detalls invitats 2014

Un gran any!!

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dc. jul. 17, 2013 2:01 pm

Doncs ara no sé on ho vaig trobar!! Després ho miro bé (ho tenia apuntat en algún lloc...) i t'ho dic :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: SanyJavi » dj. jul. 18, 2013 8:30 am

Hola chicas!
Que chulos los detallitos, pero dependiendo de los invitados que tengamos creo que puede salir un pelin caro, jejej,
Yo habia pensado una botellita de vino a los hombres y un foular a las chicas... pero todavia no tenemos nada decidido.
SanyJavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:19 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: isaycheni » dj. jul. 18, 2013 2:21 pm

elibeta5 ha escrit:
Arya82 ha escrit:Isaycheni, aquí tens la direcció on vaig trobar les copes i els gots:
http://www.calcomaniascesc.es/18201.html

Hi ha coses moníssimes! ::love::


gracies!!!! vaig a mirar-ho!!!



Guapa!! els he contactat als de les copes!! m'agraden molt, passa que la comanda mínima són 25 unitats... i jo volia fer-ho en plan regal pels pares i prou...
Els hi he preguntat si tenen restes d'estoc o alguna cosa així per poder-li comprar menys de 25 copes, a veure que em diuen.


Les xocolates són maquíssimes!! i ara tot aquest rollo de la decoració de galetes i cup cakes i tot aquest tema està súper de moda!
Imatge
Avatar de l’usuari
isaycheni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Merigreti » dj. jul. 18, 2013 5:44 pm

Oooh! hay cosas muy chulas en la web, las copas de los novios me gustan mucho pero en la web no pone precios ni nada no? es que yo creo que no va muy bien y se me queda pillada la conexión.
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: isaycheni » dj. jul. 18, 2013 9:42 pm

no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
isaycheni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dj. jul. 18, 2013 9:57 pm

isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*


me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: gemma87 » dv. jul. 19, 2013 4:55 pm

elibeta5 ha escrit:
isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*


me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com



hola yo también estoy interesada, si me pudieras enviar un privado con los precios te lo agradecería, gracias.

besos.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: isaycheni » dv. jul. 19, 2013 7:01 pm

elibeta5 ha escrit:
isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*


me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com



hecho!!! ya te he enviado el mail con los precios! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
isaycheni
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 05, 2013 2:28 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Merigreti » dv. jul. 19, 2013 7:06 pm

Que guai!!! Podrias enviarme un privado con los precios a mi tmb? Gracias
Imatge
Avatar de l’usuari
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dv. jul. 19, 2013 8:25 pm

isaycheni ha escrit:
elibeta5 ha escrit:
isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!! *.-o-o.*


me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com



hecho!!! ya te he enviado el mail con los precios! :-)ok:


graciassss
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Alexita012 » dg. jul. 21, 2013 4:22 pm

Maruja que marujeando, he dado con esta web sobre detalles para invitados, la mar de originales y todos son hechos a manos: A lo mejor hay alguna manitas que le gustaría probar a hacer ella misma los detalles.. os dejo el enlace! :-)ok:

http://www.intimateweddings.com/blog/ca ... ors-gifts/

bathsaltscropwebw2.jpg


choccookieslabelgoodsofttext.jpg


coffee-favor-bags-1-pic1.jpg


hot-cocoa-on-a-stick-7text.jpg


lavender-dryer-bags-good.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dc. jul. 24, 2013 2:11 pm

Una pregunta noies! A la pàgina web aquesta dels xupitos i copes i tal, se us obra la pàgina on hi ha d’haver totes les fotos? Es que fa un temps ho podia veure, però ara ja no! :t:t: I vaig demanar els preus, però clar, sense poder veure tots els productes no em serveix de res :-(

I no sé si es culpa meva o d’ells :-/ Si a algú més li passés, els hi enviaria un mail.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dc. jul. 24, 2013 8:44 pm

a mi si que se me obre sense problemes!
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 25, 2013 1:53 pm

elibeta5 ha escrit:a mi si que se me obre sense problemes!


Gràcies! Doncs probaré amb l'ordinador dels meus pares, a veure si allà sí que se m'obre :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: marita22 » dj. jul. 25, 2013 10:59 pm

Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!

N'hi ha també amb tasses, espelmes...


Holaa, hay una pag que se llama Chupitum, a ver si ves algo que te gusta, yo todavía no se que dar a los invitados, hay tantas cosas , que te vuelves loca!!!!

:mu:: : ban :
marita22
 
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 28, 2013 12:10 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dv. jul. 26, 2013 10:43 am

Chicassss tengo una idea em mente barata xo con trabajo!!!ya os contare
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 26, 2013 1:17 pm

marita22 ha escrit:
Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!

N'hi ha també amb tasses, espelmes...


Holaa, hay una pag que se llama Chupitum, a ver si ves algo que te gusta, yo todavía no se que dar a los invitados, hay tantas cosas , que te vuelves loca!!!!

:mu:: : ban :


Chupitum també està bé, però m’agraden més els altres! A veure si aconsegueixo que se m’obri la pàgina i miro preus :t:t: Que els detalls continuo sense tenir-los gens clars!!

elibeta5 ha escrit:Chicassss tengo una idea em mente barata xo con trabajo!!!ya os contare


Doncs comparteix noia!!! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dg. jul. 28, 2013 8:18 am

Arya82 ha escrit:
marita22 ha escrit:
Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!

N'hi ha també amb tasses, espelmes...


Holaa, hay una pag que se llama Chupitum, a ver si ves algo que te gusta, yo todavía no se que dar a los invitados, hay tantas cosas , que te vuelves loca!!!!

:mu:: : ban :


Chupitum també està bé, però m’agraden més els altres! A veure si aconsegueixo que se m’obri la pàgina i miro preus :t:t: Que els detalls continuo sense tenir-los gens clars!!

elibeta5 ha escrit:Chicassss tengo una idea em mente barata xo con trabajo!!!ya os contare


Doncs comparteix noia!!! :-)


bueno vaig pensar de fer algu similar a lo dels xupitos d´aquesta pagina xo a un preu raonable aixi que pensant vaig fer aixo:
potser keda massa cutre xo li he ensenyat a la meva familia i diuen que queda super be!!! aiii no se
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: Arya82 » dg. jul. 28, 2013 3:08 pm

Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-ho :hmm:: i mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679

Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: detalls invitats 2014

EntradaAutor: elibeta5 » dg. jul. 28, 2013 5:10 pm

Arya82 ha escrit:Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-ho :hmm:: i mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679

Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!


esta molt be tmb!!! pero has de tenir molta manya per fer-ho no? i quan costaran les pintures aquestes?
loq que he fet es agafar el segell i ho imprimire en un paper que es per fer pegatines stic que ja l´he comprat, en la foto ho he fet amb foli xk era x fer una prova, abans de comprar l´altre paper per aixo keda com despegat, quan tingui el fet amb l´altre paper ho torno a posar
Imatge
Avatar de l’usuari
elibeta5
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant