Coches: Con que llegareis?

un gran any!

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: Anna81 » dl. abr. 15, 2013 3:46 pm

mire_ia ha escrit:Nosotros hacemos ceremonia, fotos y celebración en el mismo restaurante así q pienso gastar lo justito en esta partida de transporte.. tal vez si algun familiar tiene un coche chulo se lo pido.. no lo se ::0ov0o::


Jo li demanaré a un amic, imagina xDDDD Hi ha dies que penso ostres pobret, quin morro que hi foto ... i d'altres que és o això o res xk deixar-me la pasta per fer res i menys .... si és que està tot de costat!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: mire_ia » dl. abr. 15, 2013 9:22 pm

Anna81 ha escrit:
mire_ia ha escrit:Nosotros hacemos ceremonia, fotos y celebración en el mismo restaurante así q pienso gastar lo justito en esta partida de transporte.. tal vez si algun familiar tiene un coche chulo se lo pido.. no lo se ::0ov0o::


Jo li demanaré a un amic, imagina xDDDD Hi ha dies que penso ostres pobret, quin morro que hi foto ... i d'altres que és o això o res xk deixar-me la pasta per fer res i menys .... si és que està tot de costat!!


Ben fet Anna.. la pela és la pela!! ::0ov0o:: jo faré algo de l'estil, prefereixo posar aquests 500 eurazos en una altra partida de la boda, per exemple, música en directe!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban :
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: cristina2014 » dt. abr. 16, 2013 6:17 pm

Jo valoro molt demanar el cotxe algu del casament amic o tiet, el dia que vam fer el pressupost jo no hi vaig pensar i va ser ell qui va dir-ho. Sino fa molta il.lusii no es imprescindible!
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: nenita22_BCN » dc. abr. 17, 2013 3:38 pm

Nosotros se lo hemos pedido a mi hermano, el coche es uno normalito, pero nos ahorramos unos eurillos y como él es un poquito delicado para la comida, no tiene ningún problema de llegar tarde al aperitivo y estar con nosotros y el fotógrafo. *.O.-O*
Avatar de l’usuari
nenita22_BCN
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 55
Membre des de: dl. març 18, 2013 11:51 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: AngelyMireia » dc. abr. 17, 2013 4:25 pm

La mejor opción creo que es recurrir algún coche de la familia!
AngelyMireia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 69
Membre des de: dv. set. 07, 2012 3:06 pm

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: rumbi » dt. abr. 23, 2013 12:38 pm

AngelyMireia ha escrit:La mejor opción creo que es recurrir algún coche de la familia!

Yo creo que también! Todavía no lo hemos hablado, pero vamos, que supongo que será lo que nosotros hagamos.
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: nela81 » dc. juny 19, 2013 12:36 pm

Jo finalment llogo un taxi Mercedes perquè surt més econòmic que un cotxe clàssic...
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: juls » dj. jul. 11, 2013 7:13 pm

Nosotros hemos alquilado un seat 800! es como un 600 pero con 4 puertas, es monísimo, una cucada. No es el típico coche y además sale mas barato que alquilar un clásico.... Me dijeron que quizá no cabria bien por el tema vestido, pero es un trayecto corto. Estoy segura de que le gustara a todo el mundo!
juls
 
Entrades: 4
Membre des de: dv. març 29, 2013 2:31 pm

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 7:38 pm

Nosaltres farem servir el cotxe del meu germà i ja està. No volem gastar-nos diners en llogar un cotxe, així estalviem per altres coses :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: CrisyJuanan » dj. jul. 11, 2013 9:04 pm

Arya82 ha escrit:Nosaltres farem servir el cotxe del meu germà i ja està. No volem gastar-nos diners en llogar un cotxe, així estalviem per altres coses :-)


Nosaltre tampoc crec que ho fem!! Perque ames a mes fem la cerimonia al mateix restaurant així que tampoc el lluirem massa jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 12, 2013 10:35 am

CrisyJuanan ha escrit:
Arya82 ha escrit:Nosaltres farem servir el cotxe del meu germà i ja està. No volem gastar-nos diners en llogar un cotxe, així estalviem per altres coses :-)


Nosaltre tampoc crec que ho fem!! Perque ames a mes fem la cerimonia al mateix restaurant així que tampoc el lluirem massa jeje


Sí, en el vostre cas no es veuria tant potser. Nosaltres amb el cotxe del meu germà tenim clar q ja fem, ell té un A6 blau marí molt xulo i crec que amb alguna flor als poms de la porta, ja n'hi haurà prou. I així, una cosa menys :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

Re: Coches: Con que llegareis?

EntradaAutor: NataliayXavi » dl. jul. 22, 2013 9:15 am

Nosotros lo hacemos todo, ceremonia y banquete en la misma finca, así que no necesitamos mucho transporte... Pero casi seguro que llegaremos o en la moto o en el nuestro coche, que es un mazda mx5 de los antiguos, pequeñito, biplaza y descapotable... Monísimo!!!

Pero aun esta por decidir quien llegará con cada cosa o como lo haremos... :)
Imatge
Avatar de l’usuari
NataliayXavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
cron