Floristeries zona de Tarragona

un gran any!

Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dt. nov. 27, 2012 8:06 pm

Hola noies, ens casem el 8 de juny i bé després d'anar aclarint temes ... ara anem per les flors. Coneixeu alguna floristeria que estigui bé per la zona de Tarragona?
Vam anar al tot núvis però només n'hi havia tres i clar no es que poguessim triar ni remenar gaire. Perquè sabeu amb quan de temps cal mirar les flors?
Estic una mica atabalada amb tots els preparatius
Gràcies
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: marieta25 » dt. nov. 27, 2012 8:27 pm

Hola! Núvia de Tarragona!! Aquí una altra...

JO et podria aconsellar la trèvol, que SI estava a la fira... Tinc varies amigues que han quedat contentísimes... I s'adapten al teu pressupost... :-)ok:
Avatar de l’usuari
marieta25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: sandrapinza » dt. nov. 27, 2012 9:51 pm

Hola,

Doncs suposo que dependrà del tipus de flors que vulguis i la temporada que et casis.
Jo per exemple visc a un poble però hi ha un noi que es profe i fa meravelles...a més jo també vull algo especial ja que les flors m'agraden però a la terra. No m'agrada tallar-les. Llavors li vaig comentar la idea i em va dir que ho parlariem al juny - juliol pq el que jo vull ho hem de collir en aquesta època (em caso a l'octubre). >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dt. nov. 27, 2012 10:44 pm

Moltes gràcies Marieta 25, doncs si d'aquesta floristeria ja tinc les dades...i ja tinc pensat trucar-hi però m'agradaria alguna recomanació més de floristeries per la zona. Gràcies per la recomanació
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dt. nov. 27, 2012 10:46 pm

Sandra doncs em caso al Juny però encara no he pensat quin tipus de flors m'agradaria, perquè no se quines són les flors de temporada. Ara la idea de flors amb terra a mi també m'agrada. gràcies
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: xatilops » dt. nov. 27, 2012 10:58 pm

Hola!

Jo sóc de Reus i et podria recomanar una floristeria que es diu ROMY. Està a la zona del pallol i fa coses suuuper guapes.

També m'han recomenat EL TALLER DE LES FLORS de vila-seca. S'encarreguen de les flors del nàutic de salou, l'orangerie i varios més.
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: marieta25 » dc. nov. 28, 2012 11:37 am

Mabela ha escrit:Moltes gràcies Marieta 25, doncs si d'aquesta floristeria ja tinc les dades...i ja tinc pensat trucar-hi però m'agradaria alguna recomanació més de floristeries per la zona. Gràcies per la recomanació

Quan vaig anar a preguntar... Em van dir que millor trucar i demanar hora :..: ! No fos cas que hi hagués una altra núvia o algo...
Avatar de l’usuari
marieta25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Carimu » dc. nov. 28, 2012 2:59 pm

Jo conec una a Valls que esta molt be de preu y fa coses maquisimas, lo que crec que no te pagina web i si que fa poc s'ha fet Facebook es diu "jardinería Rafi" si busques al face la trobes.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dc. nov. 28, 2012 5:30 pm

xatilops ha escrit:Hola!

Jo sóc de Reus i et podria recomanar una floristeria que es diu ROMY. Està a la zona del pallol i fa coses suuuper guapes.

També m'han recomenat EL TALLER DE LES FLORS de vila-seca. S'encarreguen de les flors del nàutic de salou, l'orangerie i varios més.


Ostres a Reus em van perfecte, prenc nota! i miraré aquesta del taller de les flors que em sona el nom! gràcies
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dc. nov. 28, 2012 5:31 pm

Carimu ha escrit:Jo conec una a Valls que esta molt be de preu y fa coses maquisimas, lo que crec que no te pagina web i si que fa poc s'ha fet Facebook es diu "jardinería Rafi" si busques al face la trobes.


De Valls no conec res, per on cau?

L'únic que tinc clar és que vull un estil modern i no massa carregat!
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mandarin@ » dc. des. 12, 2012 12:06 am

Hola noies! jo això es una de les poques coses que tenim enllestit... perquè vam veure el casament d'uns amics i ens va encantar... Era molt diferent... canyes de cotó! tot i que nosaltres ens hem decantat per les flors de sempre al final ens ha agradat mñes perqupe dóna més vida! Vam tenir molt bon feeling amb la noia i per mi aixó es importantissim...
Són de Valls també... no sé si tenen web o facebook... es diuen Floristeria nino.

Amb la majoria de les coses ens hem guiat pel feeling que tenim amb la gent (però preu també evidentment!!!)... la veritat que amb tantes coses, et quedes més tranquil perquè sembla que ho tens tot més controlat :)

Aix que no queda res!
Avatar de l’usuari
Mandarin@
 
Entrades: 12
Membre des de: dt. des. 11, 2012 11:43 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dc. des. 12, 2012 9:20 pm

Mandarin@ ha escrit:Hola noies! jo això es una de les poques coses que tenim enllestit... perquè vam veure el casament d'uns amics i ens va encantar... Era molt diferent... canyes de cotó! tot i que nosaltres ens hem decantat per les flors de sempre al final ens ha agradat mñes perqupe dóna més vida! Vam tenir molt bon feeling amb la noia i per mi aixó es importantissim...
Són de Valls també... no sé si tenen web o facebook... es diuen Floristeria nino.

Amb la majoria de les coses ens hem guiat pel feeling que tenim amb la gent (però preu també evidentment!!!)... la veritat que amb tantes coses, et quedes més tranquil perquè sembla que ho tens tot més controlat :)

Aix que no queda res!

Gràcies prenc nota!!! sabeu amb quan de temps cal mirar-ho? ens casem al juny anem bé de temps no?? :hmm::
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Trixie85 » dj. des. 13, 2012 12:41 pm

Hola Mabela, ens tornem a veure jejeje jo visc a Salou i me'l vam fer a LAS MIL Y UNA FLOR a Salou, al carrer major. El ram de núvia uns 100-110 eur, a mi em va enamorar... nomès els hi vaig explicar una miqueta i les vaig deixar fer i quan el vaig veure em va encantar... però va a gustos suposo!! Allà vaig agafar-ho tot i bé de preu i com et dic vaig acabar super contenta. Et pujo foto del ram, fam de toooots els estils, però jo buscava algo com això i me'l van clavar. Espero que tinguis sort en la recerca! :)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Trixie85
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:47 pm

Trixie85 ha escrit:Hola Mabela, ens tornem a veure jejeje jo visc a Salou i me'l vam fer a LAS MIL Y UNA FLOR a Salou, al carrer major. El ram de núvia uns 100-110 eur, a mi em va enamorar... nomès els hi vaig explicar una miqueta i les vaig deixar fer i quan el vaig veure em va encantar... però va a gustos suposo!! Allà vaig agafar-ho tot i bé de preu i com et dic vaig acabar super contenta. Et pujo foto del ram, fam de toooots els estils, però jo buscava algo com això i me'l van clavar. Espero que tinguis sort en la recerca! :)

Ei gràcies per la foto! és un ram molt bonic...a mi m'encanten les roses! Miraré la floristeria que em recomanes, Salou ens cau aprop. :-)ok: :-)ok:
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: xatilops » dl. gen. 14, 2013 5:12 pm

Mabela ha escrit:Hola noies, ens casem el 8 de juny i bé després d'anar aclarint temes ... ara anem per les flors. Coneixeu alguna floristeria que estigui bé per la zona de Tarragona?
Vam anar al tot núvis però només n'hi havia tres i clar no es que poguessim triar ni remenar gaire. Perquè sabeu amb quan de temps cal mirar les flors?
Estic una mica atabalada amb tots els preparatius
Gràcies



Mabela, com portes les flors?????? Informa'ns!!!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Floristeries zona de Tarragona

EntradaAutor: AndreayXavi » dt. març 26, 2013 6:22 pm

Hola chicas, busco ramo tipo flores silvestres y de colorines si alguna me puede ayudar se lo agradecería. Por cierto Trixie85 precioso tu ramo!
Avatar de l’usuari
AndreayXavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dt. març 26, 2013 2:56 am


Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants