Can ribas 2014

Un gran any!!

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » ds. oct. 05, 2013 11:19 am

Judithbt ha escrit:Agasshi no coneixia la colecció i m'ha agradat molt perque son diferents, jo tambe ja tinc el meu vestit es del jordi dalmau y el tracte tambe va ser super atent com amb vosaltres!!!


Jordi Dalmau el tenia a la llista per visitar-lo perquè estava mig enamorada d'un parell de vestits, però al final Whiteday va ser la meva segona i última tenda xD ho vaig tenir tan clar que no em calia emprovar-me res més!! :P
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » ds. oct. 05, 2013 7:23 pm

Noies! Al final fem alguna cosa perquè ens poguem reconèixer demà o què? Jo crec que hi haurà molta gent i només amb les nostres descripcions no en tindrem prou xD
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Nube81 » dg. oct. 06, 2013 8:50 pm

Vaya chicasss!!!! He estado tan atareada los últimos días k al final no os dije cómo iría vestida y con tanta gente hoy era imposible saber quien erais :star:: . Chicas del salón de les oliveres, todo genial, os pondrán una muestra del nuevo aperitivo de este año, quedaros sentados un rato y os traerán todos los platos poco a poco, si queréis algun plato que no os hayan traido lo podéis decir y os lo traen, en la mesa tendréis detallados los platos k os van a servir. Todo buenísimo, ah x cierto antes del aperitivo hay una bienvenida k tiene cómo un chupito de sandía o de coco, coged el de coco está buenísimo, se llama agua de coco. Pararos en todo y preguntad no os preocupeis k os lo explicarán todo muy bien pk tenéis puestos muchos extras, creperia, piano bar, globos, etc... Os encantara y además ponen cómo un bufet de postres y están todos buenísimos, es una opción para sustituir el pastel x el bufet para k la gente pruebe diferentes postres!!! Además nos ha hecho buen dia, cuándo nos íbamos ha sido cuándo se ha nublado. Por cierto, ¡no desayuneis!!!!! K os vais a hartar!!!!! :-)0(-:
Nube81
 
Entrades: 22
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 1:51 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dl. oct. 07, 2013 9:39 pm

Q guai diumenge a can ribas!!! La ceremonia estava preciosa i ens va fer súper bon día :-) jo m vaig trobar la LAIA (arya) i una altra noia q conec d Sabadell, els d la casa súper amables com sempre, es un gust anar a can ribas :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dl. oct. 07, 2013 10:33 pm

Hola!!!
Sí, va estar genial!!! La veritat és que tenim molta sort de poder anar tants cops a Can Ribas i gaudir d'aquests moments pre-boda tan macos ::love:: La cerimònia com diu la Mireia estava xulíssima, pel meu gust les cadires molt més maques al natural, sense la funda, i amb aquesta decoració tan senzilla i cuidada.
Mireia! Va ser molt guai veure-us! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dt. oct. 08, 2013 10:34 pm

Arya 2014 ha escrit:Hola!!!
Sí, va estar genial!!! La veritat és que tenim molta sort de poder anar tants cops a Can Ribas i gaudir d'aquests moments pre-boda tan macos ::love:: La cerimònia com diu la Mireia estava xulíssima, pel meu gust les cadires molt més maques al natural, sense la funda, i amb aquesta decoració tan senzilla i cuidada.
Mireia! Va ser molt guai veure-us! >.-<:

LAIA 100%d acord amb l tema cadires d la ceremonia, ara em sobra l alfombra, preferim pètals i prou :-) va ser guai trobarnos :-)ok: avui he començat una formació a Sabadell i qui em trobo?? La noia del 7 d juny!! Q treballa allá i ens hem reconegut al moment Xq ens estaven informant alhora dels 1000postres :-)0(-: q petit es el mon...
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. oct. 22, 2013 9:38 pm

No havia contestat a aquest tema!!
Mire_ia quina casualitat que coincidissis amb la noia del dia 7!! Ja l'has convençut x a que s'uneixi a la secta?? jajajaja :-)0(-:

Per cert noies! heu rebut els preus del 2014?? Què us semblen? I el pica-pica?? La veritat és que nosaltres estem una mica decepcionats perquè ens agradava més com pintava el de l'any passat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dt. oct. 22, 2013 9:56 pm

Hello!! Jo si que he rebut la carta!! Q car toooot!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ...
No t agrada l aperitiu? A mi potser m agrada mes que el de l any passat.. :yium:-) q curios.. El q m encanta d totes totes es lo dels 100 postres =0-0-)
També ens estem plantejant fer tot l convit a fora al jardi, asseguts pero en plan cóctel, van mesclant l aperitiu amb 6plats i s acaba amb els 100postres, també pot ser guai i sobretot molt menys protocolari.. Aviam quan ens passin la proposta que ens sembla..

Qui ve a la quedada d aquest dissabte?? : besito :
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Arya 2014 » dc. oct. 23, 2013 12:42 pm

mire_ia ha escrit:Hello!! Jo si que he rebut la carta!! Q car toooot!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ...
No t agrada l aperitiu? A mi potser m agrada mes que el de l any passat.. :yium:-) q curios.. El q m encanta d totes totes es lo dels 100 postres =0-0-)
També ens estem plantejant fer tot l convit a fora al jardi, asseguts pero en plan cóctel, van mesclant l aperitiu amb 6plats i s acaba amb els 100postres, també pot ser guai i sobretot molt menys protocolari.. Aviam quan ens passin la proposta que ens sembla..

Qui ve a la quedada d aquest dissabte?? : besito :


Hola!
Doncs jo la quedada ara no ho sé segur perquè estem pendents de que ens truqui el notari per si firmem la compra demà o passat, si és així estarem el finde de mudança! *.-o-o.* Quines ganes!!! Si no signem aquesta setmana llavors sí que podré anar-hi!! Quines ganes també!! jeje

Aviam Mireia explica amb detalls lo de fer-ho tot al jardí please!!! A mi m'encantaria (però en taules) i crec que això no és possible no? :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya 2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dj. oct. 24, 2013 8:12 pm

Arya 2014 ha escrit:
mire_ia ha escrit:Hello!! Jo si que he rebut la carta!! Q car toooot!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: ...
No t agrada l aperitiu? A mi potser m agrada mes que el de l any passat.. :yium:-) q curios.. El q m encanta d totes totes es lo dels 100 postres =0-0-)
També ens estem plantejant fer tot l convit a fora al jardi, asseguts pero en plan cóctel, van mesclant l aperitiu amb 6plats i s acaba amb els 100postres, també pot ser guai i sobretot molt menys protocolari.. Aviam quan ens passin la proposta que ens sembla..

Qui ve a la quedada d aquest dissabte?? : besito :


Hola!
Doncs jo la quedada ara no ho sé segur perquè estem pendents de que ens truqui el notari per si firmem la compra demà o passat, si és així estarem el finde de mudança! *.-o-o.* Quines ganes!!! Si no signem aquesta setmana llavors sí que podré anar-hi!! Quines ganes també!! jeje

Aviam Mireia explica amb detalls lo de fer-ho tot al jardí please!!! A mi m'encantaria (però en taules) i crec que això no és possible no? :-/

Ai aviam si pots venir i així ens posem al día i sino! Doncs anims amb la mudança :-)ok:
Aqt find vem veure als d can ribas a fira nuvis Sabadell i vem estar parlant.. A nosaltres no ens mola gaire el format tradicional d bodorrio i vem proposar de fer un tot exterior (si fa bo clar..) es en taules xo hi ha molta mes flexiblitat, l aperitiu va mesclat amb 6platets es veu, la carta es diferent (quan em passin la proposta t reboto l Mail...) i s acaba amb ls 100postres, la disco es a dins i en principi l sitting es lliure tot i q jo crec q prefereixo assignar llocs inicials, encara q despres la gent s aixequi als buffets, ballar amb l piano bar i aixo, q t sembla? Mola no???? ::love::
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » dv. oct. 25, 2013 12:23 pm

Hi ha vàries coses que no m'agraden de la carta nova, però suposo que si ja n'havíem pactat algunes abans que sortís la nova no ens ho canviaran, no?

-Per exemple, ara els dissabtes de maig i octubre també tenen mínim de 120 comensals!! Quan vam reservar ens van dir que a l'octubre no hi havia mínims, i nosaltres serem uns 100 TT-TT
-A més ara és obligatori contractar un monitor si hi ha més de 5 nens al casament, però és que potser tenen 8-9 anys i no volen jugar ni pintar, i em fa ràbia >_<
-Pel que fa a l'aperitiu...hi ha coses que trobava més accessibles per a tots els paladars al menú anterior, encara que a mi m'agrada tot.
-Les tapes també les han canviat i ara crec que sóc incapaç de triar-ne dues que vulgui posar com a primer plat xD

En fi, suposo que tot es pot parlar, però diguem que no m'han fet gaire il·lusió els canvis _cfe*:-)
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Nube81 » dl. oct. 28, 2013 1:04 pm

Arya 2014 ha escrit:No havia contestat a aquest tema!!
Mire_ia quina casualitat que coincidissis amb la noia del dia 7!! Ja l'has convençut x a que s'uneixi a la secta?? jajajaja :-)0(-:

Per cert noies! heu rebut els preus del 2014?? Què us semblen? I el pica-pica?? La veritat és que nosaltres estem una mica decepcionats perquè ens agradava més com pintava el de l'any passat!


Arya, ayyy com t'entenc amb lo de la nova carta, jo també ho he rebut i vaig quedar tan desilusionada que li vaig dir a la Mireia que no m'agradava la nova carta y que prefería l'anterior i ella em va dir que no em preocupes que no hi havia problema que cada any hi ha nuvis que s'enamoren del que havien contractat i que ens ho deixen si ho preferim sense problemes :-///: ;.:love_: , menos mal pk em vaig agafar un disgust.
¿Com porteu les coses noies?? Nosaltres com que ens queden 5 mesos estem ultimant coses com aliançes, detalls i viatge i començarem a repartir invitacions ya pk m'estic canviant de treball i al anterior tenia molt temps lliure i ara no en tinc gaire, treballo els diumenges tmb aixins que ara ho haig de fer tot lo que em queda yaaaa pk sino al últim més no podré i en donará algo : sgra :
Nube81
 
Entrades: 22
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 1:51 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: yanis » dt. oct. 29, 2013 11:37 am

Hola xikas ! a nosotros nos ha pasado lo mismo con la nueva carta.... :--( también vamos a poner tapas y las que nos gustaban ya no están... y el segundo plato tampoco... el aperitivo también nos gusta más el anterior... entonces llamamos para comentar que no estábamos muy conformes etc... y en principio nos comentaron que no habría problema y que lo podríamos arreglar...pero que mejor nos pasáramos un día para hablarlo... en fin... tenemos visita este sábado...haber que tal..
Por lo demás ahora estamos con las invis.. nos las están diseñando..y en busca del vestido... he ido a pronovias y a aire pero de momento nada.. el viernes que viene tengo hora en rosa clará!
Y las demás que tal ? como vais?
yanis
 
Entrades: 25
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:35 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: mire_ia » dj. oct. 31, 2013 8:59 am

Jolines si que ha tingut poc exit la novia carta!! A nosaltres si que ens agrada Xq aquest rollo sofisticat d l aperitiu ja ens va.. Segur q algún q altre pensara, bueno i el menjar de veritat quan arriba!!??? :-)0(-: pero mira aquí ens casem nosaltres oi?? Doncs au.. *.O.-O*

X cert com q ens agradaria fer un tot exterior hem agafat el piano bar!!! :··;..: :··;..: estem molt contents, tema preparatius estem acabant les invis diy i ja hem obert l expedient al jutjats.. També hem reclutat 2 testimonis i 1 q llegeixi.. *.-o-o.* i dissabte q ve tinc hora un altre cop a santos costura, aviam si tanco ja l tema vestit!!! :-///: :-///:
Ens llegim!!!! : besito :
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Eia » dj. oct. 31, 2013 8:37 pm

Ei, doncs nosaltres un mixte, n'hi ha coses que ens agraden més en la antiga carta, i altres en la nova,...però perque es pot canviar, ...cap problema! :yium:-)
Per cert, novias del saló Les Oliveras, ....que aquest diumenge és la jornada!! yujuuuu! Nosaltres tenim unes ganes locas de tornar a trepitjar Can Ribas ::love:: Us han fet elegir hora oi? Hem agafat anar a la 13h!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Judithbt » dv. nov. 01, 2013 2:45 pm

Ela a nosaltres ens passa com a vosaltres ens agraden coses de les dues aixi que suposo que farem un mixte jijiji...
I si ens han fet escollir hora, nosaltres anirem a les 11,30 llavors hem d'anar a casa la iaia!!!! Qui va aquesta hora?
Mireia i noies nosaltres ens hem anat a fer les fotos de prebod i amb aquestes fotos les aprofitarem per fer les invitacions, el vestit va ser super rapid, tambe hem obert expedient en el jutjat i amb un amic joier hem fet un disseny de les aliances.... Aixo es un no parar, com aneu vosaltres???
Judithbt
 
Entrades: 13
Membre des de: dg. ago. 18, 2013 7:28 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Agasshi » dg. nov. 10, 2013 9:48 pm

Noies de les Oliveres!!! No ens expliqueu res?? Com va anar?? Què us va agradar més?? :P
Avatar de l’usuari
Agasshi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 117
Membre des de: dj. set. 19, 2013 11:12 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: tatania_88 » dt. nov. 26, 2013 11:36 pm

Enhorabona a totes le "CanRiberes"!! Heu escollit un lloc espectacular per al vostre casament!!
Nosaltre tenim unes ganes impresionants de fer-ne un allà!!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
Avatar de l’usuari
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: Deb254 » dt. des. 03, 2013 11:33 pm

Hola noies!! com aneu?? alguna de vosaltres ha fet o te pendent de fer la prova de menú aquest mes?? resulta que avui he rebut un mail dient que feia dies que ens habien enviat un per escollir data i que no haviem contestat!! i resulta que NO HAVIEM REBUT CAP MAIL!!, es veu que es van oblidar d´incluir-nos al mail... i lo pitjor es que no es la primera vegada, ens vam enterar de la jornada de nuvis pel foro... en canvi coses del piano bar i no se de que mes si que ens van eviant... Nomes els hi quedaba una data pendent, el divendres 13 de desembre a la nit i just aquell dia no podem... Ens tornaran a avisar pel març. Hem fa rabia, se que es una tonteria i que tenim temps de sobres, pero que sigui la segona vegada que "s´obliden" de nosatres em cabreja... : sgra : : sgra : : sgra : en fi, a esperar mes :-(
ja anireu informant de com van les proves, ok?? petons!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Deb254
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

Re: Can ribas 2014

EntradaAutor: yanis » dc. des. 04, 2013 1:14 pm

Hola! A mi me pasó lo mismo...pero es verdad que sí me lo enviaron pero no se porque estaba en la carpeta de correo no deseado y no lo vi... es raro porque siempre he recibido todos correctamente... Yo la prueba la tengo el 21/12 al mediodía. Yo la cogí hace dos semanas mas o menos y quedaban bastantes días pero todas las horas eran al mediodía... por la noche no había nada por lo que me imaginé que sólo lo hacían para comer...
Sinceramente la página para reservar la prueba era un poco xurro... pero bueno...a ver como va...en principio una vez la coges te tienen que llamar para concretarlo todo.
Es normal que estés un poco mosca... ::brr:: no es vuestra culpa que no os lo hayan enviado....y ahora tener que esperar a Marzo...yo les metería un poco de presión a ver si te pueden hacer un hueco otro día.
Xikas después de visitar varias tiendas de novia,ver todas las colecciones por internet y no encontrar nada de nada....el sábado me voy a Alicante sólo a probarme un vestido, el único que a simple vista me encanta!!!!
Un beso para todas!
yanis
 
Entrades: 25
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:35 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant