Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

un gran any!

Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: nela81 » dt. gen. 01, 2013 10:19 pm

Bones noies,

M'agradaria saber amb quan de temps vau avisar a la feina que us cassàveu.

És que a la meva el panorama no pinta gaire bé i em temo que en quant ho digui passaré a la part alta del llistat de candidates a ser despatxades....
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Anna81 » dt. gen. 01, 2013 10:52 pm

Si és aixi jo esperaria el màxim possible, al final hi ha parelles que en 4-5 mesos ho monten tot no? Doncs no cal dir-ho abans.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: elirovi » dc. gen. 02, 2013 8:37 am

Yo aun no lo he dicho en la empresa y me caso en 3 mese,jeje. La cosa tampoco está muy bien,pero bueno, mis responsables directos ya lo saben, los que no lo saben es recursos humanos
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Mesa » dc. gen. 02, 2013 9:29 am

Yo me casé este mes de Septiembre y lo comenté en Enero... Mäs que nada porque soy comercial y quería avisarles de que en Septiembre no estaría 15 días (para el reparto de los objetivos por meses...). Creo que 9 meses antes no está mal, aunque cada uno es un mundo con su empresa y con la circusntancia que tenga...
Imatge
Avatar de l’usuari
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: vintage » dc. gen. 02, 2013 4:14 pm

Buff, amb aquest panorama jo m'esperaria fins que no faltessin 4 o 5 mesos. Amb aquest temps crec que es pot planificar la feina amb els companys o companyes sense que hi hagi cap lio :-)ok:
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Mary Claire » dc. gen. 02, 2013 5:05 pm

nela81 ha escrit:Bones noies,

M'agradaria saber amb quan de temps vau avisar a la feina que us cassàveu.

És que a la meva el panorama no pinta gaire bé i em temo que en quant ho digui passaré a la part alta del llistat de candidates a ser despatxades....


Doncs si realment el panorama està tan xungo... depèn de la feina que tinguis, si algú t'haurà de suplir... o aquestes coses, però si no és el cas, jo esperaria lo màxim possible, o uns 2 o 3 mesos abans.

Jo ho diré cap al febrer i em caso a l'abril, però molta gent de la feina ja ho sap...
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 02, 2013 6:13 pm

Gràcies a totes per les vostres opinions.

Home, per 15 dies no crec que calgui posar a ningú al meu lloc.

L'any passat em van operar i vaig estar 1 mes de baixa que vaig haver d'empalmar amb les vacances d'estiu perquè ens obliguen a agafar-les a l'Agost i clar, al meu jefe això de tenir-me desapareguda durant gairebé 2 mesos no li va sentar gaire bé, o sigui que per això dic que passaré a encapçalar la llista quan li digui que aquest any desprès de vacances treballo 1 mes i torno a marxar xx;-.)
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Mary Claire » dc. gen. 02, 2013 6:28 pm

nela81 ha escrit:Gràcies a totes per les vostres opinions.

Home, per 15 dies no crec que calgui posar a ningú al meu lloc.

L'any passat em van operar i vaig estar 1 mes de baixa que vaig haver d'empalmar amb les vacances d'estiu perquè ens obliguen a agafar-les a l'Agost i clar, al meu jefe això de tenir-me desapareguda durant gairebé 2 mesos no li va sentar gaire bé, o sigui que per això dic que passaré a encapçalar la llista quan li digui que aquest any desprès de vacances treballo 1 mes i torno a marxar xx;-.)


Doncs llavors, la meva opinió es que amb 3 mesos o 2 ja n'hi ha prou... perquè ho sapiguen amb una mica abans, però no 6 mesos abans.
Es el que dius son 15 dies, o sigui 2 setmanes... tampoc es tant, no pateixis! :-)ok:
20 d'abril de 2013
Avatar de l’usuari
Mary Claire
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: floreta01 » dj. gen. 03, 2013 12:49 pm

Jo vaig avisar amb 10 mesos de temps, sense tenir data.

A l'agost del 2011 vam decidir que ens casavem i jo vaig trobar feina aquell octubre. Vaig passar tot el procés de selecció i quan em van cridar per dir-me que la feina era meva els hi vaig dir que em casava l'agost de 2012 que si hi havia cap problema, i em van donar l'enhorabona, no em van posar cap impediment (jo pensava encara no t'agafaran).

Com no tenia data vaig dir que seria estiu i al trobar la data que voliem, vaig anar-ho a comentar. Ho vaig explicar tot pq ja que no feia ni un any que treballava allà semblés que era ben transparent, però clar cada casa és un món...
Jo crec que s'ha d'avisar amb temps, sino per l'empresa también és un jugarreta.

Creus que et podrien fer fora per això?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Anna87 » dj. gen. 03, 2013 1:21 pm

Jo en el meu cas els hi vaig dir quan ja ho haviem dit a la familia, no un any abans pero si uns 8 mesos, però en el meu cas, a la feina amb el jefe i tots ens portem molt bé, però es clar tal i com estan les coses.. tampoc es plan de dir-li un mes abans pero uns 4-5 mesos jo diria que esta bé
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 12:53 pm

Jo ho vaig dir 8 mesos abans, però el meu novio no ho vai dir fins 5 mesos abans, ja que a la seva feina estàn pitjor que a la meva. Tot i així crec que fins que no contractis el viatge, no s'ha de dir a la feina si hi ha perill. Tot i així jo vaig agafar el viatge amb assegurança plus, per qualsevol cosa que no poguessim marxar que ens tornessin els diners pagats amb anterioritat, perquè no és bona època per perdre diners, ni abans i menys ara.
Imatge

16 de febrer 2.013
Avatar de l’usuari
Mariahorse
 
Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: xatilops » dj. gen. 17, 2013 7:37 pm

Nosaltres ens casem a l'octubre. Tenia pensat dir a la feina la data del casament a finals d'abril, que és quan demanem les vacances tots. Por em fa dir-ho abans i que els jefes no em vulguin donar els 15 dies....
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: nela81 » dv. gen. 18, 2013 10:21 am

xatilops ha escrit:Nosaltres ens casem a l'octubre. Tenia pensat dir a la feina la data del casament a finals d'abril, que és quan demanem les vacances tots. Por em fa dir-ho abans i que els jefes no em vulguin donar els 15 dies....


Jo també em caso per aquestes dates i probablement també ho diré a l'Abril/Maig (quan primer ja hagi fet a Setmana Santa els 4 dies que em deuen de l'any passat que sinó sé que desapareixeran)...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Inma_Oscar » dt. gen. 29, 2013 5:02 pm

Yo me caso en septiembre y todavía no he dicho nada...!!!! Creo que esperaré a Abril más o menos para que se hagan a la idea... La cosa no está para muchos trotes, pero creo que también tenemos derecho de nuestros 15 días, no??? Para una vez que nos vamos a casar...!!! *.-o-o.* :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
Inma_Oscar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: Anna81 » dt. gen. 29, 2013 5:31 pm

Inma_Oscar ha escrit:Yo me caso en septiembre y todavía no he dicho nada...!!!! Creo que esperaré a Abril más o menos para que se hagan a la idea... La cosa no está para muchos trotes, pero creo que también tenemos derecho de nuestros 15 días, no??? Para una vez que nos vamos a casar...!!! *.-o-o.* :-)0(-:


I tant que si!! Els 15 dies et pertoquen, els hi agradi o no :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: rieta » dt. gen. 29, 2013 5:56 pm

Jo ja li he dit a la meva jefa i em falta més d'un any!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Quan ho direu a la feina (o quan temps abans ho vau dir)?

EntradaAutor: NuriaMC » dt. feb. 12, 2013 10:12 am

Yo ya se lo dije en diciembre,y me caso en septiembre, y mi pareja también lo ha dicho.. Que se vayan haciendo a la idea jiji. De todas formas todos tenemos derecho a casarnos no?? ;)
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron