Fotografos!

un gran any!

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Núria_LL » dl. abr. 29, 2013 7:43 am

Yo estuve como vosotras... que si el fotografo del restaurante, que si el fotografo de la iglesia, que si el canon... una pesadilla. Al final cogi el fotografo de mi barrio y me lo lleve conmigo a Berga. El se encargo de hablar con el restaurante y el cura y solucionado. Yo contentisima con las fotos y el album y el restaurante y el cura tambien....
Núria (Barcelona)
Avatar de l’usuari
Núria_LL
 
Entrades: 4
Membre des de: dg. abr. 28, 2013 12:11 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: libella » dj. maig 16, 2013 12:28 pm

No sé si alguna busca fotógrafo aún, pero si sí os digo que mi fotografa será Gabby de En Route Photography.

Nos casamos el día 7 de junio, así que no os puedo decir nada de las fotografías de la boda, pero nos regaló una sesión pre-boda y sólo puedo decir maravillas de ella, ¡es súper maja! su blog está en inglés, pero ella habla castellano (vive en Barcelona). Las fotos de la sesión pre-boda nos las pasó en apenas un par de días y geniales!!! nuestras poses de intentar ser naturales sin posar ya fue otra cosa pero... ella genial, de verdad, os la recomiendo 100%!!!

Nosotros buscábamos un fotógrafo que no te hiciera las típicas fotos de pose, sino que fuera algo más natural, somos muy tímidos y eso de ponernos delante de la cámara no lo llevamos muy bien... creo que con ella hemos dado en el clavo, ya os lo confirmaré después de la boda! pero por las fotos del pre es la sensación que tengo.
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Halia » dj. maig 30, 2013 10:04 pm

Nosaltres no tenim fotògrafs. Pot semblar estrany, però fem una boda bastant normaleta. Jo no sóc partidaria de gastar molt en un sol dia així que per això ho fem.
De totes maneres, he mirat els fotògrafs que posàveu per aquí i són GENIALS! ::[]:-]] Fins i tot jo, firmaria per a que em fessin fotos!
Però ara ja està tot dit i no podem gastar-nos tants diners... Segurament la família i amics ens facin milers d fotos!! :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dj. maig 30, 2013 10:46 pm

Halia pots mirar fotograf mes economics. Tinc un amic que es va cassar l'any passat y no va agafar fotograf i s'en va empenedir molt pensant que els invitats el farien fotos guapes. Per cert aquest amic va possar cameres desechables a cada taula, diu que es va gastar entre les cameres i revelar 300 euros i nomes va aprofitar d'aquestes fotos dos, (amb aixo ja podies estalviar pel fotograf).

Hi han fotograf que no t'obloguen a agafar albums i son mes economics. Jo et recomano www.cristinamejutofoto.es te unes fotos molt boniques i esta molt be de preu.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Halia » ds. juny 01, 2013 10:16 am

Gràcies Carimu!!
Avui anem a mirar un fotògraf amic del meu xicot! Si no ens agrada, mirarem aquesta pàgina que dius!! : besito :
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dt. juny 04, 2013 9:19 am

Carimu ha escrit:Halia pots mirar fotograf mes economics. Tinc un amic que es va cassar l'any passat y no va agafar fotograf i s'en va empenedir molt pensant que els invitats el farien fotos guapes. Per cert aquest amic va possar cameres desechables a cada taula, diu que es va gastar entre les cameres i revelar 300 euros i nomes va aprofitar d'aquestes fotos dos, (amb aixo ja podies estalviar pel fotograf).

Hi han fotograf que no t'obloguen a agafar albums i son mes economics. Jo et recomano http://www.cristinamejutofoto.es te unes fotos molt boniques i esta molt be de preu.



Com a professional del sector, jo us recomano que encara que tingueu presuspost ajustat busqueu un fotògraf professional...Us podeu trobar amb aquestes coses.

Som molts els fotògrafs que treballem amb marges ajustats i fins i tot podeu plantejar-vos cobrir mitja boda, per a rebaixar el preu, jo és una opció que ofereixo per tal que ningú es quedi sense reportatge.

Sort!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Halia » dt. juny 04, 2013 10:58 am

floreta01 ha escrit:
Carimu ha escrit:Halia pots mirar fotograf mes economics. Tinc un amic que es va cassar l'any passat y no va agafar fotograf i s'en va empenedir molt pensant que els invitats el farien fotos guapes. Per cert aquest amic va possar cameres desechables a cada taula, diu que es va gastar entre les cameres i revelar 300 euros i nomes va aprofitar d'aquestes fotos dos, (amb aixo ja podies estalviar pel fotograf).

Hi han fotograf que no t'obloguen a agafar albums i son mes economics. Jo et recomano http://www.cristinamejutofoto.es te unes fotos molt boniques i esta molt be de preu.



Com a professional del sector, jo us recomano que encara que tingueu presuspost ajustat busqueu un fotògraf professional...Us podeu trobar amb aquestes coses.

Som molts els fotògrafs que treballem amb marges ajustats i fins i tot podeu plantejar-vos cobrir mitja boda, per a rebaixar el preu, jo és una opció que ofereixo per tal que ningú es quedi sense reportatge.

Sort!!



Vaig contactar amb ella i la veritat és que ens va convèncer el preu. Moltes gràcies floretes! Estem MOLT CONTENTS perquè tindrem fotos xules!!! A més la noia no podia ser més igual als nostres gustos! :-))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: nocabu » dc. juny 05, 2013 5:53 pm

Muuuuuy recomendables Wolf Photografs, son de Cardedeu y nos han hecho unas sesiones preboda, boda y postboda, impresionantes!!! Ademas son majiiiisimos!!!
nocabu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 64
Membre des de: dl. juny 07, 2010 11:14 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: putxinellis » dv. juny 07, 2013 11:16 pm

Hola a tots!
Jo crec que fer fotografies una mica decents val la pena, ja que es fa la festa. En conec molts que no volien gastar i després se n'han penedit. Com ja heu dit alguns, hi ha opcions econòmiques, us en poso una http://www.lomarc.com/wordpress/?page_id=1412.
Que vagi molt bé!
putxinellis
 
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 07, 2013 11:11 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Halia » dg. juny 09, 2013 7:35 pm

cristinayraul ha escrit:
Jo conec a la Cristina i a part de ser una profesional de 10 es una persona encantadora!!!!!!



Oh què bé!!! :)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: sandra86 » dj. jul. 04, 2013 2:04 pm

cristinayraul ha escrit:També podeu contactar amb la Laia Ylla, ella es una forera de l'any passat y fa unes fotos precioses!!! http://laiayllafoto.wordpress.com/tag/laia-ylla/


m'encanta el seu blog!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Li he enviat un correu aviam quins preus té!!

Perquè coneixeu algun fotograf@ per Girona o rodalies?? :-/

Jo em caso i batejo el meu peque aquest setembre a Romanyà!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
sandra86
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. maig 09, 2013 3:03 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. jul. 14, 2013 10:29 pm

Busco fotògraf que faci coses molt naturals (l'estil que he vist le la cristina mejuto, per exemple, crec que ens estaría bé). Busquem un fotògraf que faci fotos maques però que ni ens adonem que està per allà, no ens ve de gust estar posant... un estil natural.
Una vegada per internet vaig trobar una noia que ho feia (recordo un reportatge que hi havia unes mans pintades amb hena..., però no l'he tornat a trobar, a algu li zona??). No volem vídeo...

suggerencies??

gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Carimu » dg. jul. 14, 2013 10:43 pm

D'aquest estil et recomano Edwin el que va ser fotograf a la meva boda, http://www.fotografoboda.net/ tambe m'encanta la Norma Grau y la Cristina Mejuto.
Avatar de l’usuari
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Re: Fotografos!

EntradaAutor: floreta01 » dl. jul. 15, 2013 3:25 pm

cristinayraul ha escrit:
Carimu ha escrit:D'aquest estil et recomano Edwin el que va ser fotograf a la meva boda, http://www.fotografoboda.net/ tambe m'encanta la Norma Grau y la Cristina Mejuto.


ho comparteixo amb tu, Norma Grau també es una pasada. He escoltat parlar de la Sara Frost, diuen que també fa bones fotos pero no la conec. Els que si conec son els nois de Visual Foto, ens van fer una love sesion a l'abril i he quedat super contenta, molt mes contenta que amb les fotos del casament... >.-<:


Recomanació com a professional. He treballat amb la Sara Frost i ella treballa amb objectius on s'ha d'acostar MOLT a la persona.
Les seves fotos m'encanten però és una fotògrafa a la que se la veu.

És qüestió d'anar triant i remenant i veure molts pressupostos!

Laia
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com


El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
Avatar de l’usuari
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Sisu2014 » dl. jul. 15, 2013 10:36 pm

Gràcies per les opinions, els buscaré i valoraré!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron