Fotografos!

un gran any!

Re: Fotografos!

EntradaAutor: IreneCS » dc. ago. 01, 2012 8:53 pm

Te lo envío por privado!
Imatge
Avatar de l’usuari
IreneCS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 5:32 pm

ana_gio ha escrit:Nuestro fotógrafo se llama Edwin. Realiza unos reportajes espectaculares y el trato con nosotros es buenísimo; nos aporta ideas, se interesa por los detalles... Os invito a que veíais su web y me decís que os parece.
http://www.fotografoboda.net



Yo me case en 2010 y contratamos a Edwin y las fotos maravillosas y el tambien.

Pero conozco una chica que esta empezando y hace el mismo estilo fotoperiodismo y como esta empezando solo cobra 300 euros por todas las fotos en alta definición por si os interesa.

http://cristinamejutofoto.blogspot.com.es
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 5:35 pm

Tambien esta en Facebook

https://m.facebook.com/undiamagico
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anbarcas » dl. nov. 05, 2012 9:06 pm

Creo que otro problema solucionado!!! Hoy hemos quedado con la fotografa! Es una chica joven que tambien empieza i no ha echo nunca una boda! pero me gustan mucho sus fotos i tiene muchas ganas de hacernos las fotos! Falta el ultimo presupuesto i para alante!! ya os diré el resultado! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 06, 2012 3:42 pm

Anbarcas ha escrit:Creo que otro problema solucionado!!! Hoy hemos quedado con la fotografa! Es una chica joven que tambien empieza i no ha echo nunca una boda! pero me gustan mucho sus fotos i tiene muchas ganas de hacernos las fotos! Falta el ultimo presupuesto i para alante!! ya os diré el resultado! >.-<: >.-<: >.-<:



Doncs m'agrada molt que apostis per una fotògrafa que no ha fet mai una boda.
De fet el meu cas és el mateix, faig coses per amics, sessions d'embarassades, bebés, comunions...de fet ara organitzem una sessió amb totes les núvies del 2012 tornant-se a vestir de blanc i junt amb un amic farem totes les fotos.

Un problema que trobo a començar amb això és aquest mateix, no haver fet mai una boda.

Què t'ha convençut? M'ajudaria a saber com enfocar el tema!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 4:22 pm

floreta01 ha escrit:
Anbarcas ha escrit:Creo que otro problema solucionado!!! Hoy hemos quedado con la fotografa! Es una chica joven que tambien empieza i no ha echo nunca una boda! pero me gustan mucho sus fotos i tiene muchas ganas de hacernos las fotos! Falta el ultimo presupuesto i para alante!! ya os diré el resultado! >.-<: >.-<: >.-<:



Doncs m'agrada molt que apostis per una fotògrafa que no ha fet mai una boda.
De fet el meu cas és el mateix, faig coses per amics, sessions d'embarassades, bebés, comunions...de fet ara organitzem una sessió amb totes les núvies del 2012 tornant-se a vestir de blanc i junt amb un amic farem totes les fotos.

Un problema que trobo a començar amb això és aquest mateix, no haver fet mai una boda.

Què t'ha convençut? M'ajudaria a saber com enfocar el tema!!


Bueno m'en van parlar molt bé, me la va recomanar una amiga en comú! Vaig mirar el blog, i em van agradar les fotos que té penjades!

Nosaltres li hem demanat que sigui ella!, que sobretot no perdi el seu estil!

El que m'ha fet decidir és que jo sóc enginyera d'edificació i faig algunes feines pel meu conte, a part de la feina q tinc, i estic intentant obrirme diferents canals per guanyarme la vida....i mira si jo vull q apostin per mi i hem donguin oportunitats, tambè ho he de fer jo! Suposo q no t'ajudarà gaire, pero es el que m'ha fet decidir! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 4:23 pm

Bueno i tambè no ens enganyem el preu, que s'ens ajusta més al pressupost!! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 06, 2012 4:25 pm

Anbarcas ha escrit:Bueno i tambè no ens enganyem el preu, que s'ens ajusta més al pressupost!! :D



Són molt maques, m'agraden molt!! Fotoperiodisme a tope, és l'estil qtb m'agrada i ñes el que dius, si tu no apostes com apostaran per tu oi?

Crec que has fet una bona elecció i si a sobre s'ajusta de pressu...genial!!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dt. nov. 06, 2012 5:31 pm

Anbarcas ha escrit:Bueno i tambè no ens enganyem el preu, que s'ens ajusta més al pressupost!! :D


Quin es el seu blog?
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 7:41 pm

És Diu Helena Salanova, i la pàgina és http://helenasalanova.com/
Imatge
Avatar de l’usuari
Anbarcas
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dv. nov. 09, 2012 1:58 pm

Desde el Mobil no puc veure res. Si tinc una estoneta a casa ho miro.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: adnaloi2 » dg. nov. 11, 2012 8:51 pm

Hola! Nosaltres hem agafat a en Joan Selva de Mataró! Ens va encantar el que vam veure i ens va transmetre molta confiança i professionalitat! Hen agafat pre i postboda! El pre el volem fer per nadal! Kines ganes ja!
Imatge
Avatar de l’usuari
adnaloi2
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: libella » dc. des. 05, 2012 2:43 am

Hola noies! a veure si em podeu ajudar/aconsellar...

Ja tenim fotògrafa, molt maca, m'encanten les fotos, tipus fotoperiodisme que és el que volia... el cas és que com que vivim a fora ens hem de comunicar per e-mail amb tothom, pel que molts cops et queden preguntes sense fer etc... amb aquesta noia ens haviem enviat alguns e-mails i finalment li vàrem dir que l'agafavem.
Ara ens ha enviat el contracte (jo sóc pro-contracte per tot, així que ja està bé), el cas es que trobo que ella està molt protegida al contracte i nosaltres no... tampoc és que el contracte estigui malament però... aquí és on volia demanar-vos la vostra ajuda/experiència.

Ella comenta que, per exemple, el dia de la boda no pot venir, per la qüestió que sigui... mirarà de portar un altre fotògraf o sino ens torna els diners. ¿És normal això? no ho dic amb irònia, només ho pregunto... perque jo entenc perfectament que poden pasar mil coses, però si el dia abans o dos (o tres!) de la boda em diu que no pot venir ni pot enviar a ningú però em torna els diners... no crec que tenir els diners m'ajudi gaire a dos dies de la boda.... El meu xicot diu que no cal canviar el contracte, que no passarà res, que ella no és així... i vale, si en teoria tot serà perfecte, però jo necessito tenir un planB per tot, no se si m'enteneu... per això volia demanar-vos si em podeu fer 5 cèntims dels vostres contractes...

També diu que en el cas que el material pateixi cap problema s'ens aplicaria una tarifa adaptada... no s'especifica quina o què, o que si passa qualsevol cosa s'ens tornen els diners... però no se... no em quedo tranquil·la.
Per una banda em fa cosa dir-li res a la noia, però bé que ella s'ha encarregat de deixar per escrit que no es responsabilitza de res... no se fins a quin punt s'han de demanar mesures compensatòries per exemple....

Estic perduda! :.0.-0.:
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: libella » dc. des. 05, 2012 12:32 pm

Gràcies scobita.
Si, he de parlar amb ella, però volia saber abans fins a quin punt era normal això... perque jo entenc perfectament que poden passar mil coses que poden fer que no vingui, però clar... encara que soni malament això no és el meu problema perque jo pago per uns serveis.. però bé, mirarem de trobar una solució.
Una altre cosa que us volia demanar. A nosaltres ens diu de pagar ara la meitat per reservar i el que falta 2 setmanes abans de la boda... i això tampoc ho veig clar.... li estem donant tots els diners 2 setmanes abans i no se... jo pensava que es donava una part quan ella ens entregués les fotos o sino el mateix dia de la boda... com ho veieu? com ho feu vosaltres?
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anna81 » dc. des. 05, 2012 12:37 pm

Suposo que depen del fotograf .... nosaltres vam haver de donar una paga i senyal (la que volguessim perquè no hi havia quantitat fixada) i la resta s'ha de pagar al final ....
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: J&D » dc. des. 05, 2012 2:40 pm

Hola, nosotros lo hacemos en tres pagos.
El primero de paga y señal para reservar la fecha, el segundo una semana antes de la boda y el último cuando nos entregue el albúm terminado.
Llamame mal pensada pero a mi no me gusta dejar las cosas pagadas hasta que no las tengo, normalmente siempre intento dejar una parte. Hablalo e intenta dejar un 25% para cuando te de el albúm, es una manera de asegurarte de que esten pendientes de tí. pq una vez cogen todo el dinero ....
Imatge
Avatar de l’usuari
J&D
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Bea Pastor » dj. des. 06, 2012 12:01 am

Hola muy buenas a todos.
Llevo un tiempo leyendo comentarios en este foro y he decido escribir finalmente.
Debido a la importancia del dia de vuestra boda pienso que elegir un buen fotógrafo es indispensable para que vuestros recuerdos permanezcan para siempre de la mejor forma.
Por eso se hace muy complicado la elección de los fotógrafos.

Me presento, soy fotógrafa y viajo por todo España.
Mi pasión es fotografias niños y bodas, con ambas cosas me siento muy agusto y disfruto con locura.

Para mi la ilusión de las personas es lo más importante. Por eso doy lo mejor de mi en cada reportaje,captar la magia de las personas es lo que motiva mi fotografía. Cada momento es importante. Los fotógrafos tenemos la capacidad de inmortalizar momentos para siempre, momentos únicos que no volverán a repetirse, por ello es tan importante conocer las posibilidades del fotógrafo al que le has confiado la responsabilidad de inmortalizar tus momentos únicos. Momentos que jamás volverán a repetirse.

Os dejo el link de mi web por si quereis echarle un ojo, pero sobretodo estoy abierta a cualquier duda que tengais sobre cualquier fotógrafo, si dudais si es bueno, si es cara, si es barato...
Os puedo guiar y dar nombres de fotografos que conozco y admiro.
Permanezco por aquí.

Saludos y suerte con vuestra búsqueda.

www.beapastor.com
Bea Pastor
Inmortaliza momentos únicos
www.beapastor.com
Bea Pastor
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:54 pm
Ubicació: Valencia (España)

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anna87 » dj. des. 06, 2012 2:40 pm

libella ha escrit:Hola noies! a veure si em podeu ajudar/aconsellar...

Ja tenim fotògrafa, molt maca, m'encanten les fotos, tipus fotoperiodisme que és el que volia... el cas és que com que vivim a fora ens hem de comunicar per e-mail amb tothom, pel que molts cops et queden preguntes sense fer etc... amb aquesta noia ens haviem enviat alguns e-mails i finalment li vàrem dir que l'agafavem.
Ara ens ha enviat el contracte (jo sóc pro-contracte per tot, així que ja està bé), el cas es que trobo que ella està molt protegida al contracte i nosaltres no... tampoc és que el contracte estigui malament però... aquí és on volia demanar-vos la vostra ajuda/experiència.

Ella comenta que, per exemple, el dia de la boda no pot venir, per la qüestió que sigui... mirarà de portar un altre fotògraf o sino ens torna els diners. ¿És normal això? no ho dic amb irònia, només ho pregunto... perque jo entenc perfectament que poden pasar mil coses, però si el dia abans o dos (o tres!) de la boda em diu que no pot venir ni pot enviar a ningú però em torna els diners... no crec que tenir els diners m'ajudi gaire a dos dies de la boda.... El meu xicot diu que no cal canviar el contracte, que no passarà res, que ella no és així... i vale, si en teoria tot serà perfecte, però jo necessito tenir un planB per tot, no se si m'enteneu... per això volia demanar-vos si em podeu fer 5 cèntims dels vostres contractes...

També diu que en el cas que el material pateixi cap problema s'ens aplicaria una tarifa adaptada... no s'especifica quina o què, o que si passa qualsevol cosa s'ens tornen els diners... però no se... no em quedo tranquil·la.
Per una banda em fa cosa dir-li res a la noia, però bé que ella s'ha encarregat de deixar per escrit que no es responsabilitza de res... no se fins a quin punt s'han de demanar mesures compensatòries per exemple....

Ostres doncs sincerament... jo no estaria gaire tranquila, si ella no pot pogues venir per x motiu i cap company tampoc, després què, què fas?.. jo li comentaria que aquestes coses et fan dubtar, que vols estar segura de que el dia del teu casament podrà ser-hi ella o una altre persona... Per molta confiança que et dongui hi ha coses que s'han de palar i no costa res.

Estic perduda! :.0.-0.:
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Mabela » dv. des. 07, 2012 10:39 am

libella ha escrit:Gràcies scobita.
Si, he de parlar amb ella, però volia saber abans fins a quin punt era normal això... perque jo entenc perfectament que poden passar mil coses que poden fer que no vingui, però clar... encara que soni malament això no és el meu problema perque jo pago per uns serveis.. però bé, mirarem de trobar una solució.
Una altre cosa que us volia demanar. A nosaltres ens diu de pagar ara la meitat per reservar i el que falta 2 setmanes abans de la boda... i això tampoc ho veig clar.... li estem donant tots els diners 2 setmanes abans i no se... jo pensava que es donava una part quan ella ens entregués les fotos o sino el mateix dia de la boda... com ho veieu? com ho feu vosaltres?

Bon dia, mira nosaltres vam mirar molts fotografs abans de decidir-nos per el nostre i vam consultar molt el tema de clausules contractes, preus... etc. I una de les coses que ens va fer descartar molts fotografs és el fet d'haver-ho de pagar tot amb antelació al casament. I és que jo penso que si encara no has pagat tot l'import, pots reclamar o queixar-te de coses que no t'estan bé...que puguin haver passat. I si ja ho tens pagat? quin poder tens?

Nosaltres vam donar una paga i senyal, la que volíem i pagarem tot quan ens doni àlbum i fotos.
Avatar de l’usuari
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: snake35 » dc. des. 12, 2012 6:36 pm

adnaloi2 ha escrit:Hola! Nosaltres hem agafat a en Joan Selva de Mataró! Ens va encantar el que vam veure i ens va transmetre molta confiança i professionalitat! Hen agafat pre i postboda! El pre el volem fer per nadal! Kines ganes ja!


Adnaloi2! molt bona tria, felicitats! és un crack en Joan Selva!!! ja veureu com sortiran unes fotos genials i un album increíble!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron