Fotògraf

Un gran any!!

Fotògraf

EntradaAutor: rieta » dv. gen. 25, 2013 3:52 pm

Hola totes!!

He vist q més d'una ja teniu el fotògraf contractat o ho teniu molt ben mirat, aquest no és el meu cas. Encara no he anat a mirar cap i abans d'anar m'agradaria q em diguessiu per on ronden els preus i q es el q inclouen. Nosaltres en principi volem foto i video a part dels álbums pels pares, xo no sé si hi ha algún extra q vosaltres trobeu q es interessant i q a mi se'm passa.

Moltes gràcies noies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: annita85 » ds. gen. 26, 2013 4:16 am

Hola Rieta!!

Aquesta setmana mirava que no hi havia cap post de fotògrafs, jo estic igual que tu, aquesta setmana volem començar anar a mirar alguns que vam coneixer a la fira o en vist per internet.

Per ara ens agrada Fotostudi, te tres packs: un pack de 1600 un de 2250 y un de 2700. També hi ha un altre que ens agrada que no recordo el nom i ara estic a la feina, demà quan arribi ho miro i t'ho dic si t'interesssa que tenia un pack per 1999€ i t'entrava invitacions, pre boda, foto i video, album i dos pels pares, 4 petitons, i mes coses, ara no ho recordo tot. I Norma Grau també ens agrada per lo que hem vist a la web. Però a veure si les noies que ja tinguin fotògrafs o d'anys anteriors ens poden aconsellar una miqueta! :..:
Imatge
Avatar de l’usuari
annita85
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: rieta » ds. gen. 26, 2013 3:26 pm

Nosaltres dsd q vam anar a la Fira de Girona al Exponuvis no ens hem mirat res. Tinc tots els papers q ens van donar xo m'agradaria també mirar els fotògrafs q tenim x aquí a prop. De la setmana vinent no pasa :-)0(-: !!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Cristina_BCN » ds. gen. 26, 2013 10:07 pm

No sé si ja teniu escollit el restaurant, però potser és el primer a mirar ja que molts d'ells "et recomanen" un fotògraf o uns quants, i fora d'aquests es paga més o altres desavantatges... :-/ En el nostre cas per exemple ens han donat una llista d'uns 8 fotògrafs, i fora d'aquests es paga cànon i ja no t'entra un pianista a l'aperitiu i blablabla...
Ara hem de començar a fer ruta per aquests fotògrafs i comparar!! *.-o-o.*
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: cristina_raul » dg. gen. 27, 2013 12:19 am

Esto que hacen los restaurantes de cobrar canon en teoría es ilegal, yo colgué un post sobre un artículo que hablaba de esto y es denunciable, es más si hay q pagar un canon por que otro fotógrafo haga fotos en su restaurante de este pago se tendría que hacer cargo el fotógrafo que contareis. Por suerte nosotros en Espai Can Pagés no tuvimos ese problema y pudimos llevar al fotógrafo que quisimos. Nosotros escogimos Dynamic Casaments y de momento estamos muy contentos, estamos esperando a ver el álbum pero no creo que se demoren mucho ya sus packs van des de los 2000 aprox solo video + álbum, y luego a partir de 2500 con pre y post boda y varios extras la verdad es que sí trabajo es genial. Por otro lado he visto trabajos de Norma Grau y son una pasada también, cuando decidimos casarnos no la conocíamos de haber sido así estoy segura que hubiera sido una de mis finalistas. Yo os aconsejo que hagáis una primer criba y que veáis más de uno pero no os lo dejéis mucho porque los mejores de quedan rápido son fechas.
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: bauti1988 » dg. gen. 27, 2013 12:40 am

cristina_raul ha escrit:Esto que hacen los restaurantes de cobrar canon en teoría es ilegal, yo colgué un post sobre un artículo que hablaba de esto y es denunciable, es más si hay q pagar un canon por que otro fotógrafo haga fotos en su restaurante de este pago se tendría que hacer cargo el fotógrafo que contareis. Por suerte nosotros en Espai Can Pagés no tuvimos ese problema y pudimos llevar al fotógrafo que quisimos. Nosotros escogimos Dynamic Casaments y de momento estamos muy contentos, estamos esperando a ver el álbum pero no creo que se demoren mucho ya sus packs van des de los 2000 aprox solo video + álbum, y luego a partir de 2500 con pre y post boda y varios extras la verdad es que sí trabajo es genial. Por otro lado he visto trabajos de Norma Grau y son una pasada también, cuando decidimos casarnos no la conocíamos de haber sido así estoy segura que hubiera sido una de mis finalistas. Yo os aconsejo que hagáis una primer criba y que veáis más de uno pero no os lo dejéis mucho porque los mejores de quedan rápido son fechas.




No sabía lo que comentas del canon... en serio no pueden hacerlo? pq raro es dónde no te lo dicen...

Yo me he librado pq la fotógrafa será una amiga mía y me dijeron en el restaurante que bueno... si no va a hacer negocio con las fotos no me cobraban el canon.
Imatge
Avatar de l’usuari
bauti1988
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 265
Membre des de: dj. des. 13, 2012 12:07 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: rieta » dg. gen. 27, 2013 6:14 pm

Si, iremos al restaurante xq creo q si q tienen oferta fotografica y a ver q nos dicen. Eso del canon si q me suena, dicen q lo cobran x revelar las fotos en el local. Pues ni q se gastara tanto xa revelarlas!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: gemma87 » dg. gen. 27, 2013 7:22 pm

nosotros hemos mirado uno, que nos hacia packs de 1600 para arriba, se llaman sol de lluna y estan en Terrassa. son los fotgrafos que cubrieron la boda de mi hermana y la verdad es que en relación calidad-precio es lo mejor.

saludos.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: yoli123 » dl. gen. 28, 2013 3:12 pm

Nosotros vamos a coger uno de los que recomienda el restaurante, si que es verdad que si no cogiamos uno de los que te decian, nos dijeron que habia que pagar el canon, aun asi a pesar de que es el que recomienda el restaurante lo cogemos porque no ha encantado su trabajo. Esta tarde llamaremos para confirmar.
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Cristina_BCN » dt. gen. 29, 2013 8:23 am

Alguien me puede decir aprox. cuánto tiempo se echa en cada visita a un fotógrafo?? Tenemos pensado hacer una ruta entre los que nos recomienda el restaurante, que son todos de Mataró, pero no sabemos cuánto tiempo dejar entre unos y otros... 2h está bien?? gracias!!
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: rieta » dt. gen. 29, 2013 3:24 pm

pues yo no tng ni idea cristina, xo 2h es mucho no? y mas si son todos de Mataró no estarán muy lejos los unos de los otros. Xo bueno, alguna q ya haya hecho la ruta de los fotógrafos q nos informe mejor.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: roser87 » ds. feb. 02, 2013 6:23 pm

Hola noies!!
Estic igual que vosaltres, amb el tema del fotograf.. ja tenim reserbada la fetxa serà a Can Ribas i ens fan pagar un canon de 300 € si escollim un que no sigui dels que ells ens ofereixen. Vem anar a la fira exposerimonia a terrassa i vem estar parlant amb un fotograf dels recomanats JENVIVA xo clar és com tot sense recomanacions d'algú directa em va por... el preu esta super mega be massa diria jo i en añguns foros no el pintan massa be... però clar cada parella és un mon..
Podeu recomanarme algun que no sigui molt car???
MERSIII =)
Avatar de l’usuari
roser87
 
Entrades: 35
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 7:46 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: gemma87 » dg. feb. 03, 2013 8:12 pm

roser87 ha escrit:Hola noies!!
Estic igual que vosaltres, amb el tema del fotograf.. ja tenim reserbada la fetxa serà a Can Ribas i ens fan pagar un canon de 300 € si escollim un que no sigui dels que ells ens ofereixen. Vem anar a la fira exposerimonia a terrassa i vem estar parlant amb un fotograf dels recomanats JENVIVA xo clar és com tot sense recomanacions d'algú directa em va por... el preu esta super mega be massa diria jo i en añguns foros no el pintan massa be... però clar cada parella és un mon..
Podeu recomanarme algun que no sigui molt car???
MERSIII =)



hola roser,

has mirat sol de lluna? son de terrassa i treballen molt bé, son els fotografs que agafaré jo pel meu casament, i son els mateixos que va agafar la meva germana quan es va casar, la veritat es que treballen molt bé i fan preus molt competitius. estan a terrassa, busca la seva web i a contacta amb ells per preguntar els preus.

salutacions.
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: cristina_raul » dl. feb. 04, 2013 1:10 am

roser87 ha escrit:Hola noies!!
Estic igual que vosaltres, amb el tema del fotograf.. ja tenim reserbada la fetxa serà a Can Ribas i ens fan pagar un canon de 300 € si escollim un que no sigui dels que ells ens ofereixen. Vem anar a la fira exposerimonia a terrassa i vem estar parlant amb un fotograf dels recomanats JENVIVA xo clar és com tot sense recomanacions d'algú directa em va por... el preu esta super mega be massa diria jo i en añguns foros no el pintan massa be... però clar cada parella és un mon..
Podeu recomanarme algun que no sigui molt car???
MERSIII =)


Crec q a Can Ribes treball en amb Alphelia y Pel q he vist son genials. Era un dels que teniem con a candidats pero ja al primer contacte Per Mail ens van diez q la nostre data estava reservada sino haguessin estat un dels nostres finalistes, mira't la web ;)
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: montse74 » dv. feb. 08, 2013 9:58 pm

Noies no deixeu k els restaurants triin el fotografs per vosaltres!! No paguem prou ja pel menjar k a sobre es tinguin k endur comisions de fotografs Per poder estar a la llista..!?
Tinc uns coneguts fotografs k monhan explicat km funciona i a mes es ilegal.. S'aprofiten de anem de bona fe i no ens enterem..
Per a nosaltres la fotografia es prou important km perke ho pugui triar jo mateixa.. I km kedi un bon reportatge per tota la vida..
Una abraçada a totes!
montse74
 
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 3:53 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: xeta21 » dv. feb. 15, 2013 9:48 pm

cristina_raul ha escrit:
roser87 ha escrit:Hola noies!!
Estic igual que vosaltres, amb el tema del fotograf.. ja tenim reserbada la fetxa serà a Can Ribas i ens fan pagar un canon de 300 € si escollim un que no sigui dels que ells ens ofereixen. Vem anar a la fira exposerimonia a terrassa i vem estar parlant amb un fotograf dels recomanats JENVIVA xo clar és com tot sense recomanacions d'algú directa em va por... el preu esta super mega be massa diria jo i en añguns foros no el pintan massa be... però clar cada parella és un mon..
Podeu recomanarme algun que no sigui molt car???
MERSIII =)


Crec q a Can Ribes treball en amb Alphelia y Pel q he vist son genials. Era un dels que teniem con a candidats pero ja al primer contacte Per Mail ens van diez q la nostre data estava reservada sino haguessin estat un dels nostres finalistes, mira't la web ;)


a mi me paso lo mismo.. yo creo que solo cogen a gente de can ribas eh! por que yo los avise como con un año y medio.. ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Anavlc » ds. feb. 16, 2013 3:08 pm

Yo depende donde me case cogere un fotografo o otro...

Si me caso en centro ecuestre cogere a Joan Selva

Si me caso en celler de can torrens cogere a Minguilón

i si decido Vil.la minerva aun ni idea xD tengo que mirarlos :P .....


De precio no se como andan porque aun no he visitado pero tengo unos conocidos que trabajaron con Minguillon y estan ENCANTADOS con el album ^^
Imatge
Anavlc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: Bunyolet » dg. feb. 17, 2013 11:54 am

Hola!!!
Doncs nosaltres el 17 de març anem al portes obertes de Flors Navarro que fan un showroom on es faran rams en directe i hi hauràn uns quants fotògrafs entre ells en Joan Selva que és un dels meus preferits.
Bunyolet
 
Entrades: 26
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:58 pm

Re: Fotògraf

EntradaAutor: mire_ia » dl. feb. 18, 2013 5:01 pm

Nosaltres som nuvis Can Ribas i agafarem Alphelia. Estem molt contents ::[]:-]] >.-<: >.-<: >.-<:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Fotògraf

EntradaAutor: xeta21 » dl. feb. 18, 2013 8:39 pm

mire_ia ha escrit:Nosaltres som nuvis Can Ribas i agafarem Alphelia. Estem molt contents ::[]:-]] >.-<: >.-<: >.-<:


tinc uns amics que s'han casat allà i han agafat aquest fotógraf i els ha encantat! :)

Felicitats!
Imatge
Avatar de l’usuari
xeta21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants