BODA A BARCELONA CIUTAT

Un gran any!!

BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dv. maig 10, 2013 5:31 am

Hola noies,

sóc nova al forum! Em caso el 2014, encara no tenim la data pensada però segurament finals d'abril o maig. Sóc de Barcelona però visc a NY i em caso amb un americà. Ho hauré d'organitzar tot a distància i la veritat és que no sé ni per on començar! Vaig a BCN a l'estiu i voldria deixar la data ja posada. Alguna suggerència per ajudar-me a limitar la meva búsqueda?

Gràcies i enhorabona a totes!
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dv. maig 10, 2013 1:10 pm

Caram! Ets la nostra núvia més internacional! Benvinguda!

Doncs jo et diria que primer has de decidir quin tipus de casament voleu. Si és civil si el voleu fer al mateix lloc que la celebració (per tant potser més masia) o si no us importa i passareu pel jutjat. Igual si és amb esglèsia (aqui no tens més remei que anar a dos llocs).

Quan dius Barcelona, parles de provincia o de ciutat?

Si parles de provincia per a mi va ser qüestió de decidir quin casament voliem. Nosaltres voliem algo envoltats de natura, molt a l'aire lliure i envoltat de "bosc" vam triar Can Ribas...ens encanta, te'l recomano. Però està clar que el que marca és l'estil. Potser el vols totalment urbà i penses en un Hotel Arts (que a més crec que el capital és americà! jeje).

Si és civil ho primer és tenir data amb el restaurant, desp´res és moure els papers, amb el teu ajuntament, ell...la veritat que ns com funciona amb algú extranger!

Bé, has pensat aquestes coses? Vinga que et donarem un cop de mà!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: cristina2014 » dv. maig 10, 2013 4:26 pm

Benvinguda i enhorabona pel casament!
Doncs jo també penso que has de mirar quin tipus de casamebt, crec q busques una esglesia bilingue això pot limitarte una mica la zona perque el restaurant no estigui massa lluny. Aixi que un cop solventis això mira per aqui hiha opinions de molts restaurants, alguns tenen minims de convidats que si sous un casament petit us pot pujar... Jo crec que per email pots demanar molta informació i així quan vinguis aprofites més el temps.
Per qualsevol cosa estem per aquí!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dv. maig 10, 2013 4:58 pm

Hola Noies,

Gràcies per la vostra resposta. La veritat és que encara no ho tenim massa pensat. La idea és o bé casar-nos a Barcelona ciutat o molt a prop, vindrà molta gent de NY, alguns només pel cap de setmana, amb jet lag, i si organitzo una boda massa lluny de BCN no tindran la llibertat de marxar quan estiguin cansats.

He mirat alguns llocs per internet però res que m'hagi agradat massa. Si és a BCN ciutat voldria algun lloc o bé emblemàtic, tipo la casa batlló o el palauet de gràcia, alguna cosa així (no sé preus encara potser s'escapa del meu presupost) o bé algun restaurant amb vistes de la ciutat. He mirat l'hotel miramar i mirabé, però cap dels dos m'acaben de fer el pes.. què difícil serà.

En principi tenim pensat casar-nos per la iglèsia... si teniu alguna recomanació ja em direu. M'agrada la de parroquia de santa maria reina. Pq té un espai verd, però potser ja no hi ha lloc.
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 10, 2013 5:41 pm

Fiance ha escrit:Hola Noies,

Gràcies per la vostra resposta. La veritat és que encara no ho tenim massa pensat. La idea és o bé casar-nos a Barcelona ciutat o molt a prop, vindrà molta gent de NY, alguns només pel cap de setmana, amb jet lag, i si organitzo una boda massa lluny de BCN no tindran la llibertat de marxar quan estiguin cansats.

He mirat alguns llocs per internet però res que m'hagi agradat massa. Si és a BCN ciutat voldria algun lloc o bé emblemàtic, tipo la casa batlló o el palauet de gràcia, alguna cosa així (no sé preus encara potser s'escapa del meu presupost) o bé algun restaurant amb vistes de la ciutat. He mirat l'hotel miramar i mirabé, però cap dels dos m'acaben de fer el pes.. què difícil serà.

En principi tenim pensat casar-nos per la iglèsia... si teniu alguna recomanació ja em direu. M'agrada la de parroquia de santa maria reina. Pq té un espai verd, però potser ja no hi ha lloc.


Jo tinc una amiga que es va casar a sta maria reina y després va fer el convit al hotel juan carlos. Està força aprop. Altres opcions de la ciutat... conec molt pocs, la veritat.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dv. maig 10, 2013 6:13 pm

Aquest encara no l'he mirat. Ja ho faré! Gràcies.
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: gemma87 » dv. maig 10, 2013 6:50 pm

hola,
enhorabona pel casament, si busques un hotel a barcelona, ara a l'hotel W ( vela) a barcelona fan convits de casament i cerimonies civils també.

jo, si em permets un consell, també començaria a moure papers, perquè si ja és dificil organitzar un casament estant al mateix lloc on et cases, fer-ho a tants quilòmetres de distància encara ho dificulta tot més, així que penso que hauries de buscar restaurant i començar a moure papers quan abans millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dv. maig 10, 2013 8:46 pm

Hola Gemma,
Gràcies per la dada de l'hotel Vela, ara ho miro, i sí, tens tota la raó! M'he d'afanyar pq el temps passa volant! Al principi voliem casar-nos a l'Octubre 2013, però després vem pensar que era impossible organitzar-ho tot amb tant poc temps. Quin estrés! Un cop ens decidim pel lloc ja lo altre ho podré organitzar des d'aquí imagino... però fins que no vagi el mes que ve a BCN em serà difícil posar la data.
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dv. maig 10, 2013 9:10 pm

La Casa Batlló és preciosa, ara...tela amb el preu...no sé quin pressu tens...
Per mi el defecte és que no té sales diàfanes (moltes columnes) però dependrà de quanta gent sigueu!

També és molt bonica la Llotja si aneu a aquest tipus de llocs.

Penso com les altres noies que el Vela pot ser xulo!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dv. maig 10, 2013 11:29 pm

Ara acabo de demanar pressupostos del Vela i la Casa Batlló, ja us diré. I miraré la proposta de la Llotja, però potser és molt més fàcil si em decanto per un restaurant o hotel. Lo d'organitzar-ho en un lloc on necessites de tot potser és molta feina...

Gràcies guapes!
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Cristina_BCN » ds. maig 11, 2013 8:16 am

Nosaltres vam anar a unes portes obertes al hotel melià i les noies són molt maques i les sales molt chules, però no tens vistes enlloc clar... I després l'hotel Me si que és molt guai, la sala dóna a una terrasa i tens vistes de bcn i del mar :) A més als hotels t'entra la suite!! i bons preus pels convidats que s'hi vulguin quedar :-)ok:
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dg. maig 12, 2013 2:21 am

Great! Gràcies Cristina. M'ho miraré.
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Arimar » dg. maig 12, 2013 9:15 am

Fiance, si em permets et fare una recomanacio que jo en el teu cas no dubtaria gens: heu pensat en contratar una wedding planner? S' encarregaran de buscar tot el que necessiteu i vosaltres nomes haureu d'escollir. Sincerament, estant a tants km de diferencia penso que es una bona opcio.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dg. maig 12, 2013 8:17 pm

Arimar ha escrit:Fiance, si em permets et fare una recomanacio que jo en el teu cas no dubtaria gens: heu pensat en contratar una wedding planner? S' encarregaran de buscar tot el que necessiteu i vosaltres nomes haureu d'escollir. Sincerament, estant a tants km de diferencia penso que es una bona opcio.



No és una mala idea...
Et gestionaria el catering si vols buscar un espai separat del menjar (és a dir que no sigui restaurant!)
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dl. maig 13, 2013 4:11 am

En 3 setmanes viatjo a BCN i segons la feinada que sigui miraré lo del wedding planner, tot i que ja tinc algunes amigues que s'han oferit a organitzar-m'ho... jaja! Sort que tinc de les bones amigues.

He rebut alguns pressupostos: el lloguer del palauet pot ser per sales i és raonable, el de la casa Batlló és caret, ja m'ho imaginava! Et lloguen tot el edifici i és preciós però puja molt. Crec que descartat, he espantat una mica al meu xicot, jajaja!

Continuaré mirant. Encara no he rebut el de l'hotel vela i acabo de demanar el del Melià.

Al meu nòvio li agrada molt les caves codorniu, algú ha mirat per celebrar alguna boda allà? o heu anat a alguna cerimònia? He demanat pressupost però no m'han respòs encara...

Com porteu vosaltres els preparatius?

Thank you very much!
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dt. maig 14, 2013 10:42 am

Hola guapa,

No conec les Caves Codorniu...a veure si algú te'n sap dir alguna cosa.

Et passaré el contacte d'una amiga meva que es dedica a organitzar esdeveniments i toca la part de personal shopper i protocol. Crec que és una bona opció en el teu cas si no cobra gaire (no crec que sigui molt car).

Em passarà el seu blog i el penjo aqui per qui el pugui necessitar!

Una abraçada!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 8:07 am

Bon dia!

Aquí va ho promès.

Aquesta noia és amiga meva i es dedica a temes d'organització d'esdeveniments, wedding planner, assessorament coma personal shopper i protocol.

Fa poc que ha començat amb aquest tema professionalment i no crec que tingui preus molt cars.

No perds res per posar-t'hi en contacte!!

Ja em diras.

Es diu Irene i és de Barcelona: http://airinbyyourside.wordpress.com/

Una abraçada, Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dj. juny 27, 2013 1:55 pm

Gràcies pels consells, hem estat a BCN mirant llocs i no ens hem acabat de decidir! Crec que em decanto per contractar una wedding planner i que ens ajudi una mica!

Algú ha organitzat una boda al MNAC? Ens va encantar la sala, impressionant.
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: floreta01 » dj. jul. 11, 2013 9:07 am

Fiance ha escrit:Gràcies pels consells, hem estat a BCN mirant llocs i no ens hem acabat de decidir! Crec que em decanto per contractar una wedding planner i que ens ajudi una mica!

Algú ha organitzat una boda al MNAC? Ens va encantar la sala, impressionant.



Faràs bé, hi ha moltes professionals bones, no perds res per demanar pressupostos.

Del MNAC no et puc ajudar...Ptns

Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: BODA A BARCELONA CIUTAT

EntradaAutor: Fiance » dg. jul. 21, 2013 3:32 am

Hola noies,
estic una mica desconnectada del fòrum... sorry!

Després de mirar uns 30 llocs per internet, visitar-ne uns 10, decidir-ne uns, descartar-los després, contactar amb wedding planners sense acabar contractant-les... seguim igual d'indecisos. Algú li ha passat això o som nosaltres que li donem masses voltes. Un dia penso que vull la boda d'una manera i a la setmana següent canvio d'opinió...

Algú ha anat a alguna boda a Torre de LLeons o es casa allà? El lloc ens va semblar molt maco i la noia que ens va atendre encantadora. también ens agraden les caves codorniu? Codorniu està una mica lluny de BCN però podríem posar autobusos... Alguna experiència? Consells?

Gràcies!
Fiance
 
Entrades: 15
Membre des de: dv. maig 10, 2013 4:56 am


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron