Monsantbenet 2014

Un gran any!!

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Anna81 » dj. juny 26, 2014 10:24 am

n9naro ha escrit:Hola a tots!! aquí una altra parella pel MSB a l'octubre del 2014!!
el que més ens preocupa ara és el temps que pot fer a l'octubre allà. Per això demano per qui hagiu estat allà un octubre, què ens podeu dir? fa molt fred? moltes gràcies


Hola!!

Nosaltres ens vam casar el 26 d'Octubre a MSB i vam tenir molta molta sort amb el temps. Vam poder fer l'aperitiu al jardí sense problema i això que sempre haviem pensat i ens havien dit que faria massa fred. Això va com va, fins que no s'acosti la data no podràs planificar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Sisu2014 » dv. jul. 04, 2014 8:14 am

a l'octubre pot passar de tot...jo vaig anar un dia al novembre i em vaig congelar de fred....pero en canvi l'Anna d'awui del forum q es va casar a finals d'octubre, va tenir un dia radiant de sol i fins i tot va. fer aperitiu a l'exterior del bon temps que feia!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Monsantbenet 2014

EntradaAutor: Tomy » dc. jul. 30, 2014 3:15 pm

n9naro, jo he decidit que no em preocuparé pel temps. Si plou que plogui! No s'hi pot fer res!! I al octubre pot passar de tot!
Al final lo important és la celebració en si. És veritat que pels desplaçaments pot ser més complicat, però ja està, per la resta no influeix! I les fotos també queden molt romàntiques!!
Tomy
 
Entrades: 29
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 4:29 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants