¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

Un gran any!!

¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: botones » dc. març 20, 2013 3:23 pm

¡Hola!

Soy nueva en el foro, así que si me equivoco de lugar o lo que sea, corregidme.
He abierto este hilo para que me ayudéis porque estoy hecha un lío :-(
Este fin de semana queremos tener cerrado el tema del restaurante y no lo tengo nada claro. No hemos visto muchísimos, pero no he visto ninguno que se ajuste del todo con lo que busco, y para resumir, la cosa está entre estos dos. Can Marial lo he ido a visitar y al Serrat iré pronto, a ver si al verlo en persona me acabo de decidir. La cuestión es que del primero no he visto muchas opiniones y del Serrat he leído que te cambian todo cada dos por tres y no me he acabado de enterar de si tiene cocina propia.
¡Qué agobio de decisión!

¿Me podéis ayudar?
Avatar de l’usuari
botones
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 20, 2013 3:11 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Anna81 » dc. març 20, 2013 3:47 pm

Hola!!

Nosaltres vam estar a un casament a Can Marial fa dos anys i com a futurs nuvis vam anar a visitar el Serrat de l'Ametlla. Si jo hagués de triar seria, sens dubte, Can Marial. El lloc és super maco, es veu el mar, només un casament al dia, ...
El Serrat també és maco però no sé, és un altre rotllo, fan dos casaments al dia (almenys quan nosaltres vam anar a preguntar), si és en dissabte i la nit et claven un plus, si el fas de migdia et fan fora molt aviat, ... no sé. Va a gustos però la meva opinió és aquesta :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: botones » dc. març 20, 2013 4:21 pm

Gràcies, Anna81

Estic tan perduda i tinc tants dubtes... Tinc la impressió que agafi el que agafi, m'equivocaré :(
Avatar de l’usuari
botones
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 20, 2013 3:11 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Anna81 » dc. març 20, 2013 4:35 pm

botones ha escrit:Gràcies, Anna81

Estic tan perduda i tinc tants dubtes... Tinc la impressió que agafi el que agafi, m'equivocaré :(


No dona no! Ja veuras com l'acabeu trobant :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: xeta21 » dc. març 20, 2013 8:55 pm

Jo vaig anar a mirar El serrat per que el tinc aprop de casa.. i a vuere el lloc es precios.. pero es una f'abrica de bodes.. apart de que son un pijos punyeteros!!

A nosaltres no ens va agradar ree de reeeee!! pero si que es cert que el lloc es preciooooooooooooos!!

Potser si et mires mes restaurants... si t'agraden d'aquest estil dona-li un ull a Mas ventos! es mooooooooolt xuli! :) ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Anna81 » dj. març 21, 2013 10:00 am

xeta21 ha escrit:Jo vaig anar a mirar El serrat per que el tinc aprop de casa.. i a vuere el lloc es precios.. pero es una f'abrica de bodes.. apart de que son un pijos punyeteros!!

A nosaltres no ens va agradar ree de reeeee!! pero si que es cert que el lloc es preciooooooooooooos!!

Potser si et mires mes restaurants... si t'agraden d'aquest estil dona-li un ull a Mas ventos! es mooooooooolt xuli! :) ::love::


Jajajaja moltísssssim!! I no en deixen passar ni una eh? És el que dius, el lloc és maquissim però van al que van i no hi vaig veure massa dedicació així com per exemple altres llocs veus que es desviuen perquè tot vagi rodat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: botones » dj. març 21, 2013 10:21 am

Doncs jo un dels llocs que vam visitiar ja l'havia descartat per com ens van tractar (i també per tenir la impressió que era fábrica de bodes...), m'ho esteu deixant molt clar quin he d'agafar! No em vull adelantar perq vull anar a veure'l però...
Avatar de l’usuari
botones
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 20, 2013 3:11 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Anna87 » dj. març 21, 2013 1:11 pm

Jo no m'estaria d'anar.lo a veure però estic amb la resta i em quedo amb Can Marial sens dubte. Jo vaig anar Al serrat d'invitada hi ha coses que no em van acabar d'agradar, una boda es una boda i es una festa al cap i a la fi, i que et diguin aixo no, aixo tampoc... i que pagues un dineral, a més crec que u tracte mes familiar aniria millor! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: xeta21 » dj. març 21, 2013 3:01 pm

Anna81 ha escrit:
xeta21 ha escrit:Jo vaig anar a mirar El serrat per que el tinc aprop de casa.. i a vuere el lloc es precios.. pero es una f'abrica de bodes.. apart de que son un pijos punyeteros!!

A nosaltres no ens va agradar ree de reeeee!! pero si que es cert que el lloc es preciooooooooooooos!!

Potser si et mires mes restaurants... si t'agraden d'aquest estil dona-li un ull a Mas ventos! es mooooooooolt xuli! :) ::love::


Jajajaja moltísssssim!! I no en deixen passar ni una eh? És el que dius, el lloc és maquissim però van al que van i no hi vaig veure massa dedicació així com per exemple altres llocs veus que es desviuen perquè tot vagi rodat...


es que em vaig enamorar del lloc eh!! pero em van semblar tan pijos punyeteros que em van donar fastig! XD a sobre com sabia que es un lloc així pijillo ja em vaig vestir una mica millor.. pero si ho se vaig heavy cullons i ric una mica! XDD
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: botones » dj. març 21, 2013 3:57 pm

Jajajaja... jo en les primeres visites també em maquillava bé i tot! :-)0(-:
Avatar de l’usuari
botones
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 20, 2013 3:11 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: globeros » dv. març 22, 2013 10:43 am

Hola,

yo fui a visitar los dos, me caso este año. Finalmente no me quedñe con ninguno, mi elección fue Can marlet.
El serrat me encantó, es precioso!!!!!!tanto los jardines, como el salón y las vistas y todo!!! lo d las dos bodas es depende, pk la nuestra al ser numerosa, 150 solo hacen una y es perfecto!!!Se casó una amiga mía hace tres años y fue espectacular. No nos decidimos x él, pk era un pleín más caro de nuestro presupuesto y la amiga q se casó allí nos dijo que habían cambiado la cocina varias veces dsd q se casó, y ya no eran los mismos q aquella vez...lo q m preocupaba q para el precio tan elevado lacalidad d la comida no fuera tanto.... no se, tenía dudillas, si me hubieran atendido con más ganas y haciendome alguna rebajilla, nos hubieramos quedado con él.... pero al final no fue así.
Y el marial es totalmente diferente, me gustó, ero tmpoco me encantó como el serrat. x internet se ve mejor lo de las vistas al mar y los jardines...realmente luego allí, tmpoco me pareció tan espectacular, ves el mar pero muy de fondo, antes ves todo la ciudad... y el salón al ser tantos quedaba muy pequeño para mi gusto. Lo q si q me gustó es la calidad-precio, pk estaba bastante bien de precio y t regalaban basntes cosillas.

es cuestión de mirar y ver si te llena o no, aparte del precio y de como te atiendan.
Suerte en la elección!!!
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Rominaa » dv. març 22, 2013 8:01 pm

Yo al igual que globeros me quedo con Can Marlet jeje, en su dia visité los dos en el Serrat aparte de que la atención fue de pasota total encima pillamos un dia con nubes y perdimos la vista tan bonita que tienen, fue ver Can Marlet y lo tuvimos muy claro. En cuanto a Can Marial es otro nivel aunque tambien es verdad que es más económico.>.-<:
Rominaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Verònica » dt. maig 07, 2013 10:52 pm

Botones, nosotros nos casamos hace año y medio en Can Marial y qué te voy a decir! Estamos encantandos con la elección!

Fue el segundo restaurante que miramos y tras visitar más de diez restaurantes, te aseguro que ninguno como el nuestro. Para cualquier duda, ya sabes dónde estoy! :-)ok:
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: ¡Ayuda! Can Marial o El Serrat de l'Ametlla

EntradaAutor: Deb254 » dt. maig 14, 2013 6:47 pm

Hola! Yo fui a una boda hace justo un año al Serrat y la verdad es q absolutamente nada malo q decir, si no todo lo contrario! El sitio es espectacular, con unas vistas preciosas, el salon muy bonito y moderno y la comida genial. Es cierto q mi amiga me comento q habian cambiado de dueño este año... asi q probablemente el trato y las condiciones tbn hayan cambiado...
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron