Pesadillas boda!

un gran any!

Pesadillas boda!

EntradaAutor: silvia86 » dl. nov. 26, 2012 12:07 am

Hola chicas

Soy una infiltrada del 2014,disculpad que abra un post aquí pero tengo curiosidad de saber si a vosotras también os pasa lo mismo jeje.

En mi caso, aun falta 1año y medio para casarme pero ya he soñado varias veces con que la boda es un autentico desastre! Anoche soñé que me miraba al espejo y llevaba un peinado y un vestido horrible, que llegaba todo el mundo tarde..y me decía a mi misma.. Pero si llevo año y medio preparandola, como me ha podido pasar esto?jajaja!!

Ya me diréis! ( que gran alivio al despertarme!!) jeje

Besos a todas
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Patriss30 » dl. nov. 26, 2012 8:33 am

Hola Silvia! pues si.. Ya vamos teniendo pesasillas! jejeje y contra menos tiempo quede para el dia B seran mas continuas y seguro q peores!! mira q se pasa mal... bufff jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Meri_txell » dl. nov. 26, 2012 10:15 am

A mi también me pasa, de esas que te levantas exaltada i pensando menos mal que solo era un sueño, aunque a veces te queda la sensación aquella tan mala durante un rato...
Imatge
Avatar de l’usuari
Meri_txell
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: J&D » dl. nov. 26, 2012 11:18 am

A mi también me ha pasado, e inculo llegué a soñar que llegaba al altar y mi novio no estaba :.0.-0.: .
Llegó tarde y diciendome que no pasaba nada, y que como estaba enfada no se quería casar, ese día me levanté de una mala leche ::brr:: , y enfadada con él. ains pobrecito mio :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
J&D
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: marieta25 » dl. nov. 26, 2012 11:21 am

Hola!!!

Pues hasta hace un minuto pensaba que eran cosas mías jajajaja como me gusta tenerlo todo controlado!!! :-)0(-: :-)0(-: Me alegra saber que muchas estáis igual jijijiji

Yo soñé que no tenía preparado el arroz, los regalos no los habíamos comprado... mandaba a comprar cosas a última hora... Mi madre (que siempre está pegada al teléfono) hablaba y hablaba con no se quien de la familia... un horror!!!!! : sgra : : sgra :

Me desperté y pensé: Marieta, ese día desconecta el fijo y el móvil de la mama jajajajajaajjaa :-)0(-: :-)0(-:
Avatar de l’usuari
marieta25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Cristina_BCN » dl. nov. 26, 2012 3:53 pm

Yo he soñado que llegaba el día y aún estaba yendo de tiendas para encontrar el vestido, super estresada porque la boda era la misma tarde!! Qué mal rato... :-)0(-:
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: silvia86 » dl. nov. 26, 2012 4:21 pm

Como me he reído jeje!

Llevamos tanto tiempo preparandolo todo para que sea un día perfecto que es normal no?

Gracias x los comentarios chicas!

Besos
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: heliojeny » dl. nov. 26, 2012 5:18 pm

Menos mal!!! creia que yo era la única!!! jajaja Yo cada vez que voy a visitar un restaurante distinto , esa noche sueño que me caso ahí y que algo sale mal... madre mía!!!! si es que... como somos!!!
Imatge

HELIO Y JENY 13/10/13
Avatar de l’usuari
heliojeny
 
Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 8:38 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 27, 2012 10:08 am

Aquí una del agost 2012.
Mireu, jo no havia somiat mai amb la boda (fins poquet temps abans) i mira que estava controlant-ho tot i pesada pesada eh? Em feia cosa pensar que no hi somiava mai.

Veureu que el dia és fantàstic, surtin coses malament, plogui o tot el contrari, és el voster dia i sereu les reines.

Així que si somies Silvia, tranquil.la, vol dir que et fa il.lusió i que vols que tot surti bé. Tens temps així que to anirà de conya!! No pateixis!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: silvia86 » dt. nov. 27, 2012 4:56 pm

Moltes gràcies floreta!

Petons :)
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: sandrapinza » dt. nov. 27, 2012 9:42 pm

A mi també em passa!!
Em caso a l'octubre del 2013 i ara mateix estic fent reformes a casa.
Estic bastant nerviosa per la feina, reformes que no s'acaben, etc. que quan em truquen per donar-me informació (fotografs, música, etc) els dic que tinc molt temps i que no vull saber res fins que no acabi les obres...i després a la nit...no puc dormir pensant que potser quan me n'adoni ja no quedarà tant....aix! : sgra : : sgra : : sgra :
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: vintage » dt. nov. 27, 2012 11:01 pm

Buenas noches!!
Tengo que decir que me he reido un rato y aun estoy escribiendo con una sonrisa en la boca porque cuando les explicaba a mis amigas que soñaba con el dia de la boda y yo sin peinar y tan tranquila o que la gente se quedaba con hambre y yo diciendole a mi novio que sacara croquetas de donde fuera,me llamaban desquiciada!! Ahora me doy cuenta que era una incomprendida!! Jajaja!!
Gracias a todas ahora me siento mejor!!
Avatar de l’usuari
vintage
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: silvia86 » dt. nov. 27, 2012 11:39 pm

vintage ha escrit:Buenas noches!!
Tengo que decir que me he reido un rato y aun estoy escribiendo con una sonrisa en la boca porque cuando les explicaba a mis amigas que soñaba con el dia de la boda y yo sin peinar y tan tranquila o que la gente se quedaba con hambre y yo diciendole a mi novio que sacara croquetas de donde fuera,me llamaban desquiciada!! Ahora me doy cuenta que era una incomprendida!! Jajaja!!
Gracias a todas ahora me siento mejor!!



Jajaja vintage, aquí estamos para desahogarnos no?

A mi me da miedo volver a soñar con esto porque en el último, recuerdo que pensaba.."dios mio, los otros eran sueños pero ahora es reaaaal"jaja, un horror, cada vez que me miraba en el espejo me veía peor. :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia86
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:18 pm

Doncs jo sempre m'havia imaginat amb un vestit amb l'esquena descoberta i aquest estiu, a final de temporada m'han sortit una taques blanques que m'han dit que tardaràn uns 6 mesos en marxar.... I si no marxen o tornen a aparèixer l'estiu vienent.....aaahahahahahaaha : sgra : :t:t: :t:t:
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Anbarcas » dg. des. 02, 2012 8:58 pm

mmm...jo no he tingut mal sons....somio amb la feina normalment que ja de per si es un mal son!!!! : sgra : ::brr:: del casament l'unic q somio és que vaig pel passadís entrant a l'esglesia, a partir d'aquí.....ja no recordo més..
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 5:43 pm

Ei jo si que somio en el casament i tinc unes paranoies,jaja. Mireu el vestit em va costar molt de trobar i això em va generar moltíssima angoixa, doncs des que l'he trobat somio que el dia de la boda el meu promés entra amb traje pantalons curts tipus ACD Jaja amb americana negra i pantalons marrons, mitjons...etc i jo no trobo el vestit i m'he de presentar amb roba de diari i feta un nyap. Estic fatal no??? jaja *.O.-O*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Anbarcas » dt. des. 04, 2012 6:57 pm

Mabela ha escrit:Ei jo si que somio en el casament i tinc unes paranoies,jaja. Mireu el vestit em va costar molt de trobar i això em va generar moltíssima angoixa, doncs des que l'he trobat somio que el dia de la boda el meu promés entra amb traje pantalons curts tipus ACD Jaja amb americana negra i pantalons marrons, mitjons...etc i jo no trobo el vestit i m'he de presentar amb roba de diari i feta un nyap. Estic fatal no??? jaja *.O.-O*

preparat uns pantalons curts per si de cas!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 7:39 pm

Anbarcas ha escrit:
Mabela ha escrit:Ei jo si que somio en el casament i tinc unes paranoies,jaja. Mireu el vestit em va costar molt de trobar i això em va generar moltíssima angoixa, doncs des que l'he trobat somio que el dia de la boda el meu promés entra amb traje pantalons curts tipus ACD Jaja amb americana negra i pantalons marrons, mitjons...etc i jo no trobo el vestit i m'he de presentar amb roba de diari i feta un nyap. Estic fatal no??? jaja *.O.-O*

preparat uns pantalons curts per si de cas!!

Jaja molt bo el consell gràcies...però es però que quedi en un mal son! ajaja
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Verokai » dt. des. 04, 2012 8:14 pm

Hola!! a mi también me ha pasado! he tenido varias pesadillas sobre el dia de la boda, y me caso en el 2014! Principalment era que llegaba el día y no tenia nada preparado, que se me había olvidado!!! :star::
Avatar de l’usuari
Verokai
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

Re: Pesadillas boda!

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 8:35 pm

Verokai ha escrit:Hola!! a mi también me ha pasado! he tenido varias pesadillas sobre el dia de la boda, y me caso en el 2014! Principalment era que llegaba el día y no tenia nada preparado, que se me había olvidado!!! :star::

Jaja tranquila segur que ho tindràs tot ben preparat, tens molt de temps!!! a poc a poc i bona lletra! *.-o-o.*
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants