Can ribas 2014

Un gran any!!

Can ribas 2014

EntradaAutor: roser87 » ds. feb. 02, 2013 6:43 pm

Hola chicas abró un tema para todas las que nos casaremos el año que viene en este maravilloso sitio llamado CAN RIBAS =)
No se vosotras xo se me está haciendo un poco cuestarriba todo estó de organizar este día tan bonito y especial... el restaurante costo un poco xo tenía una buena referencia de alguien muy cercano y al verlo ya lo vi claro:) pero fotografo y demás bufffffffff no se por donde tirar... No se si es pronto si mejor esperarme vosotras como lo llevais???
Alguna referencia de JENVIVA?? El precio es muy muy economico y las fotos no estan mal..


Por cierto mi dia es 1 DE AGOSTO del 2014 MENJADOR 2 =)
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 14, 2013 8:32 am

roser87 ha escrit:Hola chicas abró un tema para todas las que nos casaremos el año que viene en este maravilloso sitio llamado CAN RIBAS =)
No se vosotras xo se me está haciendo un poco cuestarriba todo estó de organizar este día tan bonito y especial... el restaurante costo un poco xo tenía una buena referencia de alguien muy cercano y al verlo ya lo vi claro:) pero fotografo y demás bufffffffff no se por donde tirar... No se si es pronto si mejor esperarme vosotras como lo llevais???
Alguna referencia de JENVIVA?? El precio es muy muy economico y las fotos no estan mal..


Por cierto mi dia es 1 DE AGOSTO del 2014 MENJADOR 2 =)



Hola Roser!! no me extraña que vieras el sitio claro.. es taaan bonito!! =0-0-) yo me casaré allí el 14-6-14!!

Tema fotos yo coincidí con Jenviva en la fira nuvis sabadell y no me gustaron, la cosa es que me dijeron que no se quedaban a la fiesta!!! que dos bailes y fuera.. :--( pero eso qué es?? no se.. yo lo tuve claro.. seguro que de la fiesta salen fotos buenísimas no??

Yo creo que me decidiré x Alphelia, hacen un buen conjunto de foto y video aunque si sólo quereis fotos Laura Ruiz tambien es muy especial.. ve a conocerles y ya me diras.. una opinión personal, si estas convencida reserva tu fotógrafo, sólo pueden hacer un trabajo al día y así ya no te lo quita nadie >.-<:

Animos guapa! no te agobies!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Bunyolet » dv. feb. 15, 2013 8:46 am

Hola!!!

Crec que en Joan Selva treballa per Can Marlet és una passada aquest home, li va fer l'album al meu germà i és una xul.lada, així que jo ho faré amb ell.
Bunyolet
 
Entrades: 26
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:58 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: roser87 » dc. feb. 20, 2013 7:12 pm

mire_ia ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola chicas abró un tema para todas las que nos casaremos el año que viene en este maravilloso sitio llamado CAN RIBAS =)
No se vosotras xo se me está haciendo un poco cuestarriba todo estó de organizar este día tan bonito y especial... el restaurante costo un poco xo tenía una buena referencia de alguien muy cercano y al verlo ya lo vi claro:) pero fotografo y demás bufffffffff no se por donde tirar... No se si es pronto si mejor esperarme vosotras como lo llevais???
Alguna referencia de JENVIVA?? El precio es muy muy economico y las fotos no estan mal..


Por cierto mi dia es 1 DE AGOSTO del 2014 MENJADOR 2 =)



Hola Roser!! no me extraña que vieras el sitio claro.. es taaan bonito!! =0-0-) yo me casaré allí el 14-6-14!!

Tema fotos yo coincidí con Jenviva en la fira nuvis sabadell y no me gustaron, la cosa es que me dijeron que no se quedaban a la fiesta!!! que dos bailes y fuera.. :--( pero eso qué es?? no se.. yo lo tuve claro.. seguro que de la fiesta salen fotos buenísimas no??

Yo creo que me decidiré x Alphelia, hacen un buen conjunto de foto y video aunque si sólo quereis fotos Laura Ruiz tambien es muy especial.. ve a conocerles y ya me diras.. una opinión personal, si estas convencida reserva tu fotógrafo, sólo pueden hacer un trabajo al día y así ya no te lo quita nadie >.-<:

Animos guapa! no te agobies!


HOLA GUAPA!! graciassss uala eso no me lo dijeron... xo enu alfinal me he decidido por ELEGANCE BODAS de Santa Perpetua, no está en la lista de Can Ribas pero es conocido de mi cuñada y bueno nos ha encantadoo las fotos que nos enseñó mencanta :D, pasate por su web ya verass que xuloo!
Como llevas los nervio nena aun nos queda bastante... xo no paro de anotas canciones ideas etc etc jejej te casas en iglesia o alli? yo haré boda civil espero que nonos achicharremos a las 6 de tarde jajajja
Que comedor eres?? yo el de hierro :P jejejej interrogatoriiiiiiiiiii AL MAXIM AJAJJAJA sorry :P
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: roser87 » dc. feb. 20, 2013 7:13 pm

Bunyolet ha escrit:Hola!!!

Crec que en Joan Selva treballa per Can Marlet és una passada aquest home, li va fer l'album al meu germà i és una xul.lada, així que jo ho faré amb ell.


Bunyolet gràcies guapa!! ets novia CAN RIBENCA ???? ejejjeje
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dc. feb. 20, 2013 10:40 pm

roser87 ha escrit:
mire_ia ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola chicas abró un tema para todas las que nos casaremos el año que viene en este maravilloso sitio llamado CAN RIBAS =)
No se vosotras xo se me está haciendo un poco cuestarriba todo estó de organizar este día tan bonito y especial... el restaurante costo un poco xo tenía una buena referencia de alguien muy cercano y al verlo ya lo vi claro:) pero fotografo y demás bufffffffff no se por donde tirar... No se si es pronto si mejor esperarme vosotras como lo llevais???
Alguna referencia de JENVIVA?? El precio es muy muy economico y las fotos no estan mal..


Por cierto mi dia es 1 DE AGOSTO del 2014 MENJADOR 2 =)



Hola Roser!! no me extraña que vieras el sitio claro.. es taaan bonito!! =0-0-) yo me casaré allí el 14-6-14!!

Tema fotos yo coincidí con Jenviva en la fira nuvis sabadell y no me gustaron, la cosa es que me dijeron que no se quedaban a la fiesta!!! que dos bailes y fuera.. :--( pero eso qué es?? no se.. yo lo tuve claro.. seguro que de la fiesta salen fotos buenísimas no??

Yo creo que me decidiré x Alphelia, hacen un buen conjunto de foto y video aunque si sólo quereis fotos Laura Ruiz tambien es muy especial.. ve a conocerles y ya me diras.. una opinión personal, si estas convencida reserva tu fotógrafo, sólo pueden hacer un trabajo al día y así ya no te lo quita nadie >.-<:

Animos guapa! no te agobies!


HOLA GUAPA!! graciassss uala eso no me lo dijeron... xo enu alfinal me he decidido por ELEGANCE BODAS de Santa Perpetua, no está en la lista de Can Ribas pero es conocido de mi cuñada y bueno nos ha encantadoo las fotos que nos enseñó mencanta :D, pasate por su web ya verass que xuloo!
Como llevas los nervio nena aun nos queda bastante... xo no paro de anotas canciones ideas etc etc jejej te casas en iglesia o alli? yo haré boda civil espero que nonos achicharremos a las 6 de tarde jajajja
Que comedor eres?? yo el de hierro :P jejejej interrogatoriiiiiiiiiii AL MAXIM AJAJJAJA sorry :P



Me alegro de que estes contenta con lo del fotógrafo :-)ok: pagareis canon entonces?? es q es una pasta.. que abuso : sgra :

Yo también salón hierro, también 18:00 y también boda civil allí!! jajaja gustos similares dicen.. :-))

Tema nervios 0, me lo veo taaan lejos... tu no?? estoy ansiosa por ir haciendo cosillas pero es que lo veo pronto, que opinas??

Lo que si estoy haciendo es un diario de novios.. en una libreta mona lo detallo todo, desde la pedida, fotos, días que hemos visitado restaurantes, lo que nos ha parecido, ideas.. vamos un poco de todo.. creo que el día de mañana será un recuerdo precioso de los preparativos y me lo paso bomba haciendolo. =0-0-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: roser87 » dv. feb. 22, 2013 6:42 pm

Mireee jajajaj sisi gustos similaress MOLAAA:D
Pos nervios nervios de momento no, claro lo veo tan lejos... pero tngo como tu una libretita donde apunto todas las ideas que me van saliendo, regalitos, música sobre todo canciones jejeje tngo la de la ceremonia civil de mi entrada y la del baile entre otras xo supongo que de aquí a que llegue la habre cambiado ochenta veces jajajaja
Tengo fotos del peinado y el vestido no me podido resistirrrrrrrrrrrr .... jejejeje
De lo que voy más perdida es del restaurante cuando empezamos a cuadrar cosinas supongo que ellos nos llamaran no???
He leido que Can rivaS hace un pica pica como el del banquete para todos los novios de ese año todos juntoss que ganasssss:D
Tendremos que organizar lo del juzgado y todo que follon nenaaaaaa

Mencanta poder hablar con alguien que esta en las misma que yo ejjeje mantendremos contacto ehh:D
UN BESOO!
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Bunyolet » ds. feb. 23, 2013 1:34 pm

Hola noies!!!!

Estem entre Can Ribes i Can Marlet ara!!!! els dos són molt macos haurem de fer pros i contres i decidir-nos per això anirem el 17 de març a Showroom de Navarro.
Bunyolet
 
Entrades: 26
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:58 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » ds. feb. 23, 2013 3:50 pm

Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!!

Estem entre Can Ribes i Can Marlet ara!!!! els dos són molt macos haurem de fer pros i contres i decidir-nos per això anirem el 17 de març a Showroom de Navarro.


Hola guapa!!! jo també vaig visitar Can Marlet però trobo que son molt diferents!!!! Els nuvis de Can Marlet estan molt contents aixi que allà segur que també estarieu genial.. ara can ribas es can ribas eh.. quin glamour campestre no??? ho trobo super chic ::0ov0o::

Roser nena estas super avançada!!! ja saps quin vestit vols??? jo no m'atreveixo a mirar abans que surti la col·lecció 2014 que em conec i soc capaç d'enamorarme d'algun... jajajaja. Vas estar a les portes obertes de novembre??? jo vaig conèixer can ribas aquell dia i ens van donar l'aperitiu.. tot super bo!!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: roser87 » dc. feb. 27, 2013 5:57 pm

mire_ia ha escrit:
Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!!

Estem entre Can Ribes i Can Marlet ara!!!! els dos són molt macos haurem de fer pros i contres i decidir-nos per això anirem el 17 de març a Showroom de Navarro.


Hola guapa!!! jo també vaig visitar Can Marlet però trobo que son molt diferents!!!! Els nuvis de Can Marlet estan molt contents aixi que allà segur que també estarieu genial.. ara can ribas es can ribas eh.. quin glamour campestre no??? ho trobo super chic ::0ov0o::

Roser nena estas super avançada!!! ja saps quin vestit vols??? jo no m'atreveixo a mirar abans que surti la col·lecció 2014 que em conec i soc capaç d'enamorarme d'algun... jajajaja. Vas estar a les portes obertes de novembre??? jo vaig conèixer can ribas aquell dia i ens van donar l'aperitiu.. tot super bo!!!!


MIREEE donc no vaig anar ... xk ens vem desidir casar al desembre jejeje xo espero que en fasin un altre aquest any, tu que creus???
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 28, 2013 8:55 am

roser87 ha escrit:
mire_ia ha escrit:
Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!!

Estem entre Can Ribes i Can Marlet ara!!!! els dos són molt macos haurem de fer pros i contres i decidir-nos per això anirem el 17 de març a Showroom de Navarro.


Hola guapa!!! jo també vaig visitar Can Marlet però trobo que son molt diferents!!!! Els nuvis de Can Marlet estan molt contents aixi que allà segur que també estarieu genial.. ara can ribas es can ribas eh.. quin glamour campestre no??? ho trobo super chic ::0ov0o::

Roser nena estas super avançada!!! ja saps quin vestit vols??? jo no m'atreveixo a mirar abans que surti la col·lecció 2014 que em conec i soc capaç d'enamorarme d'algun... jajajaja. Vas estar a les portes obertes de novembre??? jo vaig conèixer can ribas aquell dia i ens van donar l'aperitiu.. tot super bo!!!!


MIREEE donc no vaig anar ... xk ens vem desidir casar al desembre jejeje xo espero que en fasin un altre aquest any, tu que creus???


x facebook hi havia nuvis que tenien can ribas reservat i demanaven anar a les portes obertes.. i els hi van dir que no!!! :-(
que la jornada era x descobrir can ribas i que els nuvis que ja teniem reservat tindriem la nostra propia jornada de nuvis que es aquesta que s'ha fet ara fa poc.. ens tocarà esperar a principis de 2014!!!!!!!!!! jo potser els hi envio un mail per anar-hi un dia amb els papis que no ho han vist i els hi fa gràcia.. ::0ov0o:: aviam si cola... :-)0(-:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Deb254 » dj. feb. 28, 2013 7:01 pm

Hola!!! Jo tbe hem caso a can ribas al 2014, el 2 de maig exactament!!!. Porto enamorada d' aquest lloc molt de temps, i q finalment, q ho poguem fer aqui hem fa feliç feliç!! Jijiji :-)0(-: He anat com a convidada dues vegades i fantastic, i ara ho vull viure des de l' altra banda!. Tema de fotos nomes he mirat per internet, suposo q ara al març començarem a fer ruta. Alphelia hem va contestar un mail amb preus orientatius, alguna t preus de packs q fan amb prebodes i coses d' aquestes?
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 28, 2013 11:20 pm

Deb254 ha escrit:Hola!!! Jo tbe hem caso a can ribas al 2014, el 2 de maig exactament!!!. Porto enamorada d' aquest lloc molt de temps, i q finalment, q ho poguem fer aqui hem fa feliç feliç!! Jijiji :-)0(-: He anat com a convidada dues vegades i fantastic, i ara ho vull viure des de l' altra banda!. Tema de fotos nomes he mirat per internet, suposo q ara al març començarem a fer ruta. Alphelia hem va contestar un mail amb preus orientatius, alguna t preus de packs q fan amb prebodes i coses d' aquestes?


que guai Deb! ja som 3 >.-<: >.-<:

jo no ho coneixia però va ser veure-ho i em vaig enamorar..

alphelia ho pots agafar tot separadament i montarte el teu pack.. aixi pagues pel que realment vols.. sinó nostres vem agafar un pack de 2.600=fotos+album+master amb totes les fotos+video(3copies dvd)+pre o post de fotoivideo+4 minialbums x regalar i et regalen el ram de nuvia!!! aviam si t'ajuda!!!!!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Deb254 » dj. feb. 28, 2013 11:56 pm

Moltes gracies Mire!! I tant q m' ajuda! La veritat es q esta superbe!! Es pasta, pero es molt complet, i les referencies son bonissimes...
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dv. març 01, 2013 12:06 am

Deb254 ha escrit:Moltes gracies Mire!! I tant q m' ajuda! La veritat es q esta superbe!! Es pasta, pero es molt complet, i les referencies son bonissimes...


Si nosaltres vem anar a visitar també alex albors i laura.. la laura ens va agradar molt d'estil però els col·laboradors de video gens i era més carilla. Els Alphelia son supermajos, veslos a conèixer i ja veuras.. ::love::
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: GOYA » dv. març 01, 2013 4:00 pm

Éste es uno de los restaurantes que tengo apuntados como posibles para ir a visitar.
Las que lo habeis cogido, que tal de precio?
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dv. març 01, 2013 9:54 pm

GOYA ha escrit:Éste es uno de los restaurantes que tengo apuntados como posibles para ir a visitar.
Las que lo habeis cogido, que tal de precio?


pues es de los carillos.. pero para mi vale hasta el último euro.. no decidas sin verlo =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. març 05, 2013 12:24 am

Bona nit!

Per fi hem decidit casar-nos al 2014 i encara estem buscant lloc, però de tots els llocs que hem vist al Montseny aquest ens sembla el més màgic...Tot el que hem vist ha sigut per internet però si és la meitat de bonic em sembla que és el que anem buscant! :)

Les que heu reservat aquí per l'any que ve, sabeu si ho tenen molt ple? Haviem pensat fer-ho al juliol però no sé si podria ser...

I les que heu estat...Què tal la boda civil?? I el menjar?? Jejej mil dubtes...

He vist el fotògraf de la web i el blog i m'ha encantat! Algú sap preus? :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: GOYA » dt. març 05, 2013 8:26 am

Yo aun no he ido, por lo que dice Mire-ia, es de lo carillos, no se, habrá que visitarlo para ver si vale la pena, y ver cuanto de carillo es, jeje.
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. març 05, 2013 12:17 pm

GOYA ha escrit:Yo aun no he ido, por lo que dice Mire-ia, es de lo carillos, no se, habrá que visitarlo para ver si vale la pena, y ver cuanto de carillo es, jeje.


La verdad es que voy un poco perdida con el tema números! En el mail que me enviaron ponía que de media en temporada alta eran unos 140 p.p. y un 10% de descuento si eran en viernes o domingo...van por ahí los precios? Lo que no sé es si eso incluye el arreglo floral, 2 h baile + dj etc!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants