MASIA VILASENDRA

Un gran any!!

MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: gemma87 » dl. des. 10, 2012 7:03 pm

Hola chicas!!

alguna que se case en 2014 en Masia Vilasendra?¿?

nosotros seguramente será en esta finca, nos encantó y con toda probabilidad será este el lugar seleccionado.

Bueno a ver si hay alguna otra pareja que se case en este magnífico lugar.

saludos!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: gemma87 » dj. gen. 24, 2013 5:35 pm

no hi ha ningú del 2014 que hagi anat a visitar Masia Vilasendra?¿?¿ vinga alguna companya de restaurant per aquí?¿?

petons!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: BEAALBERTO » dj. març 28, 2013 11:18 pm

Hola gemma87 !!!


A nosotros nos encanta Masia Vilasendra, y fuimos a la jornada de puertas abiertas. La única pega que le encuentro a la Masia es que el salón es demasiado justo para nosotros. Somos 200 invitados, y el baile me gustaría hacerlo en el mismo salón y por lo que nos comentaron quedaría algo justo, y para el baile precisariamos mover algunas mesas, así que lo hemos descartado, pero por el resto.... es un sueño de Masia, está cuidado hasta el última detalle.
Tu que día te casas?? Haces ceremonia civil allí?? y que catering has elegido??
besitosss *.-o-o.*
Imatge[/url]
BEAALBERTO
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 326
Membre des de: ds. març 16, 2013 6:32 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: gemma87 » dl. abr. 22, 2013 7:03 pm

BEAALBERTO ha escrit:Hola gemma87 !!!


A nosotros nos encanta Masia Vilasendra, y fuimos a la jornada de puertas abiertas. La única pega que le encuentro a la Masia es que el salón es demasiado justo para nosotros. Somos 200 invitados, y el baile me gustaría hacerlo en el mismo salón y por lo que nos comentaron quedaría algo justo, y para el baile precisariamos mover algunas mesas, así que lo hemos descartado, pero por el resto.... es un sueño de Masia, está cuidado hasta el última detalle.
Tu que día te casas?? Haces ceremonia civil allí?? y que catering has elegido??
besitosss *.-o-o.*


hola Bea, supongo que ya habrás leido mu CA pero no vi que habías escrito, nosotros nos casamos el día 12/09/2014 por la tarde, hacemos ceremonia civil allí y hemos escogido el catering las magnolias. claro nosotros somos 130 y fijo que hay gente que no viene. si 200 allí un poco justito y encima si quereis hacer el baile dentro mas todavia.

un beso
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: BEAALBERTO » dc. abr. 24, 2013 5:33 pm

Siii Gemma, ya te había leído !! jijijiji :-)ok: Nosotros por eso no la elegimos, por la capacidad del salón ! :star::
Imatge[/url]
BEAALBERTO
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 326
Membre des de: ds. març 16, 2013 6:32 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: Irenegp85 » dg. març 23, 2014 3:55 pm

Hola Gemma,

Jo em caso el 15 d'agost d'aquest any i el dia 30 anirem a les portes obertes a escollir algunes coses que ens fanten. Nosaltres hem escollit un catering que no estava recomenat en aquesta masia pero si en altres. El catering Ospi.

Nosaltres serem sobre uns 100 - 110
Irenegp85
 
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 10, 2013 7:19 am

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: Xavi_Mel » dt. març 25, 2014 3:39 pm

Irenegp85 ha escrit:Hola Gemma,

Jo em caso el 15 d'agost d'aquest any i el dia 30 anirem a les portes obertes a escollir algunes coses que ens fanten. Nosaltres hem escollit un catering que no estava recomenat en aquesta masia pero si en altres. El catering Ospi.

Nosaltres serem sobre uns 100 - 110


L'Ospi és el meu Càtering!!!! L'Òscar és molt maco i el menjar és genial!!!!
Avatar de l’usuari
Xavi_Mel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 1:14 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: gemma87 » dt. març 25, 2014 7:51 pm

oh que bé una compi de masia!! així que et casaras un mes abans que jo, doncs ja em diràs que tal l'experiencia a la masia, així aniré previnguda del que sigui!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gemma87
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: anna18bcn » ds. set. 27, 2014 8:19 pm

gemma87 ha escrit:oh que bé una compi de masia!! així que et casaras un mes abans que jo, doncs ja em diràs que tal l'experiencia a la masia, així aniré previnguda del que sigui!!!


Hola Gemma!! Què tal va anar la boda? I la Masia Vilasendra? I el càtering?! Que ens podries orientar sobre el preu del loguer de la masia? no em contesten... :(
anna18bcn
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 03, 2014 7:45 am

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: Iolins » dt. oct. 07, 2014 2:54 pm

Hola, noies!

A mi també m'interessaria saber més cosetes sobre la Masia Vilasendra. Veig que s'hi van casar la Gemma i la Irene, a veure si ens poden ajudar una mica. És una de les que m'ha agradat més buscant restaurants, m'han encantat les fotos. He vist que tindran stand a la Fira de nuvis de Sabadell que es fa d'aquí a dues setmanes i potser m'hi apropo a informar-me'n però vaja... una opinió de primera mà sempre va millor.

Gràcies :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: Iolins » dv. oct. 24, 2014 3:27 pm

anna18bcn ha escrit:Que ens podries orientar sobre el preu del loguer de la masia? no em contesten... :(


Hola, Anna, suposo que ja t'hauran contestat però per si de cas... Sempre pot ser útil per alguna altra noia. El lloguer de la masia és de 2880€ + 21% d'IVA en casament de fins a 120 persones. Si el casament és de més convidats, no es paga un lloguer fix sinó 24€ + IVA per cada convidat. A banda d'això, si us interessés fer cerimònia civil real, serien 150€ + IVA perquè vingui la regidora de la zona i entre 390 i 550 + IVA de la decoració de la cerimònia, depenent de l'estil que us interessi.

La veritat és que em sembla bastant car, tenint en compte que hi falten els coberts i tota la resta però el lloguer de la Garriga de Castelladral, per exemple, és més car: 3100 + 10€ per cada convidat + 21% d'IVA. De la cerimònia civil a La Garriga encara no en tinc informació però tinc previst anar a veure totes dues masies per si de cas. La cosa està en que m'encantaran segur però no sé si m'hi vull gastar tant, a verue... _cfe*:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: MASIA VILASENDRA

EntradaAutor: adamrose045 » dc. nov. 12, 2014 5:29 am

Jo em caso el 15 d'agost d'aquest any i el dia 30 anirem a les portes obertes a escollir algunes coses que ens fanten. Nosaltres hem escollit un catering que no estava recomenat en aquesta masia pero si en altres. El catering Ospi...???
Decrease your exam stress by using our latest CTFL-001 practice exam questions - pass4sure and best quality testking and wikipedia We provide with 100% pass Massachusetts Institute of Technology (MIT) along with COMPTIA and selftestengine EXIN
adamrose045
 
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 12, 2014 4:45 am


Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron