imatge
Vero198428
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: esther-jose » dt. oct. 08, 2013 5:42 pm

Nosaltres només tenim clar que no volem un vals, jeje. Com fa dos anys que fem Balls de Saló, volem fer alguna cosa més mogudeta, algun ball llatí. Però ja veurem!!
Imatge
Avatar de l’usuari
esther-jose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: urismene86 » dc. oct. 09, 2013 10:02 pm

Noies, si no hi ha canvis... ja tinc també la cançó que ballaré amb el meu pare -serà el segon ball, després d'en Marc un cop casats! Amb el meu pare ballaré "Somewhere over de rainbow" per Israel Kamakawiwo'ole. Ell no en sap res, i vull que continuï així, una sorpresa pel dia del casament!
urismene86
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 280
Membre des de: dj. gen. 17, 2013 11:05 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Agasshi » dj. oct. 10, 2013 7:33 pm

Nosaltres encara no estem segurs del tot però volem fer una espècie de "remix"...posar primer un vals tipicorro perquè la gent es quedi pensant "però què fan, si això no és el seu estil", i de cop canviar a "Time of my life" (sí, la de Dirty Dancing xD) i fer el paripé del principi del ball perquè és la cançó que cantàvem a la dutxa quan començàvem a sortir junts jajajajaja :-)0(-:

El que ell no sap (de fet només ho saben 3 persones del casament) és que la faldilla del meu vestit és desmontable i penso arrencar-la a mitja cançó!! : ban :
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: mire_ia » dj. oct. 10, 2013 11:07 pm

Agasshi ha escrit:Nosaltres encara no estem segurs del tot però volem fer una espècie de "remix"...posar primer un vals tipicorro perquè la gent es quedi pensant "però què fan, si això no és el seu estil", i de cop canviar a "Time of my life" (sí, la de Dirty Dancing xD) i fer el paripé del principi del ball perquè és la cançó que cantàvem a la dutxa quan començàvem a sortir junts jajajajaja :-)0(-:

El que ell no sap (de fet només ho saben 3 persones del casament) és que la faldilla del meu vestit és desmontable i penso arrencar-la a mitja cançó!! : ban :


Quin puntazo!!! Será el momentas d la nit!! >.-<: >.-<:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: gemma87 » dl. oct. 14, 2013 6:41 pm

nosaltres començarem amb una canço lenteta, i desrpés la cosa s'anirà animant amb un remix... però encara ho tenim una mica verda això del ball.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. nov. 19, 2013 11:29 pm

Hola noies, és ideal fer un ball diferent tal i com comenteu, una lenta per sortir i després un mix de diferents cançons, o com diu Agasshi, un coreo divertida de Dirty Dancing, trenqueu els esqueme i els convidast alucinen.

Nosaltres som profes de ball i hem vist de tot, vem tenir un nuvi antiballador i que els amics sempre el veuen a la barra i no es mou, i vem muntar una coreo super xula amb una lenta per sortir i després un mix de diferents cançons disco (pitbull, ai seu te pego, balada boa, etc); no us podeu imaginar la cara dels amics i convidats quan van veure el nuvi!!!

Un altre parella que eren balladors de salsa i batxata, van sortir a ballar un vals.....tothom pensava que farien alguna cos espectacular, però com que duien el vestit de nuvis es van moderar.
Després de 2 o 3 cançons ballant tothom, els nuvis van desparaeixer i es van canviar, vem fer una presentació d'una parella que havien vingut a fer una exhibició de ball, ningú s'esperava que fossin els mateixos nuvis. Va ser un ball impresionant!!!

Un nuvi arritmic, que li costava molt ballar, vem fer una coreo senzilleta i no havia manera, la solució va ser que en el sopar prengués una mica de vi i cava i, endavant amb el ball a veure.

El ball no el va ballar be de com anava de "trompa", però va interpretar molt be les cançons i se li va anar l'olla, va estar millor que no el ball que teniem preparat.

Apa noies, aqui teniu uns exemples, ens ballem!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: lmlaso14 » dt. nov. 26, 2013 2:03 pm

jejejejejeje ens anirà molt bé compartir les cançons!!!

La canço del primer ball o millor dit les cançons les tenim bastant claretes... la resta una idea però encara no sabem...

El primer ball serà un remix perquè ho trobem molt divertit i va més amb nosaltres fer alguna cosa en plan conya...

No sé si farem 3 cançons o 2...

La primera és unes de les nostres cançons que marca la nostra història...després trencarem amb una que ha sonat molt a l'estiu... ja us diré el nom perquè no sé com es diu... jejejeje i pot ser acabem amb alguna flamenqueta rumbeta que també va molt amb nosaltres! Crec q serà un trosset de 3 cançons!!!

Ja tenim una mica de coreo jejejejeje

Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
lmlaso14
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 150
Membre des de: dv. set. 27, 2013 3:39 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: mire_ia » dc. nov. 27, 2013 12:33 am

Q xulo aquest post!! Nosaltres no se q farem encara pero a mi una q m encanta x lletra i música es la d save the last dance for me d Michael bubble ::love::
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Jordi&Anna » dv. abr. 18, 2014 5:54 pm

Nosaltres som alternatius del tot! Els balls clasicorros no van gens amb nosaltres i habitualment mai ballem agafats, així que ens quedarem amb el personal, sortirem agafats en plan de sempre i quan comenci la música ens deixarem anar i ens posarem en contradança (de cares l'un a l'altre) i ballarem line dance. Tots dos ballavem country abans de coneixens i també després. Hem triat Any man of mine de la Shania Twain.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jordi&Anna
 
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 18, 2013 7:01 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: AnGoDa » dv. abr. 18, 2014 6:04 pm

NOsotros lo tenemos súper claro! Iniciaremos el baile con la canción "Te Amo" de Sergio Dalma y la gente tendrá bengalas que encenderá en ese momento... y a media canción cambiará totalmente y sonará LIMBO de Daddy Yankke jajaja y en este momento se unirán al baile algunos amigos! Aún tenemos que pensar la coreografía aunque lo vamos a tener fácil porque esta canción está en el Just Dance jajaja así que la copiaremos XD
Imatge
Avatar de l’usuari
AnGoDa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 13, 2013 5:30 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. maig 24, 2014 5:08 pm

Hola núvies, aquest cap de setmana tenim un ball de nuvis excepcional.

Els nuvis estan asseguts a la seva taula i comença a sonar la cançó de Rebel (piratas del CAribe, el video dels click de famobil), és un vals, així que quan arriben a la pista ballen una mica i canviem a Limbo de Daddy Yankee. Fan uns passos de salsa separats i contuinuen amb la de Shakira La, La, mogudeta; i acaben amb una coreo de Grease que és més tranquileta al final per tornar a ballar junts.

Això si, la preparació ha estat llargueta...

Vinga noies, ens BAllem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
Avatar de l’usuari
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Tomy » dl. maig 26, 2014 5:14 pm

Agasshi ha escrit:Nosaltres encara no estem segurs del tot però volem fer una espècie de "remix"...posar primer un vals tipicorro perquè la gent es quedi pensant "però què fan, si això no és el seu estil", i de cop canviar a "Time of my life" (sí, la de Dirty Dancing xD) i fer el paripé del principi del ball perquè és la cançó que cantàvem a la dutxa quan començàvem a sortir junts jajajajaja :-)0(-:

El que ell no sap (de fet només ho saben 3 persones del casament) és que la faldilla del meu vestit és desmontable i penso arrencar-la a mitja cançó!! : ban :


Qué bo Agasshi!! Jo també tinc una faldilla desmontable!! Però deu de ser més dificil de treure que la teva, pq no puc fer això d'arrencar-me-la a mitja cançó!!
Nosaltres farem una cançó lenta, no ens atrevim a fer cap coreo!! Però ho trobo divertidissim i a les bodes que ho he vist és un puntazo!! Queda genial!!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: marlui » dt. maig 27, 2014 2:18 pm

yo començo amb un vals amb el meu pare y es talla y fem dirty dancing the time of my life pero o portem fatal!!
Avatar de l’usuari
marlui
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

Re: El primer ball de casats!

EntradaAutor: Naraser » dt. maig 27, 2014 5:48 pm

Hola noies!!

Soc nova al forum, m'estreno avui.
Nosaltres ballarem En Blanco y Negro de la Malú. Jo volia obrir amb Happy, però el meu maromo no vol, així que en aquesta de la Malú estem d'acord els dos (és que jo soc més marxosilla que ell....).

Molt bones ideas les vostres!
Naraser
 
Entrades: 3
Membre des de: dt. maig 27, 2014 5:43 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants