Vuestros vestidos de NOVIA

un gran any!

Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Nazareth2013 » dc. jul. 04, 2012 7:44 pm

Hola noies. obro aquest post per que les que tinguem el vestit de nuvia ja ho poguem comentar i aixi es mes facil per veure tots els nostres models, que crec que aquest tema balla molt a varius post. D'aquesta manera sera mes facil per intercanviar opinions i donar ideies per complements com les joies etc
Imatge
Nazareth2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 8:18 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: elirovi » dj. jul. 05, 2012 7:14 am

Yo también quiero participaaaaaar pero aun no tengo vestido :'(
A ver si me pongo ya a buscar porque se me hecha el tiempo encima
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: IreneCS » dv. jul. 06, 2012 11:40 am

Alguna sabe cuando pondrán, al menos por internet, las nuevas colecciones??? Porque de momento sólo está el avance de Pronovias, el vídeo de Rosa Clarà y el único que ha actualizado algo últimamente es Ruben Perlotti (pero solo una parte...)
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Edeleta » dv. jul. 06, 2012 11:47 am

IreneCS ha escrit:Alguna sabe cuando pondrán, al menos por internet, las nuevas colecciones??? Porque de momento sólo está el avance de Pronovias, el vídeo de Rosa Clarà y el único que ha actualizado algo últimamente es Ruben Perlotti (pero solo una parte...)


No lo se pero que las pongan ya por favor!!! Queremos algo más que avances! :-)0(-: Aire Barcelona tiene bastante cosa colgada, no se si te gustara...
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Nazareth2013 » dv. jul. 06, 2012 1:51 pm

Doncs jo no ho se, pero penso que per el setembre les penjaran.... Jo si que tinc vestit ja, es el model Memphis de YolanCris, no se que pensareu pero a mi em te enamorada!!
Imatge
Nazareth2013
 
Entrades: 14
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 8:18 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: eScAR » dv. jul. 06, 2012 4:49 pm

OSTRES NENAAA! Que guai un YOLANCRIS, jo no m'em vaig emprovar cap pero tenen una pinta de ser super comodes i lleugers.
No et vas fer cap foto???
Avatar de l’usuari
eScAR
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: elirovi » dv. jul. 06, 2012 6:26 pm

Nazareth2013 ha escrit:Doncs jo no ho se, pero penso que per el setembre les penjaran.... Jo si que tinc vestit ja, es el model Memphis de YolanCris, no se que pensareu pero a mi em te enamorada!!


No concía esta marca y acabo de entrar a san google a mirar tu vestido. No es mi estilo, yo soy una novia más clásica pero si es tu estilo te quedará genial !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: GARRIET » ds. jul. 07, 2012 10:03 am

A mi també m'agrada molt yolan cris, el problema per mi és el preu. Igual que Jordi Dalmau, Andrea Morros o Ruben Perlotti... bé, de tots aquests sens dubte l'estil més bohemi és el de YolanCris.
Pronovias, Sposa, St Patrick ja és massa princesa, no em va, però tenen algun model que encara i els preus són més accessibles!! AAaiiix quin emboliic!!! Conto que quan m'hi posi no el trobaré!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
GARRIET
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: eScAR » ds. jul. 07, 2012 10:24 am

A mi YolanCris tambe m'agrada molt pero jo soc una enamorada de Pepe Botella, i estic totalment d'acord amb tu PRONOVIAS ROSA CLARA, CYMBELINE, ST PATRICK....Son mes pricesetes, i jo ho tenia super clar les meves paraul.les quan anava a emprovarme eran : NO QUIERO QUE SEA DE PRINCESA, NI POMPOSERO, NI ÑOÑEROS!

A mi personalment tambe m'agraden RAUL NOVIAS (no es massa conegut), Raimon Bundó i Franc Sarabia
Avatar de l’usuari
eScAR
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: GARRIET » ds. jul. 07, 2012 4:21 pm

eScAR ha escrit:A mi YolanCris tambe m'agrada molt pero jo soc una enamorada de Pepe Botella, i estic totalment d'acord amb tu PRONOVIAS ROSA CLARA, CYMBELINE, ST PATRICK....Son mes pricesetes, i jo ho tenia super clar les meves paraul.les quan anava a emprovarme eran : NO QUIERO QUE SEA DE PRINCESA, NI POMPOSERO, NI ÑOÑEROS!

A mi personalment tambe m'agraden RAUL NOVIAS (no es massa conegut), Raimon Bundó i Franc Sarabia

Ara els buscaré, no els havia sentit anomenar...
Imatge
Avatar de l’usuari
GARRIET
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: IreneCS » dg. jul. 08, 2012 5:49 pm

Nazareth2013 ha escrit:Doncs jo no ho se, pero penso que per el setembre les penjaran.... Jo si que tinc vestit ja, es el model Memphis de YolanCris, no se que pensareu pero a mi em te enamorada!!



Uoooooh!!! La veritat és que la col·lecció Bohemian Luxury de YolanCris de l'any 2012 està bastant xula, i a mi personalmente el que més m'agrada, per foto, és el Memphis!!! Segur que estàs guapísima. Jo m'en vaig enamorar de la col·lecció de 2009 i 2010, però ja no es troben enlloc... : muaahhhh :
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Niekochana » dl. jul. 09, 2012 11:22 pm

Nazareth2013 ha escrit:Doncs jo no ho se, pero penso que per el setembre les penjaran.... Jo si que tinc vestit ja, es el model Memphis de YolanCris, no se que pensareu pero a mi em te enamorada!!

me encanta aquest model!! molt xulo!! jo m'estic mirant el vestit a YolanCris!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Niekochana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: IreneCS » dt. jul. 10, 2012 10:32 am

Noies, avui han posat la col·lecció 2013 de Rosa Clarà. Jo no sóc molt fan, però vaig a xafardejar!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 10, 2012 10:52 am

A la web? Vaig a mirar jaja :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Anna81 » dt. jul. 10, 2012 10:57 am

Jo ja he fet una mica el xafarder i ostres! hi ha models super macos!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 10, 2012 11:09 am

Anna81 ha escrit:Jo ja he fet una mica el xafarder i ostres! hi ha models super macos!


La veritat es que si, n'hi han de xulíssims... el que passa es que els preus de Rosa Clarà tiren una mica enrere, crec que els més assequibles són de 2000 euros almenys en col·leccions anteriors. I clar despres sumes que si sabates i complements varis... i em sembla que no me'ls podré permetre :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Anna81 » dt. jul. 10, 2012 11:12 am

Edeleta ha escrit:
Anna81 ha escrit:Jo ja he fet una mica el xafarder i ostres! hi ha models super macos!


La veritat es que si, n'hi han de xulíssims... el que passa es que els preus de Rosa Clarà tiren una mica enrere, crec que els més assequibles són de 2000 euros almenys en col·leccions anteriors. I clar despres sumes que si sabates i complements varis... i em sembla que no me'ls podré permetre :-(


Exacte! A mi el preu també em tira molt enrera i per això em sembla que no aniré ni a la botiga. Cert és que tot és mirar i comparar però em conec, sé que s'em ficarà entre cella i cella algún i quan vegi el preu serà un drama :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 10, 2012 11:20 am

Anna81 ha escrit:
Edeleta ha escrit:
Anna81 ha escrit:Jo ja he fet una mica el xafarder i ostres! hi ha models super macos!


La veritat es que si, n'hi han de xulíssims... el que passa es que els preus de Rosa Clarà tiren una mica enrere, crec que els més assequibles són de 2000 euros almenys en col·leccions anteriors. I clar despres sumes que si sabates i complements varis... i em sembla que no me'ls podré permetre :-(


Exacte! A mi el preu també em tira molt enrera i per això em sembla que no aniré ni a la botiga. Cert és que tot és mirar i comparar però em conec, sé que s'em ficarà entre cella i cella algún i quan vegi el preu serà un drama :-(


Ja jo també he pensat no anar-hi, em passaria el mateix que a tu. A més hi ha llocs com pronovias que la qualitat de les teles i tot en general es millor o igual que Rosa Clarà i els preus no són tant abusius, els dissenys són un pèl més clàssics pero pel meu gust són molt macus, tu ja ho saps bé jejje... a viam si aguantem sense anar-hi!!! Tot un repte!
Imatge
Avatar de l’usuari
Edeleta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 10, 2012 8:58 pm

Hola chicas!!
Yo me caso el 31/3/13 y ya tengo el vestido! La verdad es que fue todo muy rápido. Tuve la oportunidad de ir al avance de pronovias para el 2013 y me probé 5 vestidos, y el último hizo cambiar la cara de mi madre y la mía, así que no lo pensé más. Es el modelo dalila de la colección costura, que os parece?
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

Re: Vuestros vestidos de NOVIA

EntradaAutor: Olguiky » dt. jul. 10, 2012 10:36 pm

Noies, aneu alerta en comentar els vostres vestits...maquesta és la part pública del fòrum! Qualsevol ho pot llegir!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron