Pronovias 2013

un gran any!

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dl. nov. 05, 2012 8:51 pm

libella ha escrit:
el que pots fer es obrir un tema, i explicar quina idea tens! segur que hi ha moltes noies que et poden ajudar i et poden dir llocs on mirarte el vestit!


Ja ho vaig fer i he mirat alguns temes on es parla d'això però sense gaire sort.

Per fi tinc hora amb Pronovias, tot i que m'han dit que pels vestits de festa no cal demanar hora... El pitjor és que un que m'agradava (el Lauca) ja no el tenen!!! ai que patirem em sembla... També m'han dit que si no el vull blanc m'he de mirar els de festa, que ja m'ho imaginava de fet...


Cuan i vas??? Ja ens explicaras qtal doncs!!! anim!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: libella » dl. nov. 05, 2012 11:52 pm

He d'anar dimecres però avui, això que passava pel Corte Ingles i l'he demanat a la noia (no tenien feina) si podia emprovar-me cap... i bé... són molt macos però jo em veig tan rara... perque us feu una idea amb faldilla (normal) ja em veig rara, imagineu així!! El Castiza el portava a la llista i em quedava fatal la veritat... i un altre que l'he vist però he ignorat me l'ha donat la noia i... genial! super maco. A la web el vaig ignorar perque el tenien en negre i tampoc em va cridar l'atenció, però aquí me l'han donat en un color... pedra es diu (una mena de beige, rosa, gris, difícil dir el color!) que porta una llaçada a la cintura i s'agafa al coll. No vull dir el nom per si el llegeixen! (però com el català no l'entenen l'explico jeje).

De totes maneres, al arribar a casa estava mirant que el de la web no sembla la mateixa tela que el que m'he emprovat. Vosaltres sabeu si n'hi ha de diferents o es poden canviar? estic quasi segura que pels de núvia ho deixen fer, però els de festa potser ja no...

Tu ja tens el teu Anbarcas?
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 10:39 am

libella ha escrit:He d'anar dimecres però avui, això que passava pel Corte Ingles i l'he demanat a la noia (no tenien feina) si podia emprovar-me cap... i bé... són molt macos però jo em veig tan rara... perque us feu una idea amb faldilla (normal) ja em veig rara, imagineu així!! El Castiza el portava a la llista i em quedava fatal la veritat... i un altre que l'he vist però he ignorat me l'ha donat la noia i... genial! super maco. A la web el vaig ignorar perque el tenien en negre i tampoc em va cridar l'atenció, però aquí me l'han donat en un color... pedra es diu (una mena de beige, rosa, gris, difícil dir el color!) que porta una llaçada a la cintura i s'agafa al coll. No vull dir el nom per si el llegeixen! (però com el català no l'entenen l'explico jeje).

De totes maneres, al arribar a casa estava mirant que el de la web no sembla la mateixa tela que el que m'he emprovat. Vosaltres sabeu si n'hi ha de diferents o es poden canviar? estic quasi segura que pels de núvia ho deixen fer, però els de festa potser ja no...

Tu ja tens el teu Anbarcas?


Sona xulo! lo de si n'hi ha de diferents en festa no ho sé, com dius els de nuvia si que se li poden fer canvis. Jo suposo que pagant....

Sí!! jo Ja tinc el meu!! és un vestit de nuvia nuvia! És el model Uri (el meu xicot no entraria a un foro de casaments ni borratxo, així que ho puc possar tranquila!)és un estil clàssic! M'envaig provar de més sencills, però, hem veia bé, hem veia guapa, però jo hem volia veure de nuvia! Així que si! Ja está!
Portaré vel i tot! Lo dit nuvia,nuvia!! jejeje


I escolta, si en faldilla et veus estranya, un traje jaqueta pantaló???? n'hi han de molt elegants tambè!

Per cert!! veus com es bo deixar-se aconsellar! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: marieta25 » dt. nov. 06, 2012 10:47 am

Anbarcas ha escrit:
libella ha escrit:He d'anar dimecres però avui, això que passava pel Corte Ingles i l'he demanat a la noia (no tenien feina) si podia emprovar-me cap... i bé... són molt macos però jo em veig tan rara... perque us feu una idea amb faldilla (normal) ja em veig rara, imagineu així!! El Castiza el portava a la llista i em quedava fatal la veritat... i un altre que l'he vist però he ignorat me l'ha donat la noia i... genial! super maco. A la web el vaig ignorar perque el tenien en negre i tampoc em va cridar l'atenció, però aquí me l'han donat en un color... pedra es diu (una mena de beige, rosa, gris, difícil dir el color!) que porta una llaçada a la cintura i s'agafa al coll. No vull dir el nom per si el llegeixen! (però com el català no l'entenen l'explico jeje).

De totes maneres, al arribar a casa estava mirant que el de la web no sembla la mateixa tela que el que m'he emprovat. Vosaltres sabeu si n'hi ha de diferents o es poden canviar? estic quasi segura que pels de núvia ho deixen fer, però els de festa potser ja no...

Tu ja tens el teu Anbarcas?


Sona xulo! lo de si n'hi ha de diferents en festa no ho sé, com dius els de nuvia si que se li poden fer canvis. Jo suposo que pagant....

Sí!! jo Ja tinc el meu!! és un vestit de nuvia nuvia! És el model Uri (el meu xicot no entraria a un foro de casaments ni borratxo, així que ho puc possar tranquila!)és un estil clàssic! M'envaig provar de més sencills, però, hem veia bé, hem veia guapa, però jo hem volia veure de nuvia! Així que si! Ja está!
Portaré vel i tot! Lo dit nuvia,nuvia!! jejeje


I escolta, si en faldilla et veus estranya, un traje jaqueta pantaló???? n'hi han de molt elegants tambè!

Per cert!! veus com es bo deixar-se aconsellar! :D

Hola!!!!

Puc saber el preu del Uri??? JO ja tinc vestit... I vaig descartar anar al pronovies perquè vaig pensar que es disparava del meu pressupost... i aquest vestit és un dels que m'agradava!

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
marieta25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: libella » dt. nov. 06, 2012 10:55 am

Anbarcas ha escrit:
libella ha escrit:He d'anar dimecres però avui, això que passava pel Corte Ingles i l'he demanat a la noia (no tenien feina) si podia emprovar-me cap... i bé... són molt macos però jo em veig tan rara... perque us feu una idea amb faldilla (normal) ja em veig rara, imagineu així!! El Castiza el portava a la llista i em quedava fatal la veritat... i un altre que l'he vist però he ignorat me l'ha donat la noia i... genial! super maco. A la web el vaig ignorar perque el tenien en negre i tampoc em va cridar l'atenció, però aquí me l'han donat en un color... pedra es diu (una mena de beige, rosa, gris, difícil dir el color!) que porta una llaçada a la cintura i s'agafa al coll. No vull dir el nom per si el llegeixen! (però com el català no l'entenen l'explico jeje).

De totes maneres, al arribar a casa estava mirant que el de la web no sembla la mateixa tela que el que m'he emprovat. Vosaltres sabeu si n'hi ha de diferents o es poden canviar? estic quasi segura que pels de núvia ho deixen fer, però els de festa potser ja no...

Tu ja tens el teu Anbarcas?


Sona xulo! lo de si n'hi ha de diferents en festa no ho sé, com dius els de nuvia si que se li poden fer canvis. Jo suposo que pagant....

Sí!! jo Ja tinc el meu!! és un vestit de nuvia nuvia! És el model Uri (el meu xicot no entraria a un foro de casaments ni borratxo, així que ho puc possar tranquila!)és un estil clàssic! M'envaig provar de més sencills, però, hem veia bé, hem veia guapa, però jo hem volia veure de nuvia! Així que si! Ja está!
Portaré vel i tot! Lo dit nuvia,nuvia!! jejeje


I escolta, si en faldilla et veus estranya, un traje jaqueta pantaló???? n'hi han de molt elegants tambè!

Per cert!! veus com es bo deixar-se aconsellar! :D



Oh! L'Uri és molt maco! està ple de detalls! si a mi veurel's m'encanta! Però sóc jo... el problema és que he vist de nuvia molt macos, però em resisteixo amb el blanc i no els fan d'altres colors... A mi no m'importa deixar-me aconsellar perque aquestes noies/senyores segur que tenen més experiència que jo. Ahir li vaig dir a la noia que jo no volia sense tirants o així perque tinc l'esquena molt ampla i em va dir que em provés aquell que me la disimula i ho va encertar totalment. Però les faldilles aquestes de tul si tens caderes (que jo en tinc) no se, no se...

Això del pantaló ho vaig pensar, he vist alguns de molt macos, però tampoc és que no suporti les faldilles, és que no hi estic acostumada, suposo que quan vegi la que de veritat m'agrada i em senta bé serà diferent.
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 12:58 pm

marieta25 ha escrit:
Anbarcas ha escrit:
libella ha escrit:He d'anar dimecres però avui, això que passava pel Corte Ingles i l'he demanat a la noia (no tenien feina) si podia emprovar-me cap... i bé... són molt macos però jo em veig tan rara... perque us feu una idea amb faldilla (normal) ja em veig rara, imagineu així!! El Castiza el portava a la llista i em quedava fatal la veritat... i un altre que l'he vist però he ignorat me l'ha donat la noia i... genial! super maco. A la web el vaig ignorar perque el tenien en negre i tampoc em va cridar l'atenció, però aquí me l'han donat en un color... pedra es diu (una mena de beige, rosa, gris, difícil dir el color!) que porta una llaçada a la cintura i s'agafa al coll. No vull dir el nom per si el llegeixen! (però com el català no l'entenen l'explico jeje).

De totes maneres, al arribar a casa estava mirant que el de la web no sembla la mateixa tela que el que m'he emprovat. Vosaltres sabeu si n'hi ha de diferents o es poden canviar? estic quasi segura que pels de núvia ho deixen fer, però els de festa potser ja no...

Tu ja tens el teu Anbarcas?


Sona xulo! lo de si n'hi ha de diferents en festa no ho sé, com dius els de nuvia si que se li poden fer canvis. Jo suposo que pagant....

Sí!! jo Ja tinc el meu!! és un vestit de nuvia nuvia! És el model Uri (el meu xicot no entraria a un foro de casaments ni borratxo, així que ho puc possar tranquila!)és un estil clàssic! M'envaig provar de més sencills, però, hem veia bé, hem veia guapa, però jo hem volia veure de nuvia! Així que si! Ja está!
Portaré vel i tot! Lo dit nuvia,nuvia!! jejeje


I escolta, si en faldilla et veus estranya, un traje jaqueta pantaló???? n'hi han de molt elegants tambè!

Per cert!! veus com es bo deixar-se aconsellar! :D

Hola!!!!

Puc saber el preu del Uri??? JO ja tinc vestit... I vaig descartar anar al pronovies perquè vaig pensar que es disparava del meu pressupost... i aquest vestit és un dels que m'agradava!

Gràcies!!


A passeig de gràcia hem va costar 1790 si no m'equivoco! per aqui estava la cosa....a mi tambè s'em disparava de pressupost, pero al final, me l'he quedat...

Libella! Tu vesnos explicant que ta va la busqueda!!! Cuan trobis el que t'has de posar o veuras, et veuras caminant amb ell!! I segur que et quedes alguna cosa q ni havies pensat! jejej >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: adnaloi2 » dt. nov. 06, 2012 4:58 pm

Aixxxx el q mes em va agradar a mi es que se me'n va taaaaaant de pressupost q crec q optaré per altres opions...:-(
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Vicky-Edu » dt. nov. 06, 2012 6:41 pm

Jo vaig tenir la gran sort de no mirar preus, els meus pares em regalen el vestit o em van dir que sense problemes.

Val 1.900....
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: adnaloi2 » dt. nov. 06, 2012 7:32 pm

A mi me'l regala la iaia però em nego a fer-li gastar 2500 euros per un vestit...si no hagués vist res més que m'agradés encara però com que encara tinc altres vies obertes...no em precipitaré!! Mira que són macos eh! I et sents tan guapa amb tots!!
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 7:39 pm

Jo es que al final la meva mare hem va dir que mirés el que m'agrades! que me'l regalaven ells! Pero es un pastón!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: adnaloi2 » dt. nov. 06, 2012 8:32 pm

Què fariem sense els papes! A mi m'ajuden amb gairebé tot!! Ainsssss es mereixeran un bon regal!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: globeros » dt. nov. 06, 2012 8:37 pm

Cuánto pueden valer los velos en pronovias???
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: SORAYA88 » dt. nov. 06, 2012 9:11 pm

A mi el velo en pronovias me ha costado 600€. Y el vestido 1200€
Espero que sea de tu ayuda!!
Besos
SORAYA88
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 133
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 8:41 am

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 10:12 pm

Si! los velos estan por ahi! el mio tambien me ha costado unos 600, algo así, pero creo que hay a partir de 400...
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: adnaloi2 » dt. nov. 06, 2012 11:07 pm

A mi el vel em van dir entre 400 i 600!!! La diferència amb altres botigues és molt gran!
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Anna81 » dc. nov. 07, 2012 11:45 am

Jo, per sort, els vestits que tinc entre cella i cella ronden els 1200-1400 ... encara sort perquè no és plan. Totalment d'acord que sense l'ajuda dels pares "otro gallo cantaria".
No vull vel, no m'hi veig i tampoc em fa el pes i ara que he vist els preus ....quin descans!! :[]:-):
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: globeros » dc. nov. 07, 2012 12:00 pm

yo creo que con estos precios de velos no se si lo compraré,.... porque no soy muy de velos creo yo, pero la verdad que hay unos velos preciosos de esos que se ponen por detrás del recogido y son largos y hacen de cola
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Vicky-Edu » dc. nov. 07, 2012 3:57 pm

El velo suele ser carito, yo me pondré el que llevó mi hermana, le costó 700€ hace 5 años.... es precioso y con el vestido me queda genial! :-):-):-):
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: xatilops » dc. nov. 07, 2012 4:11 pm

Hola!!!!
Jo em caso el setembre o octubre de 2013, i ja he començat a mirar els vestits.
M'ha encantat un vestit de Pronovias, el model UGENA. No sé si per la mev figura em quedarà bé, pero fins després de Nadal o març no anirè a demanar cita.
El pitjor de tot, és que he vist que aquest model costa uns 2900€ i ho trobo una barbaritat...

Seguiré buscant!!!!
xatilops
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: libella » dc. nov. 07, 2012 10:10 pm

Noies avui m'han enviat al mail que els dies 15, 16 i 17 tindran ofertes especials. Jo m'he apuntat aquest matí (per internet) m'han trucat per la tarda i la noia m'ha dit que ella no sap res, que no els han dit res... quan l'he comentat que de fet ja parlariem en person per la tarda, que havia d'anar a la tenda per mirar-me els vestits de festa, m'ha dit que festa no, que portaran vestits de núvia i que tindran preus especials. Us ho dic perque potser allà trobeu el que busqueu i més barato!

Sobre la meva visita avui... un fiasco total!! La noia no és que fos antipàtica, però es veia molt clar que no estaven interessats en mi... li he demanat pel vestit que ja em vaig emprovar l'altre dia, me l'ha portat... allà tenien alguns que no m'acababen de... però no estava segura i li he dit a ella; "no se què més mirar perque no estic segura que em pot quedar bé", li he demanat per un que havia allà i ella mateixa m'ha dit "no, això no és per a tu", que vale... no estava segura i agraeïxo la sinceritat... però després no m'ha portat res més i no sé, m'he quedat una mica xof perque de fet tenen com 70 vestits de festa, de debó cap altra em va bé??? pensava que m'ajudarien una mica més, però semblava que només estaven interessades en vendre a núvies, bé, vestits de núvies blancs vull dir perque jo també sóc núvia!
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants